Mikä on mielestänne loistava rock -levy, joka ei kuitenkaan ole laajemmin tunnettu?
- Itse tiedän ainakin yhden: TOMMY SHAW: Ambition
Unohdettu "klassikko"
10
823
Vastaukset
- olen ajoittain
ihmetellyt jonkin loistavan levyn suosion puutetta. Tässä muutama äkkiseltään mieleeni tuleva:
- Man: Slow Motion
- Ben Vaughn Combo: Beautiful Thing
- T-Bone Burnett: s/t
- Joe ´King´Carrasco: Mil Gracias A Todos Nuestros Amigos
- Carol Grimes: Warm Blood
- The Lilac Time: s/t
- The Motors: Approved By
- City Boy: Young Men Gone West
- Bob Seger System; Mongrel
- The Chills: Submarine Bells
- Tail Gators: Swamp Rock
- Segarini: ´Goodbye L.A.´
- Poems For Laila: Poems For The 20th Century
- Brendan Croker & The 5 O´Clock Shadows: A Close Shave
- Rockin´Louie And The Mamma Jammers: ´It Will Stand´
jne jne jne...
Kyllähän näitä riittää, tässä vasta pieni pikaotanta vinyylikokoelmastani; oli pakko vetää johonkin raja, vaikka hyllyssä on paljon muitakin maininnanarvoisia unohdettuja klassikoita. Onko näistä mikään kellekään tuttu?- - Kuuntelija -
Aikoinaan tuli kuunneltua kyllä "City Boyn" levyjä, mutta tuo mainitsemasi levy ei ole
ainakaan minulle tuttu. - Kaupunkipoika
- Kuuntelija - kirjoitti:
Aikoinaan tuli kuunneltua kyllä "City Boyn" levyjä, mutta tuo mainitsemasi levy ei ole
ainakaan minulle tuttu.Hain tätä City Boyta CDON:ilta.
Onkohan kyseessä tämä:
Lohman Teuvo - Helsinki City Boy - motoboltsi
Tail Gatorsin Swamp Rock on mainiota rokettirollia!
- styx
kylläkyllä! erinomainen levy!!! harmi vaan ku ei oo ilmestynyt vielä cd:nä,vai onko? city boyt löytyy kaikki ceedeenä,jumankauta mikä orkesteri!
- - Kuuntelija -
Lp-levy julkaistiin 1987, mutta cd:nä sitä oli vaikea löytää. Löysin itse cd- levyn vuonna -88 tai -89 alennusmyynnistä. Cd- levyä laskettiin liikkeelle ilmeisesti pieni määrä, koska siitä on tullut keräilyharvinaisuus. "Ambitionilla" on kuitenkin ainakin yksi USA:n top 40 (tai 100) -listalle yltänyt kappale: Are You Ready for Me.
- flw-65
Mistähän vois löytää Bob Segerin Smoking OPS´´s Lp levyn ? Maksaisin kunnon hinnan...
- Retkuilija
Ei nyt ihan loistava mutta Shocking Bluen inkpot tuli mieleen. tässä yksi instrumentaali:
http://www.youtube.com/watch?v=sXQ62qH8Gls - minäminmäminäminä
jaaha, tuli mieleen ainakin
PhilipRambow : Jungle Law ja Shooting Gallery
Longdancer oli myös kova bändi siinä oli dave stewartkin mukana ! - bob seger rocks
Smokin' OP's on julkaistu varsin hyvätasoisena cd :nä, jota saa melko edullisesti esimerkiksi play.com -verkkokaupasta.
Jos haluat omistaa (alkuperäisen) lp-version, lienee syytä katsoa Amazonien tarjonta. Hinta noussee melko ylös, mutta levy saattaa hyvinkin olla julkaistu uudelleen vinyylinä (ne 180 g painavat reissuet).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055553- 835037
- 1394426
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492823
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561956