onko reilua

tässä tulee kysymys:

vaikka avo/avioliitossa menis kuinka huonosti tahansa, ja vaikka kaikki syy olis pelkästään vaimossa, niin onko sittenkään "oikein" tai reilua pettää ja satuttaa?

ja toiseks:
miks nää kakkoset aina hokee, et kattokaa vaimot peiliin.
mites olis, jos nää kakkoset ja aviomiehet joskus kattoisivat itse peiliin?

3

656

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanna---

Ensimmäiseen kohtaan; Ei ole. Vaikka miten kamala se toinen on tai vaikka ei rakastaisi vaimoaan niin ei, se ei tee pettämistä reilummaksi.

Toinen kohta: Itse olin toinen nainen, niin omalta kohdaltani arvelisin syynä olevan näillä tapauksilla, jotka pyrkivät haukkumaan vaimoja, se sama mikä vaimoillakin on tunteisiinsa toisia naisia kohtaan. Viha ja mustasukkaisuus. Niin väärin kuin se onkin vihata tätä vaimoa, joka oli kuvioissa jo ennen itseä, niin silti niin pakkaa tapahtumaan. Palstalla eniten äänessä ovat vaimoista ne, joihin tapahtuma sattuu todella paljon ja joilla se kipu kuvastuu vihana. Näin on myös toisten naisten tapauksessa. Älä anna loukkausten vaikuttaa itseesi, peiliin katsomalla voit löytää vikoja itsestäsi kuten jokainen ihminen maailmassa, mutta ne eivät ikinä tuo oikeutusta siihen miksi puolisosi petti.

Koita jaksaa äläkä ainakaan syytä itseäsi, syytä vaikka sitä toista naista tai miestäsi jos tarvitset sellaisen. Kannattaa myös harkita sitä, että onko olosi pahempi vai tunnetko saaneesi apua asiaan luettuasi kirjoituksia. Tiedän että siinä on eronsa onko se toinen nainen vai petetty, mutta itselleni palsta ei ollut apu- vaan kidutuskeino, eikä myöskään haukkuminen tuottanut minulle tyydytystä. Mutta jokaisella on oma tapansa käsitellä asioita. Joskus ne älyttömät haukkumiset palstalla ovat vain kirjoittajan "terapiakeino".

• jos lopettais tällä palstalla käymisen, mutta joku "juttu" pistää käymään "vaan" tän kerran.

siinä mä oon samaa mieltä, et tää on tavallaan kidutusta, josta on vaan jotenkin vaikeeta luopua.
        tietenkin sitten kun on aikansa lukenut juttuja kummankin näkökulmasta, niin oma hatutus saa taas tuulta purjeisiin.

mä oon samaa mieltä itse asiassa kaikista sun mainitsemista jutuista.
        on tosi hyvä kuulla kerrankin jonkun "kakkosen" "tunnustavan", et ne jotka haukkuu vaimoja, ovat ihan yhtä mustasukkaisia ja vihaisia, ja ehkä pelkäävät jäävänsäkin "kakkosiks".
        ehkä just se pelko miehen/naisen menettämisestä on sitten kakkosillakin syy näihin "vihanpurkauksiin.

• gttbki

1. Ei ole hyväksyttävää missään vaiheessa

2. Niin, eihän se peili kulu vaikka nämäkin kaksi osapuolta sinne joskus kurkkaisivat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe