Antakaa neuvoja

apgman

Please !

Olen ite 37 ja mieleltäni n.28-30 "fiksuna pidetty" avoliitossa oleva mies.Minuun on oletettavasti(lievin merkein)ihastunut n.22 vuotias sinkkunainen.Olemme tavanneet baarissa ja bileissä ei sovitusti kunnes puolen vuoden jälkeen satuimme osumaan samaan pöytään baarissa josta hänen tyttö kaverinsa kanssa lähdimme jatkoille.Siellä sit oltiin ja sen kaveri lähti jonkin aikojenkuluttua. Sit suudeltiin hyväiltiin ja puhuttin niitä näitä, jonka jälkeen hän nukahti.En yritäny mitään suhdetta tai seksiä lähtiessäni hän vielä sanoi et nähdään ja lupasin myös.Seuraavasta päivästä lähtien ei ole vastannut yhteyden ottoihin mitenkään ja olen satavarma etten häntä ainakaan tietoisesti ole loukannut. Mutta ota nyt selvää tän ikäryhmän toimintatavoista tai tunteista eli siihen tässä vastauksia haenkin ja mielumin tämän iän tuntevilta.

8

896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmm

naisystävällesi tuosta? Sanot olevasi avoliitossa ja silti harrastat tuollaista?

• Merinä

samaa mietin.et taida kovin fiksu olla.

• apgman

Juu en aatellu kertoa kun ei ole eikä tarkoitus touhuta mitään sen paremmin.Ystävä mielessä jatkoille menin ja olen kyllä itselleni vihainen tästäkin, mut eniten kiinnostaa miksi nuoret naiset tekee näin ? Eli mikä on motiivi kokemushaku tai seksi ? Sen jotenkin ymmärrän mut en sitä ettei voi puhua asioita selviksi edes viestein.

• adsd

No pistä sille sellainen viesti, että se mitä sä teit sen kanssa on väärin, koska olet "onnellisesti" varattu mies. Pistät että toivot et hän ei ottaisi enää suhun yhteyttä.

• tytteli

Kenenkään ei pidä sitten suuttua näistä seuraavista sanoista,mutta..älä perskele pilaa toimivaa suhdetta minkään pikkulikan oikkujen takia!!! ja arvatenkin ihmiset luulevat että täällä joku 60.v tupauuno moralisoi,noup..itse olen ihan yhtä yli 20..mutta tiiäpähän vaan,että osalla "ikätovereista" on tapana pyöritellä pyllyä pikkusen vanhempien miesten edessä. ja sitten ollaan muille ihan: "voi juku,mitä toi nyt meinaa" kun mies sitten rohlkasee ottamaan yhteyttä. Tapauksesi ei ole ehjä tälläinen, mutta tulipahan sanottua että tuskimpa kannattaa..tulee vaan sulle,avovaimolles ja ehkäpä tälle neidillekkin paha mieli.

• apgman

kiitos kyllä näin itsekin luulen mut missä on tämän ikäisten moraali kun ei vaivauduta ees vastaan (vaikka pahastikin)

• Qwe
        apgman kirjoitti:

kiitos kyllä näin itsekin luulen mut missä on tämän ikäisten moraali kun ei vaivauduta ees vastaan (vaikka pahastikin)

Kai se vaan on just sitä pelleilyä, halutaan vähän pelleillä illalla jonkun kanssa ihan vain siks, koska se on jännää. Tapahtuman jälkeen "kaduttaa" eikä halua enään nähdä sitä tyyppiä, kenet edellisiltana pokasi ravintolasta. Nuoret on nuoria, älä ota henk. kohtasesti sen tytön temppua ;)

• Tutkimattomat ovat pettäjän...
        Qwe kirjoitti:

Kai se vaan on just sitä pelleilyä, halutaan vähän pelleillä illalla jonkun kanssa ihan vain siks, koska se on jännää. Tapahtuman jälkeen "kaduttaa" eikä halua enään nähdä sitä tyyppiä, kenet edellisiltana pokasi ravintolasta. Nuoret on nuoria, älä ota henk. kohtasesti sen tytön temppua ;)

Siis kerro, että viestisi on provo??

Olet varattu nelikymppinen mies,pelehdit pikkulikkojen kanssa ja ruikutat tällä palstalla kun et ymmärrä.

Tyttö taisi ymmärtää sinuakin paremmin ja ei vastaa koska olet todellain varattu.Ei hyvää päivää, mikä teissä miehissä oikein mättää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe