mun vanhemmat on lestadiolaisia..mulla on 14 sisarusta ite en oo enää uskossa oon 15vuotta. onko oikein että isä ja äiti haukkuu huoraks ja piruks yms yms ja sit ne sanoo et "vaikka me ollaan kuinka pahoja tahansa niijos meillä on synnit anteeksi niin me päästään taivaaseen" onko tollanen oikein???
henkistä perheväkivaltaa!?
6
1208
Vastaukset
- melkein ateisti
Ei tuollainen käytös ole mistään kotoisin. Sellainen on todella rumaa ja huonoa käytöstä, voisi kutsua henkiseksi väkivallaksikin.
Voisit jutella asiasta vaikka kouluterveydenhoitajan tai koulukuraattorin kanssa. He ovat vaitiolovelvollisia eivätkä kerro asioistasi eteenpäin. Ehkä olosi hieman helpottuisi ja ehkä saisit heiltä lisäneuvoja pulmiisi ja niiden käsittelyyn. Pidäthän kaikesta huolimatta itsestäsi hyvän huolen...ja yritä jaksaa käydä koulua. - vanhempien on
kunnioitettava sinua ihmisenä ja kohdeltava myöskin loukkaamatta uskoit tai et. Esittämäsi asia on juuri niitä asioita joka saa minut hyvin vihaiseksi. Uskonnoissa on juuri tuo ristiriitaisuus jonka esität. Se nyt on sivuseikka. Vanhempien ei kuulu kohdalla sinua noin. Puhu tosiaan kouluterveydenhoitajalle.
- Susanna
Tuo on nimenomaan henkistä ja hengellistä väkivaltaa. Käy katsomassa www.turvakoti.net tai etsi googlesta hakusanalla henkinen väkivalta tai hengellinen väkivalta.
- VeeÄllä
Jos kerran heidän syntinsä ovat anteeksiannettu, niin Raamattu sanoo, että autuus on sen jolle Jumala ei soimaa syntiä!
Mitä siinä valitat; Lue 4.käsky.- Nimetön
se on molemman puolista nii on ite mun mutsi sanonu et pitää KUNNIOPITTAA LAPSIAKIN
- se2
Nimetön kirjoitti:
se on molemman puolista nii on ite mun mutsi sanonu et pitää KUNNIOPITTAA LAPSIAKIN
4KÄSKY kunnioita isääsi ja äitiäsi niijen kuuluu myös kunnioittaa!! vitun tyhmää tommonen VEEÄLLÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735