Ihmettelen että voiko 15-20kg laihtua pelkällä kotijumpalla ja vähällä ja terveellisellä syönnillä? Haluisin laihtua ainakin 15 kg ensi kesäksi ja oon nytten alkanut jumpata todella ahkerasti ja syön vähän ja tervellisesti!
Löytyykö kokemusta?
Kiitos etukäteen!
T:Ansk1
voiko..?
4
599
Vastaukset
- ihmettelen itsekin
Kun lisää liikuntaa ja vähentää ruoasta saatua energiamäärää niin, että lopputuloksena kuluttaa enemmän kuin syö ja syö vähemmän kuin kuluttaa, niin laihtuu.
Miksi ei voisi...? - mä-ite
aivan varmasti. itsellä nyt takana 20 viikko ja - 20,6 kg. Säännölliset pienet ateriat ja liikuntaa en ole juuri harrastanut, mutta kyllä se tulee mukaan nyt kun on helponpi liikkua. Älä jää odottelemaan nälkää vaan syö useasti päivässä.
- anks1
Aika hyvin on sulla paino pudonnu! :)
Miten sä laihduit jos et harrastanut ollenkaan liikuntaa? - mä-ite
anks1 kirjoitti:
Aika hyvin on sulla paino pudonnu! :)
Miten sä laihduit jos et harrastanut ollenkaan liikuntaa?Kuntopyörällä pyöräillen silloin tällöin tyylin 2-3 krt kuussa. Työmatkat joko pyöräilen tai kävelen ja matka on n. 1 km. Olen ajatellut koittaa vesikävelyä kunhan saisin vielä muutaman kilon tiputettua, että kehtaan näyttäytyä uimapuvussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318