Miksi pitää pahoittaa ujon ja herkän ihmisen mieli jättämällä vieraskirjaan törkyviestiä kaikkien luettavaksi? Säälittävää, että jotkut nauttii lannistamalla ja mollaamalla muita ihmisiä. Onko se jotain oman itsetunnon kohottamista, kun tuollaiseen alennutaan? Jos ei pärstä miellytä, niin jättäkööt omaan arvoonsa. -kiitos-
vieraskirjan viesteistä
11
2187
Vastaukset
- Pahvi
Jos toinen on noin idiootti niin antaa olla. Jokainen on sen näköinen kuin on. Kyllä muakin on arvosteltu vaikka kyseisellä tyypillä ei itsellä ollut edes kuvaa. Aika törkeetä. Oliko tällä arvostelijalla kuvaa itsellä? Jos ei ollu niin se on todennäköisesti ite niin karseen näköinen omasta mielestä ettei kehtaa kuvaansa edes laittaa. Tsemppiä!!
- pppp
poista se viesti roskiin,täällä liikkuu myös alaikäisiä pelleilemässä.Ei kannata välittää.
- Iitu
Viisainta on poistaa tuollaiset loukkaavat/epäasialliset viestit.
Eikä tarvitse olla edes alaikäinen asialla, kyllä AIKUISETkin kirjoittelevat negatiivisia viestejä. Kurjaa, mutta mimkäs mahtaa, kun meitä on niin moneen junaan tässä maailmassa.
- ihmetyttää
Mikä koko vieraskirjassa on idea. Eikös treffiosio ole tarkoitettu seuranhakuun eikä toisten lapselliseen arvostelemiseen.
- tytteli
EI sen tarkoitus ole pelkästään arvostella,vaan useat käyttää sitä ihan vaan läppää heittäkseen ja myös kommunikointiin,jos oot huomannu.
Ei kaikkia tarvi ottaa niin vakavasti,huumoria sais olla enempi..
- minä vain
Herää kysymys,mihin asiaan vieraskirjaasi jätetty arvostelu liittyy ? Jos ulkonäköösi,poista viestit heti! Jos taas johonkin omaan töppäykseesi (olitpa mies tai nainen),esim.kärähtänyt treffailukumppanille valehtelusta tai olet pitänyt useita miehiä/naisia samanaikaisesti ja valehdellut yhtä sun toista,tuottanut suruja toisille omaa isoa egoa pönkittääksesi,huijarit kannattaa kyllä paljastaa ja toivoa,että vieraskirjan viestin lukee mahdollisimman moni.Mielestäni mätäpaiseiden,toisilla ihmisillä leikkijien paljastaminen on vain hyväksi.Joskus varsinkin nuo ujot ja herät ovat niitä kaikkein pahimpia....
"Ujot ja herkät ovat niitä kaikkein pahimpia"
Kiinnostaisi kuulla perusteluita. Ehkä ratkaisevampi tekijä on itsetunnon puute. Ja vaikka minulla nuo em. ominaisuudet/puutteet onkin (mukaan pitää kai laskea vielä kieroutunut huumorintaju), en varmaankaan kovin paha ole...
Samaa mieltä kuitenkin olen edellisten kanssa, loukkaavat ja törkeät viestit saa poistaa heti ja samalla laittaa niiden kirjoittaja torjutuksi (ei pääse uudelleen kirjoittamaan).- minä vain
elin_tilaa kirjoitti:
"Ujot ja herkät ovat niitä kaikkein pahimpia"
Kiinnostaisi kuulla perusteluita. Ehkä ratkaisevampi tekijä on itsetunnon puute. Ja vaikka minulla nuo em. ominaisuudet/puutteet onkin (mukaan pitää kai laskea vielä kieroutunut huumorintaju), en varmaankaan kovin paha ole...
Samaa mieltä kuitenkin olen edellisten kanssa, loukkaavat ja törkeät viestit saa poistaa heti ja samalla laittaa niiden kirjoittaja torjutuksi (ei pääse uudelleen kirjoittamaan).Itse jouduin sellaisen "ujon ja herkän" miehen uhriksi viime kesänä,tää kaveri ehti syöttää mulle vaikka mitä valheita; otin yhteyttä hänen vieraskirjaansa kirjoittaneen naiseen;vaihdoimme hieman tietoja ko.henkilöstä ja voi helvetti,millaisia juttuja paljastui.Totaalinen naisten narraaja ! Luulen,että itsestään ujon ja herkän kuvan antavilla miehillä on todellisuudessa niin heikko itsetunto tai henkinen kasvu pahasti kesken itsensä kanssa,että he eivät edes tajua tekevänsä väärin,tai onko niin,että netti vääristää todellisuudentajua,ja koukkuun jää,että napsahtaa,kunnon ihmisetkin etsii aina vaan parempaa,parempaa....
minä vain kirjoitti:
Itse jouduin sellaisen "ujon ja herkän" miehen uhriksi viime kesänä,tää kaveri ehti syöttää mulle vaikka mitä valheita; otin yhteyttä hänen vieraskirjaansa kirjoittaneen naiseen;vaihdoimme hieman tietoja ko.henkilöstä ja voi helvetti,millaisia juttuja paljastui.Totaalinen naisten narraaja ! Luulen,että itsestään ujon ja herkän kuvan antavilla miehillä on todellisuudessa niin heikko itsetunto tai henkinen kasvu pahasti kesken itsensä kanssa,että he eivät edes tajua tekevänsä väärin,tai onko niin,että netti vääristää todellisuudentajua,ja koukkuun jää,että napsahtaa,kunnon ihmisetkin etsii aina vaan parempaa,parempaa....
Ihan yleistä taitaa olla aina vain paremman etsiminen tai tai tavoitteena kerätä mahdollisimman laaja kokoelma. Ja todellisuudentajuhan sitten helposti menee.
Kuitenkin jonkun ihmisryhmän leimaaminen ja yleistäminen on väärin. Ihan helpo tosiaankin päätellä, että ujoilla miehillä on heikko itetunto mutta siitä eteenpäin menee jo yleistämiseksi yhden tapauksen perusteella. Meitä on moneen junaan... Ihan hyvä jos kuitenkin paljastui ajoissa. Toivottavasti sinäkin löydät paremman seuraavalla kerralla :)- kommentti vain
multa kysyttiin suoraan, haluanko munaa, johon vastasin lyhyesti: "en"... siitäkös kysyjä otti kovasti nokkiinsa, ja jätti niin mairittelevan viestin sinne luettavaksi.
- lillatus
Olen myös saanut töykeyksiä ja arvosteluja vieras kirjaani.Ensin loukkaannuin ja otin itseeni mutta tarkemmin asiaa mietittyäni olen sitä mieltä että noilla jotka tätä tekevät on itsellä itse tunnossa jotain vialla.Eihän sellaisen sivulla tarvitse vierailla jonka pärstä ei miellytä.Eikö jokainen hae mieleistään sieltä.Vai harrastaako joku huvikseen toisten mollausta.Mene ja tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1597307
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506016- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253122- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409