kateusko?

tukkusutija

vaiko musta sukka?

kun haaveet heittää, keittää mieli, kun puuta oma sana, ja kieli toisen valaa hunajaa.

15

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

mustasukkaisuuden ymmärrän...jos joku veisi minun rakkaani niin luoja hänä armahtakoot, kosto olisi kamala....
      Jos joku veisi minun lompsani niin no ....tarpeeseensahan veisi....Huokaus.. ei ole paljon katetta visallakaan..joten turha vaiva.

• tukkusutija

rakkaasi takaisin.

• Marion.T
        tukkusutija kirjoitti:

rakkaasi takaisin.

se vain olisi sellanen alkukantainen reaktio..
        Meissä ihmisissä on aika paljon vielä villiä petoa, joka puolustaa poikasiaan viimeiseen asti...vaikka tappamalla uhkaajan - usko tai älä.

• Simanainen

Maistappa rakkaani tästä... ;)

• tukkusutija

muilta kiireiltäni joudan.

pitää mennä tapaamaan telluksen ylläriä.

• Smanainen
        tukkusutija kirjoitti:

muilta kiireiltäni joudan.

pitää mennä tapaamaan telluksen ylläriä.

Ai, oliko meillä rehvit? 8)

• Simanainen

Jospa tuo valvoja pyyhkäs mun runoni pois sen vuoksi, että sillä on mustat sukat Waven takia. 8O

• tukkusutija

vaan käsittääkseni kaikkea hävikkiä ei selitä wave ei hierarkia.

ja menyt on olutta, vaikka riimien riipiminen heetken harmaan luo.

• Simanainen
        tukkusutija kirjoitti:

Jos mainitsenkin Waven nimen jossain yhteydessä, valvojamme se saa näkemään punaista ja kumi heiluu rivakkaan tahtiin...hänen syitään moiseen käytökseen voipi vain arvailla, tai pantaisiinko lapsellisen ja epäkypsän käytöksen tiliin? :)

Minun mennyt ei yleensä liity olueen, vaan seksiin. :)

Riimini harmautta ei tuota,
        vaan raamini rupiset jättää alleen
        sen harmaan hetkenkin. 8)

• tukkusutija kirjoitti:

Kun tämä on senaattorin laulukirjasta, uskottava on!

• tukkusutija
        capt.cöpenick kirjoitti:

Kun tämä on senaattorin laulukirjasta, uskottava on!

ja kun pannaan ministerin viinat vielä joukkoon tuummaan, kummaan, on luottamus ehdoton.

ps. onko höyläys pitänyt pissan kurissa? vaan on komee tenorifonin ääni kunnon soittajan suussa.

• tukkusutija
        Simanainen kirjoitti:

Jos mainitsenkin Waven nimen jossain yhteydessä, valvojamme se saa näkemään punaista ja kumi heiluu rivakkaan tahtiin...hänen syitään moiseen käytökseen voipi vain arvailla, tai pantaisiinko lapsellisen ja epäkypsän käytöksen tiliin? :)

Minun mennyt ei yleensä liity olueen, vaan seksiin. :)

Riimini harmautta ei tuota,
        vaan raamini rupiset jättää alleen
        sen harmaan hetkenkin. 8)

yleensä minun riimit liittyy mihin milloinkin.

ja mi on sinyyn menyt, tokko arvailen. tietysti kalevalan sanoissa tekisi mieleni minunkin.

• tukkusutija kirjoitti:

ja kun pannaan ministerin viinat vielä joukkoon tuummaan, kummaan, on luottamus ehdoton.

ps. onko höyläys pitänyt pissan kurissa? vaan on komee tenorifonin ääni kunnon soittajan suussa.

Hyväst pitää lösön kuin ennen nuorna miesnä.
        Kun kolmast lasettaa yössä yössä...ylen ripeäst toimii!

• Simanainen
        tukkusutija kirjoitti:

yleensä minun riimit liittyy mihin milloinkin.

ja mi on sinyyn menyt, tokko arvailen. tietysti kalevalan sanoissa tekisi mieleni minunkin.

Noh, minun riimittelyt liittyvät useimiten intohimoon ja täällä se liitetään automaattisesti minun ja(sensuroitu)suhteeseen. Katoppa kö nii moni jäi silloin vuonna kivi näppejään nuolemaan...näillä on niin saakutin pitkä ja matalamielinen muistinkuvatus. Vaikka puhuisin kalkkunapihvistä, se liitetään(sensuroitu). 8D

Nyt sitten...minä olen liittynyt sinuun. ;))

*mmmm*

• Simanainen
        tukkusutija kirjoitti:

Tähän on hyvä lopettaa.Jeesus että sä olet käsittämätön tapaus!*nauraa kybällä*

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1468
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      987
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      892
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      91
      870
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      714
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      631
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      628
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      623
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      71
      593
    Aihe