Alkoi kesällä...Olin kaupungilla baarissa ja parhaan kavarini tyttöystävä tuli juttelemaan...otettiin siinä vähän viinaa ja sitten hän suuteli minua ja minä vastasin siihen. Molempia kadutti heti sen jälkeen ja vannotimme ettei toistuisi...Tapaamme köydä samoissa paikoissa juhlimassa ja tätä on nyt jatkunut jo 4 kuukautta, tosin nyt ei enää kumpaakaan kaduta. Aina kun näämme kahdestaan, suutelemme...Mulla on silti kamala morkkis aina seuraavana aamuna mut ongelma lienee se että olen nyt sitten tainnut näiden humalaleikkien aikana rakastua häneen...ja ehkä hän vähän minuun...Tilanne on kamala. Haluaisin tytön itselleni mutta en voisi ikinä antaa sitä itselleni anteeksi. En kuitenkaan halua kaverilleni mitään pahaa....Mitä tehdä????????
Kaverin tyttöystävä
17
6781
Vastaukset
- woee
No johan on taas näitä lätinöitä. On se kummallista, jos kerran on kiinnostusta puolin ja toisin, ois reilu meininki paikallaan. Kohtele muita kun haluaisit itse tulla kohdelluksi!! Ei varattuja, eikä varsinkaan kaverin, ja jos ei näppejään pysty kurissa pitämään, pitää erota ennen ku aloittaa uuden suhteen. Itse pidän jo sääntönä, ettei kavereiden entisiin, eikä varsinkaan nykyisiin sekoilla. Toki, jos joskus vuosia vuosia sit kaverilla jonkun kanssa jotain on ollut, asia eri. Mut yleensä ihan lähimennisyydessä tapahtuneisiin juttuihin ei kannata sotkeutua.
- vilperi
jätkää pitäis vetää kuuden metrin vauhdilla perseeseen.
- sama juttu
mulla sama juttu.. kaverin muijaan kun ei sais koskea mut minkäs teet. ollaan rakastuneita jne. eikä hajuakaan mitä tekis. haluisin kans sen tytön omaks mut se kyllä sotkis asioita entisestään, mut tuntuu siltä ett kokoajan haluu vaan lisää. aluks sovittiin kans että mitään ei tapahdu uudestaan mut senhän nyt tietää miten siinä käy. pitäis vaan lopetta mutta kun ei oikeen pysty.
- tyttö....
Mulla kävi nyt kans näin. Tosin siis jätkän kanssa. Nähtiin iltaisin, pari kertaa ollaan pussailtu ja nyt huomaan olevani rakastunu siihen mieheen. Sen exä, joka on aika hyvä kaveri mulle, on nyt tosi vihanen mulle tai meille ja laitto välit poikki mun kans. Ne ei oo enää ollu puoleen vuoteen yhdessä ja sillä mun kaverilla on jo uus poikaystävä eikä se sitä kyl peittele. Enkä mä voi tunteilleni mitään. Mä tiedän että tää on väärin ja niin, mut ku mä oikeesti tykkään siitä tosi paljon ja meil on ollu tosi ihanaa yhdessä, ei siis millään lailla seksiin viittaavaa!. Ja nyt toi kaveri on vihanen ja vetää kaikki muut tohon juttuun mukaan. Oon nyt yrittäny pitää taukoo, mut se vaan pyörii mun mieles, eikä tota kaveria enää kiinnosta, se vetää kaikkii vaan juttuihinsa mukaan. Tää ei oo millään lailla kivaa tai helppoa tän syyllisenkään asemasta ja mä en tarkotuksella valinnu jost tota miestä, meillä vaan synkkaa tosi hyvin.
- jeepz
tyttö.... kirjoitti:
Mulla kävi nyt kans näin. Tosin siis jätkän kanssa. Nähtiin iltaisin, pari kertaa ollaan pussailtu ja nyt huomaan olevani rakastunu siihen mieheen. Sen exä, joka on aika hyvä kaveri mulle, on nyt tosi vihanen mulle tai meille ja laitto välit poikki mun kans. Ne ei oo enää ollu puoleen vuoteen yhdessä ja sillä mun kaverilla on jo uus poikaystävä eikä se sitä kyl peittele. Enkä mä voi tunteilleni mitään. Mä tiedän että tää on väärin ja niin, mut ku mä oikeesti tykkään siitä tosi paljon ja meil on ollu tosi ihanaa yhdessä, ei siis millään lailla seksiin viittaavaa!. Ja nyt toi kaveri on vihanen ja vetää kaikki muut tohon juttuun mukaan. Oon nyt yrittäny pitää taukoo, mut se vaan pyörii mun mieles, eikä tota kaveria enää kiinnosta, se vetää kaikkii vaan juttuihinsa mukaan. Tää ei oo millään lailla kivaa tai helppoa tän syyllisenkään asemasta ja mä en tarkotuksella valinnu jost tota miestä, meillä vaan synkkaa tosi hyvin.
Sekoilkaa vaa nii perkeleesti ni hyvä tulee! Mikähä vittu tässä maailmassa on ku melkei 90% ihmisistä lykkää kaikki arvot perseeseen. Jotenki oikee trendi nykyää tommone hälläväliä tyyli. Ja mikä voi sen selkeempää enää olla kun se ettei kavereiden puolisoihin kerta kaikkiaa mennä koskemaa.. Sen nyt pitäs jokasen normijärkisen ihmisen tajuta mutta vitunko väliä enää on millää..
- Jaana S
jeepz kirjoitti:
Sekoilkaa vaa nii perkeleesti ni hyvä tulee! Mikähä vittu tässä maailmassa on ku melkei 90% ihmisistä lykkää kaikki arvot perseeseen. Jotenki oikee trendi nykyää tommone hälläväliä tyyli. Ja mikä voi sen selkeempää enää olla kun se ettei kavereiden puolisoihin kerta kaikkiaa mennä koskemaa.. Sen nyt pitäs jokasen normijärkisen ihmisen tajuta mutta vitunko väliä enää on millää..
Noi teidän ongelmat on aika pieniä kun lukee, mä oon kuitenkin harrastanut seksiäkin mun poikaystävän serkuksien kanssa. Se alko kännissä pussailulla mutta sitten homma kehittyi parin vuoden aikana melko estottomaksi panemiseksi kahden serkkupojan kanssa. Oikein hävettää mitä on tullut tehtyä. Toisaalta naurattaa noi teidän pusuttelujutut.
- hihheijaa
jeepz kirjoitti:
Kannatan! :)
- Uups.
Samassa veneessä..paitsi että oon nainen ja vastapuoli mieheni kaveri.
- Mauno Ahonen
joten kannattaisko ostaa hame?
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta tulin vaan sanomaan että omalla kohdalla osui kohdalle elämän rakkaus. Siksi tuli ylitettyä rajoja joita ei normaalisti tulisi mieleenkään rikkoa eli oltua ikävä ihminen ja riskeerattua aika paljon, olin itsekin parisuhteessa. Kyllä me yritettiin lopettaa koko homma mutta ei siitä mitään tullut. Ei me osattu olla erossa toisistamme, ja hän pyöri jatkuvasti mielessä häiritsemässä. Kerran oli mahdollista viettää koko viikonloppu yhdessä, paitsi että se viikonloppu johti vakituiseen yhdessä oloon. Siksi tänne nyt kirjoitan että mulle ollaan naljailtu , kerran pettäjä, aina pettäjä vitsiä, ja tahdon sanoa että en olisi ikinä ennen häneen ihastumista pettänyt enkä tule enää koskaan pettämään. Nyt mulla on se oikea, ollut 8 vuotta ja siksi en häntä voinut unohtaa. Välit meni kaveriin vähäksi aikaa ja muutenkin sai pitää matalaa profiilia, mutta nykyään ollaan taas ihan hyvää pataa.
- Anonyymi
Mä olen kerran ollut ihastunut kaverini tyttöystävään, en vaan voinut mitään. Yksissä bileiessä sit tunnustin naiselle et olen ihastunut mut tiedän et olet kaverini kanssa. Ei voi mitään nainen sanoi ei halua pettää, illan aikana sit yhdet hitaat ravintolassa ja naiselta kevyt lhali ja pusu poskelle ja siitä se.
- Anonyymi
Oispa jäänyt omalta kohdalta vain tuohon. Mutta omat fiilikset osui oikeaan, vastakaikua löytyi. Oon syvässä suossa tän kanssa. Mikä siinä on ettei osaa pitää näppejä irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa jäänyt omalta kohdalta vain tuohon. Mutta omat fiilikset osui oikeaan, vastakaikua löytyi. Oon syvässä suossa tän kanssa. Mikä siinä on ettei osaa pitää näppejä irti.
Noinhan se menee, kaverin tyttöystävä tai vaimo voi olla houkutus, vielö pahempaa jos nainenkin osoittaa huomiota ja mielenkiintoa yhteisille leikeille. Itse en sekois moiseen, toki jos on täyspäinen nainen ei myöskään anna aihetta mihinkään.
- Anonyymi
Haureutta ja huorintekoa.
Tahtoisinko itse sotkeutua moiseen, missään ominaisuudessa?
Haluisinko tietää että mahdollinen lasteni äiti olisi tehnyt huorin?
En kyllä haluaisi lasteni imevän sellaista moraalia äidinmaidosta.
Moraali ja arvot kun peritään usein kotoa halusi tai ei.- Anonyymi
Mitään moraalia ole nykypäivänä missään, pitää vain pulikoida pysyäkseen pinnalla.
- Anonyymi
Tavallisia ihmisiä, tavallisia tarinoita. Tuollaista tapahtuu jatkuvasti. Tunteet hiipuu omaaa kohtaan, ja sellaiseen on helppo rakastua kenet jo ennestään tuntee. Vaihtoehdot on joko teeskennellä ja jatkaa kuin ennenkin, tai kuunnella tunteita ja irroittautua vanhasta.
- Anonyymi
minulla kaverin vaimo oli ravintolassa vauhdissa oli siellä yksin, miehet kyllä yritti tosissaan ja Pirjo näytti jo lämpiävän niille, tanssitin Pirjoa ja halsi välillä oli tosi kuumana kun tanssitin sain houkuteltua pois ravintolasta käveltiin kotia kohti Pirjo huomasi minun työpaikan mentiin sisään, nakkasi sohvalle käsilukun ja takin, katsoin kauniita aika isoja rintoja ja tiukkaa housua, Pirjo kääntyi ja sanoi oli hyvä että tulit.
Alkoi riisua puseroa ja liivit lähti riisui itsensä alasti . Sanoi haluan silti kyrpää se ukon rähjä on pettänyt minua tunnustikin. Riisuin vaatteita kun Pirjon puhelin soi, Arto soitti Pirjo kertoi että tulee kohta kotiin ja ei ole vihainen samalla meni sohvalle ja levitti jalkansa. Imin tätä herkku pillua samalla kun puhui puhelimeen, nakkasi puhelimen sohvalle ja veti minut päällensä kuiskasi nt naidaan eikä puhuta jälkeenpäin olen ollut koko illan kiimassa tule jo rakasteltiin kiihkeästi voi luoja että sen perse oli kiimasen näköinen takaa kuiski ihanaa olla hutsu ja oikein kunnolla rakasteltiin kaksi kertaa Pirjo suuteli kiihkeästi ennen kuin lähdettiin sanoi nyt se on tehty, annan Artolle anteeksi. Myöhemmin jos on oltu tanseissa on kuiskannut että kaipaisi kunnon panoaja sitä isoa terskaa mikä minulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632