Kaverin tyttöystävä

niko

Alkoi kesällä...Olin kaupungilla baarissa ja parhaan kavarini tyttöystävä tuli juttelemaan...otettiin siinä vähän viinaa ja sitten hän suuteli minua ja minä vastasin siihen. Molempia kadutti heti sen jälkeen ja vannotimme ettei toistuisi...Tapaamme köydä samoissa paikoissa juhlimassa ja tätä on nyt jatkunut jo 4 kuukautta, tosin nyt ei enää kumpaakaan kaduta. Aina kun näämme kahdestaan, suutelemme...Mulla on silti kamala morkkis aina seuraavana aamuna mut ongelma lienee se että olen nyt sitten tainnut näiden humalaleikkien aikana rakastua häneen...ja ehkä hän vähän minuun...Tilanne on kamala. Haluaisin tytön itselleni mutta en voisi ikinä antaa sitä itselleni anteeksi. En kuitenkaan halua kaverilleni mitään pahaa....Mitä tehdä????????

18

7959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woee

      No johan on taas näitä lätinöitä. On se kummallista, jos kerran on kiinnostusta puolin ja toisin, ois reilu meininki paikallaan. Kohtele muita kun haluaisit itse tulla kohdelluksi!! Ei varattuja, eikä varsinkaan kaverin, ja jos ei näppejään pysty kurissa pitämään, pitää erota ennen ku aloittaa uuden suhteen. Itse pidän jo sääntönä, ettei kavereiden entisiin, eikä varsinkaan nykyisiin sekoilla. Toki, jos joskus vuosia vuosia sit kaverilla jonkun kanssa jotain on ollut, asia eri. Mut yleensä ihan lähimennisyydessä tapahtuneisiin juttuihin ei kannata sotkeutua.

    • vilperi

      jätkää pitäis vetää kuuden metrin vauhdilla perseeseen.

    • sama juttu

      mulla sama juttu.. kaverin muijaan kun ei sais koskea mut minkäs teet. ollaan rakastuneita jne. eikä hajuakaan mitä tekis. haluisin kans sen tytön omaks mut se kyllä sotkis asioita entisestään, mut tuntuu siltä ett kokoajan haluu vaan lisää. aluks sovittiin kans että mitään ei tapahdu uudestaan mut senhän nyt tietää miten siinä käy. pitäis vaan lopetta mutta kun ei oikeen pysty.

      • tyttö....

        Mulla kävi nyt kans näin. Tosin siis jätkän kanssa. Nähtiin iltaisin, pari kertaa ollaan pussailtu ja nyt huomaan olevani rakastunu siihen mieheen. Sen exä, joka on aika hyvä kaveri mulle, on nyt tosi vihanen mulle tai meille ja laitto välit poikki mun kans. Ne ei oo enää ollu puoleen vuoteen yhdessä ja sillä mun kaverilla on jo uus poikaystävä eikä se sitä kyl peittele. Enkä mä voi tunteilleni mitään. Mä tiedän että tää on väärin ja niin, mut ku mä oikeesti tykkään siitä tosi paljon ja meil on ollu tosi ihanaa yhdessä, ei siis millään lailla seksiin viittaavaa!. Ja nyt toi kaveri on vihanen ja vetää kaikki muut tohon juttuun mukaan. Oon nyt yrittäny pitää taukoo, mut se vaan pyörii mun mieles, eikä tota kaveria enää kiinnosta, se vetää kaikkii vaan juttuihinsa mukaan. Tää ei oo millään lailla kivaa tai helppoa tän syyllisenkään asemasta ja mä en tarkotuksella valinnu jost tota miestä, meillä vaan synkkaa tosi hyvin.


      • jeepz
        tyttö.... kirjoitti:

        Mulla kävi nyt kans näin. Tosin siis jätkän kanssa. Nähtiin iltaisin, pari kertaa ollaan pussailtu ja nyt huomaan olevani rakastunu siihen mieheen. Sen exä, joka on aika hyvä kaveri mulle, on nyt tosi vihanen mulle tai meille ja laitto välit poikki mun kans. Ne ei oo enää ollu puoleen vuoteen yhdessä ja sillä mun kaverilla on jo uus poikaystävä eikä se sitä kyl peittele. Enkä mä voi tunteilleni mitään. Mä tiedän että tää on väärin ja niin, mut ku mä oikeesti tykkään siitä tosi paljon ja meil on ollu tosi ihanaa yhdessä, ei siis millään lailla seksiin viittaavaa!. Ja nyt toi kaveri on vihanen ja vetää kaikki muut tohon juttuun mukaan. Oon nyt yrittäny pitää taukoo, mut se vaan pyörii mun mieles, eikä tota kaveria enää kiinnosta, se vetää kaikkii vaan juttuihinsa mukaan. Tää ei oo millään lailla kivaa tai helppoa tän syyllisenkään asemasta ja mä en tarkotuksella valinnu jost tota miestä, meillä vaan synkkaa tosi hyvin.

        Sekoilkaa vaa nii perkeleesti ni hyvä tulee! Mikähä vittu tässä maailmassa on ku melkei 90% ihmisistä lykkää kaikki arvot perseeseen. Jotenki oikee trendi nykyää tommone hälläväliä tyyli. Ja mikä voi sen selkeempää enää olla kun se ettei kavereiden puolisoihin kerta kaikkiaa mennä koskemaa.. Sen nyt pitäs jokasen normijärkisen ihmisen tajuta mutta vitunko väliä enää on millää..


      • Jaana S
        jeepz kirjoitti:

        Sekoilkaa vaa nii perkeleesti ni hyvä tulee! Mikähä vittu tässä maailmassa on ku melkei 90% ihmisistä lykkää kaikki arvot perseeseen. Jotenki oikee trendi nykyää tommone hälläväliä tyyli. Ja mikä voi sen selkeempää enää olla kun se ettei kavereiden puolisoihin kerta kaikkiaa mennä koskemaa.. Sen nyt pitäs jokasen normijärkisen ihmisen tajuta mutta vitunko väliä enää on millää..

        Noi teidän ongelmat on aika pieniä kun lukee, mä oon kuitenkin harrastanut seksiäkin mun poikaystävän serkuksien kanssa. Se alko kännissä pussailulla mutta sitten homma kehittyi parin vuoden aikana melko estottomaksi panemiseksi kahden serkkupojan kanssa. Oikein hävettää mitä on tullut tehtyä. Toisaalta naurattaa noi teidän pusuttelujutut.


      • hihheijaa
        jeepz kirjoitti:

        Sekoilkaa vaa nii perkeleesti ni hyvä tulee! Mikähä vittu tässä maailmassa on ku melkei 90% ihmisistä lykkää kaikki arvot perseeseen. Jotenki oikee trendi nykyää tommone hälläväliä tyyli. Ja mikä voi sen selkeempää enää olla kun se ettei kavereiden puolisoihin kerta kaikkiaa mennä koskemaa.. Sen nyt pitäs jokasen normijärkisen ihmisen tajuta mutta vitunko väliä enää on millää..

        Kannatan! :)


    • Uups.

      Samassa veneessä..paitsi että oon nainen ja vastapuoli mieheni kaveri.

    • Mauno Ahonen

      joten kannattaisko ostaa hame?

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta tulin vaan sanomaan että omalla kohdalla osui kohdalle elämän rakkaus. Siksi tuli ylitettyä rajoja joita ei normaalisti tulisi mieleenkään rikkoa eli oltua ikävä ihminen ja riskeerattua aika paljon, olin itsekin parisuhteessa. Kyllä me yritettiin lopettaa koko homma mutta ei siitä mitään tullut. Ei me osattu olla erossa toisistamme, ja hän pyöri jatkuvasti mielessä häiritsemässä. Kerran oli mahdollista viettää koko viikonloppu yhdessä, paitsi että se viikonloppu johti vakituiseen yhdessä oloon. Siksi tänne nyt kirjoitan että mulle ollaan naljailtu , kerran pettäjä, aina pettäjä vitsiä, ja tahdon sanoa että en olisi ikinä ennen häneen ihastumista pettänyt enkä tule enää koskaan pettämään. Nyt mulla on se oikea, ollut 8 vuotta ja siksi en häntä voinut unohtaa. Välit meni kaveriin vähäksi aikaa ja muutenkin sai pitää matalaa profiilia, mutta nykyään ollaan taas ihan hyvää pataa.

    • Anonyymi

      Mä olen kerran ollut ihastunut kaverini tyttöystävään, en vaan voinut mitään. Yksissä bileiessä sit tunnustin naiselle et olen ihastunut mut tiedän et olet kaverini kanssa. Ei voi mitään nainen sanoi ei halua pettää, illan aikana sit yhdet hitaat ravintolassa ja naiselta kevyt lhali ja pusu poskelle ja siitä se.

      • Anonyymi

        Oispa jäänyt omalta kohdalta vain tuohon. Mutta omat fiilikset osui oikeaan, vastakaikua löytyi. Oon syvässä suossa tän kanssa. Mikä siinä on ettei osaa pitää näppejä irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa jäänyt omalta kohdalta vain tuohon. Mutta omat fiilikset osui oikeaan, vastakaikua löytyi. Oon syvässä suossa tän kanssa. Mikä siinä on ettei osaa pitää näppejä irti.

        Noinhan se menee, kaverin tyttöystävä tai vaimo voi olla houkutus, vielö pahempaa jos nainenkin osoittaa huomiota ja mielenkiintoa yhteisille leikeille. Itse en sekois moiseen, toki jos on täyspäinen nainen ei myöskään anna aihetta mihinkään.


    • Anonyymi

      Haureutta ja huorintekoa.
      Tahtoisinko itse sotkeutua moiseen, missään ominaisuudessa?

      Haluisinko tietää että mahdollinen lasteni äiti olisi tehnyt huorin?
      En kyllä haluaisi lasteni imevän sellaista moraalia äidinmaidosta.
      Moraali ja arvot kun peritään usein kotoa halusi tai ei.

      • Anonyymi

        Mitään moraalia ole nykypäivänä missään, pitää vain pulikoida pysyäkseen pinnalla.


      • Anonyymi

        Tavallisia ihmisiä, tavallisia tarinoita. Tuollaista tapahtuu jatkuvasti. Tunteet hiipuu omaaa kohtaan, ja sellaiseen on helppo rakastua kenet jo ennestään tuntee. Vaihtoehdot on joko teeskennellä ja jatkaa kuin ennenkin, tai kuunnella tunteita ja irroittautua vanhasta.


    • Anonyymi

      minulla kaverin vaimo oli ravintolassa vauhdissa oli siellä yksin, miehet kyllä yritti tosissaan ja Pirjo näytti jo lämpiävän niille, tanssitin Pirjoa ja halsi välillä oli tosi kuumana kun tanssitin sain houkuteltua pois ravintolasta käveltiin kotia kohti Pirjo huomasi minun työpaikan mentiin sisään, nakkasi sohvalle käsilukun ja takin, katsoin kauniita aika isoja rintoja ja tiukkaa housua, Pirjo kääntyi ja sanoi oli hyvä että tulit.
      Alkoi riisua puseroa ja liivit lähti riisui itsensä alasti . Sanoi haluan silti kyrpää se ukon rähjä on pettänyt minua tunnustikin. Riisuin vaatteita kun Pirjon puhelin soi, Arto soitti Pirjo kertoi että tulee kohta kotiin ja ei ole vihainen samalla meni sohvalle ja levitti jalkansa. Imin tätä herkku pillua samalla kun puhui puhelimeen, nakkasi puhelimen sohvalle ja veti minut päällensä kuiskasi nt naidaan eikä puhuta jälkeenpäin olen ollut koko illan kiimassa tule jo rakasteltiin kiihkeästi voi luoja että sen perse oli kiimasen näköinen takaa kuiski ihanaa olla hutsu ja oikein kunnolla rakasteltiin kaksi kertaa Pirjo suuteli kiihkeästi ennen kuin lähdettiin sanoi nyt se on tehty, annan Artolle anteeksi. Myöhemmin jos on oltu tanseissa on kuiskannut että kaipaisi kunnon panoaja sitä isoa terskaa mikä minulla on.

    • Anonyymi

      Haluatko
      Tyttö ystävä tavata
      Minut tänään pihalla
      Ruoan jälkeen neljä tä
      Nähdään pihalla kello 1453

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe