kerrostalossa ja miksi kun ei ole pakko?
Miten
30
996
Vastaukset
- on pakko asua
kerrostalossa.Tietty oma pieni talo olisi ihanne.
- on pakko?
Vuokrat ovat niin kovat nykyään että sillähän lyhentäisi helposti omaa taloa vai meneekö tuet?
- Herra_X
asua opiskelija-asunnossa ja miksi kun ei ole pakko? Miten joku voi asua omakotitalossa ja miksi kun ei ole pakko? Miten joku voi asua ulkomailla ja miksi kun ei ole pakko? Miten joku voi viettää aikaansa huuhaalla ja miksi kun ei ole pakko? Miten joku voi vastata kysymykseesi ja miksi kun ei ole pakko?
- myös
varteenotettavia kysymyksiä.Osaatko vastata näihin?
- Herra_X
myös kirjoitti:
varteenotettavia kysymyksiä.Osaatko vastata näihin?
osaan. Vastaaminen on aina helppoa mutta en välttämättä vastaa aina juuri niihin kysymyksiin, joita minulle esitetään. Saatan vastata myös sellaisiin, joita minulta kysytään huomenna tai joita minulta kysyttiin viime viikolla.
- selvä.
Herra_X kirjoitti:
osaan. Vastaaminen on aina helppoa mutta en välttämättä vastaa aina juuri niihin kysymyksiin, joita minulle esitetään. Saatan vastata myös sellaisiin, joita minulta kysytään huomenna tai joita minulta kysyttiin viime viikolla.
Olemme huomioineet sinut.
- Herra_X
selvä. kirjoitti:
Olemme huomioineet sinut.
teititellä itseäsi? Minäkin huomioin että puhut itsestäsi monikossa. Tai sitten kärsit jakautuneesta persoonallisuudesta. Lähetän terveiseni... hmm, teille molemmille.
- Olet nokkela
Herra_X kirjoitti:
teititellä itseäsi? Minäkin huomioin että puhut itsestäsi monikossa. Tai sitten kärsit jakautuneesta persoonallisuudesta. Lähetän terveiseni... hmm, teille molemmille.
Huomasitko että meitä on muitakin tässä keskustelun avauksessa?Ihan seriffikin varmaan huomasi sinut ooh.
- tottakai
Herra_X kirjoitti:
sinähän kiva olet!:)
- Herra_X
Olet nokkela kirjoitti:
Huomasitko että meitä on muitakin tässä keskustelun avauksessa?Ihan seriffikin varmaan huomasi sinut ooh.
huomasi! Mutta muiden huomiosta en tiedä eikä ole väliksikään, koska käyn tätä keskustelua vain sinun kanssasi, en heidän. Joten sinun huomiosi riittää...
vallan mainiosti.....se on helppo muoto asua...parikertaa vuodessa "pakolliset talkoot" ja muute saa olla vaan....
- oma rauha?
Saa kulkea villasukat jalassa ettei kukaan hermostu?
oma rauha? kirjoitti:
Saa kulkea villasukat jalassa ettei kukaan hermostu?
ihmisii asuu päällekkäi rivissä tai talossa niin löytyy nipottajia.....pitäia asua korvessa lähimpään naapuriin 100km ja kuitenkin nipotettais....elämä on sellaista
- Oletko kokeillut
ilottu kirjoitti:
ihmisii asuu päällekkäi rivissä tai talossa niin löytyy nipottajia.....pitäia asua korvessa lähimpään naapuriin 100km ja kuitenkin nipotettais....elämä on sellaista
muuta asumistapaa kuin kerrostaloasuminen?
Oletko kokeillut kirjoitti:
muuta asumistapaa kuin kerrostaloasuminen?
asunut omakoti talossa ei sovi mulle...liikaa hommia....rivarissa nyt viimeeset 20-vuotta tää on hyvä....
- hommia?
ilottu kirjoitti:
asunut omakoti talossa ei sovi mulle...liikaa hommia....rivarissa nyt viimeeset 20-vuotta tää on hyvä....
Olet siis laiska?
- tosiaan?
ilottu kirjoitti:
mutta mukavuuden haluinen...se ikä...se ikä....
Ehkä sitä joutuu vanhainkotiin sitten vanhana jos ei lapset tai lapsenlapset auta vähän kotitöissä.Siihen on kyllä niin kauan aikaa etten mieti vielä sitä.Se on sen ajan murhe.
tosiaan? kirjoitti:
Ehkä sitä joutuu vanhainkotiin sitten vanhana jos ei lapset tai lapsenlapset auta vähän kotitöissä.Siihen on kyllä niin kauan aikaa etten mieti vielä sitä.Se on sen ajan murhe.
ja jos ei ikä tuu vastaan niin sitten saattaa tulla sairaudet jolloin elämänarvot muuttuuvat totaalisesti....ja sairaus voi iskeä nuoriinkin...niin kuis sitten
- viedä
ilottu kirjoitti:
ja jos ei ikä tuu vastaan niin sitten saattaa tulla sairaudet jolloin elämänarvot muuttuuvat totaalisesti....ja sairaus voi iskeä nuoriinkin...niin kuis sitten
kuin vaakatasossa ja onhan minulla tuo puoliso joka pitää minusta huolen vähän liikaakin.Onneksi meillä toisemme.Nyt lopettelen.Mukavaa jatkoa kaikille.
viedä kirjoitti:
kuin vaakatasossa ja onhan minulla tuo puoliso joka pitää minusta huolen vähän liikaakin.Onneksi meillä toisemme.Nyt lopettelen.Mukavaa jatkoa kaikille.
sinullekkin ilmesty taas....
.............=:0))
- naapureistasi?
Ovatko he mukavia?
naapureistasi? kirjoitti:
Ovatko he mukavia?
ne tykkää kun laulan suihkussa.....=:0)
Aikuisten oikeesti...mulla muksat naapurit...- kivaa.
BBrunetti kirjoitti:
ne tykkää kun laulan suihkussa.....=:0)
Aikuisten oikeesti...mulla muksat naapurit...Sinulla hyvä tuuri.Itse en tykkäisi betoniseinistä ja laatikkoasumisesta?
kivaa. kirjoitti:
Sinulla hyvä tuuri.Itse en tykkäisi betoniseinistä ja laatikkoasumisesta?
kiva koti.....=:0))) vaikka asunkin kerrostalossa...
- siellä viihtyvän
BBrunetti kirjoitti:
kiva koti.....=:0))) vaikka asunkin kerrostalossa...
kun selailen näitä viestejä jos et peräti töissäkin huuhaile?Minun täytyy nyt lopettaa.
siellä viihtyvän kirjoitti:
kun selailen näitä viestejä jos et peräti töissäkin huuhaile?Minun täytyy nyt lopettaa.
viihdyn....=:0)ja noup ei onnistu töistä huuhailu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639