Miten olette tehneet töitä hakiessanne, jos paikka on ns.auki, oletteko hakemuksen lisäksi myös soittaneet ks.paikkaan? Itse olen laittanut vain hakemuksen, enkä ole soittanut, nyt harmittaa, onko paikat menneet sivu suun sen vuoksi.
Soitto aina
8
1476
Vastaukset
- olen soittanut
Olen soittanut, mutta välillä tuntuu että työnantajaa vain vituttaa soitot, käskevät vaan lähettää hakemuksen sähköpostilla. Tuskin siitä mitään hyötyä on, ei ketään sen takia palkata onko soittanut vai ei. Tuskin edes muistavat ketkä on soittanut ja ketkä ei.
- mmmmm
Soitin ilmoituksessa mainittuna aikana työnantajalle vaikka mitään kysyttävää ei kyllä varsinaisesti ollut.
Työnantaja kommentoi, että hakemuksia on tullut jo tässä vaiheessa todella paljon mutta soittoja niin vähän että häntä suuresti ihmetyttää. Laittoi kuulemma tarkkaan ylös ne jotka ovat soittaneet.
Ja jatkossa olen. - hakemuksia tullu"
mmmmm kirjoitti:
Soitin ilmoituksessa mainittuna aikana työnantajalle vaikka mitään kysyttävää ei kyllä varsinaisesti ollut.
Työnantaja kommentoi, että hakemuksia on tullut jo tässä vaiheessa todella paljon mutta soittoja niin vähän että häntä suuresti ihmetyttää. Laittoi kuulemma tarkkaan ylös ne jotka ovat soittaneet.
Ja jatkossa olen.Itse en ole koskaan soitellut. Kyllähän soittajat yleensä "merkataan ylös" ja yhteydenottoa suositellaan yleisesti. Mutta jos ei oikeasti ole mitään konkreettista kysyttävää niin minusta kannattaa jättää tarttumatta luuriin, turhat puhelut tuskin pisteitä lisää ja mä kanssa luulen että työnantajan puolella lähinnä vi****aa..
- Joopajoo-o
Minä soitin perään, kun mitään ei kuulunut ja tiesin, että homma olisi kuin tehty minulle. Hlöstöpäällikkö sanoi, että haastatteluun päässeet on jo valittu.Heitin siihen hymy äänessäni, että harmi kun ette edes halunneet tavata minua, tiedän nimittäin että olisin ollut teille paras mahdollinen. Hlöstöpäällikkö pahoitteli, mutta sanoi että saattavat palata asiaan, elleivät löydä siitä joukosta sopivaa. Olin jo luovuttanut ja ajattelin, etteivät tietenkään soita. Mutta soittivat, ja sain paikan. Eikä paikka muuten ole mikään pilipali-työ vaan sinne oli sadoittain hakijoita. Joten soittakaa vain perään.
- Uustyötön
yhteyshenkilö ja puhelinnumero on mainittu ilmoituksessa. Saan ainakin itse hyödyllistä lisätietoa hakemuksen tekemisen tueksi ja joskus rekrytointi aloitetaan ihan vakavasti jo ensimmäisen puhelinkeskustelun aikana.
- Erottua
Otan mahdollisimman paljon selville ko. yrityksen taustasta, lähimenneisyydestä, organisatiosta ja henkilöistä, tuotteista ml. palvelut, ym.ym.
Soittaessani olen valmistautunut ja varustautunut vastaamaan tekemään asiallisia kysymyksiä.
Olen myös liittänyt hakemukseeni mustavalkoisen passikuvan.
Saavat jonkinlaisen hahmon hakijasta.
Olen saanut töitä hyvin ja halutessani myös onnistunut vaihtamaan. - jjj
Aina kannattaa soittaa, mutta silloin pitää olla jotain todellista kysyttävää ko. työtehtävään liittyen.
- mmmmm
Jep - en nyt tarkoittanut että soittelin vaan ihan huvikseni..
Vaikka mitään varsinaista kysyttävää ei ollutkaan, niin esittelin itseni, kerroin lyhyesti miksi hain ja tiedustelin että millä aikataululla prosessi etenee (tämä on aina hyvä kysymys).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286