Tapasin tytön jolla oli menny vähän aikaa sitte pitkäaikaisen poikaystävän kanssa poikki. Kävimme useita kertoja ulkona ja tajusin et tyttö oli just sellanen ku olin aina uneksinu.
Pikku hiljaa tyttö alkoi perumaa tapaamisia ja välttelemään mua. Sitte se ilmotti et on taas poikaystävän kanssa yhdessä ja et meidän ei pitäisi enää tavata toisiamme. Mä oon nyt samaa mieltä ja se on parasta kaikille. Mut mä vaa en saa tyttöä pois mielestä ja ajattelen sitä koko ajan. Tästä on jo kuukaus ni miten mä saan tytön pois mielestä ja pystyn jatkaa taas "omaa elämää"??
Miten unohtaa?
auttakaa!
3
1166
Vastaukset
- kyl
sua lohduta, mutta oo onnellinen tuotsta kuukaudesta, tässä itsellä kun ois toinen VUOSI meneillään..
- samanmoinen
Kunpa minunki tilanne (ei saa mielestä) olis kestäny vaan kuukauden tällä hetkellä puol toista vuotta. Tosin tämä koko aika on ollu leikkiä ollakko vai eikö olla.. Huoh..kaikkein pahinta. Antaa ymmärtää keikkea mutta ei kuitenkaa mitää. Minä ihan koukussa kyseiseen henkilöön. Tuskaa ku ei saa omaksi..
- Antero76
Niin mulla meni 10 vuotta, ennen kuin pystyin unohtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713