Joo siis tää biisi on suomalaisen miehen/miesten jossa hoilataan "teen mitä vaan, vo-o-o-ooou, teen mitä vaan. vo-o-o-ooou, teen mitä vaan mut älä vielä mene(h), teen mitä vaaaaaan..!!" Tää soi joskus parisen vuotta sitten radiossa (kai suomipopil??), ei hajuakaan onko se just 2002-vuoden biisi vai vanhempi. Siin yleisesti lauletaan muistaakseni siitä "mitä nainen ja mies voivat tehdä" tms. En vain hitto vie muista sanoja mut se sävel kyllä soi päässä. Jonkin verran kitaraa kuuluu taustal ja biisi ei siis ole hidas vaan aika nopeetempoinen. Todella vaikea selittää. Mistä voisin tätä muualta kysyä, koska epäilen ettei täällä kukaan tunnista.. Pakko löytää tää!
Kerran jo kysynyt samaa, uusi yritys ;)
tytsky84
2
210
Vastaukset
- Nimetön
Mulle tuli vaan mieleen se apulannan yks biisi jossa se heittää "mä teen ihan mitä vaan, mä meen ihan mihin vaan, lopulta se vie mut sairaalaan".
Ja biisin nimi Apulanta - Mitä vaan- tytsky84
Ei ooooo, kyl mä apulannan tunnistaisin :D Voi voi ku kukaan ei tiedä. plaah. harmi sentään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564344Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933623Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1003222Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681833Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161823Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.751048- 81723
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.102719Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä22694Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein94690