Autolla lentäminen

Fiilistelijä

Näen melkein joka yö samantapaisen unen jossa istun hienossa autossa. Ajan suurta mäkeä alas ja auton jarrut eivät toimi, vauhti kiihtyy ja minusta tuntuu niinkuin auto nousisi ilmaan, ikäänkyin lentäisin. Muistan unen aina herätessäni ja fiilikset on hyvät koko päivän. Eilen kokeilin uneni tilannetta oikeasti, eli ajoin jyrkkää alamäkeä enka jarruttanut ollenkaan. Vauhti kiihtyi ja
lopulta tosiaan tuntui kuin auto nousisi ilmaan ja lentäisin. Hyvä fiiliskin seurasi niinkuin unessa. Ajan muuten melko rauhallisesti ja mietinkin että yrittäisikö alitajuntani viestittää minulle siitä että oikeasti pidän vauhdista ja että minun pitäisi ajaa kovemmin?

5

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukaan

Tämä tarkoittaa, että sinulla on seksuaalisiapatoutumia.

• syn.1958

Ei ole seksistä kyse.Työpaikallasi menet liian aikaisin kahvitauolle,ja tämä on jäänyt alitajuntaasi,ja heijastuu uniisi.Myöskin pomosi on kiinnittänyt huomiota käyttäytymiseesi kahvitaukojen suhteen.Paranna tapasi ja uni ei tule sinua enää vaivaamaan.

• alitajuntasi

Olen fiilistelijä sinun alitajuntasi ja kun et näytä siinä unessa tajuavan mitä tarkoitan niin minun pitää kertoa se sinulle näin mustana valkoisella.
      Koska et ole syönyt hetkeen niitä lääkkeitäsi niin minä käsken sinun mennä heti takaisin sinne psykiatriselle osastolle mistä olet kotiutunut hiljattain.
      Sinua ei tulla hakemaan kotoa vaan sinun on ryhdistyttäydyttävä itse ja mentävä sinne hakemaan apua itsellesi!

terveisin: alitajuntasi

• autosi

ei sitten ole Toyota koska istut hienossa autossa. Olisi aika painajainen jos lentävässä autossa oli Tojotan moottori;)

• Reetu setä

Freud selittäis tämän näin, auto symbolisoi miehisyyttä ja vapautta ja lentäminen symbolisoi vapautta ja rajojen rikkomista, kiihtyvä vauhti voidaan yhdistää no johonkin muuhun kiihtymiseen (laittakaa rietas mielikuvitus liikkeelle).

Eli haluat seksielämääsi piristystä ja se liittyy miehiin.
      Siis näin Freud olisi sen sanonut, mutta se äijä onkin aika perverssi itsekkin ja yritti jutuillaan peilata sen muihinkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      137
      5476
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3942
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2077
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1941
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1873
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      17
      1855
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1690
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1651
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40
      1606
    Aihe