Kun minä tulen takaisi löytänenkö

Aramiz

Minä enää uskoa maan päältä: Tämä lause kalskahtaa totuudelta. Todellinen usko on kadonnut. On vain kauniita puheita, jotka eivät
lämmitä ketään. Kurjuus kokoistaa, Toiset elävät
yltäkylläisyydessä. Taa toisten elämä on jo helvettiä Maan päällä, Jopa ne kauniit puheet muuttuisivat käytännon asiaan, ettei kaikkien tarvitsisi nähdä todellista kurjuutta

11

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taram2

..."kuomaseni."

Usein kirkot pursuavat omaisuutta ja rahaa.Olkoonpa että jakelevat köyhille välillä murusia,näkkileipää ja ropoja.
      Jeesuksen sanat rikkaalle miehelle ovat hyvin osuvia:"mene ja jaa rikkautesi köyhille niin sinulla on aarre taivaissa." paljastamaan kirkkojen tilan.

Ei ainakaan tuota uskoa löydy mistään kirkosta selittelisivätpä mitä tahansa.

Jeesuksen alkuperäistä uskoa ei näytä olevan missään puheista ja selityksistä huolimatta.

• eivät

pitkään aikaan ole näyttäneet kauniilta.
      Ja tekopyhiä varmaan lämmittävät kovastikin.

• Lk.18:8:ssa kylläkin lukee: >> ...Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?

• moi

Itselläni kävi vähän samoin taannoin kun vastaan tuli mystinen Jeesuksen opetus; Matt.20:40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
        43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
        44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

Lk.18:8:ssa kylläkin lukee: >> ...Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?

• Timo Flink

Hei Epiktetos,

Jeesus tarkoitti itseään. Seuraavassa pieni rinnastus:

Luuk. 6:22 "Autuaita olette te, kun teitä [Ihmisen Pojan] tähden vihataan ja herjataan..."
        Matt. 5:11 "Autuaita olette te, kun teitä [minun] tähteni herjataan ja vainotaan"

Luuk. 12:8 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen on [Ihmisen Poika] tunnustava omakseen …"
        Matt. 10:32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen [minäkin] tunnustan omakseni …"

eli siis Ihmisen Poika = minä (Jeesus)

Timo Flink

• Aramiz
        Timo Flink kirjoitti:

Hei Epiktetos,

Jeesus tarkoitti itseään. Seuraavassa pieni rinnastus:

Luuk. 6:22 "Autuaita olette te, kun teitä [Ihmisen Pojan] tähden vihataan ja herjataan..."
        Matt. 5:11 "Autuaita olette te, kun teitä [minun] tähteni herjataan ja vainotaan"

Luuk. 12:8 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen on [Ihmisen Poika] tunnustava omakseen …"
        Matt. 10:32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen [minäkin] tunnustan omakseni …"

eli siis Ihmisen Poika = minä (Jeesus)

Timo Flink

Tulee kaikkine Enkeleineen kaikkien pyhiens' kanssa

• on Kuollut

puhe uskosta on vain hienoa kanteleiden helinää. Todellisuus on kadonnut. Vääryys rehoittaa oikeutta ei ole. on vain suuren rahan usko. jolla ostetaan taivas osuudet

• Näin

Kenellä puhe uskosta Jeesukseen on huulten helinää tai kalinaa. Kenellä ei? Et voi yleistää.

Pääsetkö Taivaaseen riippuu vain siitä, millainen on SINUN uskosi ja tekosi.

• Herran huomassa

Puhut joutavia. Minä ainakin tapaan jatkuvasti syvästi Kristukseen uskovia ihmisiä katolisessa kirkossani ja sen ulkopuolella.

• Usko on

Mitä se usko on?
      Jos se on tuomitsemista ja uskonkappaleista riitelyä, niin sitä löytyy. Joten muunlaista uskoa Jeesus tarkoittanee.

Onko usko siis sitä, että kun olen saanut anteeksi, myös osaan antaa anteeksi..
      Onko se luotamusta, että jos annan leivästäni minua köyhemmälle, en jää nälkäiseksi...
      Onko usko iloa, toivoa, rakkautta...
      Onko usko Jeesuksen jalanjäljissä kulkemista, niin että myös minun kauttani Jumala lohduttaa, rohkaisee, parantaa ja johdattaa ihmisen Isän yhteyteen...

Tätä uskoa vastaan jo jopa "uskovat" sotivat.

• "löytäneekö"...

Niin; mihin ovat ”maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi” riittävästi olevaksi kaikille hyväksi suunnan ja tien, itse esimerkillisesti edellä kulkevina näyttävä Kristillisyys eksynyt? Kun ei näy eikä kuulu, vaikka kuinka Kristuksen Jeesuksen nimessä perään kuuluttelisi?!

Liekö käynyt kuin Aatamille ja Eevalle, jotka syntiin, Oikeuttaan vastaa rikollisuuteen lankeemuksen syystä / alastomuutensa häpeäkseen paljastuttua, yrittivät piiloutua Luojaltaan. Joka Luoja sitten peräänkuulutteli heitä useammankin kerran, ennen kuin astuivat toisiaan ja paholaiskäärmettä syytellen, kumpikin itseäänkin pettävästi valheellisesti puolustellen. Vaikka olivat hyvin tietoisina, Luojan VAKAVASTI varoituksesta ja siihen rikollisuuteen lankeemuksen hirvittävästä seuraamuksesta valistanut varoittanut. Siitä huolimatta lähtivät sille rikollisuuden tielle, ja sen pimeyden, laittomuuden puolen ruhtinaan puolelle tietoisesti, vakavista varoituksista ja valistuksesta huolimatta, antautuen.

Onkohan näille; kaikille hyväksi, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, ”maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi” riittävää, Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan, sitä Jumalan valtakunta yhteyden Hänessä mahdollistavaa Krist. vaihtoehtoa rakentamaan ja Totuutta julkituomaan kutsutuille käynyt samoin?! Vai mistä SYYSTÄ eivät uskalla astua esiin, sen SYYSTÄ seuraamuksen / häpeän paljastumisen pelossaan…

Syystä kun; tai jos, ovat antautuneet siihen laittomuuteen ja sen pimeyden puolen ruhtinaan vietäviksi, ohjattaviksi ja hallittaviksi, Jumalan Sanan, Raamatun UT opetusten ja ohjeiden vastaiseen touhuun ja politiikkaan mukautuviksi, sen puolesta, jos ei nyt ihan vetäjänä tai työntäjänä, ainakin mukana niihin SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi seuraamusten tuottamisiin osallisuudessa, = kukin itselleen ja toisilleen kiroukseksi / tuomioksi, eli onnettomuuksiksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi, puolesta eläviksi, toimiviksi ja vaikuttaviksi.

Vain kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden perustalta ja mukaisesti elämä ja toiminta / vaikuttaminen on sitä mihinkään pahaan ja vääryyden mukaiseen syyttömyyttä. Sitä kaikille hyväksi Lain / laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi mukaista / vasta ja ainoastaan Laillista, sitä kaikille, Itse kaiken Luoja ja Omistaja, kaiken elämän Antaja ja Ylläpitäjä Jumalan Luvallista.

Kristuksen Jeesuksen nimessä perään kuulutteleva, vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi sanoman tuojaksi ja tämän kaikille hyväksi Krist. vaihtoehdon puolesta toimivaksi kutsuttu / armoitettu palvelijansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11153
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      6990
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5663
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5048
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3889
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3452
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2985
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2894
    Aihe