Onko kellään asunto-auto,asuntivaunu purkaamojen yhteystietoja,jos on laitatko tänne kiitos.
vaunupurkaamot
8
12059
Vastaukset
- Kesävaanari
Vaunupurkamot
www.karavaanari.info sivulta linkit, löysin nämä tiedot.
Kisalo Ky. Saarelantie 10 Lapua. Puh. 06-4332733 ja 0400-661242
Tmi Rajamäki Veijo Hiipakantie 6 Kylänpää. (Ylistaro)
Puh. 0400-619408- tosi pettyny
en voi tuota kisaloa suositella: hommasin niilt käytetyn j.kaapinn joka vakuuteltiin et toimii noo kaappi tuli kiini ja päälle no eipäs kylmene soitto kisalolle ja selitin tilanteen ja kyl sitten tulikin selityksiä,ottivat takas mutta eipäs palauttaneetkaan kaikkia rahoja......huono maku jäi...
- vakio asiakas
tosi pettyny kirjoitti:
en voi tuota kisaloa suositella: hommasin niilt käytetyn j.kaapinn joka vakuuteltiin et toimii noo kaappi tuli kiini ja päälle no eipäs kylmene soitto kisalolle ja selitin tilanteen ja kyl sitten tulikin selityksiä,ottivat takas mutta eipäs palauttaneetkaan kaikkia rahoja......huono maku jäi...
Itse taas voin todellakin suositella,loistavaa palvelua ja todella ammattitaitoista osaamista.
- tiedoksi2
www.kisaloky.com
- jaa ei vai
Vie vaunu seisoon helsingin itäkeskukseen , eiköhän se siellä nopeasti pureta, sitten vaan osia tilaamaan netistä
- Vaunuilija
Itse olen ostanut jotain osia Caraland purkaamosta. Hinnat huomattavasti halvemmat kuin Kisalossa.
- Anonyymi
Kisaloa en kyllä suosittele yhtään kenellekkään. Ongelmia vaunun kahden sähköosan kanssa. Lupasi katsoa, ja lähetin sinne. Ensin pari viikkoa meni kun ei ehtinyt tutkia, oli kuulemma hirvimettää ja kaikkea... Sitten ilmoitti että toinen on ehjä. Toinen rikki, eikä pysty korjaamaan. Ostin sitten uuden hajonneen tilalle (695€) ja pyysin lähettämään molemmat osat takaisin. Nyt olen pari viikkoa kysellyt koskahan ne saisi, niin nyt lopetti jo vastaamasta puheluihin. Eipä voi kyllä edes asiakaspalveluksi sanoa tuota sen puljun pelleilyä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451914- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751033