Miksi viestini veroista poistettiin

Kyselij-ä

Cesar, Onko sinusta väärin kysyä, että meneekö 50.000 euron palkinnosta verot?

14

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmejuttu

      ihme juttu, että poistettiin..

    • on nyt niin

      tärkeenä että poistelee täältä lähes kaikki viestit! Tänne ei saa kirjoiottaa mitään enään kun eiköhän nää kaikki jutut oo jo moneen kertaan juteltu tällä palstalla!!

    • känsäkoura

      Menee, ansiotulovero.

    • pahaa ollu..

      multaki poistettii tänää ihan oudosti yksi ketjun alku enkä solvannu ketään faktaa esitin..tuntuu ett täällä mielin määrin poistella..tolla ylläpitäjällä on mielivaltainen tapa poistella viestejä koska on BOSS!!

      • mutta muistakaa valittaa!

        Cesar kekkas itse tänne palstalle säännön ettei saa jutella enään samasta asiasta kahden otsikon alla! Minä esim en lue kaikkia viestejä eikä otsikostakaan aina näe että siitä samasta asiasta jutellaan jo alapuolella! Tympeetä tollanen niuhotus...
        Perttua täällä saa mollata mutta ei kannata liikaa ylistää tai viesti poistetaan...
        Mikaa, Terhiä tai Tiinaa ei saa haukkua mutta kehua saa mielin määrin...
        Näin toimii tämä palsta jonka sefu on erittäin puolueellinen!!


      • asiattomat.ym.viestit..

        lähes jokaisella sivulla myöskin perustellut poistoja..lukekaas tarkemmin ohjeita.Välillä todella tuntuu,et valoilleen on päässyt koko kanakukkotarha..jotka sitten ruikkivat tänne mitä sylki suuhun tuo!
        se on siinä!!!


    • esitit kysymyksesi niin että paljonko Perttu joutuu maksamaan veroa. Perttu ei ole voittanut rahaa ohjelman aikana.

      Voittaja joutuu käsittääkseni maksamaan kyllä tuosta summasa veron.

      • ratkaisevaa!!

        Sefu on Pertun vastustaja joten noin ei saa kirjoittaa! Olisit vaihtanut Pertun tilalle Terhin niin se olis saanu jäädä...


      • ssaf

        mutta pertun voitto ei ole epäselvä millään muotoa!


      • tuo..
        ratkaisevaa!! kirjoitti:

        Sefu on Pertun vastustaja joten noin ei saa kirjoittaa! Olisit vaihtanut Pertun tilalle Terhin niin se olis saanu jäädä...

        lapsellinen pelleily ja kirjoitelkaa asiallisesti.


      • mielummin jo tuo
        tuo.. kirjoitti:

        lapsellinen pelleily ja kirjoitelkaa asiallisesti.

        ruskee kielisyys...sefun puolueellinen toiminta kun ei moniakaan miellytä ja mulla lienee oikeus sanoa mielipiteeni siitä yhtälailla kun sullakin...


    • lähes kaikki

      viestiti missä perttua sanotaan voittajaksi, ei mitään todellisuuden tajua tuolla ceasarilla, tiesittekö muuten et edes mennyt julius ceisari oli umpi homo ja diktaattri?

    • sivuveroprosentin mukaan

      Pertulla näytti olevan muutakin verotettavaa tuloa, joten 50.000 eurosta menee noin 43 prosenttia veroa. Lisäksi menee työntekijämaksuja n. 6 prosenttia eli voitosta hurahtaa suoraan pois n. 49 prosenttia. Lisäksi Perttu menettää kaikki mahdolliset tukensa kuten asumistuen ja opintotuen ja joutuu maksamaan takaisin myös kaikki tänä vuonna mahdollisesti jo saamansa tuet.

      • voitosta ei siis

        jää tassuun juuri mitään!! Todella hölmöä hommaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe