Viime aikoina on ollut tapetilla aika paljon ulkoiset edut ja muut semmoset vastaavat liikakiloista imagoon.
Tulin lueskelleeksi myös keskustelua Mossista ja hänen treffeistään. Tulipas ilmi sielläkin jos jonkinmoista ja tulin itsekin sanoneeksi jotakin asiaan. Mietin tuossa vain, että miksi ihmeessä kaikki tuijottavat ulkonäköön ja muihin ulkoisiin "etuihin".
Eikö ihmiset tajua ollenkaan, että vaikka olis kuinka upea ulkoisesti voi olla aika paska sisältä?? Meen tajuu miksi jotkut ovat niin.. Arg! No, he eivät halua edes yrittää tutustuu ihmiseen, jolla on esimerkiksi liikakiloja taikka joka on vaikkapa yksinhuoltaja. Yksinhuoltajien kohdalla kuvitellaan automaattisesti ihmisen, naisista puhuttaessa, olevan rupsahtanut taikka miesten puolella jotenkin ns urpo taikka tavallisen ulkonäön omaava..
Itse olen ollut omaan ulkoiseen olemukseen ihan tyytyväinen, vaikka niitä kiloja löytyykin. En mielestäni ole ruma vaikken kyllä kauniskaan; molen peikkomainen ilmestys ja pidän itsekin siitä. Monta kertaa todennut olen ittekseni, että eip oo mun murheeni jos ulkosten seikkojen takia ei halua tutustua tälläseen heikkopeikkoon. Molen mä ja kuulema suuri persoonanakin. Ei siis ihme, jollen mahu ovesta kun on kokoa ja persoonaa :D
Mullapa kuitenkin o elämäniloa vaikka sitten kilojen sulostuttamaa ;)
hernenenien ei tartte lukee
14
561
Vastaukset
Näin tuulisena syksynä et ol ekana lentämässä akanootten mukana.
- peikko-na
Juuh näin on, mut mulle onkin tarpeeksi jo oman - kaikkea muuta kuin tylsän - elämäni kieputukset riepottelemassa meitsii niin ettei hännän tupsun takut tunnu ikuna selviivän ;D
peikko-na kirjoitti:
Juuh näin on, mut mulle onkin tarpeeksi jo oman - kaikkea muuta kuin tylsän - elämäni kieputukset riepottelemassa meitsii niin ettei hännän tupsun takut tunnu ikuna selviivän ;D
Kuulemma hirmuunen suuttuessaan!
- peikko-na
capt.cöpenick kirjoitti:
Kuulemma hirmuunen suuttuessaan!
Myönnettäköön, että huhussa on perää vaikkei tää peikko niin herkästi suutu.. Kyllä tää peikko tuppaa räiskymään pimeissä illoissa sekä riehumaan hernepyssyn kanssa ja joskus ehkä liikaakin leikkimään innostuu foliopallonsa kanssa sättihuoneessa ;)
- capt.cöpenick evp
peikko-na kirjoitti:
Myönnettäköön, että huhussa on perää vaikkei tää peikko niin herkästi suutu.. Kyllä tää peikko tuppaa räiskymään pimeissä illoissa sekä riehumaan hernepyssyn kanssa ja joskus ehkä liikaakin leikkimään innostuu foliopallonsa kanssa sättihuoneessa ;)
Ettet kääpiöelefantiksi muuta. Meen tästä maate hyvillä mielin.
Sui häntäs tupsut kaiken varalta, jos hirvikärpäänen etsis talvehtimispaikkaa.
notta öitä - peikko-na
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Ettet kääpiöelefantiksi muuta. Meen tästä maate hyvillä mielin.
Sui häntäs tupsut kaiken varalta, jos hirvikärpäänen etsis talvehtimispaikkaa.
notta öitäSuitaan suitaan :)
Guten nacht!
*män sukiin peiton alle*
..taitaa olla näitä ikuisuus kysymyksiä:-)
Olisi valheellista väittää etteikö myös ulkoisella olisi merkitystä.Ehkä se tänäpäivänä on liiankin korostunutta, vaan milloinpa se ei olisi ollut.
Kautta koko historiamme ihmisenkehoa on pyritty muokkaamaan milloin minkäkin kauneusihanteen mukaiseksi. Tosiasia edelleenkin,että hyvältä näyttävä pärjää paremmin työmarkkinoilla.
Miksi muuten ihmiset näkisivät niin paljon vaivaa ja satsaisivat aikaansa , sekä rahojaan itsensä kaunistamiseen. Toisaalta myös henkiset arvot ovat saavuttamassa yhä suurempaa suosiota.Kauneus ei välttämättä sulje pois ihmisen kokonaisvaltaista persoonallisuutta ja voihan viehättävä,ajatteleva, sekä tunteissaankin mielyttävä ihminen yhtälaisesti olla kauniissa kehossaankin. Eivät nämä mitään vastakkaisia ominaisuuksia tarvitse olla.- RiemuNa
Minua itseäni riipoo nuo kaunotar ja nörtti-tyyppiset ohjelmat. Koska ideahan on suoraan kaunis = tyhmä, ruma = viisas.
Yhtälailla ulkoisesti kauniit voivat olla sisäisesti kauniita tai rumia ja toisinpäin.
Elämme kyllä kovinkin ulkonäköpainotteisessa maailmassa, sitä ei käy kieltäminen. Ja kyllä sitä ulkonäköä ensin itsekin katsoo, sisäistä kauneutta kun ei voi ensisilmäyksellä huomata.
Työpaikan saanti voi kauniille ihmiselle olla helpompaa, mutta muu elämä huomattavasti vaikeampaa. Kauniit ihmiset ovat huomattavasti enemmän ennakkoluulojen kohteena kuin rumat tai normaalit? ihmiset. Työpaikallani varsinkin naisten keskuudessa ei kauniit ihmiset ole kovinkaan suuressa huudossa. Kuvitellaan, että koska kyseessä on kaunis ihminen täytyy sillä olla todella löyhä moraali. Eihän sitä nyt ainakaan sen takia ylennetty, että mitä hän töissä osaa vaan miten nätisti hän polvella istuu.
Ja muutenkin, kauniita ihmisiä koetaan olevan vaikeampi lähestyä ihan vain ulkonäön perusteella. Eli vaikeampi saada ystäviä, kun ei kukaan edes uskalla tutustua. - peikko-na
Jokaisella meistä on rajansa ulkonäön suhteen. Yleensä se raja vedetään jonnekkin, missä tunnetaan toista kohtaan enempi taikka vähempi vastenmielisyyttä.
Onhan se niinkin, että kaunis/komea voi olla upea ihminen sisältä päin mutta se nyt vaan on kait aika harvinaista - ainakin peikkomaisilla kokemuksilla.. Jos ei muuta niin tuppaavat olevan itsekkäitä omaan napaan tuijottelijoita, mikä ei niin kiva piirre ole.
*peikko se taitaa leikkii taas heikkopeikkoo, eik nyt tiiä mitä sepustelee, kunhan aatteli ääneen* - peikko-na
RiemuNa kirjoitti:
Minua itseäni riipoo nuo kaunotar ja nörtti-tyyppiset ohjelmat. Koska ideahan on suoraan kaunis = tyhmä, ruma = viisas.
Yhtälailla ulkoisesti kauniit voivat olla sisäisesti kauniita tai rumia ja toisinpäin.
Elämme kyllä kovinkin ulkonäköpainotteisessa maailmassa, sitä ei käy kieltäminen. Ja kyllä sitä ulkonäköä ensin itsekin katsoo, sisäistä kauneutta kun ei voi ensisilmäyksellä huomata.
Työpaikan saanti voi kauniille ihmiselle olla helpompaa, mutta muu elämä huomattavasti vaikeampaa. Kauniit ihmiset ovat huomattavasti enemmän ennakkoluulojen kohteena kuin rumat tai normaalit? ihmiset. Työpaikallani varsinkin naisten keskuudessa ei kauniit ihmiset ole kovinkaan suuressa huudossa. Kuvitellaan, että koska kyseessä on kaunis ihminen täytyy sillä olla todella löyhä moraali. Eihän sitä nyt ainakaan sen takia ylennetty, että mitä hän töissä osaa vaan miten nätisti hän polvella istuu.
Ja muutenkin, kauniita ihmisiä koetaan olevan vaikeampi lähestyä ihan vain ulkonäön perusteella. Eli vaikeampi saada ystäviä, kun ei kukaan edes uskalla tutustua.Noinhan se tuppaa menee meidän aatoksissamme.
Itse olen kylläkin joutunut toteemaan kaunottarien&komistusten kohdalla liian usein, ettei he mitenkään tyhmii taikka rumia ole mutta ihan helvetin itsekeskeisiä omaan napaa tuijottelijoita, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa!
Oikeastaan aika huvittaa tuo.. *hymyilee* Siis kun ite olin koulun penkillä, eik siitä oo mitenkään kauan.. No kuitenkin tosi moni aatteli suurin piirtein tyyliin, et olen kiivennyt opettajan reittä pitkin, kun sain niin "hyvii" arvosanoja. Huvittavaa tuos on se, että miten se nyt ois ollut mukamaste mahdollista tälläsenä tonnikeijuna, kun opettajana sattui oleen ns. urheiluhullu upean vartalon omaava äijä (joka ei muute ollu sisältä päin mikään kaunis luonne)..? Enhän minä kiellä, ettenkö ois tahallani "flirtannu" sille (tarkoitus oli vihjata et, sen pepan esittelyt ei mua kiinnostanu)..
- merli:)
Kirjotit ihan asiaa:)
Tottakai sitä tulee oudossa ihmisessä ekaksi kiinnittettyä huomiota ulkonäköön.Mahdotontapa olisi olla kiinnittämättä.
Ulkonäkö ja ensivaikutelma ei saisi kuiteskaan liikaa määrätä miten suhtautua toiseen.
Ensivilkaisulta tavallisen näköinen ihminen voi säteillä sisäistä kauneutta,iloista hyväntuulisuutta kunhan tutustuu paremmin.
Pikkuisen kohtalotoveita ollaan..:D Peikkomainen olen minäkin,varsinkin jos hiukset ovat valloillaan.Kiloja on muutama liikaa vyötäröllä.Olen toivonut että ne nousisivat vaikka vain rinnankorkeudelle:DD
Kuitenkin olen ihan tyytyväinen elämääni ja se kait on pääasia että itse nauttii omasta olostaan.
Vaikka ulkonäkö olisi mikä ei sillä voi kaikkia ihmisiä miellyttää.
Kummasti vaan ne ihmiset silti löytävät omansa:)- peikko-na
Kyllähän sitä puhutaan, että hyvä olo kumpuaa sisältä päin. Samoin kuin seksikkyys. Nuo vain edellyttävät, että ollaan sujut oman ittensä kanssa, siis ulkoisestikin. Silti moni kuvittelee, ettei lihavat ihmiset voi tykätä ittestään taikka et he häpeis itteens.. Ja sitä kautta joidenkin mielest on sula mahottomuus lihavamman ihmisen olla seksikäs!
Tekis oikeesti mieli rikkoo kaikki tommoset aatokset jollain jäänmurtajalla suurin piirtein.
Ironista oikeestaan on nähdä sellasii pareja, joissa toinen on langanlaiha luipero ja toinen sen rinnalla suurin piirtein joku valas (ei pahalla kenellekkää) mut he niin ko ovat oikeesti superonnellisia :) Mutta tollaset parit antaa toivoo, et maailmassa on vielä inhimillisyyttä ja että kaikille ei ulkoiset seikat oo maailman tärkeimpiä..
- Pirre*
ainakin naisten on pakko käyttäytyä hieman pidättyvämmin, se miesten liiallinen flirttaileva tai iskevä suhtautuminen siinä kanssakäymisen alussa voi häiritä naista ja saada hänet pidättyväksi..joku voi sanoa ylpeänkin oloiseksi..
Ulkonäöllä ja älykkyydellä ei ole kyllä mitään tekmistä toistensa kanssa, no...voihan se olla kauniin naisen vaikeampi keskittyä opiskelemaan, mutta se ei taas kai ole merkki älyn- vaan viisauden puutteesta.. - tukkusutija
kauniistakin naisista.
vaikka samalla tavalla net mua aikoinan kohteli kuin toisetkin flikat. kun pyhtään vpk:n lavalla tanssiin hain, nin koko penkillinen nousi ja lähti puhvetin pualellen.
ja mä järkkärin heittämänä pihalle, jossa mä edelleenkin oon. vaan tältä puolen näkee ulko-ovessa oman nimensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685