...miesten höylät tahtoo mennä aika äkkiä tylsiksi,ainaki mun miehellä. Se on kattonu parhaaksi käyttää niitä naisten Bicin twin lady höyliä.
Kestävät paljon kauemmin ja ovat näköjään edullisempiakin!
Miehille vinkki
6
1964
Vastaukset
- partahöylistä
Monet naiset (esim. minä) käyttävät miehille suunniteltuja höyliä, koska ne ajavat paremmin. Biceistä saa vain paljon pikkuhaavoja riesakseen.
- alkup.
Eipä oo miehelläni näkynyt mitään haavoja sen jälkeen kun lopetti miesten partahöylien käytön -tää olikin miehille vinkkinä...en myöskään ite oo saanu mitään pikkuhaavoja, kannattaa käyttää partavaahtoa eikä raakata pelkällä terällä :DD
- aina paremmin
alkup. kirjoitti:
Eipä oo miehelläni näkynyt mitään haavoja sen jälkeen kun lopetti miesten partahöylien käytön -tää olikin miehille vinkkinä...en myöskään ite oo saanu mitään pikkuhaavoja, kannattaa käyttää partavaahtoa eikä raakata pelkällä terällä :DD
...oli sitten kysymys autoista ja höylistä!
- Jim
Gillette Mach kolmosen voittanutta! en ole ikinä saanu haavoja ja muutenkin iho on pysynyt hyvänä. kannattaa pestä naama ennen parran ajoa jotta parta pehmenee niin silloin ei tule haavojakaan. eikä partakoneen terä revi läheskään niin paljoa.
- gilette
ainakin Gileten terien laadussa on melkoista vaihtelua. Mulla on monta kertaa käynyt mielessä että pitäiskö lähettä terät takaisin kun ne jo toisella ajokerralla "nyppii" karvat irti naamasta - joskus jo ensimmäisellä ajokerralla.
- kerronpa
Kannattaa ostaa Zirh-parranpehmitysöljyä. Tosi pieni pullo maksoi 15€ (www.cosmari.fi), mutta sitä tarvitsee vaan tipan kerralla. Terä ei kulu lähellekään niin paljoa, kun käyttää eka tuota ja sit kunnon vaahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713