Kävin verensokerin mittauksessa (fB-Gluk). Paasto arvoni oli 3.5. Eli aivan alarajalla (fB-Gluk 3.5-5.6 mmol/l). Mutta ennen verensokerin mittaustahan kuuluu olla syömättä 12 tuntia. No mutta se pääsi unohtumaan ja olin syömättä vain 6 tuntia.. Eli onko verensokeri normaali vai liian alhainen, koska se oli arvojen alarajassa, mutta se syöminen hieman unohtui.. tai siis se, ett' pitää olla syömättä. Tietenkään en kehdannut mainita sitä lääkärille. Osaako joku sanoa?
Glukoosi verestä
3
345
Vastaukset
- Hoitsu
Jätit kertomatta, sairastatko diabetestä ja millainen hoito sinulla on, jos sairastat.
- sairasta diabetestä
mutta mitraaliprolapsi löytyy. Olen muuten ihan perusterve nuori nainen. Mitä nyt tosin välillä huimaa kireiden niskojen takia.
- Myntti
Aina kun syöt verensokerisi alkaa nousta nopeasti. Tämä taas käynnistää normaalia suuremman insuliinin erityksen, joka taas laskee verensokeria. Sen vuoksi pitäisi olla 12 tuntia syömättä, jotta insuliinin "liiallinen" eritys ei vääristäisi verensokerin tulosta.
Siis noudattaa aina annettuja ohjeita, kun menette verikokeisiin tai mihin tahansa tutkimuksiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751