aika monet täällä käyttävät vastatessaan toisten kommentteihin. Onko se oikein, kun moni kirjoittaja on ollut jossain hankalassa tilanteessa ja on kirjoittanut siksi, että saisi jakaa sitä oloa toisten todennäköisesti samanlaisessa elämäntilanteessa olevan kanssa. Onko niin hienoa sanoa netissä toisille pahasti, kun ei sit ehkä oikeasti uskalla sanoa mitään.
?
Ylimielisiä ja ilkeitä...
9
1198
Vastaukset
- Asiasta huolestunut
kommentteja aika monet baarissa käyttävät vastatessaan toisten kommentteihin. Onko se oikein, kun moni baareilija on ollut jossain hankalassa tilanteessa ja on lähestynyt naista siksi, että saisi jakaa sitä pakahduttavaa oloa ja seksuaalisuuttaan toisten todennäköisesti samanlaisessa elämäntilanteessa olevan kanssa. Onko niin hienoa sanoa baarissa toisille pahasti (esim painu v... sika, ja sit ku yrittää, nii sitten se vasta suuttuukin), kun ei sit ehkä oikeasti uskalla sanoa mitään.
?- Iitu
Ei tuokaan käytös ole oikein.
Mutta joskus myös nainen saa kokea epäoikeudenmukaisuutta baarissa. Minut ainakin on kerran haukuttu pystyyn, kun VAIN kohteliaasti pyysin erästä tuttua miestä tanssimaan ! Sain siis kuulla olevani päällekäyvä, enkä todellakaan sitä ollut, koska en aikonut iskeä häntä - tanssimaanhan vain pyysin ! Eikä ko. herra edes ollut paljon kännissä eli sikälikin käytöksensä ihmetyttää ...
- ........
no monet vaan provoilee ja vitsailee, ei kannata ottaa liian tosissaan tätä palstaa , rauhallisesti nyt vaan .
- Jurkka-
KATEELLISIA vain ovat, säälittäviä !
Jurkka- kirjoitti:
KATEELLISIA vain ovat, säälittäviä !
...mutta kateellinen saa olla!
Alkuperäiseen viestiinhän tuo ei tietystikään pidä paikkaansa, kukapa oikeastia olisi kateellinen toisen epäonnelle. Mutta jos kyseessä on jokin "olen kaunis, rikas, koulutettu jne. mutta ketään ei löydy"-kirjoitus. Silloinhan on hyvä iskeä vyön alle... tuntuupa hyvältä kun ulkoisesti paremmin menevillä ei sittenkään mene niin hyvin. Nimettömänähän on hyvä sanoa mitä tahansa, tarvitsematta myöhemmin sanomisistaan vastata, kannattaa tosiaankin ottaa huomioon ettei tänne kirjoittelu vastaa välttämättä todellista mielipidettä, onpahan vain yksi tapa ilmaista omaa pahaa oloaan.
- samalla tavoin
.. mutta ihmisen hätään, en koskaan töykeällä kommentilla.
- Iitu
Oikeassa olet !
Niinhän se valitettavasti tälläkin palstalla näyttää olevan. Mielestäni ko. käytös kuvastaa myös nykymaailman trendiä eli ihmiset ovat kovin itsekkäitä ja epäempaattisia.
Yritin tässä jokin aika sitten kehitellä keskus-
telua täällä eräästä tärkeästä/vakavasta aiheesta, jonka kanssa ponnistellessani olisin kaivannut asiallisia kommentteja kanssaihmisiltä ... mutta toisin kävi eli täältä ei kyllä apua saa !
Ihmisen tulisi olla toiselle ihmiselle asiallinen, mutta netissähän (samoin tekstiviesteissä) on helppo olla ilkeä, koska ei tosiaan joudu kasvotusten sanomaan mitään muille.- on olemassa
Kyllä täällä ihan oikeita ihmisiä liikkuu, kuten muuallakin. Keskustelupalstoilla vain näyttävät olevan yliedustettuina sellaiset henkilöt, joiden on koko ajan todistettava terävyyttään ja sanavalmiuttaan. Silloin toisen asia on sivuseikka, oma erinomaisuus kun on ainoa asia, jonka vuoksi kirjoittaa.
Jos saat aloitukseesi sata kommenttia, niissä voi olla pari ihan asiallista ja auttavaakin. - Iitu
on olemassa kirjoitti:
Kyllä täällä ihan oikeita ihmisiä liikkuu, kuten muuallakin. Keskustelupalstoilla vain näyttävät olevan yliedustettuina sellaiset henkilöt, joiden on koko ajan todistettava terävyyttään ja sanavalmiuttaan. Silloin toisen asia on sivuseikka, oma erinomaisuus kun on ainoa asia, jonka vuoksi kirjoittaa.
Jos saat aloitukseesi sata kommenttia, niissä voi olla pari ihan asiallista ja auttavaakin.Varmaankin olet oikeassa, mutta minun kohdalleni vain on osunut niitä ilkeitä kommentoijia tosiaankin yliannos. Kyllä joukossa oli muutama empaattinenkin vastaus, mutta kiukkuni nostivat ne negatiiviset.
Täällähän on niin helppo ilkeillä, koska ei tarvitse nokakkain sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399