Gallup-Lävistetyt hoi!

Tviit

Eli. Mitä lävistyksiä itselläsi on. Onko laitettu itse vai missä liikkeessä. Mitä lävistyksiä suunnittelet. (ja oletko valmis kertomaan kokemuksista, jos joku tahtoisi tietää..) Kiitos.

30

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prinssi Albert

iteltäni löytyy seuraavanlaisesti

Molemmat nännit 2.4mm renkailla
      Prinssi albert 5mm renkaalla
      Frenum ladder 6 kpl 2.4mm tapeilla ja lisää tulee kunhan edelliset reijät paranee. (Tänään laitoin taas yhden lisää).

Molemmat korvat. Toisessa 5mm hevosenkenkä ja toisessa 3.2mm renkula.
      Ite en laita lävistyksiäni vaan käytän ns. hovilävistäjäni ammattitaitoa.

• kunkku

prinssi albeto 4mm renkaalla missä on isopallo,ja lisää laitatan tupla dynoen terskaan.

• Just_a_fan

No höh, en kyl Frenum Laddereista perusta.. Mut uijjui, Prinssi ALbert on aika hot!!

• mildred

Kielessä kimaltelee tappi ja napaa on rei`itetty kolmeen kertaan. Tämä perinteinen napalävistys ja tänään kävin sille ottamassa kaksi kaveria viistoon siihen molemmille sivuille. Kulmaan aion ottaa tapin tässä lähikuukausina ja harkinnan alla on, josko ottaisi napaan vielä neljännen tuohon alapuolelle. Liikkeessä on kaikki otettu.

• queer

Vähissä ovat lävistykseni, mutta itse olen tehnyt ne menestyksekkäästi; nännit ja oik. korvalehti. Olen kyllä tehnyt niitä kavereilleni. Yksinkertainen ja mielestäni toimiva on punainen ns. verineula, joka on tarpeeksi ontto. Työskentelen sairaalassa, joten välineet ovat steriilejä.

• tactica

... nenäkoru, jonka tein itse harjotuskorviksella.. sattuhan se jonkun verran, mutta kun meni lopullisesti läpi, oli tunto mennyt jo :) (oon siis 14 wee) koru ollut jo vuoden ja tulehtui pari kertaa ja umpeen meni 6 kertaa ku oli huono koru, joka irtos öisin, jos jäin johonkin kii... nyt mul o ollu rengas 4 kk..
      kun täytän 16 tai 18, käyn liikkeessä laitattamassa huulee, kielee ja ehkä napaa..

• tactica

... yhteensä 8 reikää korvis, jotka on kyl käyty laittaa liikkeessä...
        lovella:tactica

• Katy

Napakoru, nenäkoru ja korvissa yhteensä 7 reikää. On mulla ollu aiemmin huuli -ja kulmaläväritkin. Kaikki on tehny mun kaveri. Ihan hyvin on parantunu ja kyllähän ne kaikki lävärit kuitenkin jonkin verran koskee mutta se tuska kuuluu kuvaan.

• messiah

korvissa on neljä korua joista oon ite laittanu yhden. molemmat nännit oon lävistäny ite. liikkeessä olen ottanut kulmaan 2 sekä huuleen ja kieleen. suunnitteilla on prince albert ja top frenum ladder, en tiedä vielä kuinka monella korulla.

• JLS

No mulla on vaan pari, korvan rustossa ja navassa. Korvaan laitettiin pyssyllä (jälkikäteen ajateltuna ois ollu parempi laittaa neulalla) ihan tavallisessa koruliikkeessä. Napaan laitettiin Mad Max Tattoossa Tampereella. Enempää en aio laittaa, kohtuus kaikessa.

• Veera

Mulla on tällä hetkellä molemmissa korvissa yksi reikä ja navassa pieni tähti... Kielessä on ollu. Oon ajatellu ottaa sen uudestaan, mutta en tiedä vielä. Katotaan nyt.. Korvien reiät on ammuttu pyssyllä, napa ja kieli on ihan neulalla liikkeessä tehtyjä.

• kyllä

olen yli nelikymppinen nainen, korvissa muutama koru ja häpyhuulessa yksi. Korvat tehty liikkeessä ja häpyhuuleen kotona. Se häpis muuten parani nopeammin kuin korvat!

• mä vaan

kielessäni on kax lävistystä ja sit on navassa ja navan yläpuolella silleen poikittain hienosti=0)korvat on lävistetty ylös asti ja sit myös korvan nipukat.haluaisin lisää mutta opiskelen lähihoitajax ja lävistyksiä ei kaikkialla suvaita!otin lävistykseni tino`s tattoossa

• giggle78

Olen itse lävistänyt snakebitet huuliin.
      Hyvältä näyttää ja ehkä jopa parempaa jälkeä kuin lävistäjällä. Korvia olen myös itse lävistellyt miten sattuu :)

Kaikki koruni melkeinpä ostan

http://www.cybershop.fi/category/292/lavistyskorut

tuolta. Olen todennut valikoiman miellyttävän juuri omaa silmääni niin päädyn aina cybershopista ostelemaan :)

• -.-.-.-.-.-.-.-.

heips. mä otin napakorun tos pari vuotta sitten Lävistysliike nimisessä paikassa. suosittelen. ei sattunut kuin vähän. aijon ottaa seuraavaksi huulikorun. :))

• haisul-i

Mulla on tällä hetkellä vaan huulessa lävistys ja kieleen kävin ottamassa kolme päivää sitten :) Ja oikeassa korvassa on 3mm venytys.

Lisää aion todellakin hommaa :D Ajatteli oik. korvalehen venyttää n. 20mm ja toisen pari milliä pienemmäksi. Lisäksi korviin pari läväriä, esim. industrial ja tragus on hienoja :) Naamaan sitten bridge, medusa tai madonna, ehkä toinen huuliläväri (snake bites). Lävistykset on vaan liian ihania :)

• matokuume

Lävistyksiä itselläni
      -1.6mm kielessä
      -1.6mm huulessa
      -10mm korvassa
      -kolme 1.6mm korvassa
      -4mm heppakenkä korvassa

• k9

Itselläni
        -microdermal solisluun alla
        -inner conch
        -industrial
        -kieli
        -nänni
        -napa
        -venytykset molemmissa korvissa
        -sekalainen määrä reikiä korvissa
        Kaikki on lävistäjällä laitettu. Ennen oli myös naama täynnä erinäisiä lävistyksiä, mutta niistä luovuin töiden takia :)

• åäpöolik
        k9 kirjoitti:

Itselläni
        -microdermal solisluun alla
        -inner conch
        -industrial
        -kieli
        -nänni
        -napa
        -venytykset molemmissa korvissa
        -sekalainen määrä reikiä korvissa
        Kaikki on lävistäjällä laitettu. Ennen oli myös naama täynnä erinäisiä lävistyksiä, mutta niistä luovuin töiden takia :)

huulikoru 6 korvista ja yks niist on 6mm venytys. seuraavaks horizontal eyebrow.

• terskaa

mul on tällä hetkellä madonna,tällä hetkellä aukinaisia reikiä korvissa kaks,toinen 9mm,mut noihin korviin nyt tulee vaan aina illalla tökästyy joku hakaneula läpi ja sit en ees välttis muista laittaa korua,et se niistä :D ja sitte mulla oli keskellä alahuulta.. Vaan madonna otettu liikkeessä,venytys ja muut korvisreiät oon tehny ite,samoin ton alahuulessa olevan korunki.

Tulossa nyt ainakin ensimmäisenä vertical labret alahuule keskelle (: Ja oon koht. 15 tyttö

• sählä_

Tällä hetkellä itelläni lävistysten määrä on siinä 7 kieppeillä :)

Eli toisessa korvassa 3 ja toisessa korvassa2, kulmassa tappi (ottanut about 1,5 kk sitten)
      ja huulessa pallo...
      Nenässä ollut joskus (tyhmänä meni ottamaan pois, kun exä vaati)

Todennäköisesti rustoon ja napaan olisi vielä tarkous laittaa :) Mutta ne ovat sitten hamassa tulevaisuudessa...

• eiriitä

mulla lävistys alahuulessa,
      oikeessa korvassa 5 ja vasemmassa 6.....
      lähiaikoina tarkoitus ottaa "madonna" oikeaan ylähuuleen ja nenään (taas kerran :) vasemmalle puolelle.
      lisäks oon jo pitkään miettiny nännilävistyksiä, mut rohkeus ei riitä xD

• tehotyttö17

jeps elikkäs alahuulessa kolme, kielessä tappi, nenässä on ollut ja mennyt... Kulmassa, molemmissa korvissa (oikean puoleisessa venytys nykyään....) Rustoon pitäisi ottaa kun jaksaa ja pystyy :D

Liikkeissä olen käynyt... mm. pitbull oulussa, ylivieskassa ja tampereen putka on koluttu.

• kikiih

itelläni on oikeassa korvassa 10mm venytys ja tragus. kummatkaan ei mielestäni sattunu mitenkää erikoisemmin. :) vasemmassa korvassa on kaksi normaalia korvista, joista toisen tein ite, ja ihan hyvin onnistu. sitten on huulikoru (madonna). laitto ei mielestäni sattunut ollenkaan. monethan varmaankin eniten pelkää sitä piikkiä,mikä laitetaan sitten huulen läpi,mutta se mielestäni sattui ehkä kaikista vähite. :) vielä on aikseissa ottaa napa -ja kielikorut =)

• ______

Löytyy
      -industrial
      -14 korvakorua
      -napakoru
      -huulessa 3
      -kielessä 2
      -nenässä
      -bridge
      -molemmissa nänneissä
      -kulmassa

Suunnitelmissa olis varmaan vielä vaikka mitä, koska työn puolesta ei ole mitään väliä ja koska teen kaikki itse.
      Industrialin tosin kävin liikkeessä ottamassa koska, sen sommittelu ja pistäminen itselle on hankalaa.

• aaaadklsf

Itselläni on madonna,napalävistys ja kielilävistys.
      Kaikki laitettiin liikkeessä,itse en missään_nimessä tekisi..
      Suunnittelen nyt tragusta, jonka aionkin mennä huomenna ottamaan.

• 789456

Niebuhr
      Kieli
      Snakebites [itsetehty]
      Labret [itsetehty]
      2 x Napa [itsetehty]
      14 korvalävistystä [sisältäen 1 x Helix]

Tahtoisin vielä niskalävistyksen sekä mahdollisesti toisen kielilävistyksen.

• pikkutoni^

nii elikkä, mulla on
      3x rusto (ite oon tehny)
      2x 14mm venytykset
      3x perus korvikset (ite oon tehny) ja ennen oli enemmän, kohan jaksan nii teen lisää.
      nänni (ite oon tehny)
      huuli (ite oon tehny)
      tragus (ite oon tehny)
      kieli (liikkeessä otin)
      3x kulma joista 1 on tehty liikkeessä
      ja nyt ajattelin et jos saan rahaa niin kävisin ottamassa prinssi albertin ja venyttäsin n.5-6 milliseksi
      ja oon tämmönen tammikuussa 18v täyttävä nuorimies :D

• Naikkonen 32

kolme paria normikorviksia, joissa kaikissa useimmiten pienehköt kultaset renkaat, oikeessa korvassa lisäks 2 korvista ylhäällä rustossa, niissä useimmiten pienet kultaset pallot. Molemmilla puolilla tragus, joissa kans pienet pallot. Nenäkoru oikeessa sivussa, jossa pieni timantti, noi kaikki otettu joskus teininä, 14-18 vuotiaana, ja 21 vuotiaana otettu napakoru. jossa nykyisin pidän ketjukorvista. Nännikorut, jotka otin molemmat samalla kertaa 29- vuotiaana lopetettuani kolmannen lapseni imetyksen,niissä siis pienet pallerot vaakasuorassa, ja uusimpana hankintana 31- vuotiaana otettu clithood, joka on vaakasuorassa, ja siinä on rengas. Normikorvikset on otettu koruliikkeessä ampumalla, muut lävistäjällä.

• roosaur

minulla on molemmissa korvanlehdissä ja oikeaa olen alkanut venyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45