Tupakka on alkanut kellastutta kynsiä ja se on tosi törkeen näköistä.Onko vinkkejä?Jotain Y.Rocherin "kirkastavaa" lakkaa olen kokeillut mut aika hepposta oli.
Kynnet kellertää
3
534
Vastaukset
- ja tuotteita
Kynsille löytyy ihan omaa valkaisuainetta, kysele isoista kemikaliosastoista tai kynsihoitoloista. Merkkiä en tietenkään muista, mutta sellaista jauhetta joka sekoitettiin veteen ja siinä liotettiin kynsiä.
Kynnet vaalenevat hiueman myös etikalla. Raakaa perusetikkaa vanulappuun ja paina sillä kynttä keltaisesta kohdasta.
Sitruunakin valkaisee hieman.
Mutta päädytään sellaiseen lopputulokseen että ellet lopeta tai vähennä isolla kädellä tupakointia niin keltaisuus pysyy. Eikä todellakaan mitkään kirkastuslakat siihen auta, ainut tapa on käyttää niin tummaa kynsilakkaa että keltaisuus peittyy. - vinkkejä
Ruskeansävyiset lakat jättävät kellertävää pigmenttiä kynteen, ellei ole aluslakkaa. Sekin saattaa siis kellastaa vaikkei tupakoisikaan.
Keltaisuus ei peity pitkissä kynsissä kuin tummalla lakalla, koska kellerrys näkyy kynnen takaa. Jos kynsi on lyhyt, voi siihen tehdä vaikka ranskalaisen manikyyrin jolloin sen näyttää terveemmältä. Sisäpuolelle voi värittää valkealla kynällä, mutta mulla ei ainakaan se väri pysy kuin pari hetkeä.
Eli ransk. manikyyrissä kynnen ulkokärkeen valkoinen rajaus ja päälle vaaleenpunertavaa läpikuultavaa lakkaa (YR:llä hyvä roosan sävy).
BodyShopilla muistaakseni oli joku kynsikylpy, joka vaalentaa. En ole kokeillut.
BodyShopilla on kuitenkin ainakin tosi hyvä monitaso viila, jolla voi kynnen pintakerrosta hioa ja näin vähän vaalentaa yleiskuvaa (jos se väri on tupakasta, niin se on kyllä koko kynsiaineessa).
Tällaisia kantapään kautta koettuja juttuja :) - Kokenut
Kaikki voimakasväriset värilakat värjäävät kynttä kellertaviksi, jos ei käytä aluslakkaa. Mavalalta löytyy joku kirkastava juttu, olikohan kynän muodossa? Se tosin tuskin auttaa tupakan tuomaan keltaisuuteen, on hiukka eri asiasta kyse.
Se tupakka olis tietysti hyvä saada pois... aiheuttaa muitakin ikäviä kauneusvirheitä. Iho on harmaa ja ryppyjä tulee paljon aikaisemmin. Oletko muuten huomannut että tupakoiville naisille tulee iän myötä ihan selvät viikset? Minä poltin yli 20 vuotta ja älysin lopettaa vasta 38-vuotiaana. Kyllä nyt kaduttaa ja v***ttaa oma hölmöys, ihonkin kannalta. Enpä olis nyt näin ryppyinen jos olisin pistänyt nekin tupakkarahat johonkin muuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789