Kiusattujen tuki ry

majmajmaj

Mihin on kadonnut kyseinen yhdistys. Puhelimiin ei vastaanoteta puheluita, sekä nettisivutkin kadonneet?

15

2340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea nähnyt

      Aivan äskettäin lukaisin jostain, että toiminta on katkolla/lopetettu (en nyt ihan tarkkaan muista) ja että koulukiusaamisen osalta toimintaa jatkaa MLL.

      (Itse yritin soittaa Kiusattujen Tuki ry:hyn jo monta kuukautta sitten ilmoittaakseni vain heidän lehtensä peruuttamisesta. Lähetin peruutusilmoituksen sitten postitse, enkä ko. yhdistykestä ole sen koommin mitään kuullut)

      • Kipupiste

        Toisiksa uusimmassa OHO'ssa oli kerrankin asiaa, nimittäin juttu työpaikkakiusaamisesta. Jutussa oli mainittu "Irti Työpaikkakiusaamisesta ry". Ei vain löydy minkäänlaisia webbisivuja ko. järjestölle, mutta järjestö on ainakin olemassa ja sinne on jo oltukin yhteydessä...


      • Anonyymi
        Kipupiste kirjoitti:

        Toisiksa uusimmassa OHO'ssa oli kerrankin asiaa, nimittäin juttu työpaikkakiusaamisesta. Jutussa oli mainittu "Irti Työpaikkakiusaamisesta ry". Ei vain löydy minkäänlaisia webbisivuja ko. järjestölle, mutta järjestö on ainakin olemassa ja sinne on jo oltukin yhteydessä...

        Nyt on tosi kyseessä! Arvotavaraa on hävinnyt! Haluan sen auton Skodan ja sen jälkeen kun olin jo unohtanut! Että jännittää niin kauheasti! Ostin kirjojakin! Tarvitsisin rahaakin aikuinen ihminen kun olen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tosi kyseessä! Arvotavaraa on hävinnyt! Haluan sen auton Skodan ja sen jälkeen kun olin jo unohtanut! Että jännittää niin kauheasti! Ostin kirjojakin! Tarvitsisin rahaakin aikuinen ihminen kun olen!

        Omaa poikakin on ikävä! Voitais ajaa autolla mihin huvittaa! Söisin kyllä oma tekemää ruokaanikin! Haluan sen auton Skodan ja rahaa ruokaan y. n. m! EI tää tunnu edes turvalliseltakaan enää! Oon surru sitä autoa jo kymmeniä vuosia lapsilukkoineen ja kaikkine varusteineen! Jännittää niin kauheesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa poikakin on ikävä! Voitais ajaa autolla mihin huvittaa! Söisin kyllä oma tekemää ruokaanikin! Haluan sen auton Skodan ja rahaa ruokaan y. n. m! EI tää tunnu edes turvalliseltakaan enää! Oon surru sitä autoa jo kymmeniä vuosia lapsilukkoineen ja kaikkine varusteineen! Jännittää niin kauheesti!

        Navigaattorikin olis hyvä! Ja tietenkin Sony autostereot! Ja sitten ruskea paketti-auto! Kiitos! EI muuta tälläkertaa! Volkkari! Työtkin on tehty! Haluan sen auton Skodan ja rahaa ruokaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Navigaattorikin olis hyvä! Ja tietenkin Sony autostereot! Ja sitten ruskea paketti-auto! Kiitos! EI muuta tälläkertaa! Volkkari! Työtkin on tehty! Haluan sen auton Skodan ja rahaa ruokaan!

        Lokakuukin on jo mennyt!


    • MOIMOIMOIJ

      Imekää munaa

      • Heh-heh.

    • Tupla vai kuitti?
      • Minne katosivat työpaikkakiusattujen rahat! Minne jäsenten hyvää hyvyttään ja luottaen lahjoittamat rahat? Minne pikkuparlamenttiin osallistuneiden korvaukset, niin minnehän nuo katosivat???


      • Tupla vai kuitti?
        tph kirjoitti:

        Minne katosivat työpaikkakiusattujen rahat! Minne jäsenten hyvää hyvyttään ja luottaen lahjoittamat rahat? Minne pikkuparlamenttiin osallistuneiden korvaukset, niin minnehän nuo katosivat???

        Heh-heh. Yritä olla sekoamatta..


      • Tupla vai kuitti?

        Heh-heh. Taas näitä harhoja - S-L Lamminkoski on vankeuteen tuomittu rikollinen - eiköhän siinä ole syytä erottamiseen ihan mistä paikasta vaan. Eipä tuo mainittu yhdistyskään mitään saanut aikaan - varasti jäsentensä rahat.. Turhaan itket Sari Suomela - ei asiat sillä miksikään muutu..


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä! Mihin on kadonnut Kiusattujen r. y. Meidän perhettä on kiusattu jo kymmeniä vuosia!

    • Anonyymi

      Menis vaikka Äkäslompoloon!

      • Anonyymi

        Sais vielä ne kaiuttimet eli "kajarit"! Ja iso tavaraluukku! Surettaa niin se tunne-arvoa herättävä Chrysler Neon tai sitten se Ford Focus! Mutta mieluisin olis Skoda Fabians hybridi malli 2020!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe