Esittelen ensin ohjelman ja sit ongelman.
maanantai keskiviikko
-pystypunnerrus 3x3 -takakyykky 3x3
-penkki 3x3 -etukyykky 3x3
-penkki(käsipainoilla3x3 -st-deadlift3x3
-joku muu rintaliike 3x3 -pohjeliike 3x3
-ylätalja 3x3 -askelkyykky3x3
-kulmasoutu 3x3 -vatsalauta 10x3
-deadlift 3x3 -jalan nosot10x3
-hyvää huomenta 3x3 -rutistukset10x3
perjantai
-hauiskääntö tangolla 3x3
-hauis käsipainoilla 3x3
-keskitetty hauis 3x3
-ranskalainen 3x3
-yhden käden ojentaja 3x3
-joku lisäliike ojentajalla3x3
-rannekäännöt 3x3
Kaikki liikkeet ovat tiukkoja ja näette jaon liikkeistä.
No ma haluusin sitä maksimivoimaa. Mut tuo mun ohjelma on kai vääränlainen siihen. Sanokaapa mitä liikkeitä tuosta pitää poistaa vai onko koko ohjelma muutettava? Voin käydä salilla 2 kertaa viikos ja tuo vipa käsitreeni on tehtävä kotona..
Oon kysynyt joskus ennemminkin neuvoa täältä.
Maksimivoima?
Nimetön
4
850
Vastaukset
- Nimetön
Sori että meni vähä huonosti tuo asettelu:)
- varoittaja!
pidä huolta että lihakset ovat kunnolla lämmenneet ennen reeniä ja muista venytellä. anna lihatsen palautua kokonaan ja syö hyvin. voimaohjelmissa on erityisen suuri loukkaantumisen riski.
- jos toinenkin!
unohda tilipitappiliikkeet: tässä sulle liikkeet joita todella voimanhankissa tarvitset:
-maastaveto
-jalkakyykky tai prässi
-pystypunnerrus
-kulmasoutu
-penkkipunnerrus - ....
...vähemmän liikkeitä ja enemmän sarjoja, itse ainakin olen saanut hyviä tuloksia tekemällä esim. mave, kyykyä ja penaa 4-5 sarjaa ja toistot siinä 2-5..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110