romanttisinta mitä mies on sinulle tehnyt

minä vaan

mikä on romanttisinta,mitä kumppanisi on sinulle tehnyt,ja mitä sinä hänelle? Onko teidän suhteessa useinkin romanttisia hetkiä vai onko suhteenne arkiintunut niin, ettei romanttisista hetkistä ole enää tietoakaan? Minusta meinaan välillä tuntuu siltä,että omalla kohdallani niin on käynyt :(

111

33098

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anjuska

      minun kohalle ei oikein romanttista satttunu kai se joku kukka kimppun saaminen on nykyään ei mitään romantiikkaa tekis mieli miestä vaihtaa.

      • pinja*

        Romanttisinta mitä minulle on tapahtunut, oli viimeviikonlopun rakkaudentunnustus... Mieheni sanoi minulle ensimmäisen kerran rakastavansa mua, ja meillä molemmilla tuli kyyneleet silmiin;)


    • ....................

      ....asia mikä varmaan muissa herättää kuvotuksensekaisia tunteita :D
      Meillä oli sellainen omahauska-juttu miehen napanöyhdästä. Jos mies löysi navastaan semmosen ni se saattoi ottaa mut kiinni ja laittaa sen esim mun paidan sisään, ja siitä sit alkoi kauhea "tappelu" :) Mies jätti välillä lappuja keittiön pöydälle lähtiessään töihin kukonlaulun aikaan, ja mä jäin nukkumaan. Yhtenä aamuna oli lappu, missä luki että rakastan sua, ja perässä oli sydän. Ja siihen sydämen keskelle mies oli laittanu napanöyhdän.. :D Sillä hetkellä vaan tajusin kuinka paljon rakastan tätä miestä. Ja hän tulee aina säilymään sydämesäni vaikka elämä veikin lopulta eri teille. Ei tässä suhteessa ollut mitään romantiikkaa siinä mielessä, että olisi ollut viini-illallisia ja kynttilöitä. Sen sijaan oli tällaisia pieniä tekoja ja sanoja, jotka merkitsevät lopulta paljon enemmän. Enpä ole kohdannut yhtä hyväsydämistä ja ihanaa ihmistä enää hänen jälkeensä :(

      • pallot

        Hauska kuulla tuo! Meitä "napanöyhtäihmisiä" on siis muitakin! Meillä ei nyt ihan samalla tavalla, mutta kuitenkin.

        :)


      • 11+1

        Meilläkin on napanöyhtää :D


      • nöyhtis77

        Mun tyttöystävä syö kaiken napanöydän jonka kaivan :)


    • tania

      On se aika romanttista kun toinen sanoo haluavansa tai rakastavansa sua oikealla hetkellä.

    • Ihminen25

      Minulla on kyllä romanttinen mies. Ja aito sellainen, ei mikään teeskentelijä. Ei hän runoja ala kirjoittaa, koska se ei tuntuisi hänestä luontevalta.

      Hän on muutaman kerran täyttänyt asunnon kynttilöillä. Ensimmäisellä kerralla eteinen (käytävä) oli täynnä tuikkuja, ja käytävän päässä oli kaksi pitkää kynttilää. Niiden välissä oli ruusuja 6 kappaletta. Sivussa oli kortti, jossa sanottiin, että ruusut ovat ruusuista kaineimmalle kiitokseksi kuudesta yhteisestä kuukaudesta. Jne.

      Se oli silloin... Viimeksi kun asuntomme oli kynttilöin "vuorattu", niin sain maittavan illallisen sekä lahjaksi vauvan vaatteen. Sillä mies halusi viestittää, että haluaa lapsia kanssani -ja elää koko elämänsä kanssani.

      Joskus mies teetätti itselleen paidan, jossa luki jotakin kaunista, ja minun nimeni... Se päällä hän toi mulle aamiaista vuoteeseen.

      Romanttista on myös se, että mies on jaksanut rampata ulkona yöllä ripuloivan koiran kanssa, kun minä en jaksanut. Ja se että hän osti minulle pyörään lampun, jotta työmatkallani olisin paremmassa turvassa. Ja se että mies sanoo häpeilemättä kaikille, että rakastaa minua. Ja se että hän kantaa minut sänkyyn kun nukahdan sohvalla hänen kainaloonsa.

      Voi, kaikkea romanttista ei voi kirjoittaa... Paljon olen kukkia saanut, paljon minua on hemmoteltu... Toivottavasti osaan hemmotella häntä yhtä paljon! :)

      • romantiikan kaipuinen

        Melkein tuli kyynelet silmiin kun luin. Jos tuo on totta, niin olet todella löytänyt helmen. Pidä kiinni hänestä.


      • tytteli

        Aivan ihana, teki myös vaikutuksen.Itku tuli vain spontaanisesti ,kun luin ;kynttiät ja se vauvan vaate ;))....

        ja hymyilytti ne muutkin ;))


      • käy

        olisimpa itsekki tehnyt tollasta. nyt kun meillä on eronhetki ja olen nyt vasta ymmärtänyt kuinka tärkeän ihmisen olen menettämässä nii ei voi ko katua että en ole tehnyt nuita samoja asioita kun miehesi. nyt kyllä olen laittanut kaikkia hienoa, kukkia, ruokaa, kynttilöitä.yms.yms. mutta taitaa olla myöhäistä minun kohdallani. ompahan kuitenkin kerran laitettu ja hyvällämielin olen laittanut enkä vaan siksi että saisin hänet houkuteltua takaisin. Rakastan häntä oikeasti enkä ole aikaisemmin tajunnut että tästähän tulee itsellekki hyvä olo kun toisen eteen näkee pikkasen vaivaa. Älä päästä miestäsi karkuun. sellaisia on harvassa. toivottavasti olen nyt oppinut mies.


      • -=miksi

        Kuulostaa tutulta! Olen itse mies ja mielestäni aika romanttinen... Ongelma on vain siinä, ettei tyttöystäväni tunnu arvostavan romanttisuutta. Aamupalat olen tuonut sänkyyn suukkojen kera, hieronut kynntilän valossa hyvän, rauhallisen, musiikin säestyksellä (tuloksena yleensä nukahtaminen), yrittänyt jutella meistä ja tunteistamme, mutta...
        Luulin että naiset tykkäisivät romanttisuudesta ja pitäisivät miehestä joka osaa puhua ja kuunnella (ehkä en osannutkaan kuunnella tarpeita tarpeeksi hyvin). Nyt kaikenlisäksi näyttää siltä, että suhde on ohi... :(

        Mitä te naiset haluatte?


      • Kynttilät

        ynttilät ovat vähän huono juttu, sillä niitä pitäisi valvoa, että ei tule tosi paha juttu


      • jaiks.

        kynttilöillä vuorattua ja mitä kaikkee.


      • httrszh

        yäk aivan lapanen tuo sdun miehes. elloottavan ällöttävän nussukka mies, yäkyäk. kyn ttilöitä ja kukkkia yöörgh. pakko heittää laatat pönttöön yökyök


      • Ei sukupuoliasia
        -=miksi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta! Olen itse mies ja mielestäni aika romanttinen... Ongelma on vain siinä, ettei tyttöystäväni tunnu arvostavan romanttisuutta. Aamupalat olen tuonut sänkyyn suukkojen kera, hieronut kynntilän valossa hyvän, rauhallisen, musiikin säestyksellä (tuloksena yleensä nukahtaminen), yrittänyt jutella meistä ja tunteistamme, mutta...
        Luulin että naiset tykkäisivät romanttisuudesta ja pitäisivät miehestä joka osaa puhua ja kuunnella (ehkä en osannutkaan kuunnella tarpeita tarpeeksi hyvin). Nyt kaikenlisäksi näyttää siltä, että suhde on ohi... :(

        Mitä te naiset haluatte?

        Toiset ihmiset on enemmän sporttisia, toiset herkkiä ja taiteellisia. Ei ole sukupuolisidonnaista romantiikannälkä ja -taju.

        Minun mieheni esimerkiksi on paljon romanttisempi ja herkempi kuin osa naisystävistäni.
        Romantiikka tai ylipäänsä lämpimän ja rakastavan ilmapiirin vaaliminen on jokaisessa parisuhteessa molempien osapuolien vastuulla.
        Kannattaa todella valita samanhenkinen kumppani.


      • klhkklnknk,
        -=miksi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta! Olen itse mies ja mielestäni aika romanttinen... Ongelma on vain siinä, ettei tyttöystäväni tunnu arvostavan romanttisuutta. Aamupalat olen tuonut sänkyyn suukkojen kera, hieronut kynntilän valossa hyvän, rauhallisen, musiikin säestyksellä (tuloksena yleensä nukahtaminen), yrittänyt jutella meistä ja tunteistamme, mutta...
        Luulin että naiset tykkäisivät romanttisuudesta ja pitäisivät miehestä joka osaa puhua ja kuunnella (ehkä en osannutkaan kuunnella tarpeita tarpeeksi hyvin). Nyt kaikenlisäksi näyttää siltä, että suhde on ohi... :(

        Mitä te naiset haluatte?

        Minä unelmoin, että joku mies yksinkertaisest haluaisi minua lähinnä seksiobjektina, ei tunteita, liiallista kunnioitusta, hellyyttä. En halua jutella tunteista, en halua silittelyjä vaan selkeästi kovempia otteita. En kaipaa herrasmiestä, joka on kiinnostunut ajatuksistani ja läheisyydestä. Ja jos joku vielä lähettää runoja ja kukkia niin oksennan. Ilmankos olenkin sinkku, koska kaikki tapaamani miehet ovat noita helliä romantikkoja, joista en vain onnistu kiinnostumaan fyysisesti. Näin, sanottu ääneen ensimmäistä kertaa. Olen ehkä yksin loppuelämäni. Olen yrittänyt iskeä hyvännköisiä miehiä baarista, mutta nekin paljastuvat aina noiksi romantikoiksi.


      • Palvo rakkaudella <3

        Se on sitä oikeaa rakkaudellista huomaavaisuutta! Oikee palvoo sua viemäl sohvasta sänkyy nje. Sitä monet naiset etsivätkin! Mutta sitä ei ehkä aina huomaa kaikilta miehiltä tai sit ne ei ees yritä. Kukatietää. Miehes näyttää kuinka kovasti hän rakastaa sua, sua palvomalla. Musta se on ihanaa ja varmaanki monenki muunki mielestä! Kumpa minullekkin tapahtuisi samoin...


      • sentään joku muukin
        klhkklnknk, kirjoitti:

        Minä unelmoin, että joku mies yksinkertaisest haluaisi minua lähinnä seksiobjektina, ei tunteita, liiallista kunnioitusta, hellyyttä. En halua jutella tunteista, en halua silittelyjä vaan selkeästi kovempia otteita. En kaipaa herrasmiestä, joka on kiinnostunut ajatuksistani ja läheisyydestä. Ja jos joku vielä lähettää runoja ja kukkia niin oksennan. Ilmankos olenkin sinkku, koska kaikki tapaamani miehet ovat noita helliä romantikkoja, joista en vain onnistu kiinnostumaan fyysisesti. Näin, sanottu ääneen ensimmäistä kertaa. Olen ehkä yksin loppuelämäni. Olen yrittänyt iskeä hyvännköisiä miehiä baarista, mutta nekin paljastuvat aina noiksi romantikoiksi.

        luulin olevani ainoa joka ajattelee näin mutta en siis olekkaan :D


      • 34+3

        Hei

        Voisitko nyt listata tähän ne mitä teet hänen vuokseen ?

        Mikäli kavereitani on uskominen niin yleensä naiset nauttivat tuosta prinsessasta olosta niin paljon että unohtavat tehdä yhtään mitään. Arvatkaas mitä se miehenne sitten etsii sieltä baarista...


    • tyttäli

      Ihania tarinoita teillä :). Minun mieheni osaa myös välillä yllättää. Olemme kihloissa ja olleet yhdessä jo vuosia.

      Pari kuukautta sitten makasimme yöllä sängyllä ja juttelimme kaikesta mahollisesta.

      piirtelimme sormilla toistemme selkään kuvioita. Mieheni piirsi selkääni kirjaimet: mennäänkö naimisiin?

      Se oli luultavasti kaunein hetki elämässäni :). Olin silloin onnellisin tyttö koko maailmassa.

    • mieleen

      tapaus ajalta, jolloin emme vielä edes seurustelleet mieheni kanssa.
      Asuin yksin, ja eräänä aamuna postiluukusta kolahti kortti, jossa luki, että oven takaa löytäisin pussin tuoreita sämpylöitä. Ja niin löytyikin, tuleva aviomieheni oli käynyt leipomossa ostamassa niitä, kun hänen leipomansa olivat palaneet karrelle. Kortissa muuten luki, että olen ihana , jne.

      Sama mies toi kerran kaakaota töihin minulle ja työkavereilleni.

    • Na87

      Kun tapasimme 1. kerran ja valmistauduin naputtelemaan hänen puhelinnumeroaan kännykkääni,hän kietoi kätensä naputtelevan käteni ympärille ja naputtelimme yhdessä.En tiedä miks, mut siin vaihees tiesin et siit miehest kannattaa pitää kiinni.Yleisesti romanttista on se, että hän ottaa sanasta sanaan kaikki juttuni ja toteuttaa myös pienet, turhat toiveeni, vaikka olisin ne jo itse unohtanut.

      • Na87........

        Jooh,pieleenpä meni tuo suhde,olikin mies jota olisi kannattanu karttaa!!Outoa lukea oma kommentti,ihan olin unohtanu et kirjotellu tänne. Noh, nykyinen mies on romanttinen monella tapaa. Yhden kerran kun menin hänen luokseen, oli itsellä tarkoitus yllättää hänet oluella. Mutta hänpä sanoi että hienoa, mutta hänellä on kaapissa valkoviiniä koemaistettavaksi, jotta hän voi varmistua ettei pilaa mun tekemää illallista seuraavana päivänä :) Hän on myös vienyt minut keskellä arkiviikkoa saunomaan pienelle järvenrannalle, missä oli täysin hiljaista...


      • ..........
        Na87........ kirjoitti:

        Jooh,pieleenpä meni tuo suhde,olikin mies jota olisi kannattanu karttaa!!Outoa lukea oma kommentti,ihan olin unohtanu et kirjotellu tänne. Noh, nykyinen mies on romanttinen monella tapaa. Yhden kerran kun menin hänen luokseen, oli itsellä tarkoitus yllättää hänet oluella. Mutta hänpä sanoi että hienoa, mutta hänellä on kaapissa valkoviiniä koemaistettavaksi, jotta hän voi varmistua ettei pilaa mun tekemää illallista seuraavana päivänä :) Hän on myös vienyt minut keskellä arkiviikkoa saunomaan pienelle järvenrannalle, missä oli täysin hiljaista...

        Naisen vaisto on erehtymätön.


    • cherie1

      ihana mies tuli ovelle keskellä yötä kutsumatta,ruusu mukana,seisoi siinä ja hymyili,hiukset sotkuisena ja pakkasessa.se oli pitkään aikaan yksinkertaisuudessaan mielettömän kaunis ja ihana ele.suihkun kastelemat märät hiukset ja se katse..

      • Plorde

        Tuli vaan tuosta mieleen kaverini, joka teki omalle naiselleen juuri noin, oli vaan just tullut suihkusta toisen naisen luota. Äkkiä kävi ostamassa abc:ltä punaisen ruusun.


    • Amor

      Romanttisinta mitä mieheni on tehnyt, on illallisen järjestäminen. Tulin illalla kotiin, ulkona oli lyhtyjä ja ulkotulia, sisällä kynttilöitä, hyvää ruokaa ja viiniä, rauhallista musiikkia. Itse olen ostellut miehelle pieniä lahjoja ja lähetellyt kortteja, joihin olen kirjoittanut runoja. Omasta mielestäni romanttisimpia ja koskettavimpia ovat kuitenkin pienet arkipäivän asiat,joita teemme ahkerasti molemmat; "Kävin kaupassa, jotta Sinun ei tarvitse, ulkoilutin koiran, jotta voisit rentoutua, lämmitin meille saunan.."jne. Usein mies vie minut kävelylle luontoon kauniisiin paikkoihin. Meillä on myös sovittu tietyt päivät, jolloin hellimme toisiamme:) Tietysti myös sanat ovat kauniita ja romanttisia. Monesti mieheni sanoo, että toivoo vain, että minulla on hyvä olla. Hän myös kertoo, ettei ole koskaan aiemmin rakastanut niinkuin nyt. Ja minä sanon hänelle, että toivottavasti osaan olla Sinulle niin hyvä kuin ansaitset ja ettei mikään muu ole niin tärkeää ja rakasta minulle kuin hän.. Romanttista on myös toisen koskettaminen, silittäminen, kainaloon nukahtaminen ja hellästi rakasteleminen;)

      • Kohtalon toveri

        Heh, kuullosti ihan mun rakkaalta! :)

        Kaunein rakkaudentunnustus (ja romanttisin) on ollut, kun hän oli alkanut puuhastelemaan videon teko-ohjelmalla. Tarkoitus oli ollut vain kokeilla, miten se toimii, mutta siitä syntyi ihana video. (asumme vielä eri talouksissa, yhteenmuttoa suunnitellaan) Hän lähetti viestin: Kun tulet huomenna, täällä on yllätys.

        Tulin, hän pisti tietokoneen päälle ja videon pyörimään...
        Videon taustalla soi Anna Eriksonin Kaikista kasvoista, ja videolla oli kuvia ja filmejä meidän yhteisestä kuluneesta vuodesta. Biisi sointui videoon täysin, ja kyynelehdin onnesta.

        Vaikuttavinta oli se, että laulussa sanotaan "Tyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sain" niin taustalla näkyy kultani entinen auto, jonka hän vuosia sitte kolaroi kaahattuaan metsään exänsä tähden. Hän osoitti näin, ettei exästä ole minulle mitään vaaraa, ettei hän rakasta eikä kaipaa sitä ihmistä, että on päässyt yli jo kauan sitten, vaikka he ovatkin kavereita. :)

        En pysty katsomaan videota kovinkaan usein, koska itken aina, on niin ihanaa kun tietää, että toinen todellakin rakastaa. Ystävänikin itki kun näki videon ja kysyi, miksei hänen poikaystävänsäkin ole niin ihanan romanttinen.

        Olisi niin paljon kerrottavaa, olen löytänyt ihmisen, joka tuntuu olevan se oikea, sielun kadonnut puolikas. Olen ehjä ja tunnen olevani rakastettu, kun saan joka päivä kuulla kuinka kaunis ja ihana olen, paras kaikista. Aivan kuten hänkin on minun mielestäni.

        Nyt täytyy lopettaa, tulee liian pitkä kirjoitus. :)

        Olen niin onnellinen. :)


      • tosiaan...
        Kohtalon toveri kirjoitti:

        Heh, kuullosti ihan mun rakkaalta! :)

        Kaunein rakkaudentunnustus (ja romanttisin) on ollut, kun hän oli alkanut puuhastelemaan videon teko-ohjelmalla. Tarkoitus oli ollut vain kokeilla, miten se toimii, mutta siitä syntyi ihana video. (asumme vielä eri talouksissa, yhteenmuttoa suunnitellaan) Hän lähetti viestin: Kun tulet huomenna, täällä on yllätys.

        Tulin, hän pisti tietokoneen päälle ja videon pyörimään...
        Videon taustalla soi Anna Eriksonin Kaikista kasvoista, ja videolla oli kuvia ja filmejä meidän yhteisestä kuluneesta vuodesta. Biisi sointui videoon täysin, ja kyynelehdin onnesta.

        Vaikuttavinta oli se, että laulussa sanotaan "Tyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sain" niin taustalla näkyy kultani entinen auto, jonka hän vuosia sitte kolaroi kaahattuaan metsään exänsä tähden. Hän osoitti näin, ettei exästä ole minulle mitään vaaraa, ettei hän rakasta eikä kaipaa sitä ihmistä, että on päässyt yli jo kauan sitten, vaikka he ovatkin kavereita. :)

        En pysty katsomaan videota kovinkaan usein, koska itken aina, on niin ihanaa kun tietää, että toinen todellakin rakastaa. Ystävänikin itki kun näki videon ja kysyi, miksei hänen poikaystävänsäkin ole niin ihanan romanttinen.

        Olisi niin paljon kerrottavaa, olen löytänyt ihmisen, joka tuntuu olevan se oikea, sielun kadonnut puolikas. Olen ehjä ja tunnen olevani rakastettu, kun saan joka päivä kuulla kuinka kaunis ja ihana olen, paras kaikista. Aivan kuten hänkin on minun mielestäni.

        Nyt täytyy lopettaa, tulee liian pitkä kirjoitus. :)

        Olen niin onnellinen. :)

        voiko noin ihania, ajattelevia miehiä olla olemassakaan?


    • Miä:)

      Täytin 19 ja sanoin etten oikeasti tarvitse mitään lahjaa, kunhan saan olla oman rakkaan kainalossa tekemättä mitään:) Rakkaani tuli töistä ja lähdettiin kauppaan äitini kanssa, ja silloin Tomi antoi lahjan minulle:) Se oli pieni Rakastan Sinua-kirja:) En unohda sitä koskaan

    • kuun jumalatar

      pitäisi vaikuttaa pieniin "romanttisiin" huomion osoituksiin vaikka olisikin pitkään ollut yhdessä:) koittakaa ihmeessä keksiä niitä puolin ja toisin.

      itse saan kyllä sanojen muodossa (romantiikkaa). ja joskus pienenä huomion osoituksenakin:) kuten viimeeksi villa paidan:)

    • Ninja

      Onhan noita romanttisia juttuja ollut useempiakin, mutta yksi ylitse muiden oli se, kun kerran ravintolassa ollessa mies nousi yhtakkia tuolista, tuli mun tuolin viereen, polvistu ja kosi. Itkuhan siina paasi...:)
      Toinen myos romanttinen juttu oli se, kun mies matkasi kotimaastaan Pakistanista Suomeen lohduttamaan mua, kun mun mummi yllattaen menehtyi. Aikeistaan han ei kertonut etukateen, ilmestyi vaan yksi ilta ovelle kukkien kanssa, ja taashan se itku paasi :)

    • Sininen Sydän

      Tuli ensimmäisenä mieleen, että se oli aika suloista, kun hirvittävän työstressin keskellä sain aamukahvit ja leivoksia kotiin kuljetettuna... Tosiaan ennen kahdeksaa aamulla, ja mies asuu sentään vielä toisella puolen kaupunkia. =)

      Kekseliäs tuo on kyllä muutenkin.

    • olen kuullut

      , kun mies sanoi minun olevan loppuelämänsä haaste.

    • Ihanaksi sanottu

      On niin paljon kaikkea romanttista..

      Mies oli kuittaamassa asuntolainan ja oli sen jälkeen menossa allekirjoittamaan kauppakirjan..Väliin jäi aikaa 20 minuuttia. Hän soitti ja kysyi, voisko tulla pussailemaan. Tietysti voi!

      Aina kun olen hänen luonaan, kynttilöissä on tuli.

      Kun olin menossa parvekkeelle tupakalle kylmällä ilmalla, hän sytytti grilliin tulen, etten palelisi.

      Ollaan kylvetty kynttilänvalossa, ja juotu konjakkia takkatulen ääressä..

      Kun syödään, hän leikkaa tomaatit kukan muotoon..

      Tekstiviesteissä hän aina sano minua ihanaksi, ja lähettää pusuja ja rutistuksia..

      Että osaa olla inhottavan ihanaa!

    • Sobulibobuli

      Alkaa vaikuttaa siltä, että miehet on se romanttisempi sukupuoli :D Eikö naiset oo tehny mitään romanttista? Tarinaa tulemaan...

      • aito romantikko=)

        Muistan kun mieheni kanssa makasimme punaisen valon tungettelemassa huoneessa... Laitan tähän meidän keskustelumme. =) Miheni sanoi:
        "mulla tulee susta mieleen auringonlasku kullankeltaiselle pellolle"
        ja minä vastasin
        "mulla tulee susta mieleen kivikko... mutta siinä on myös jotain pehmeää."
        "hienoa hiekkaa?"
        "eikun ehkä enemmänkin orava, joka on heitetty taivaalta ihan täysiä siihen kivikolle niin että, se oravan nahka on levinnyt täydellisesti littanaksi. Ja se on semmonen ihanan sileä."


      • no hyi helvetti
        aito romantikko=) kirjoitti:

        Muistan kun mieheni kanssa makasimme punaisen valon tungettelemassa huoneessa... Laitan tähän meidän keskustelumme. =) Miheni sanoi:
        "mulla tulee susta mieleen auringonlasku kullankeltaiselle pellolle"
        ja minä vastasin
        "mulla tulee susta mieleen kivikko... mutta siinä on myös jotain pehmeää."
        "hienoa hiekkaa?"
        "eikun ehkä enemmänkin orava, joka on heitetty taivaalta ihan täysiä siihen kivikolle niin että, se oravan nahka on levinnyt täydellisesti littanaksi. Ja se on semmonen ihanan sileä."

        sä olet varmaan myös sellainen akka joka pukeutuu turkiksiin ihan mielellään... paha olo tuli oravanraato-jutustasi.


    • ei turhan tyytyväine

      sama vaimolle. nämä ovat liian harvassa 2 lapsen perheessä. ehkä 2 kertaa vuodessa

    • pihkassa

      Osti mulle evästä junamatkalleni ja ihan itse sen oivalsi... ja kertoi tekstiviestillä odottavansa innostuneena tapaamistamme niin, että ihan perhosia oli vatsassa..uups ja slurps kuinka upea mies!!

      • Kerttu800

        Eräs aiempi rakkauteni tuli ekoille "treffeille" mukanaan rautalangasta väännetty kukkanen. Asian takana oli se, että mulla meni tosi pitkään ennen kuin tajusin että se on ihastunu muhun ja sen mielestä mulle piti asia rautalangasta lopulta vääntää... Se oli romanttista jo siksikin, että siinä oli niin selvästi miehen oma ajatus takana, eikä mikään tavallinen kukkapuska "kun kuuluu tehdä niin".

        Nyt seurustelen vanhemman miehen kanssa, joka on ehkä karskimpi tyyliltään, mutta aika pehmoksi tuo osoittautuu. Laittaa ihania viestejä ja muistaa iltavuorojen jälkeen kysyä, että oonko päässy turvallisesti kotiin yms. Huomioi aina tosi hyvin kaiken eikä tuu epäilyksiä siitä etteikö se olisi just musta kiinnostunut. Ei siihen paljon isompia tarvita! Ainakaan vielä.


    • omppu_

      Ihania tekstejä :)) hyvä mieli tuloo kun lukee näitä :))

      Romanttisinta oli mieheni kanssa eka tapaaminen vuosia sitten ;)
      Olimme silloin kavereitten kanssa iltaa viettämässä rannalla ja muitakin oli siellä, kunnes mieheni tuli luokseni silloin ja alettiin juttelemaan niitä sun näitä silloin, elämästä ja kuolemasta puhuttiin ja tutustuttiin yms. Silloin oli eronnut ja kesäsinkkuna elelin kunnes mieheni tuli lähemmäs ja kuiskasi: ''kyllä sinä vielä löydät jonku, se oikea saattaa olla yllättävän lähelläkin'' ja mies olikin niin ovela ja tarkoitti itseään sillä ;) aivan ihana :) vuodet vierinyt tässä nyt sitten :))

      Muita romanttisia merkkejä ovat että mieheni laittaa useasti hyvää ruokaa, nukuttaa iltaisin elikkä on lähellä ja silittää, laittaa kynttilöitä yms. :))

    • näin meillä

      Laitoin hyvän, suuritöisen kynttiläillallisen vaimolle kun se iltamyöhällä tuli kotiin oli viiniäkin tarjolla.
      Sain pelkästään kommentin. Jaa sitäkö sä vaan haluat.
      Jopa karisi mieltymykset joskus vastaisuudessa tarjota upeata kynttiläillallista.
      Se siitä romantiikasta.

    • J

      Ajatuksena romanttiset miehet pelottavat, en tiedä kuinka romanttisiin tekoihin suhtautuisi. Pieniä viestilappuja, valmiiksi laitettua ruokaa ja huolenpitoa sairaana ollessa...ne ovat sellaista romantiikkaa jota kaipaisin. Kynttilöin täytetty huone saisi lähinnä jähmettymään kauhusta.

    • =)

      Viime yönä kyllä tapahtui niin absurdi juttu, ettei vieläkään sitä voi uskoa todeksi.

      Chattailtiin säädön kanssa netissä yli puolen yön, ja lopulta juttu kääntyi siihen, että surkuteltiin, kun ei voitu yhdessä käydä nukkumaan. Läpällä sitten heitin, että voihan se tulla mun huoneeseen, jos kiipeää ikkunasta ihan hiljaa. (Asutaan molemmat siis vielä vanhempien luona.) Poika siirtyi yhtäkkiä tekstailemaan, ja ajattelin, että nyt se vaan esittää lähteneensä koneen äärestä. 30 minuutin kuluttua tuli sitten viesti, että "katoppas ikkunastas". En suostunut, kun olin ihan varma, että se vaan huijaa. Vasta, kun lumipallo lensi ikkunaan, oli sitten pakko raottaa verhoja, ja siellähän tämä poika seisoi :) Se todellakin kiipes ikkunasta mun huoneeseen, eikä porukat edes herännyt. Siinä sitten makoiltiin mun sängyllä muutaman tunnin ajan kunnes sen piti lähteä ennen kuin ihmiset alkaa heräillä. Oli se kyllä aika romanttista, eikä kyllä ihan heti unohdu :)

    • ikj7tjty

      mielestäni romanttisinta oli se, kun mieheni tuli ja otti minut. hän nai minua rajusti takaa ja ulisi

      • Zimppula

        Joo, meilläkin tehdään usein. Paitsi, että mun mies vaan karjuu, toi ulina on vähän vierasta.


    • hip hei

      tulee vähän surullinen olo kun lukee näitä.. mä teen aina kaikkia tosi romanttisia pieniä juttuja miehelleni, ja se ei ikinä sano niistä mitään. tuskin edes huomaa.. :( ja turha luullakaan, että se itse tekis mitään. alkaa vähän turhauttaa.

    • tyrmis

      Omasta mielestäni söpöintä oli suhteemme alkuajoilla kun mieheni lähti kauppaan ostoslistan kanssa, itse olin kipeänä tuolloin. Hetken päästä mies palaa mukanaan ruusujen ja sydämmenmuotoinen suklaarasia mukanaan. Kiittelen kovasti yllättyneenä ja ruokakassiaan purkaessaan hän huomaa että on unohtanut päivän ruoan ainekset :D Mies lähti takaisin kauppaan kyllä, mutta oli niin suloista kun hän tuli niin tohkeissaan tuomaan minulle ruusuja ja suklaata :)

    • höyhensaaret

      Kärsin yhdessä vaiheessa kauheista univaikeuksista. Mieheni valvoi tuolloin kanssani ja hieroi ja silitteli minua kunnes nukahtaisin. Usein kesti aamuun asti ennen kuin sain nukahdettua, mutta mies ei valittanut vaikka joutuikin sitten päivän kärvistelemään väsyneenä töissä.

      Usein mieheni myös tuo minulle lemppareitani kuohuviiniä ja suklaata, vaikkei itse pidä kummastakaan. Jos olen kipeänä, han peruu menonsa jotta voisi olla kotona pitämässä minusta huolta.

      Mieheni myös kertoo minulle usein, kuinka onnelliseksi teen hänet ja kuinka seksielämämme on hänestä fantastista. Olen täysin samaa mieltä:)

    • neiti kesäheinä

      katsoin rakkaani kanssa elokuvaa ja maattiin patjalla olkkarin lattialla. halailtiin ja aina välissä yhtäaikaa käännyttiin kasvotusten ja suudeltiin ihanan rajusti. minä pidättelin itkua kun kulta yhtäkkiä pomppasi istualteen, katkaisi elokuvan ja sanoi että hänen on pakko saada jotenkin palvella minua ja tuoda mulle jotakin. ihanuus tivasi kiihkeästi mitä haluaisin ja näytti hyvin liikuttuneelta. olin niin hämmästynyt ja liikuttunut ja sanoin haluavani lasin vettä. kultani meni keittiöön ja tuli pian takaisin vesilasi ja kulhollinen itsekuorimiaan mandariininsiivuja. minä itkuisena join jäävettä ja söin mandariinisiivuja leuka täristen. tämä on ehkä upeinta mitä olen saanut kokea.

      kerran oli kipeä ja rakas kävi luonani ja toi kaupasta ruokaa ja halaili ja silitteli ja tiskasi tistkivuoreni keittiöstä vain" jotta minulle tulisi parempi mieli".

      myös jalkahieronnat olen useasti saanut.

      ja vaikka minä heräilen monesti öisin ja halailen kultaani, hän ei ikinä valita että herätän hänet, päinvastoin siitä ihanasti kiusoittelee. on ehkä vähän kauheaa minulta mutta se on vain pakko kun vieressä on maailman ihanin olento.

      usein mietin kovasti että miten voisin olla hänelle todella ihana takaisin ja osoittaa teoillani tunteeni ja arvostukseni ja välittämiseni. mutta minä en oikeon saa tehdä mitään. pikkujuttuja vain annetaan välillä tehdä toisen hyväksi. yritän kuitenkin antaa takaisin yhtä paljon ja myös annna hänen mennä miten haluaa enkä yritä sitoa liikaa ja tuen häntä kaikin keinoin joka asiassa.

      nyt olemme eri paikkakunnilla ja erossa viikolla. edessä ihana hemmotteluviikonloppu paikkakunnallani.

      olen onnen tyttö ja rakastan.

    • arjen romantiikkaa..

      No ehkä romanttisinta ovat olleet lauseet ja viestit jotka ovat tulleet yllättäen poikaystävältäni:
      "mulla on kauhee ikävä sua

    • Perhonen....

      Silloin kun muut hylkäsivät, olit vierelläni.
      Kun itkin, olit olkapääni. Silitit minua selästä kun minulla oli menkkakivut! Otit minut kainaloon kun pelkäsin. Toit itsetehtyjä voileipiä ja teetä sänkyyn, kun olin väsynyt. Annoit minulle aikaa parantua, ymmärsit minua ja hyväksyit minut sellaisena kuin olen.

      Rakastit minut taas ehjäksi.. Kiitos siitä

    • voih

      Mieheni ei ole romantikko. Lisäksi hän on pihi.

      Romanttisinta häneltä on keitettyjen makkaroiden tarjoaminen sinapin kera vuoteeseen. Ja yhtenä saunailtana takkahuoneen koristeli kynttilöin. Niin ja romanttisimmat matkat olleet huvipuistoon (Tampereelle) ja kalaan. Jos hän vie ulos syömään, on kohde yleensä buffet-ruokala tai ABC, tai sitten paikallinen turkkilainen bizzeria.

      • :D

        Yritystä selkeästi kumminkin! :)


    • :DD

      Puoliso on vienyt syömään, tehnyt ruokaa, ostanut kukkia, antanut kokovartalohierontaa.

    • Romantico 2011

      Eilen sain kukkasia-horsman ja männyn ja nyt ne sitten kristallivaasissa ovat...ei kynttilöillä ja illallisilla ole vaikutusta, sehän on normia jopa saunassa(kynttilät), mutta se, et toinen menee kauppaan ja yrittää ostaa toisen mieleistä-mies inhoaa kaupassa käyntiä ja itte ruoan ammattilainen...ja omatekoiset kirjelaput ovat myös huippua! Ja mökkiaamuna heräät,(eilen) mies oli käynyt keräämässä kipollisen hilloja lähijängältä...mitä romanttisempaa?

    • niinninnnii

      Jokupäivä se vielä tulee munkanssa hangout videochattiin ja lähettää kukkii ja mennää naimisiin

    • lollillillallu

      Kerran sain pusun...

    • xbgfghf

      Siivosin, tein rakkaalleni lempiruokaa ja ostin lempiviiniä, kun hän tuli kotiin, hän ei sanonut mitään, söi ja meni chattaileen miehille, ei edes kiitos sanonut :(

    • nevernefernefer

      Sateinen piknik (ukonilma), seksiä kylppärissä myöhemmin. Asia oli suuniteltu, eikä sade haitannut lopulta. Kumpikin halusi olla juuri siellä silloin. Kukkia, villapusero (ihana, valikoitu kirppikseltä), haleja, kosinta. Todellista läheisyyttä opiskelijakämpässä. Pientä kaunista elämää.

    • okmn

      Ihaninta on pienet asiat, silitys kädestä, kun kultanen sanoo, että "Älä huoli, mä pidän huolen susta", pyytää muistuttamaan, että tekisi jotain spesiaaliruokaansa mulle ja kun emme asu yhdessä niin yksinäisinä iltoina kertoo kaipaavansa viereeni..^^ En tarvitse mitään materiaalista, se tuntuu lahjomiselta :S

    • linerle

      Ihania kokemuksia ihmisillä täällä...

      Itse teen miehelleni kaikkea typerää romantiikan nimissä. Olimme tunteneet toisemme vasta pari kuukautta kun mieheni ilmoitti kärsivän burn outista. Hän halusi kertoa, jotta voin perääntyä ja lähteä etsimään itselleni "terveen miehen". Perääntymisen sijasta vein mieheni mökilleni. Saunotin ja peittelin nukkumaan. Aamulla kävin kalassa ja savustin meille ahvenia uusien perunoiden seuraksi. Annoin mieheni nukkua rauhassa ja toin sitten valmiiseen pöytään. Koko viikon pidin hänestä huolta pienellä saarellani. Lähtöpäivänä mies halasi minua ja sanoi rakastavansa enemmän kuin on koskaan uskonut pystyvänsä.

      Olen hulluna kaikkeen tuollaiseen. Rakastan keksia miehelleni tapoja osoittaa rakkauttani.
      Hän ei ole samanlaisten tekojen taitaja, enkä sitä odotakkaan. Hän osoittaa rakkautensa aivan muuten. Hän kuulee jostain sivulauseesta, että rakastan vanhoja emaliastioita ja syntymäpäivä lahjaksi saan hänen äitinsä isoäidin vanhan emalisen pesuvasin. Siinä tilanteessa kyyneleiltä ei voinut välttyä.
      Lisäksi herään usein yöllä siihen, kun hän unissaan vetää minut aivan lähelleen ja pitää tiukasti kiinni. Jotenkin aitous korostuu kun toinen nukkuu sikeästi, eikä teossa ole suunnittelua.

      Olen varma, että jokaisella on tapansa osoittaa rakkautensa. Pitää vain osata tulkita onko se kynttiläillallinen vai Teboililla tarjottu kahvi.

    • itsjustme2

      Meillä on paljon paljon rakkautta ja romatiikkaa arjen keskellä. Paljon suudelmia, halauksia, kosketusta ruoanlaiton yhteydessä, tiskatessa, telkkaria katsotaan sylittäin. Ihania hetkiä on keskustelut juuri ennen nukahtamista, kun maataan sängyssä sylikkäin yön pimeydessä. Tulen perjantaisin tosi myöhään kotiin ja ihmettelin miksi mies ei ollut laittanut ruoan valmiiksi ja syönyt itse hän sanoi että ei halunnut syödä ilman minua.

      Viime kesänä mulla oli päällä paha flunssa ja aivastelin sohvalla. Mies vaan totesi että "rakastan sua ihan hirveesti".

      1. vuosipäivänä sain mieheltä maailman suurimman ja ihanimman ruusukimpun.

      Kaikista ihaninta on kuitenkin päivittäinen huomioiminen, pienet kosketukset, katseet, rakastelu, kädestä pitäminen, hellyys. Tiedän että olen hänelle tärkein.

    • elvia

      Poikakaverini kanssa olin viimetalvena kävelyllä sen kotitalon lähettyvillä olevassa metsässä. Siinä meni jonkinlainen pienehkö polku,lunta oli paljon mutta talsittiin vaan etiäpäin :) Oli pimeää,mutta onneks oli täysikuu nii etiäpäin näki ja kun vielä valkoinen hanki hohtaa! Tietysti tyttönä aloin pelätä ja kuulla kaikenlaisia ääniä ja sanoin että palattaisiinko takaisin ja ennemmin vaikka tielle mentäisiin kävelemään, että ei ainakaan ole eläimiä mitä tarvii pelätä ja on muitakin ihmisiä. Mutta sillä hetkellä poikakaverini otti minut syliinsä makuuasentoon ja kantoi kun nukkuvaa pientä lasta:D OLI NIIIIIIIN IHANAAA! ja sitten se siihen vielä sanoi, että nyt ei tartte pelätä kun oma tiikerisi suojelee sinua kaikelta, ihan kaikelta! kyllähän siinä itku meinas tulla ja meninkin ihan lukkoon... Sitten sanoin, että elä enää kanna, et jaksakaan mutta siihen sitten se sanoi että voisin kantaa sua ihan aina:) kun tulimme takaisin heidän pihaansa Mikael käski pistää silmäni kiinni ja hän kantoi minut paikkaan, ja kun avasin silmäni makasin hangella ja hän tuli viereeni ja otti minut kainaloonsa ja siinä katselimme taivaalle, nautimme toisistamme ja puhuimme ns.henkeviä! Se ilta on ollut ehkä maailman ihanin!!!!!

    • unelmahäät

      Minulla on ulkomaalainen tuleva aviomies, siis kihloissa ollaan ja häät ensi kesänä Napolissa!
      Romanttisinta mitä ikinä olen kokenut oli se, kun mies oli vieraillut isäni luona ja kysynyt lupaa saada kosia minua! Olemme molemmat täysikäisiä joten mitään isän lupaa ei käytännössä edes tarvita, silti hän kysyi siis isän suostumusta asiaan!
      Äitini oli aivan myyty, ja ettenkö ollut minäkin! Häät pidetään ensi kesänä tulevan mieheni kotimaassa. Vieraslista on pitkä, hänellä iso perhe ja suku, paljon ystäviä, odotettavissa että naapurit siellä osallistuvat.. Minun puoleltani tulee sisar perheineen, kummit, isovanhemmat. Isä ja äiti tietysti ja lähimmät ystävät.
      Ja olen n i i n r r r r a k a s t u n u t......!!!

      • Kulttuurierot

        Tiedättkö kumppnasi asuinmaan kulttuuriin kuuluvat asiat, kaikissa maissa ei todellkakaan naista paljon kunnioite, on miehen omaisuutta, jota saa käyttää koko suku hyväkseen .

        Voi tuntua hivelevältä nuo rakastamisen taidot, mutta se kulttuuri sitoo heitä paljon.


      • roseannekk
        Kulttuurierot kirjoitti:

        Tiedättkö kumppnasi asuinmaan kulttuuriin kuuluvat asiat, kaikissa maissa ei todellkakaan naista paljon kunnioite, on miehen omaisuutta, jota saa käyttää koko suku hyväkseen .

        Voi tuntua hivelevältä nuo rakastamisen taidot, mutta se kulttuuri sitoo heitä paljon.

        Napoli on Italiassa, ja kirjoittaja sanoi häiden pidettävän miehen kotimaassa. Ei italialaiset mitään naisenalistavia sovinisteja ole.


    • Hetken vielä

      Kun palelin hän laittoi villasukat jalkoihini ja otti kainaloonsa vieden samalla sydämeni - kukaan mies ei ollut tehnyt eteeni yhtään mitään kymmeneen vuoteen. Sitä hetkeä en unohda vaikka tänäpäivänä vedän villasukkani itse jalkoihin ja hän toisen naisen.

    • Hempeilyä arjessa

      En oikein osaa sanoa, mikä on romanttisinta - mieheni on kovin arkiromanttinen, mutta toisaalta sitä on paljon, joten tässä jotain!

      Mieheni vaihtaa autooni, renkaat, pesee ja imuroi sen säännöllisesti, kun tietää, etten itse pidä siitä. Hän tarkistaa pissapojan nesteet. Talvella, hän skrabaa ikkunat valmiiksi auki, koska lähtee aiemmin töihin. Joskus ikkunannurkkaan on jätetty skrabaamaton alue, jossa on hellä teksti, kuten kivaa päivää, kulta tai rakastan sinua - tai vaan sydämiä. No, ehkä tämä on romanttisinta :D...

      Mieheni antaa joka aamu suukon töihin lähtiessään, koska lähtee aiemmin ja usein olen vielä sängyssä hänen lähtiessään. Iltaisin vetää minut kainaloonsa hetkeksi tuhisemaan. Kun olemme ulkona tai kaupungilla tms., hän kävelee mielellään käsikkäin, tai pitää kättä lantiollani.

      Hän ostaa kaupasta pyytämättä lempiruokiani ja viikkaa vaatteeni narulta ja kutsuu minua usein erilaisin hellittelytavoin, vaikka muuten lause olisi hyvin tavallinen.

      Joskus kauan sitten hän lähetti kukkia yllättäen töihin ja teki tavallaan romanttisempia juttuja. Kerran hieman puuskahdin, että eikös me voitaisi joskus olla hieman romanttisempiakin, vaikka ollaankin oltu jo vuosia yhdessä. Mutta nykyisin arvostan sitä läheisyyttä ja lojaaliutta, jota saan ja voin antaa, ja yritän sitten itse hieman hullutella ja tehdä niitä "romanttisempia" juttuja, koska kyllä hän niihin mukaan lähtee, ehkä hieman huvittuneena, mutta kuitenkin...

      • hggOIUH

        minäkin lisäsin vahingossa vaimon auton ohjaustehostimeen vettä - ei pitänyt kovin romanttisena kun ohjaus jymähti jumiin pakkasella...


    • abv63

      Ei ole kyllä romanttista, jos pesee toisen paskaiset kalsarit! Se on vaan yhdessä pärjäämistä ja hyväksyntää saman katon alle. Voi siinä olla jotain arjen rakkautta, muitta romantiikka on kaukana!

    • Nainen 20

      Mieheni tuo kukkia aina silloin tällöin ja sanoo aina kuinka rakastaa mua ja kuinka ihana olen, kun olen laittanut aina ruoan valmiiksi, kun mies tulee töistä. Parasta oli,kun menin jo nukkumaan niin mieheni tuli huoneeseen ja suuteli minua ja sanoi kuinka rakastaa minua ja sanoi katsovansa hetken vielä tv:tä

    • Semmosta.

      Harmittaa kun oma mieheni ei osaa oikeen pyytämättä näyttämään rakkauttaan teoin. Sanoilla kyllä ja arvostan sitä tottakai mutta kun itse aina teen ruuat, kotityöt yms ja kaupoilla aina kun käyn niin hänelle joka kerta vien jotain, uuden paidan tai edes suklaata tms. Kynttiläillallisia viikottain ja sänkypuuhia useimmin minun aloitteestani (ei sillä että mieheni olisi vastahakoinen)

      Kyllä hän sitten pienillä tavoilla saa näytettyä että välittää, tuo villasukat jos minua paleltaa tai juotavaa jos janottaa. Itse kaipaisin ehkä jotain suurempaa tai romanttisempaa esim että kerrankin hän olisi tehnyt ruokaa tai ostanut kotiin kukkia (jos kukkia siis haluan niin ostan ne itse) tai vihjailisi haluavansa minua seksuaalisesti esim laittamalla pari kynttilää makkariin ja vaihtavan kauheen "gangstaräpin" kaiuttimista herkempään musiikkiin mistä tietää että itse pidän.

      Kyllähän mukisematta tekee minulle mieleisiä asioita mutta vaan jos pyydän! Miksei ikinä oma-alotteisesti minut yllättäen. Sellasta romantiikkaa kaipaisin hieman.

      • Tykkää vai ei?

        Meillä seurustelusuhteessa päinvastoin. Mies ei sitten millään ilmaise tunteitaan suullisesti, en ole ikinä kuullut, että miellytän häntä tai mistä hän minussa pitää yms. Kulta-sana tulee joskus vaikeasti vastineeksi kun käytän itse sitä sanaa. Välittäminen pitää lukea teoista. En tiedä, kertovatko ne kuitenkaan tunteista vaan tietynlaisesta velvollisuuden tunnosta "mitä pitää tehdä". Jäykkää käytöstä, mikä suitsii omaa välittömyyttäni tunteiden ilmaisussa.


    • mon chéri

      Voi minunkin pakko kirjoittaa tänne omasta kokemuksesta ja päästä hehkuttamaan, että näitä ihania miehiä tosiaan löytyy.

      Kerran ihan suhteen alussa oltiin keittiössä lämmittämässä glögiä mikrossa, ja samalla siinä sitten ajauduttiin pussailemaan söpösti ja kun mikro piippasi, laittoi poikaystävä siihen lisää aikaa, jotta saataisiin pussailla pitempään. :) Myös ensimmäinen rakkaudentunnustus oli jotain todella romanttista. poikaystävä oli lähdössa puoleksi vuodeksi pois ja vietettiin viimeistä iltaa yhdessä. "Kai sä tiiät että mä rakastan sua". Kyyneleethän siinä valui. Nyt kun rupeen miettimään niin oikeestaan meidän koko suhde on erittäin romanttinen; käydään pitkillä kävelyillä ja eksytään ties mihin aina. Katotaan leffoja sylikkäin ja suudellaan mainoskatkoissa. Tehään ruokaa yhessä. Tutkitaan toistemme piirteitä pimeässä. Ihanaa. :)

      Kaikista romanttisinta on kyllä se, miten hän katsoo joka aamu minua samalla hymyillen. ja se miten hän pitää yöllä kiinni tiukasti ihan kuin kuvittelisi että häviän jonnekin. :D

      Pitäkää kaikki naiset kiinni tällasista miehistä!

    • kakassa kierivä

      Mies on kakannut minun sänkyyni ja se oli vissiin eroottistä hänen mielestään :(

    • pakenija

      Minun exäni syötti mulle viinirypäleitä ja se oli hurrrrjan romanttista. Sitten kuulin, että hän syöttää kaikille naisilleen viinirypäleitä. Siihen loppui romantiikka ja tuli bänät. Sytytellöönkö takkatultakin jokkaiselle, en jääny kyselemmään!

    • Opiskelija 20

      Esim. mies toi minulle viideltä aamulla sänkyyn itse poimittuja kukkia, kun lähti käyttämään koiraa ulkona ennen kuin itse meni töihin... Eikä ollu mitää voikukkia ;) tai sitten kun hän ottaa minut kainaloon illalla, niin sanoo, että meidän suhde tuntuu niin oikealta ja hyvältä.. Tietysti vielä se "mie rakastan siuta"

      • kkkkkkkkkkkk

        Minusta on romanttista se kun tyttöystäväni sanoo minua vanhaksi ukoksi Brutaaliksi ja hunosti pukeutuvaksi äijäksi. Sekä se on romanttista, että kun eräässä kristillisessä juhlassa ostin hänelle rinta koruksi pienen kultaisen ristin, ettei hän ole sitä kaulassaan pitänyt ollenkaan kahteen vuoteen, niin se on tosi romanttista. Romantiikka on nyt vuoden aikana tosin ollut vähäistä joten romantiikka on rajoittunut välillämme, kuten: "No mitä moukka ja metsäläine" (Omistan 4 ha metsää)
        Ystäväni on CP vammainen tosin, jalka on pahasti koukussa. Joten ymmärrän meidän erikoisen romantiikkamme hänen puoleltaan. Olen kuitenkin kiintynyt häneen ja olen ollut hänen avustanaan hyvin monessa tilanteessa, missä hän ei yksin pärjää. Kuuluneeko CP vammautumiseen jokin tälläinen tunne elämän kuivettuminen, Hän on 56v ja keran hän puhui että hän on esm itkenyt vain lapsuus vuosinaan. Hän on kaunis kasvoiltaan


    • Exäni väsäsi runoja, toi kukkia ja lauloipa kerran serenadinkin :-)

    • karoliinah

      ''I`ll be there when u need me. And i`ll be there when u cry baby i'll be there when u need to someone to tell u that u are beautiful baby'' nuo sanat muistan pitkään koska oma kultani lauloi sen minulle:)

    • ergyyy

      mun miesystävä ei ole suurromanttinen mutta joka päivä sanoo rakastavansa mua ja että olen hälle tärkeä ja rakas, ym. sitä pidän tärkeänä ja romanttisena. ja myöskin saan aivan ihania viestejä! meillä on tälläisiä arkisia romanttisia hetkiä, kaikki sanat, kosketukset ja auttamiset, ym. olen onnellinen että mulla tämmöne miäs!!!

    • redtulips

      Kävelimme kesäiltana merenrannalla olevan hotellin puistossa. Tulppaanit kukkivat valtoimenaan. Miesystäväni kysyi kukkien kanssa puuhailevalta puutarhurilta, voisiko hän poimia tulppaanikimpun naiselleen. Puutarhuri antoi luvan ja sain tulppaanikimppuni. Sain kukkia usein muulloinkin.

    • vipulukko1

      Hei tytöt.
      On sitä miehilläkin tunteet.
      Olemme olleet naimisissa 33vuotta. En tiedä olenko narsisti vai mikä mutta vaimo on hoitanut siihen aikaan yli sata perhpäivähoitolasta ja kolme omaakin jo perheineen asuvaa lasta.
      Arvatkaapa tytöt miten olen ottanut huomoon vaimoni?
      Hänelle on mennyt veriin tuo kodin siivous ja puhtaus, oikein pitää mainita ja pysäytellä mökillä, että nyt STOP minä teen.
      Eipä ole kylkiluu ollut uskoakseen parikuukauttasitten kun sanoin Hänelle, että paneppa luita ristronkkeliin niin käydään lämmittelemäsä vaikka Turkissa.
      Voi, että oli mahtava reisu.
      Tuntu, että nuorennuttiin kymmenenvuotta. Sai olla kerranki kahestaan. Ei lastenlapsia mummolassa, ei mitään häiritsemässä meidän onneamme.
      Nokakkain rantabaarissa, pinagoladat ja vissyä.
      Kuljimme rantabulevardia kännäkäittään ja mietimme tätä eloa.
      Tulimme tulokseen, ettei tämä elämä ole turhaa ja hukkaan heitettyä.
      Josakin laulussa sanotaan, että siihen asti kun......
      Olemme päättäneet aikoinaan..... myötä ja vastamäessä.
      Koettiin niin, niin kovia, että se kai se on saanut meidät niin rakkaiksi toisillemme.

    • Aion85

      Romanttisinta on kun tyttystäväni pukeutuu romanttisiin asuihin kun olen tulossa hänen luokseen.

    • Oli muuten hyvää

      Vienyt nakkikioskille

    • lotsoflove

      Pienet teot on kakista merkityksellisimpiä, sanat ja hellyydenosoitukset. Mukavat viestit päivän mittaan, yllättäen kesäkuumalla tuotu jääkahvi tai lämpimät pyjamahousut vilukissalle.. Romanttisinta kuitenkin se, kun viime joulun alla oltiin oltu lahjaostoksilla ja valmisteltu joulua ja rättiväsyneenä odottelin sängyssä miestä.. hän tuli, halasi ja kysyi menenkö naimisiin hänen kanssaan.. kun vastasin kyllä, hän pyysi laittamaan silmät kiinni ja pujotti itse valitsemansa sormuksen mun sormeen. Se oli ihana hetki, täynnä tunnetta.

    • Teemu-29

      Itse tulen onnelliseksi pelkästään rakkaani läsnäolosta. Mutta yksi romanttinen hetki on jäänyt mieleen yli muiden. oli minun syntymäpäivät ja täytin 25 vuotta ja vaimoni päätti kutsua sukulaisia käymään. Noh, meille tuli sitten kymmenkunta sukulaista viettämään iltaa ja kesken grillaamisten vaimoni otti minua kädestä ja vei meidät kaikkien eteen. Hän sanoi minulle tarkoin sanoin "rakas, odotan lasta". Itse luulin tämän olevan aluksi vitsi mutta tajusin loppujen lopuksi että vaimo oli säästänyt tämän hetken juuri tähän päivään ja sukulaiset olivat ideassa mukana. Vieraiden lähdettyä vaimo vei minut ulos ja mentiin parkkipaikalle ja vaimo laittoi käteeni auton avaimet. Rakas vaimoni oli vielä tämän kaiken ihanuuden päälle ostanut minulle uuden auton, vaikka rahat olivat tiukilla, mutta hän oli saanut sukulaisilta kerättyä sen vertaa että saatiin uusi auto pihaan :) Vieläkin ollaan yhdessä ja meillä on 2 suloista tyttöä :) T: Onnellinen mies Turusta :)

    • olen aika nuori ...

      Olen vasta 15.v mutta rakastan poikaystävääni enmmän kuin mitään. Tiedän että monet tulevat nyt sanomaan että olen liian nuori ja ei noin nuori voi rakastua niinkuin aina ennenkin mutta kuitenkin :)

      Olimme poikaystäväni ( emme olleet vielä yhdessä) kanssa Isoskoulutus leirillä ja karkasimme kahdestaan "kävelylle" :) kävelimme laiturille ja kävimme istumaan penkille. Ylämme oli kirkas tähtitaivas (se oli ihanaa) Hän nosti minut seisomaan ja katsoi silmiin ja piti käsistäni kiinni. sitten hän suuteli minua ja leijuin pilvissä :)

    • Flunssan kourissa

      Olin vielä sinkku kun tämä sulatti sydämmen.

      Olin sairas ja poissa töistä.

      Ovikello soi, oven takana oli lähetti joka pyysi kuittauksen.

      Avasin paketin ja mitä näin
      Kanakeittoa, muutama iloloinen appelsiini korissa jossa kaunis yksi ruusu ja iso kortti.
      Parane piaan sillä ilman sinun näkemistä minäkin tulen kipeäksi.
      Jos sinäkin kaipaat soitathan minulle
      nimi ja numero.

      Vei jalat alta ja puhelin käteen numeroa vääntämään
      Kiitin ja hetken keskustelimme
      ja hän kysyi saisiko tulla käymään keittämään teetä minulle
      Olin ihan hirveän näköinen mutta eihän järki juossut vaan kutsuin miehen kylään. Taitaa tuo vieläkin sillä reissulla olla
      Taitaa tuo vieläkin saada minun tuntemaan itseni hänelle tärkeäksi.
      Hän on ainakin minulle niin tärkeä

    • Eihyvänäin

      Tämän hetkinen miesystävä ei ole millään lailla romanttinen eikä sellaisia tekoja ole odotettavissakaan. Valitettavasti.

      • 23+2811

        Meilläkään ei olla suurieleisen romanttisia.
        Olimme päättäneet hääpäivästä ja häitä järjesteltiin.
        Eräänä iltana mies polvistui eteeni lattialle, istuin sohvalla. Hän sanoi että oli aina halunnut kosia vielä näin "oikeasti"ja perinteisesti, vaikka oltiinkin jo asiat päätetty ja asiat etenemässä. Tämä ihana ja hellyttävä ele on jäänyt mieleen. Tapahtui 15 vuotta sitten.


      • Ikäleski

        Tämän hetkinen miesystävä ei ole millään lailla romanttinen.

        On minun mielestäni yhtäpaljon naisissakin todellisia kuiviaisia romantiikan suhteen ja kun suhde sitten väljähtyy kuten usimmissa avio liitoissa, niin nainen ei edes kaipaa mitään romanttisia juttuja miehen puolelta. Eikä kumpikaan pidä mitään asiaa romanttisena. Va lienekkö ollut romanttista se kun hoidin vaimoa 3 vuotta omais hoitajana, ei hän sitä ainakaan sanonut tai olisi sen osoittanut, että se on romanttista, kun vaihdoin vaipat suoritin alapesun, seurasin veren sokeria annoin pistokset insuliini ja koe pistokset lisäksi laitoin titenkin ruuan ja hoidin meidän yhteisen talouden muutenkin. Kun me sairastumme niin myöskin meidän romantiikan nälkämme myös sammuu siihen ja me muutumme toisillemme välttämättömäksi pahaksi. Turha on pitempi aikaisessa suhteessa puhua mitään romantiikasta. Ei ainakaan minun vaimoni koskaan sanonut että tein hyvin tai romanttisesti, enkä sitä kyllä kaivannutkaan. Parhaita asioita hänen sairastamis ajallaan oli kun pääsin toiseen huoneeseen kirjoittelemaan ja sain olla yksin. Romantiikkaa on tasan tarkkaan niin kauan kuin pari toisistaan pitää. Eikä naiset ole yhtään sen romanttisempiä kuin miehetkään. Panokin muuttu vain suoritukseksi. Jotain paremmin säälin sekaista hellyyttä tunsin kun vaimoani hoitelin.


    • 18+13

      Ekoilla treffeillä avokkini vei minut autolla järven rantaan (talvella) ja juteltiin autossa hetki ja vähän pusuteltiin.

      Oltiin riidelty, olin mennyt muualle pariksi yöksi (olin jättänyt avautumis kirjeen jossa sanoin että rakastan häntä, mutta hänen kanssaan on välillä niin vaikeaa etten aina jaksa) yhtäkkiä sain viestin:"ooks kotona ku tuun töistä?" Kysyin miksi, eikä vastannut. No menin kotiin ja sieltä mies tulee ruusu seläntakana, pyytää tuleen takasin kotiin ja halaa tiukasti.

      Olin lähdössä pohjoiseen lomareissulle kavereiden kanssa ja avokki sitten heitti minut juna-asemalle ja laittoi soimaan kappaleen jossa laulettiin kuinka lähtee aamulla aikaisin matkustamaan pohjoiseen ja rakas jää kaipaamaan kotiin..

      Olin kipeä, tupakat loppu. Ja sairaana olo stressaa mua ihan kauheesti. Sanoin ääneen kuinka vituttaa ku tupakit on loppu enkä pysty itse lähtemään, kun ne helpottais henkisesti oloo. (Hän ei itse polta ja vihaa yli kaiken kun poltan). kohta avokki nousi sohvalta ottaa kynän ja paperia käteen ja kysyy mitä tupakkaa poltan ja lähti ostamaan :)

      Oltiin riidelty ja olin sanonut että en kaipaa mitään yliherkkää lässynläätä. Kun hän oli väittänyt että itselleni ei muu kelpaa. No olin sitten sanonut argumentiksi:"esimerkiksi: itse olen sanonut rakastavani, enkä ole sitä sulta koskaan tivannu. Todella moni olis vetäny herneen nenään jos ei saisi samaa tunnustusta takasin. Mä sentään tajuan et mä en voi suuttua sulle siitä jos sä et rakasta, mä en voi sua pakottaan tunteen mitään. Rakastat jos rakastat." Illalla myöhemmin kun hän lähti viikoksi pois ja oltiin autossa. Olin itse nousemassa pois, niin avokki ottaa kädestä kiinni, tuijottaa kauan kiiltävillä silmillä, ujosti ja arasti, silittää kättä. Katsoo vuorotellen käsiämme ja minua silmiin.. Lopulta sanoo sanat:"kyl mä sua rakastan :)"

      Ja joskus kun tulin töistä ja hänellä oli sairaslomaa nii sain tulla imuroituun kotiin ja tiskivuorikin oli selätetty!

      Itse en harrasta mitään suurta romantiikkaa mutta arjen romantiikkaa sitäkin enemmän. Aina kun hän tulee armeijasta kotiin on koti siivottu ja jääkaappi täynnä herkkuja. Muutenkin tuon aina kaupasta jotain spesiaalihyvää mistä tiedän hänen tykkäävän. Huomion pienesti koko ajan. :)

    • Mekenirkki

      Aika paljon pieniä romanttisia eleitä tulee tehtyä puolin ja toisin. Pitää suhteeen virkeänä ja jaksaa yllättää. Uusin tapa miten poikaystäväni yllätti minut oli kun hän teki ( http://www.designskins.fi ) - osoitteessa minulle iPhone 4 - kuoren jossa on kuva meistä suhteemme alkuajoilta : D (19v ja 21 v,nä) nyt ollaan siis 25v ja mitä onnellisempia.

    • duanssi

      Oltiin suihkussa, saunasta tulossa.. pikku lemmenhetki aluillaan - vaan mulla iski pidempiaikaisen stressin aiheuttamana pikku kohtaus ja oli pakko mennä istumaan suihkun lattialle, ettei silmissä pimene.
      Mies istui siihen viereen, halailtiin, puhuttiin pitkään ja se ymmärtää ihanasti. Pikkuhiljaa olon parannuttua tuli järkyttömän rakastettu olo. Mies piirsi huurteisen suihkukaapin seinään sydämmen, ja. itse jatkoin siihen nimikirjaimet ympärille.
      Myöhemmin samana iltana hän tunnusti ensi kertaa rakastavansa minua. Samoin :3

    • Juulia3

      Poikaystäväni yllätti minut laittamalla hyvää ruokaa jonka jälkeen ihanan levollinen ilta sohvalla sylikkäin telkkua katsellen ja ihan vaan jutellen ja pusutellen.Ei sen tarvitse olla tuon kummoisempaa. Pääasia että saadaan olla yhdessä niinä harvoina hetkinä kun on aikaa.

    • suavainylikaiken...

      Tää oli meidän suhteen alkuaikoja... olin töissä ja melkomoinen kiire ja tupa täynnä asiakkaita. Mies ilmaantuu sinne jonon perälle vaikka näki et joutuu odottamaan. No aikanaan tuli hänen vuoronsa, ojensi mulle tiskin yli torilta ostettuja tuoreita mansikoita ja herneitä, heitti lentosuukon ja sanoi nähdään illalla.
      Loppupäivä menikin töissä ihan rallatellen :o)

    • lady2

      Pitkään kaipasin hemmottelua ja prinsessana oloa - se oli vain kaipuuta jostain, mitä vaille olin jäänyt.

      Kun pääsin omista kivuistani yli, pääsin nauttimaan siitä, mitä saan.

      Mies tekee jokaisena päivänä eteeni ihania asioita. Kaikella osaamisellaan hän hemmoittelee minua.

      Ei hän osaa niinkuin minä senhaluaisin, mutta mitä välii!!! Olen oppinut näkemään hänen tekonsa ja tahtonsa.

    • .anniina

      Romanttisinta oli kun mies iski mut http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-iskea-nainen-baarista.html ton kolmannen mallin mukaan. Tuli sanomaan "Sun perse on ihan uskomattoman kiihottava kun tanssit" Sen jälkeen nappas mua perseestä kiinni ja laitto kätensä sen kullille. Mentiin pian vessaan ja otin siltä siel suihin. Sit se sanos et nussin sua nyt takaapäin. Heitti lastit mu suuhun. Ihan uskomattoman romanttista ja en unohda ikinä. Ehkä en oo se perinteisen romantiikan kannattaja? :D

    • Onnellinen <3

      Ei meillä mies koskaan ole kynttiläillallsia tehnyt tai kukkia tuonut ilman painostusta (eli toisin sanoen jonkin merkkipäivän johdosta). Mutta romanttista on, kun toinen silittää päätä ja hiuksia tai tulee yhtäkkiä halaamaan ja pussaamaan ja sanoo rakastavansa. Ei kai sitä muuta tarvikse :)

    • 1. hääpäivä

      Sain itse tämän yllätyksen 1. hääpäivänä: päivä alkoi sillä, että sain aamiaisen sänkyyn. Tämän jälkeen mies ohjeisti pakkaamaan mukaan tavarat yhden yön ajaksi. Lisäksi hän valikoi kaapista vaatteet, joihin halusi mun pukeutuvan aikaa oli kuulemma puoli tuntia.

      Tämän jälkeen, kun olin valmis, menimme etupihalle, missä odotti taksi. Heti, kun pääsimme taksin takapenkillä, mies sitoi silmäni ja ojensi kuskille ohjeet paperilapulla. Tämän jälkeen mies auttoi minut ulos autosta ja talutti yhä sokkona eteenpäin. Kun sain siteen silmiltä, olimme erään kylpylähotellin sviitissä, jossa meitä odotti skumpaa ja mansikoita. Maistelimme niitä ja lähdimme käymään kylpylässä. Tämän jälkeen käville lounaalla sekä vietimme ihanan illan.

    • Ihana aihe on

      Yks tosi ihana muisto teini-iästä on kun oltiin sellasella baltic summit reissulla, johon tuli baltian maista, ruotsista ja suomesta porukkaa mökkeilemään. Ruotsalaisilla oli sellanen capoeira-show ja sieltä lavalta tämä ihana miehenalku lähetti lentosuukon mulle niin, että kaikki sen huomas kenelle oli tarkotettu.

      Seuraavana päivänä tuli koputtamaan meidän mökin ovea, ja toi ruusun mulle, ihan vaan kun olivat lähteneet oman porukkansa kanssa shoppailemaan ja oli tullut minä mieleen siellä

      • Minun ihana mieheni.

        Parasta ja romanttisinta minusta on kun tiedän miehen rakastavan juurikin minua. Sellaisena kun olen. Hän muistaa sen joka päivä sanoa, ennen töihin lähtöä hän haluaa suukon, kävellään ulkona aina käsikynkässä, vie roskat, tekee ruokaa, hieroo hartioitani lähes joka ilta, sanoo kohteliaisuuksia ainakin pari päivässä - yleensä enemmänkin. Ihaninta on kuiskutella illalla päivän tapahtumia tai jutella syvällisiä peiton alla hiljaa, ettei lapsi herää.

        Kysyy lähes aina, mitä haluan syödä tänään (teemme molemmat ruokaa mielellämme). Hänen tuttunsa on johtaja-asemassa eräässä kauneushoitolassa ja pidän kovasti heidän tuotteistaan - jotka ovat aivan älyttömän kalliita ostaa. Joten mieheni hankkii niitä minulle ystävänsä kautta.

        Katsoo lasta sen aikaa jos haluan käydä solariumissa tai vaikka kun mentiin perheen kanssa Maailma kylässä-tapahtumaan, koska halusin nähdä Ismo Alangon, niin hän tarjoutui hengailemaan lapsen kanssa kauempana, jotta pääsin lähelle katsomaan/kuuntelemaan Ismoa (itsellä oikeasti tosi huono näkö).

        Itse hemmottelen/muistan miestäni esim. sellaisilla jutuilla, että jos nään jossain kaupassa vaatteen, josta tiedän hänen pitävän, niin ostan sen hänelle yllätyksenä. Laitan ainakin pari kertaa viikossa kynttilöitä ja suitsukkeita illalla palamaan ja itseni suihkunraikkaaksi ja teen hänelle sellaisia seksuaalisia juttuja, mistä tiedän hänen pitävän (tosin pidän niistä itsekin). Hoidan lapsen ja kodin toistaiseksi lähes yksin, koska olen hoitovapaalla ja mies töissä. Pesen pyykit ja siivoan yms. Mies kyllä useimmiten töiden jälkeen lähtee minun ja lapsen kanssa ulos viettämään aikaa...

        Pitäisi keksiä uusia ihania yllätyksiä miehelleni, hän tekee pienin elein niin paljon minun eteeni. Maailman ihanin tunne on kun tietää, että toinen tosiaan rakastaa juuri minua. Hän tekee sen selväksi minulle, päivittäin.


    • Hämmästynyt

      Melekosia Vihtoreita näköjään nyky "miehet", läähättävät ja odottavat "palkintoaan" toisten ripuloivien koirien kanssa. Prinsessat vain unelmoivat. Ei hyvältä näytä.
      Jutuista ei paljon ilmennyt "köyriikö nämä Vihtorit?"

    • shadow in the garden

      Ei ole ollut oikein romanttisia miehiä, ja sit kun ovat yrittäneet, en ole sitä oikein ymmärtänyt ajoissa. No tokihan se loukkaa, jos edes jotenkin yrittää eikä toinen tajua. Nyt olen opettelemalla opetellut näkemään sen romantiikan ronskiuden ja kovuuden takaa. Kun siis kerran näytän aina sellaisiin miehiin hurahtavan. Niinhän siinä sitten kävi, että erehdyin kertomaan miehelle pitäneeni jotain asiaa romanttisena, siitäpä suuttui. Ei kuulemma ollut mitenkään romanttista, kun hän ei ole romanttinen.. Huokaus, olen siis opetellut olemaan myös hiljaa siitä jos pidän jotain romanttisena. Romanttisinta tänä kesänä on ollut; hän rakensi pihalle koko talven haaveilemani puutarhan, kasvimaan, puutarhakalusteet ym.. mutta en aio puhua romantiikasta mitään, kiittelen vain

    • kun vähiten odottaa

      Mieheni on hyvin epäromanttinen. Rakkaus ja välittäminen näkyy enemmänkin pieninä tekoina arjessa. Vaikka välillä nämä pienet teot jäävätkin noteeraamatta. Äsken kuitenkin sain ihan muuten vaan Godivan törkyhintaisen suklaarasian

    • ikionnellinen..

      Olen melko pyöreä enkä ikinä ajatellut että joku voisi ajatella minua haluttavana. Kunnes tapasin nykyisen mieheni ja hän saa joka päivä oloni tuntumaan kuin prinsessalta. Hän rakastaa hyllyvää pyllyäni ja kertoo joka päivä kohteliaisuuksia jotka välillä saavat kyynelehtimään, ihan pieniä asioita mutta jotka hän sanoo aidosti ja kirkkain silmin. Hän ottaa illalla syliin ja suukottelee ja hipsuttaa selkää kunnes nukahdan. Aamulla hymyilee ja suukottaa huomenta. Laittaa pitkin päivää viestejä ja kuvaviestejä esimerkiksi mitä syö lounaaksi, ja haluaa kuulla mitä minä söin. Yksi romanttisimpia hetkiä oli kun mies ensimmäisen kerran sanoi rakastavansa. Kesken rakastelun, laukeamiseni jälkeen miehellä nousivat kyyneleet silmiin ja hän sanoi nuo kolme kaunista sanaa: minä rakastan sinua. Itku pääsi itselläkin.

    • se oikea

      Sorry en jaksanu lukee kaikkia kommentteja, mut mun mies on aivan kuin elokuvista. :) Ehkä osaamme vain arvostaa toisiamme sellaisena kuin olemme, emmekä muuta kaipaa. Kestetään huonot hetket ja nautitaan hyvistä :) ei kannata odottaa mitään romantiikkaa, jos ei itse tee mitään asian eteen. Mieheni tuo lempiruokiani kaupasta, kukkia silloin tällöin, koruja joskus ja kannustaa kaikessa :) myös vakavan sairauteni hoidossa hän on jokapäivä tukenani :) onhan meillä huonojakin hetkiä, ja riitoja, mutta niitä on kaikilla :) niistä vaan täytyy oppia pääsemään yli, eikä kaivelemaan enää vanhoja :) toki itsekkin osoitan rakkauttani useastikkin, ja pyrin yllättämään miestäni tarpeeksi usein :) mutta sitä se oikea teettää, eikös? ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe