50- kuuskymppiset naiset .. HUH

säteilevä neito

Viis ja kuuskymppiset naiset ovat todellakin räjähtäneen näköisiä tuulipuvuissaan ja meikittömyydessään. Yleensäkin nainen, kun saa miehen, lakkaa laittamasta itseään ja lihoo kuin possu joulun edellä.

42

2816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tuulipukurouva

Minä en ole nähnyt yhtäkään liikalihavaa, maha edellä kulkevaa miehenkörilästä. En yhtäkään, jonka vyönsolki sijaitsee mahan alla nivusten kohdalla ja farkkujen takamus retkottaa tyhjänä lähes polvissa.
      E-en en ole.
      Kaikki miehet ovat timmissä ja tosi urehilullisissa moderneissa vapaa-ajan asuissa.
      Ilo silmälle.

Arkiasuissakin on tyyliä. Kiiltävät kengät esimerkiksi. Kuka on nähnyt kiillottamattomat kengät miehen jalassa? Ei kukaan.

• ani_liini

Oletko harkinnut jäämistä koomikon uralle.
        Minut sait ainakin nauramaan makeasti.
        On kuulemma paljon vaikeampaa naurarattaa ihmisiä kun itkettää.

• Se tuulipukurouva
        ani_liini kirjoitti:

Kassi-Alman paikka kuulemma vapaana. Vähän olen ajatellut lähettää hakemukseni.

• ketj.aloittanut
        ani_liini kirjoitti:

kuten otsikko kertoo. olenkin koomikko, arvasit oikein.

• 50 v farkkutakkinainen

Kiitos, kun kerroit päin näköä millaisia me kaikki(ko?) 50-60 kymppiset naiset olemme. Nyt ei tarvitsekkaan enää laittautua, ei käyttää tuulipukua kuntoillessa, ainoastaan olo-asuna. Minusta taas kaikki nuoret näyttävät samanlaisilta, pukeutuvat farkkuihin, joissa napa ja takapuoli vilkkuu. Puserotkaan eivät peitä mitään. Tätä muotia noudattavat lihavat ja laihat neidot. Tosi hulppean näköistä. Lisäksi meikkiä on niin paljon, että kaikki näyttävät ihan samanlaisilta.
      Näin meillä eri-ikäisillä on melkein samanlaiset näkemykset toisistamme.

• Hintriika

Säteilevä neito on varmaankin Tshernobylistä.

• mahtaa puhua,

kun ei ole vielä edes säteilevänä neitona saanut itselleen miestä (provoilet nyt täällä).Meillä on nääs sentään tuota huumorintajua kertynyt. On tuo "äijänkutalekin" pysynyt mukana, vaikka ei mummalla tuulipukua(=mikä se muuten on?)olekaan. Rahaa riittää muuhunkin kuin napakorujen-paitojen,puolpersiisiin ulottuvien farkkujen ostoon ja hyvin. Hehheh! Lapset ne on aina lapsia, vieläkin.

• Silikooniton lady, itseensä...

Taitaakin olla tämä säteilijätär eteläisestä naapurimaasta, suomalaisen miehensä rahoilla pröystäilevä, silikonilla topattu ja rasvaimuilla ohennettu julkkis-'kaunotar', jolla on kanttia haukkua meidät suomalaiset naiset lyttyyn... Onneksi meillä on omat täytteemme aivoissa; niitä ei liene enää ollut jaossa säteilijättären ollessa vuorossa!

• Ja aivan meidän ikäpalstalaisten hengen mukaisesti uskallan epäillä että säteilevällä neidolla sattuu olemaan "saparo" jalkojen välissä ja tuli vaan tänne heittämään provon saadakseen meidät kimpaantumaan.

Voin kertoa omalta kohdaltani että tuulihousut oli kuin purjeet täynnä ilmaa tänäänkin kun lähdin lenkille.
      Pusero sentäs on ns. wind-stopper, etten ihan lentoon lähtenyt.

• Kukapas

toinenkaan... :)

Ja entäpä minulla päälläni? Ihan tuollaiseen tihkusateiseen, tuuliseen säähän sopivat tamineet.

• Hintriika

Sama epäilys tuli minullekin ensimmäisenä. En ymmärrä, miksi niin moni provosoituu ja alkaa tosissaan puolustautua. Sitähän noilla viesteillä juuri halutaan. Ja jos se nyt saattuukin olemaan vähän nuorempi, niin se vika kyllä iän myötä korjaantuu. Jos se on epäilyksen mukaisesti mies, niin se ei korjaannut kuin kirurgin veitsellä...

• mielestäni

tämän ikäset naiset pitää huolta terveydestä ja he ovat sydämeltään sivistyneitä.

• Säälittää

kun et ole vielä SAANUT miestä
      Tiedätkö mitä, minä minä en saanut, otin miehen, hyvän ja fiksun otinkin.
      Hän ilmaisee tyytyväisyytensä minuun päivittäin.
      Jos itsensä laittaminen on tuota järkyttävää töhrimistä minkä olen pannut nuorissa naisissa merkille niin suon sen teille.

• Tuohon en oikein osaa sanoa mitään. Tällä ikää alkaa kaikki naiset näyttämään ihanilta. Ensin ollaan nuoria ja nättiä, mutta kun aikaa kuluu, niin ollaan vain nättejä. Ikääntyneellä naisella on kuitenkin sitä sharmia. Kyllähän minäkin halusta katselen säteileviä neitosia.

• tähdenlento

Nyt puhut joutavia,etkö todellakaan tunne muunlaisia naisia 50-60 vuotiaissa?kyllä minä ainakin tunnen ja ne onkin erilaisia mummoja ketkä säästää tuulipuvun vain sienimetsällä käyntiä varten , muulloin pukeudutaan
      erilailla

• timantti

itsestäänhän se paras pappi aina saarnaa!!!!!!!!!!!

• Pääsky64

sievemminkin mutta olen kyllä samoilla linjoilla siinä asiassa,niitä mustia housuja kävelee menit minne tahansa,mutta kuka uskaltaa erottua porukasta.Taasen tännään sukulaisissa pisti silmääni niin lempattu tukka että tukistustupsu päälaella.
      Sanoin miehelleni tulomatkalla että kuinka kaunis tukka sillä olisi jos olisi pitkä, kammattu ,vaikka nauhalla kinni.
      Ja eikö siellä Virossa käydessä opi mitään kun katselee ympärilleen.
      Seurakunnan kerhot ja muut eläkeläis porukat ,kaikki väännetty samasta muotista.
      Nyt olisi ihmisillä varaa pukeutua yksilöllisemmin,muta kuka uskaltaa. Siksi uhallakin yritän löytää päälleni erilaista.

• ani_liini

Minulla on mustia valkoisia ruskeita, farkkuja ym. housuja.
        Mutta punaisia, vihreitä ja keltaisia en laita.
        Paitsi kotona olo-asu voi olla vaikka minkä värinen.
        Nyt kun ei ole enää huolta asuntolainoista eikä lasten koulumaksuista ym. olen alkanut ostaa muodikkaita vaatteita.
        En usko että hyvin paha resupekka olin aikaisemminkaan kun jouduin työni puolesta seuraamaan muotia.
        On syntisen syyllinen olo kun ostaa kalliin syystakin. Aikaisemmin on muut hankinnat olleet etusijalla.
        Mutta tänä iltana sauvakävelyllä oli tuulipuku, housut ja takki vielä eriparia.

• Pääsky64
        ani_liini kirjoitti:

Minulla on mustia valkoisia ruskeita, farkkuja ym. housuja.
        Mutta punaisia, vihreitä ja keltaisia en laita.
        Paitsi kotona olo-asu voi olla vaikka minkä värinen.
        Nyt kun ei ole enää huolta asuntolainoista eikä lasten koulumaksuista ym. olen alkanut ostaa muodikkaita vaatteita.
        En usko että hyvin paha resupekka olin aikaisemminkaan kun jouduin työni puolesta seuraamaan muotia.
        On syntisen syyllinen olo kun ostaa kalliin syystakin. Aikaisemmin on muut hankinnat olleet etusijalla.
        Mutta tänä iltana sauvakävelyllä oli tuulipuku, housut ja takki vielä eriparia.

mutta kuvaannollisesti sanoin,yhdennäköisyyttä kun seurakunna illassa katsoin ovatko hautajaisissa kaikilla mustat housut itsellä oli onneksi silloin ruskeat samatti farkut.
        Nyt ostin helsingistä mustakultaisia puseroita kaksi ja mustan kellohameen jossa tylli kerros helmassa.
        Tuntu huikentelevaiselta vaan teen nyt sen mitä ei saanut ennen jo ajanpuuttenkin vuoksi,milloin niitä olisi käyttänyt.
        Eipähän mieskään enää pane hanttiin. Minun lestadiolainen siskoni sanoi kerran kun narrasin paljastavalla punaisella puvulla sitä että tämän laitan päälle kun menen korpihoville tanssiin.Se hätäänty eikö se mieskään saa sinua kuriin,narrasin mutta aina en narraakkaan.
        Kun lähen keppikävelylle kaverin kanssa panen ilmaan sopivaa ja hyväpohjaiset kengät.Syksyllä ohut ruskea tikkitakki seppälän ja deminifarkut niitä ulkona yleensä pidän ja suuri lippis tai hattu.

• Anu-anu

Se on suomalaisnaisten rakkain vaate ja meikitön naama hasottava tukka. Sitten ne vielä puolustaa luonnollisuutta. joo, kun ei viittitä laittaa itteään.

• Iili

...tuulipuvun? Minä en ainakaan muista nähneeni sellaista kenenkään päällä viimeisen kymmenen vuoden aikana. - Joten ilmaisu "5-6-kymmpiset naiset tuulipuvuissaan" tuntuu kutakuinkin liioittelulta.

Säteilevä neito voisi muistaa sellaisen asian, että liiallinen meikin käyttö, kuorinta ja kaikki muu ihon rääkkääminen ja venyttäminen nuorella iällä aiheuttaa ihon ennenaikaista vanhenemista ja ryppyjen syntymistä ennen aikojaan.

• Tyynentyttö

Jos olet aito oma itsesi se riittää.Kaikenlainen teennäisyydellä ihminen munaa itsensä.Jos nainen on itsensä laitettuna ja sievästi puettuna okei jos tuulipuvussa okei.Mikä tässä nyt mättää?Etsi itsellesi nainen joka sinun silmääsi miellyttää.

• tämä säteilevä

neito ilmeisesti onkin lepso? Kiitos taas että minä hivenen nuorempi sain lukea keskusteluanne, meenpä nyt tekemään tuonne 30 palstalle oikein sievän aloituksen... :))

• Suvi2

vasta 50-60 vuotiaana?!
      Niin ainakin virkat viisaasti provossasi, sinä "säteilevä neito".

• se teini

on sitten itse olevinaan? Olet varmasti itse sellaisnen 100 kiloinen "keijukainen" ? t: yks 40-kymppinen muutes.. hehehe... mahtaa sua vituttaa olla niin rua että sun täytyy tulla iäkkäimpien kuin itses palstoille nälvimään, kun et itse pärjää omanikäistes joukoissa ollenkaan... hahhah! ;=))

• (tottakai mä saan)

minne sä kadotit sun itsekunnioitukses?
      Useimmat 4-5-60'set naist ovat varmasti komeamman ja kauniimman näköisiä kuin sinä. otetaan ny vaikka esimerkiksi että en usko sunolevan yhtään sen kauniimman kuin Aira Samulin on nykyään (se on muutes ruma!), huahhahhahhaaaaaaa, olipa mielenkiintoista käväistä täälläkin.. hehehe!!!! ;DDDDDDDDDDD

• sopii

edellä mainittuun naisihmiseen parhaiten.

• rumin;--)))

Tiiäks sä mikä on ruma, se on siinä kun katsot peiliin niin näet sieltä pirun.

• varsinkin kun
        rumin;--))) kirjoitti:

Tiiäks sä mikä on ruma, se on siinä kun katsot peiliin niin näet sieltä pirun.

kurkit siellä olkani yli. &:---DDDD

• naiset elä

miesten pillin mukaan! Jo tässä iässä saa pukeutua ihan omaksi ilokseen. Jos miehille ei kelpaa, etsiköön nuoremman naisen. Tässä iässä ei enää miehillä tee hevon pa..aa! En ole enää aikoihin pukeutunut enkä käyttäytynyt miehen mieliksi. Lisäksi kaikki tuntemani 50-60 miehet ovat sikoja, ryyppäävät minkä kerkeävät haisevat kamalan pahalle. Naiset sentään yleensä käyvät pesulla, miehet eivät taida käydä kuin kerran vuodessa. Miksi sinä "säteilevä neito" kirjoitit vain naisista? Taidat olla kuitenkin mies?

• Kun vaatteilla ei jaksa koreilla, tai ei satu katsojaa miellyttämään, on toinenkin valinta mahdollinen.

"Kiinteä kroppa ja chanelia tippa", johan pukee vanhempaakin... se on vain tyylitajuisimille ja hienotunteisille herroille tarjottavaa katseltavaa.

Aloittajan tapaiset arvostelijat katselkoon tuulipuvussa juoksevaa yli 60;ppistä naista, siinähän katselee kateellisena... ja arvostelee kun ei muuta jaksa ajatella.

• Pääsky64

hyvä hajuveden tuoksu varmaan auttaa.Kumpikun mies tai nainen on kauniimpi minusta jos on edes vähän vaatteta päällä.Ei paljasta pintaa kannata näyttää paljoa vaikka olisi hyväkin vartalo.
        Vasta hämärässä huoneessa.
        Sortsit jalassa oleva on ruma,sanokoot kukakin mitä tahtoo.Miehelle sopii.

• Lokari1
        Pääsky64 kirjoitti:

hyvä hajuveden tuoksu varmaan auttaa.Kumpikun mies tai nainen on kauniimpi minusta jos on edes vähän vaatteta päällä.Ei paljasta pintaa kannata näyttää paljoa vaikka olisi hyväkin vartalo.

neuvo , kun tytär meni avioon.
        Äitinsä neuvo tyttöä älä koskaan ole alasti miehesi kanssa , se kiihotaa paljon enempi kun on jotain vaatetta yllä.
        No kun nuori vaimo tuli kylään äitinsä paikalle niin , heti kysy miten meni, muistitko olla vaateisa vähän koko ajan?' Johon tytär sano ,oli minulla hattu päässä koko ajan.
        Terv: Lokari1

• K irjar.
        Pääsky64 kirjoitti:

Mikäpä se mukavampaa kuin lämmin iho toisen ihoa vasten!
        Minusta se ei ole rohkeaa, vaan luonnollista.

Itse en kannata mustia sukkia ja sukkanauhaliivejä joita sitten riivitään ja riisutaan!

" Rupsahda rauhassa rakkaani..." miksi ne rypyt piilottaisin, siellä ne ovat ja "hän" tietää sen, mutta uskaltaa myös katsoa niihin, tai niiden ohi, siihen mitä minä olen rypyistäni huolimatta!

Jokainen me pidämme omia tapojamme oikeina, ja niinhän se onkin, juuri se tekeekin meistä yksilöitä.

• Kyllä tällä ikää katselen ihan mielelläni ikääntyneitäkin prinsessoja, kun niitä vain olisi.

alastomuus, varsinkin nukkumaan mennessä on ehdoton, silloin se toisen lämpö pääsee säteilemään suoraan toisesta toiseen. Minkä onkaan ihanampaa, kuin nukahtaa kaiken jälkeen lämmin rinta toista vasten.

• Nautiskele sinä ihan rauhassa omasta erinomaisuudestasi ja sen suomista etuoikeuksista. - Pidä vaan varasi, ettei itsellesi käy niin kuin kuvailit.

Toivottaa ainakin tämä kunnostaan huolehtiva, tuulipuvussa lenkkipoluilla meikittömänä rientävä "räjähtäneen näköinen" ikätoverisi.

• 60 miehet

eivät juurikaan poikkee meistä naisista ainakaan, kun ovat itselleen emännän saaneet, eivät välitä tuon taivaallista peseeekö itseään tai hanpaitaan ,kun viereen tulee haisevana.. niin ei olisi paljon varaa arvostella..

• ei aina voi olla nuori

tässä iässä kun menee yöksi vaikka uuden kullan luo.Saattaa ikävästi yllättää kuorsaus,närästys,ja muu eritystoiminta ilmavaivoista puhumattakaan.Silläkös se oma sänky tuntuu niin hyvälle kun vanhenee.

• Iili

Ihminen vanhenee, sinäkin.

Olen aina ihmetellyt sitä, että nimenomaan naiset pitävät 50-60-vuotiasta naista jotenkin naurettavana. Se on käsittämätöntä. - Mahtaakin sitten elämä olla yhtä huvia ja naurua, kun on itse samassa iässä.

Käsittääkseni olet se sama provoilija, joka jokin aika sitten kirjoitteli 5-kymmpisistä miehistä 50 -palstalla. (Olit varsin tuttu miesten perskarvojen ja muiden intiimien paikkojen kanssa. Jo silloin ihmettelin mielessäni, millaista elämää mahdat viettää, kun tiesit moiset asiat niin hyvin.)

• aatu-

Kun puhutaan tuon ikäluokan simpsakoista naisista, niin kyllä ne ovat entisiä rouvia tai eivät vielä ole olleet rouvia.

• Aatami

Olen siis samaa mieltä kirjoittajan kanssa.

• Väitteesi ei pidä paikkaansa. Nainen vain paranee vanhetessaan, kuin hyvä viini. Vanhemmasta naisesta seksikkyys jo säteilee ulospäin, koska, hän jos kuka tietää mitä todellinen sexsi on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      107
      6241
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      368
      5906
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      62
      5282
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      337
      3880
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2315
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      143
      2287
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      112
      1354
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1151
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      178
      987
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      56
      813
    Aihe