rintojen tuijottaminen

piippaava tommi

no siis mä olen ymmärtänyt että jos naiset laittaa päälle vaatekappaleen jonka kaula-aukosta voi nähdä varpaankynnet, se tarkoittaa sitä että rintoja pitää katsella.. se on siis näyteikkuna josta voidaan nopeasti tsekata mitä no tarjolla ja kiinnostaako. jos siis rinnat ei miellytä, ei tartte tuhlata paukkua turhaan..

Kuitenkin jostakin helvetin syystä jotkut naiset on ymmärtänyt tämän homman ihan päin persettä. ne loukkaantuu kun niiden rintoja alkaa katsella tarkemmin.. mä en ymmärrä.. sehän on vähän sama asia kuin kiinalainen ravintoloitsija pistäisi sushi-annoksen ikkunaan ja ajaisi luudalla takaa näyteikkunan takana tuijottavia ihmisiä.

tehkää ny jumalauta naiset vaatevalintanne sen mukaan että pystytte elään sen kanssa. jos pistätte tissinne näyteikkunaan niin turha tulla itkeen jos tissejänne tuijotetaan..

41

9291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eksä tajua et sehän on katsojasta kiinni miten prinsessat reagoi.Toikin on yks niin vittu käsittämätön asia,jos ite oisin Brad Pitt niin kyllä mua sais katella ilomielin kuka tahansa nainen mut auta armias jos pikku pimbo-prinsessaa menee vilkaiseen joku pikkasenkaan luuserin näköinen ja oloinen jätkä tuntuu ettei tuu potkua munille.

      • piippaava tommi

        siis eihän se kiinalainen ravintoloitsijakaa voi jahdata sillä luudalla köyhän näköisiä pummeja.. vai voiko?? ai voi.. no helvetti sitten pitää katsella salaa sitä sushia.


    • sipsu

      nimittäin asia on ihan just noin :).
      Itse olen nainen; pukeudun sen mukaan, mikä hyvältä tuntuu; mutta en provosoivasti enkä niin, että näkyy "pohjamutia" myöten :).
      Turha siitä on todellakin loukkaantua, jos tarkoitus on ollut kuitenkin juuri se, että mitä mahdollisimman paljon näkyy, sen parempi.

    • Tissituija

      Minä puolestani aikoinani löin tissit tiskiin, ja seurailin miesten reaktioita. Samalla se toimi mulle testinä, ja tähän mennessä vain yksi on sen testin läpäissyt :D
      Asia poijjaat menee nääs näin;kun mies tuli juttusille, ja jutteli mun rinnoille,sehän oli selvä merkki mitä miehet halusivat!Kyllähän minakin halusin sitä samaa, mutta en tisseille puhujan kanssa.Ystävällisest lopetin juttelut siihen sanomalla että hei,ei ne osaa puhua.. ja jatkoin istumista ja hauskaa iltaa.

      Tää testin läpäisijä tuli ja juteltiin tunti, ja kertaakaan hän ei katsonut tissiväliin,ainakaan minä en huomannut, vaan suoraan silmiin.
      Paljon, paljon myöhemmin kysyessäni asiasta, että mitä, eikö tissit kiinnostanu?,hän vastasi että oli jo aiemmin minut huomannut kauempaa ravintolasalista, ja ekana katsellut rintani..Ryökäle!! ;D

      Muista naisista en tiedä,mitkä heidän motiivinsa on,mut tää oli/on mun.

      • Ajattele nyt

        Oletko jotenkin yksinkertainen?
        Koska tissejä harvempi viitsii esitellä baareissa on se sen verran harvinaista että ei ole mikään ihme että katse siihen välillä etsiytyy. Se ei tarkoita että mies ei olisi kiinnostunut mitä sanot.
        Mihin sinä katsot meistä? Silmiin? Oletko vain kiinnostunut silmistä, haluatko vain silmiä, kuinka perverssiä.

        Jos joillakin miehillä olisi tapana jättää mulkunpää näkymään huosunliitingeistä niin ihan samallatavalla naiset eivät voisi välttää siihen vilkuilematta. Joten ei nyt viititä jeesustella tällä asialla.


      • Tissituija
        Ajattele nyt kirjoitti:

        Oletko jotenkin yksinkertainen?
        Koska tissejä harvempi viitsii esitellä baareissa on se sen verran harvinaista että ei ole mikään ihme että katse siihen välillä etsiytyy. Se ei tarkoita että mies ei olisi kiinnostunut mitä sanot.
        Mihin sinä katsot meistä? Silmiin? Oletko vain kiinnostunut silmistä, haluatko vain silmiä, kuinka perverssiä.

        Jos joillakin miehillä olisi tapana jättää mulkunpää näkymään huosunliitingeistä niin ihan samallatavalla naiset eivät voisi välttää siihen vilkuilematta. Joten ei nyt viititä jeesustella tällä asialla.

        tottakai katson!Paitsi aika mahdotontahan se on, jos toisen silmät on tisseissä :D
        Ja enhän minä siitä loukkaannu tai ärsyynny, jos tissejäni katsotaan, eihän ne siitä kulu ja ihan samaa nahkaa ovat otsan kanssa!
        No jos näin kävisi, että miehellä ois jääny vetoketju auki, saattaisin minä vilkaista sitä, mutta en jäisi sitä sen enempää tuijottelemaan. Saatikka että menisin polvilleni sille mulkunpäälle juttelemaan! XD
        Että näin yksinkertainen minä olen :)
        Ja mitä minun perverssiyteen tulee, en saa orgasmia pelkästään silmiin tuijottelemalla.Hmm, tuota en tullutkaan ajatelleeksi, joku siis voi pitää minua perverssinä, kun haluan katsoa häntä silmiin puhuessani hänelle??Jotenkin minusta tuntuu, että en ole yksin tämän perversioni kanssa.. ;)


      • Art-zi

        No niin aivan ensimmaiseksi tarvii todeta etta isopovinen nainen jolla on "aikas" avomallinen asuste, menettaa oikeuden arvostella rintojansa tuijottavia miehia ;).

        Mutta tarvii todeta etta toi kuvailemasi miehen kayttama strategia oli todella hyva, tarvii itse soveltaa samaa jatkossa. Olen vaan joskus saanut kommenttia (seka valitonta etta jalkikateen) kun katseeni on harhaillut "siella jossakin".

        Kuitenkin, todellakin juttelen mieluummin naisen itsensa kuin hanen tissiensa kanssa. Ne vaan sattuvat jollain teista olemaan aikasmoiset katseenvangitsijat, miehena en voi sille mitaan jos alan tuijottamaan. Mutta hei, eihan niihin silmanreikia tule ja katsella saa muttei koskea (ainakaan ilman omistajansa lupaa).

        Taytyy myontaa etta en olisi ihan tainnut lapaista testiasi, mutta jos korostat jotain ominaisuuttasi niin minkas teet?! Eikos se olisi huolestuttava piirre miehessa jolleivat tissit kiinnostaisi ;D?


    • neitokainen

      Jos se tuijottelu jäisikin siihen että tuijotellaan niitä rintoja mitä on tarkoituksella tuotu esille tuijotettavaksi...

      Mutta kun iso-rintainen laittaa päällensä mitä tahansa, niin kyllähän se rintojen koko näkyy. Eli sehän se ärsyttää kun ei rintojaan halua mainostaa, mutta sivistymättömät pojanklopit ja vanhemmatkin hölmöt olettavat että kun on noin suuret -> saahan niitä toki tuijotella härskisti, kommentoida ja kavereiden kanssa arvostella.

      • piippaava tommi

        katsos on ihmisiä kuten lenin tai g bush.. natural born leader. sitten on kuin michael jackson tai pritni spears eli syntyneet laulajiksi.

        eli jotkut on vain syntyneet tuijotettaviksi. hyvä puoli tässä on se että sä voit tehdä sillä rahaa. mä olen kuullut että jossakin.. oli varmaan joku etelän isokaupunki, niin naiset saa rahaa kun ne näyttää tissejään.


      • xxl-nainen
        piippaava tommi kirjoitti:

        katsos on ihmisiä kuten lenin tai g bush.. natural born leader. sitten on kuin michael jackson tai pritni spears eli syntyneet laulajiksi.

        eli jotkut on vain syntyneet tuijotettaviksi. hyvä puoli tässä on se että sä voit tehdä sillä rahaa. mä olen kuullut että jossakin.. oli varmaan joku etelän isokaupunki, niin naiset saa rahaa kun ne näyttää tissejään.

        vapaasti :) ei ne siitä kulu. Onhan se jo vaikea olla jos pitäisi vain seiniä tuijotella. Mitä siitä närkästymään. Naiset ehkä tuijottelee enemmän silmiin, kun taas miehet muihin kehon osiin. Katsoa saa, vaan ei koskea (ilman omistajan lupaa) :))))


      • rosvoroope
        xxl-nainen kirjoitti:

        vapaasti :) ei ne siitä kulu. Onhan se jo vaikea olla jos pitäisi vain seiniä tuijotella. Mitä siitä närkästymään. Naiset ehkä tuijottelee enemmän silmiin, kun taas miehet muihin kehon osiin. Katsoa saa, vaan ei koskea (ilman omistajan lupaa) :))))

        ...kysyisin luvan? Antaisitko luvan kosketella?


      • xxl-nainen
        rosvoroope kirjoitti:

        ...kysyisin luvan? Antaisitko luvan kosketella?

        olen jo sen verran vanhempi nainen, että en mene rikki tuijottelusta enkä koskettelusta, mutta jos joku ravintolassa kysyisi minulta "saanko koskettaa" nauraisin varmaan ja sanoisin, voi sinua poika kulta tissiäkö haluat. Oikeasti riippuu tilanteesta, en ole mikään tiukkapipo, mutta odotan miehiltä kuitenkin hienotunteisuutta näissäkin asioissa.


    • deft

      Onko se niin, että puolipaljaita tissejä tekee aina mieli katsella?
      Tuli vain mieleen, nimittäin männäviikolla satuin olemaan ruokatunnilla...hmm...ruokalassa kun sisään saapui vähintäänkin eritavoin pukeutunut nainen/tyttö (mistäsinäenäänykyääntietää) ja minen edes reagoinut. Mutta annas olla! Meidän luokan femakot kyllä reagoi ja voimakkaasti;
      "Kato tota!"
      "Siis ihan hirvee, miten se kehtaa!"
      "Kato nyt säkin Aki, voiko olla tissit enemmän esillä!?"
      Minen siis todellakaan ehtinyt edes huomaamaan, niin jo ollaan kyylätty useita sekunteja.
      Mitä enemmän mä tästä jankkaan, sitä varmemmin musta alkaa tuntumaan että moon hirmu huono Heteromies.

    • piippaava tommi

      siihen mitä mies ajattelee kun hän katsoo naisten rintoja..

      niin.. ajatelkaapa miestä joka kulkisi penis paljaana.. taatusti moni nainen tuijottaisi.. mitä ajatellen?? tuskin mitään seksiä ainakaan!

      no tietenkin kaikki on kontekstisidonnaista.. jossakin orgioissa penispaljaana heiluva mies voisi saada osakseen haaveilevia katseita. no miksi mies heiluttelee penistään orgioissa.. tuskin tuulettaakseen pussejaan, vaan eiköhän mies yritä viestittää sillä jotakin naisille.

      jostakin kumman syystä myös humala vaikuttaa ihmisten toimintaan ja tunnelma baarissa voi olla yhtä estoton kuin orgioissa.. tästä voidaan vetää se johtopäätös että jos nainen tulee baariin rinnat paljaana, hän toimii samoin kuin penistään orgioissa heilutteleva mies.

    • bikinit vai teltta?

      Kyllä näitä tissejä moikkaavia pörhöjä on vaikka niiden päällä olisi miten asiallinen vaatekappale.

      Naisten pitäisi ottaa käyttöön "naksu", samanlainen palkitsemismenetelmä kuin lemmikkieläimen kouluttamiseen käytetty pikkuruinen napsuttelutyökalu. Mies saisi onnistumisen kokemuksia ja palkintonapsauksen joka kerta, kun katsoisi kasvoihin tai silmiin tissi/perse-tuijottelun sijaan.

      Kun tunnut olevan puhekykyinen, miksi et kysy mielestäsi varustuksiaan esittelevältä naiselta onko ne tarkoituksella esillä, jos se sinua niin häiritsee. Katsos, toinen kun provosoituu jo muutamasta sentistä näkyvää ihoa ja toinen vasta bikinien yläosa puuttuessa. Snaijjaatko pointin, pörhö?

      • piippaava tommi

        siis litsari.. ainakin mua on yritetty kouluttaa useaan otteeseen sellaisella naksulla poskipäähän. mut ei se vaan toimi. jos naisen napa näkyy kaula-aukosta niin silmät vain lähtee mukaan. näin se on. vähän sama asia kuin avaruuteen tuijottaminen: sitä vain kaikessa hiljaisuudessa yrittää saavuttaa katseellaan sen rajan missä avaruus loppuu.


    • otan huomioon

      No, oma pukeutuminen on jossakin välimaastossa. Eli vaikka tiukka pusero ja sen päällä jakku. Ei aiheuta ylimääräistä puhetta, mutta ei myöskään peittele kehon muotoja. Pitää tästä naiseudesta olla jotakin iloja.., vaikka niin, että saa jonkun miehen levottomaksi. Mutta vielä enemmän levottomuutta näyttää miehissä aiheuttavan pieni takamus.. Eli kantani on, että kyllä omaa kehoa voi tuoda esille, mutta jokainen voi omalla kohdallaan miettiä, minkälaisia kommentteja ja katseita on valmis kestämään.

      • piippaava tommi

        nainen joka kantaa rintojansa ylpeänä, on aina upea ilmestys.. sellaista naista ei jotkut vilkuilevat silmät kiinnosta, koska ei ole mitään hävettävää. tuijottaminen häiritsee vain niitä joilla sitä hävettävää tuntuu mielestään olevan.


      • radio33

        "pieni" takamus? itseäni ei eläessäni ole pieni poikamainen takamus kiinnostanut.


    • tuuli-juulia

      Oma kokemus on sellainen, että ei oo pahemmin häiritsevää tuijotusta ilmennyt, pukeutuipa sitten miten tahansa. Pari tuijotustapausta muistan, siis sellaista mistä tuli äärimmäisen vaivautunut olo. Eka oli joskus alle 20senä ja mulla oli sellainen pusero, josta ehkä ylhäältäpäin näki aika hyvin, enkä ollut tajunnut sitä ennen kuin tanssiessa yks mies tuijotti suoraan rintoihin koko ajan...koska siihen aikaan vielä en oikein ollut "sinut" rintojeni kanssa, se hävetti, nolotti jne. enkä ehdotettuun toiseen tanssiin suostunut. Toinen tapaus oli ihan viime vuonna muistaakseni, sillä kertaa oli päällä tavallinen, hyvin peittävä toppi ja vielä jakku siinä päällä, silti mies tanssiessa vähän väliä työnsi mua loitommas itsestään ja tuijotti rintoja...mä yritin katella muualle ja jutella jotain, eikä toinen tanssi saman kanssa innostanut. Ja lopuks se vielä totes, että sulla on sit kauniit - silmät!? Että millonkahan se niihinkin katsoi...tai sit se tosiaan ei tienny, että naisten silmät ei sijaitse rinnoissa ;D

      Mun mielestä nää kokemukset kertoo siitä, että ne jotka ei osaa katsoa vaivihkaa ja huomaamatta, vaan tökerösti tuijottaa, on huonokäytöksisiä miehiä, eikä niille oo merkitystä sillä pukeutuuko "bikineihin vai telttaan". Vilkuilu ei häiritse, mutta tuijottaminen kyllä.

      • piippaava tommi

        < Mun mielestä nää kokemukset kertoo siitä, että ne jotka ei osaa katsoa vaivihkaa ja huomaamatta, vaan tökerösti tuijottaa, on huonokäytöksisiä miehiä, eikä niille oo merkitystä sillä pukeutuuko "bikineihin vai telttaan". >

        jos mies ei osaa katsoa vaivihkaa naisen rintoja, niin eihän se ole mies ollenkaan. kunnollinen salakatselija on se oikea äijä. parhaimmat ovat ilmeisesti sellaisia, ettet nää koko äijää kun se sinun tissejäsi vahtaa?

        minä olen tainnut löytää elämäni naisen. missä oikein asut? onko vastapäisessä naapuritalossa vapaita asuntoja?


      • tuuli-juulia
        piippaava tommi kirjoitti:

        < Mun mielestä nää kokemukset kertoo siitä, että ne jotka ei osaa katsoa vaivihkaa ja huomaamatta, vaan tökerösti tuijottaa, on huonokäytöksisiä miehiä, eikä niille oo merkitystä sillä pukeutuuko "bikineihin vai telttaan". >

        jos mies ei osaa katsoa vaivihkaa naisen rintoja, niin eihän se ole mies ollenkaan. kunnollinen salakatselija on se oikea äijä. parhaimmat ovat ilmeisesti sellaisia, ettet nää koko äijää kun se sinun tissejäsi vahtaa?

        minä olen tainnut löytää elämäni naisen. missä oikein asut? onko vastapäisessä naapuritalossa vapaita asuntoja?

        Onneks asun täällä metsän keskellä, ei oo ees naapuritaloja ;)

        Mut ihan vakavasti puhuen, mulla on elämässäni paljon isompiakin asioita mietittävänä kuin se, katseleeko joku mies rintojani niin etten huomaa. Ja pukeudun ihan oman mielen mukaan, niin että peilikuva itseäni miellyttää...en toki juoksentele tissit paljaana pitkin peltoja, aina on sopivasti vaatetta päällä, mutta yleisesti ottaen en pukeudu miehiä houkutellakseni enkä miehiä peläten.


      • piippaava tommi
        tuuli-juulia kirjoitti:

        Onneks asun täällä metsän keskellä, ei oo ees naapuritaloja ;)

        Mut ihan vakavasti puhuen, mulla on elämässäni paljon isompiakin asioita mietittävänä kuin se, katseleeko joku mies rintojani niin etten huomaa. Ja pukeudun ihan oman mielen mukaan, niin että peilikuva itseäni miellyttää...en toki juoksentele tissit paljaana pitkin peltoja, aina on sopivasti vaatetta päällä, mutta yleisesti ottaen en pukeudu miehiä houkutellakseni enkä miehiä peläten.

        ostaako kukaan käyttämätönta bussilippua??


    • laittaa

      luultavammin esimerkiksi Dim Sumeja sinne ikkunaan. Missähän kiinalaisessa olet syönyt? :)

      • piippaava tommi

        kuului erääseen hyvin älykkääseen ja vaikeasti hahmotettavaan vertauskuvaan. jos et ole lukenut koko viestiketjua, lue niin käsität. jos olet jo lukenut etkä siis käsittänyt, niin joo melko kylmät ilmat ilmeisesti tulossa. varmaan pakkastakin tässä joulun jälkeen tulee.


    • hattiwhatti

      Kaksi miestä haastatteli ja kumpikin tsekkas tissini..vähän väliä.......
      Tissejäni peitti pooloneule...
      Tuli vähän ärsyyntynyt olo...
      Eli vaatevalinnalla ei ollu asiaan mitään tekemistä..

      • piippaava tommi

        ja työilmapiiri on täynnä erotiikkaa.. on se epäreilua kun meillä miehillä ei ole tissejä joita esitellä tollasessa tilanteessa. toisaalta jos meillä olisi rinnat niin me katseltaisiin tietenkin omiamme.

        ai mutta jospa ne oli hakemassakin tissejä töihin eikä sinua.. kiinnititkö huomiota kysymyksiin.. olivatko ne esim. tällaisia:

        haastattelija katsoo vasenta rintaa ja sanoo "hmm mites sä suhtaudut tollaseen, jos susta aletaan puristaa kaikki niinku irti.. luulet sä kestäväs.. meillä on aika kova meno."

        sit haastattelija katsoo oikeaa tissiä ja sanoo " entäs sä"..


    • nainen 23v

      Mä en ainakaan oo koskaan ketään hätistelly luudalla pois, jos on katsellut mun sushiannoksia:) En erityisesti esittele tissejäni baareissakaan, mutta jos ja kun joku niitä joskus katselee, ei se haittaakaan. Oli mies minkänäköinen tahansa, hän saa kyllä katsoa rintojani, jos haluaa. Siitä en tosin pitäisi, jos oma mieheni häpeilemättä tuijottaisi naisten rintoja, mutta se on taas eri juttu. Kukaan vieras mies ei ole vielä tuijottanut minua niin pitkään ja hartaasti ja salailematta, että se alkaisi häiritsemään.

      Oonko jotenkin outo nainen, kun en ota nokkiini, jos mua mies katselee?? Ainut ketä asia voisi häiritä, on oma mieheni:)

      • piippaava tommi

        sitten haitta jos niistä sitten muutaman valokuvankin kavereille ottaa. silleen minä ja ne samassa kuvassa vaikka esim..

        mutta mua huolestuttaa tuo sun epäpitäminen jos miehes tuijottaa naisten rintoja.. siis sinunkin..no jokatapauksessa sulla on ilmeisen isokokoinen ja harkitsemattoman näköinen mies, joka toimii tissipoliisina sun puolesta ja käyttää sitä luutaa hätistelläkseen tirkistelijät pois annoksen luota.


    • manfan

      ainahan ne silmät sinne jossain vaiheessa eksyy.

    • holgerson

      rintoihin tuijottaminen on ainut tapa viestiä naiselle, että tämä on kiinnostava. vai mitä?

    • Anonyymi

      Itsellä on kokemusta tuosta kuinka silmät osuu naisen t paidan kaula- aukkoon. Mietinkin enemmän oliko se sittenkään vahinko vai syöttikö nainen sen minulle tulemalla oikeassa asennossa liian lähelle? No, siitä ei varmaan koskaan jutella. Pienen kuittauksen sain asiasta. Kavereita silti ollaan ja oikeesti haluaisin muutakin

      Mutta kävipä aiemmin myös niin että toinen nainen toi oman alapäänsä suoraan silmien tasolle. Noita kertoja oli muutama ja syytä en tietenkään tiedä. Avoliitossa oleva nainen kun oli. Myöhemmin hän tuli katsomaan suoraan silmiin pariksi sekunniksi ja koin että se oli hänelle liikaa.

    • Anonyymi

      Itse käytän avara aukkosia ihan vaan siitä syystä että tpaita kaula-aukko ja poolokaulukset todella ahdistavat kaulaa/kurkkuani. On hyvin epämukava olo ja tuntuu etten kunnolla pysty gengittää. Samasta syystä en käytä kovin paksuja kaulaliinoja. Minulla on pienet ja sirot rinnat. Joten tuskin hirveesti kukaan kiinnittää huomiota kaula-aukkooni. Pointtini kuitenkin oli että kyllä ihmisillä saattaa olla omakin syy miksi pitää tietynlaisia vaatteita. Eikä vaan "tahdon esitellä hieman povea jne."

      • Anonyymi

        Gengittää... 😂 Siis hengittää 😊👌


      • Anonyymi

        Itse tunnen yhden naisen joka on mielestäni kivan näköinen mutta myös hyvä tyyppi ja se saa aikaan sen että hän myös kiinnostaa seksuaalisesti. Mutta kaveruus menee joskus kaiken edelle ja niinkuin tuossa aiemmin kommentoin jo, niin se puseron sisään kurkkaus tapahtui joko omasta mokastani tai hänen syötöstä ja hän kuittasi sen myöhemmin lyhyellä sanalla ja kaveruus jatkuu! Hänessä on paljon mielenkiintoista


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe