olen naimisissa oleva mies .lapsia. talo auto.ym.ym
mutta nyt on alkanut tuntuun että vierasta pimppiä pitäs saada aattelin käydä maksullisissa niin ei tuu ihmisuhde systeemeitä
kannattaako??
vierasta
18
2329
Vastaukset
- Ukko
Jos pitää saada vierasta pimppiä, niin ota se maksullinen. Mutta muista se suojautuminen!
- apollo
Mieti hyvä ihminen ennen kuin lähdet halujesi perässä juoksemaan, että onko se vieras pillu vaimosi, lapsesi, talosi ja autosi arvoinen asia. Vaikka kävisit vieraissa maksutta tai maksullisesti, se todennäköisesti tulee jonakin päivänä ilmi. Sinä päivänä voit menettää perheesi. Vain yhden pillun takia!!! Jos se on sinulle niin tärkeää niin mikä siinä sitten auttaa. Jos ei ole, niin osta seksikaupasta tekopimpero tai pumpattava. Yhtä hyviltä ne tuntuu kuin vieras pillukin ja sitä paitsi niistä ei tarvi maksaa kuin kerran.
- pettynyt
Miten ihminen voi ajatella noin? Vaikka et tekoihin loppupeleissä päätyisikään niin jo teon todellinen harkitseminen on jo tarpeeksi halveksittavaa.Toisaalta en ole toista tuomitsemaan, mutta pelottaa itsenikin puolesta jos törmäisin sinunlaiseen ihmiseen.Toista ei voi noin satuttaa.Jos et muuta mieti niin ajattele lapsiasi.Ikinä en soisi kenellekkään perheen hajoamista, olen kokenut sen seuraukset.Toivon silti sinulle kaikkea parasta!
- Väinämöinen
Ota kuule edustava kaunis nainen. Ajeluta sitä autollasi, ja sillä on kaunis edustuskoti Kuusisaaressa missä voit sitä nussia. Jos rahat käy vähiin, ota velkaa taloa tai muuta omaisuutta vastaan. Sano työpaikalla että olet sairaalahoidossa niin voit honklata sitä naista vittuun päivat pitkät. Illalla viet vaimolle silkkisukkia ja lapsosille shuglaa ja heduja.
- usko tai älä
Oletko ajatellut sellaista asiaa, että mitä sinä tahdot siitä vieraasta pimpistä?
Oletko ajatellut sitä, että vaimosi voisi tarjota sinulle ekstaasiin vieviä juttuja, ilman mitään riskejä?
Sinun tarvitsee vain johdatella/keskustella vaimosi kanssa asiasta.
Oman luotettavan ja luotetun kumppanin kanssa voi saada aikaan sellaisia "juttuja", että videot ja filmit on ihan paperia.
Keskustelemalla siitä mikä on miehen ja naisen mielestä hillitöntä, kuten M.A. Numminen asian ilmaisee, saadaan aikaan sellainen fiilis, että se voittaa maksullisen 15 min in out in out ja pihalle jutun 100-0!!!!
Eli neuvoni on kysy omalta rakkaaltasi mitä hän haluaa, mikä on hillitöntä!!! Sen jälkeen hänkin kysyy sitä samaa sinulta !!!
T: nimimerkki muutakin on kierretty kuin tahkoa - m29
usko tai älä kirjoitti:
Oletko ajatellut sellaista asiaa, että mitä sinä tahdot siitä vieraasta pimpistä?
Oletko ajatellut sitä, että vaimosi voisi tarjota sinulle ekstaasiin vieviä juttuja, ilman mitään riskejä?
Oman luotettavan ja luotetun kumppanin kanssa voi saada aikaan sellaisia "juttuja", että videot ja filmit on ihan paperia.
Keskustelemalla siitä mikä on miehen ja naisen mielestä hillitöntä, kuten M.A. Numminen asian ilmaisee, saadaan aikaan sellainen fiilis, että se voittaa maksullisen 15 min in out in out ja pihalle jutun 100-0!!!!
Eli neuvoni on kysy omalta rakkaaltasi mitä hän haluaa, mikä on hillitöntä!!! Sen jälkeen hänkin kysyy sitä samaa sinulta !!!
T: nimimerkki muutakin on kierretty kuin tahkoakyllä pysyä oman vaimon luona. Toivottavasti hän kuuntelee ja tekee muutakin kuin makaa selällään laksien tapetin kuvioita.
- tainnut kiertää tahkoa liian kauan
usko tai älä kirjoitti:
T: nimimerkki muutakin on kierretty kuin tahkoaTaidat elää haavemaailmassa ei vaimot muutaman vuoden jälkeen tarjoa mitään muutakuin laskut maksettaviksi......
- uteliasUlla
tainnut kiertää tahkoa liian kauan kirjoitti:
Taidat elää haavemaailmassa ei vaimot muutaman vuoden jälkeen tarjoa mitään muutakuin laskut maksettaviksi......
Jaahas, vai niin sinä meinasit? Eikö se eukkos anna tarpeeksi pimppiä sulle vai alkaako avioseksi kyllästyttää? Ihan mielenkiinnosta kyselen että minkä ikäinen mies olet? kuinka kauan olette olleet aviossa? onko muksuja ja minkä ikäiisä? ja miten usein sitä seksiä on, ja joudutko pyytämään/vonkaamaan sitä eukoltasi vai onko myös hän alotteellinen? onko seksi monipuolista ja hyvää!?
- Kolopesijä32
uteliasUlla kirjoitti:
Jaahas, vai niin sinä meinasit? Eikö se eukkos anna tarpeeksi pimppiä sulle vai alkaako avioseksi kyllästyttää? Ihan mielenkiinnosta kyselen että minkä ikäinen mies olet? kuinka kauan olette olleet aviossa? onko muksuja ja minkä ikäiisä? ja miten usein sitä seksiä on, ja joudutko pyytämään/vonkaamaan sitä eukoltasi vai onko myös hän alotteellinen? onko seksi monipuolista ja hyvää!?
minäkin haluaisin vierasta pillua. Vaimo on väljäpilluinen ja on pettänyt. Takana 10 vuoden suhde. Pillua saa niin paljon kuin huvittaa. Seksi on periaatteessa monipuolista ja hyvää, mutta pillun väljyys ja naisen rupsahdus veltostuttaa kullia.
- ...
Kolopesijä32 kirjoitti:
minäkin haluaisin vierasta pillua. Vaimo on väljäpilluinen ja on pettänyt. Takana 10 vuoden suhde. Pillua saa niin paljon kuin huvittaa. Seksi on periaatteessa monipuolista ja hyvää, mutta pillun väljyys ja naisen rupsahdus veltostuttaa kullia.
ettei sulla vaan enää stondaa kunnolla, mutta sillä ole mitään tekemistä vimon pimpan väljyyden tai vaimon rupsahtamisen kanssa. Turha luulla, että se sun pippelis seisoisi vieraassakaan pimpassa.
- ...
niin saat ihan ilmaiseksi ja juuri silloin, kun haluat. Jos kyllästyt, voit aina vaihtaa uuteen.
- eronneita
tyrkkypatjoja riittää.
- smlsmlsml
eronneita kirjoitti:
tyrkkypatjoja riittää.
sulla taitaa olla jokin ongelma asian suhteen..?
- Ugh, olen puhunut
eronneita kirjoitti:
tyrkkypatjoja riittää.
oma miehesi on lähtenyt kävelemään ja jättänyt sinut kuin nallin kalliolle. Mitä tekee jätetty nainen? Pistää vahingon kiertämään, tietenkin. Ja jankuttaa jankuttamistaan kuinka hän on vaan seksiä vailla, vaikka itseasiassa ei uskalla edes itselleen tunnustaa että ottaisi varatun miehen itselleen heti, jos vaan saisi. Mutta kun ei saa ja tietää sen itsekin. Ei noita kukaan itselleen vaimoksi ota, mutta hyvänä kakkosena menee monelle miehelle, kunnes on noin viisikymppisenä loppuunpantu.
- Elävä nainen
Ugh, olen puhunut kirjoitti:
oma miehesi on lähtenyt kävelemään ja jättänyt sinut kuin nallin kalliolle. Mitä tekee jätetty nainen? Pistää vahingon kiertämään, tietenkin. Ja jankuttaa jankuttamistaan kuinka hän on vaan seksiä vailla, vaikka itseasiassa ei uskalla edes itselleen tunnustaa että ottaisi varatun miehen itselleen heti, jos vaan saisi. Mutta kun ei saa ja tietää sen itsekin. Ei noita kukaan itselleen vaimoksi ota, mutta hyvänä kakkosena menee monelle miehelle, kunnes on noin viisikymppisenä loppuunpantu.
Surullista tajuta tuo miesten kova maailma. Panoa ja patjaa - ei monellekaan nainen ole muuta. Toivottavasti ovat tyytymättömiä ja onnettomia, kun eivät tajua seksuaalisuuden laajempaa merkitystä. Nautittavuus ja onni tulee, jos osaa olla ihminen ihmiselle. Anteeksiantoa,ymmärrystä,vilpittömyyttä, antamista,saamista,lämpöä - oli sitten ykkönen tai kakkonen alla.Tuskin nämä luomakunnan kruunut omaa ykköstä arvostaa sen kummemmin. onneksi ne vaistoaa ja jättää pois haittaamasta.
- Harkitse tarkkaan...
Kirja
Mars ja Venus vuoteessa
Lue kirja ensin. - sopimus voimaan
Kun kummallakin on lupa käydä vieraissa ei ongelmia ole tai tule. Suosittelen, osa naisista myös haluaa tätä.
Pitkässä parisuhteessa usein molemmat haluaa vaitelua, joten on täysin ymmärrettävää. Pääasiahan on että peli on reilua ja molemmilla samat säännöt. - kohtalotoveri
älä murehdi vaan anna mennä. Itse olen samassa tilanteessa eikä perus perhe-elämä ole muuttunut miksikään vaikka välillä piristääkin omaa elämäänsä. Päinvastoin, vaimonkin kanssa on alkanut petipuuhat toimimaan paremmin kun olen huomannut että itsekin voi sanoa mitä haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758