..miesystäväni lähtee tänään yksin (kavereiden kanssa) kapakkaan.. Minua ei koskaan huvita lähteä yksin (kavereidenkaan kanssa), mutta miestä kyllä. Mikähän olisikaan reaktio, jos minä kerrankin haluaisin lähteä yksin. Varmaan sama kuin ystävättäreni miehellä, eli hän lähtisi sitten myös, ei kestäisi kuitenkaan että MINÄ olisin yksin jossain juhlimassa..
Ja taas kerran...
6
847
Vastaukset
- ------------
Kokeile! Et voi tietää muuten, päättelysi on ontuva.
- Asiasta huvittunut
Entäs sitten vaikka lähtisikin? Jos kerran viihdyt paremmin kotona, niin mikä on ongelma? Ei se äijä oo siellä sua estämässä, senkus lähet bailaamaan.
Kyllä mäkin varmaan pitkässä suhteessa käyttäysin kaikki mahdolliset "henkireiät", eli jos tyttö lähtis ulos, niin en takuulla jäis kotia nysväämään.- on...
Pointti oli varmaan se, että tyttö haluais viettä koti-iltaa miehensä kanssa mutta miestä ei kiinnosta. Tiedän miten typerää se on harmitella tollasessa tilanteessa mutta ei sille harmitukselle mahda mitään. Nimimerkillä kokemusta on toden teolla.
Se on sitä, että ihmiset haluaa eri asioita. Naiset tykkäis olla kotona kultansa kanssa, käpertyä sohvalle tai muuta vastaavaa. Mies haluaa mielummin olla baarissa kavereiden kanssa ja sit toinen aina pettyy. Itsekin elin vastaavanlaisessa tilanteessa. Itselläni ei ollut mitään kiinnostusta lähteä baariin eikä oikein baarikavereitakaan. Poikakaveri kyllä lähti ja usein, vaikkka yksinkin kun viinaa teki mieli. Oli helvetin tyhmää jäädä yksin kotiin harmittelemaan ja harmitti se että toisen meno harmitti. Ihan typerää mutta tunteita nekin on. Kai ne kuuluu naisen elämään, halusimme tai emme... - Annikki
on... kirjoitti:
Pointti oli varmaan se, että tyttö haluais viettä koti-iltaa miehensä kanssa mutta miestä ei kiinnosta. Tiedän miten typerää se on harmitella tollasessa tilanteessa mutta ei sille harmitukselle mahda mitään. Nimimerkillä kokemusta on toden teolla.
Se on sitä, että ihmiset haluaa eri asioita. Naiset tykkäis olla kotona kultansa kanssa, käpertyä sohvalle tai muuta vastaavaa. Mies haluaa mielummin olla baarissa kavereiden kanssa ja sit toinen aina pettyy. Itsekin elin vastaavanlaisessa tilanteessa. Itselläni ei ollut mitään kiinnostusta lähteä baariin eikä oikein baarikavereitakaan. Poikakaveri kyllä lähti ja usein, vaikkka yksinkin kun viinaa teki mieli. Oli helvetin tyhmää jäädä yksin kotiin harmittelemaan ja harmitti se että toisen meno harmitti. Ihan typerää mutta tunteita nekin on. Kai ne kuuluu naisen elämään, halusimme tai emme...Nimenomaan minä nauttisin siitä yhteisestä ajasta viettää koti-iltaa ja kyhjöttää kullan kainalossa..
Mutta tuntuu että aina pitää olla menossa, yhdessä tai erikseen. Mullakin sellaiset ystävät joiden kanssa olis tosi kiva joskus lähteä kapakkaan, ovat naimisissa/avoliitossa eivätkä tunne kiinnostusta lähteä juhlimaan tai miehet ovat niin mustasukkaisia etteivät päästä tai nainen ei viitsi "suututtaa" MUSTISMIESTÄÄN..
Ja sitten jos on pettynyt aiemmissa ihmissuhteissaan (petetty), niin on tosi vaikea rueta 100%:sti luottamaan toiseen, ettei hän eksy vieraisiin vuoteisiin..
- Raitis kunnon mies
Ei käynyt mullakaan flaksi nuorempana kun olin rehti ja raitis (= tylsä). Nyt se samat akat poraa mulle kun niiden juoppoäijät teki sitä tai tätä ja kehuu mun muijalle kuinka sillä kävi tuuri miehen suhteen. Kaikille tiedoksi: kyse ei ole tuurista vaan omista valinnoista. Jos otat alkoholistimiehen se on ihan oma valinta.
Eli koska sä et halua käydä baareissa, niin sun miehesikään ei saisi käydä? Joopa, joo. Tuossa on kyllä jotain tuttua naisen logiikkaa, mitä minä en aivan ymmärrä.
Miksi muuten luulet, että miehesi ei uskaltaisi päästää sinua yksin baariin?
Minua ei häiritse mitenkään, vaikka vaimo lähteekin välillä ystäviensä kanssa baariin. Pikemminkin ihan hyvä, kun käy "tuulettumassa".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873