Onko kenelläkään kokemuksia minkälaista on olla hollantilaisen miehen kanssa suhteessa, löytyykö kulttuureista suuriakin eroja?
hollantilaisen kanssa
4
741
Vastaukset
- nainen 27
Hei,
Seurustelen ja olen asunutkin Hollannissa joten olen ehkä kelpo vastaamaan tähän :)
Mitään niin suuria kulttuurieroja ei mielestäni ole että niitä kannattaisi erikseen mainita.
Mitä itse ajattelit erityisesti ? - ......
Luullakseni ihan suomalaisenkaltaista. Ystäväni pettyi hollantilaiseen, hyvältä kuulostivat s-postit ynnä muut rakkaudenosoitukset, mutta loppujen lopuksi tyypille oli välimatka liikaa ja palasi entisensä luo...
Kun tarkemmin ajattelen, samoin kävi myös toiselle ystävälleni hollantilaisen kanssa. Vaikka ei tämä tietysti mitää jumalan sanaa ole, ja ihmiset ovat yksilöitä. - Juliana
Hollantilaisen poikaystavani takia tulin Hollantiin yli kymmenen vuotta sitten. Suhteeni hollantilaisen kanssa oli kahden vuoden jalkeen historiaa, syyna hanen eparoimisensa. Muuten mies oli ihan ok, kotona auttoi siivouksessa, ruoanlaitossa, ostosten teossa, yms. Mielestani ei kulttuureissamme ole suuriakaan eroja, se ei ainakaan pitaisi olla syy suhteenne epaonnistumiseen. Henkilostahan se on aina kiinni jos suhde onnistuu tai ei; olipa han ulkomaalainen tai ei!
- loveli2
Hei,
Seurustelin noin vuoden hollantilaisen miehen kanssa. Mitään sen suurempia kulttuurieroja ei mielestäni ollut...tosin hollantilaiset miehet ovat mielestäni paljon avoimempia tunteiden suhteen kuin suomalaiset (no tähän ei tosin paljon vaadita! ;) ) Ja perhekeskeisiäkin ovat (eli monesti asutaan kotona vielä 20 ...ja äiti huolehtii...) Tosin kaikki riippuu niin persoonasta...eli enpä usko että kovin suuria yleistyksiä voi tehdä. Kaikinpuolin hyvä kuva jäi...tosin suhde kaatui eli ongelmitta ei selvitty...Mutta tsemppiä! Ja jos kaukosuhde on kyseessä...kärsivällisyyttä ja luottamusta tarvitaan runsaasti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163