PIKKUJOULUISSA PETTÄMINEN

Tytsykkäinen

Luin juuri lehdestä järisyttävän tiedon siitä, kuinka moni pettää puolisoaan pikkujouluissa
Onko pikkujoulu joku ns. laillistettu pettämisjuhla vai saako kuningas alkoholi vain tunneköyhän suomalaisen pään sekaisin? Kai sitä ny helekutti vietä vois antaa muunkinlaisen joululahjan puolisolleen kuin eropaperit????
Ei kait kukaan ole niin hullu että jatkaisi suhdetta tällaisen episodin jälkeen????

Kertokaahan mielipiteenne!!!!! Jos uskallatte

10

4009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä asiaa

Mua on aina ihmetyttäny toi pikkujoulujen mainostaminen pettämistapahtumana.Mulle toi pikkujoulu on ainaki vain yks illanvietto muitten joukossa.Enkä kyllä tähän päivään mennessä(25 v.)ole ketään pettäny eikä kyllä tulis mieleenkään.Jos se sitte joilleki ihmisille tosiaan on vuoden ainut kerta ku pääsevät kotoaan tuulettumaan, en tiedä mistä muusta vois johtua.

• wera-aleksa

No joo, vietimme pikkujouluja työkaverereiden kanssa ja loppuillasta päädyin suutelemaan työkaveriani. Eihän sitä voi aina alkohoöinkaan syyksi laittaa, peiliin on kuitenkin pakko katsella huomennakin ja mentävä töihin. Työkaverini kanssa ollaan tehty töitä kauan ja pakostikkin suhteesta tulee tavallaan läheinen ja tärkeä.Mä ainakin vietän töissä aikaa melkein enemmän kuin kotona. Mulla on kotona mennyt huonosti jonkun aikaa ja sitten tavallaan asiat lipsahti. Mä en missään nimissä pikkujouluihin lähtenyt iskeen miehiä tai miettiin että saiskos seksiä. Näin vaan tapahtu. Ei sen enempää selityksiä.

• OLET VARMAAN...
        wera-aleksa kirjoitti:

No joo, vietimme pikkujouluja työkaverereiden kanssa ja loppuillasta päädyin suutelemaan työkaveriani. Eihän sitä voi aina alkohoöinkaan syyksi laittaa, peiliin on kuitenkin pakko katsella huomennakin ja mentävä töihin. Työkaverini kanssa ollaan tehty töitä kauan ja pakostikkin suhteesta tulee tavallaan läheinen ja tärkeä.Mä ainakin vietän töissä aikaa melkein enemmän kuin kotona. Mulla on kotona mennyt huonosti jonkun aikaa ja sitten tavallaan asiat lipsahti. Mä en missään nimissä pikkujouluihin lähtenyt iskeen miehiä tai miettiin että saiskos seksiä. Näin vaan tapahtu. Ei sen enempää selityksiä.

jonkin sortin "KONTTORI ROTTA"!

• wera-aleksa
        OLET VARMAAN... kirjoitti:

jonkin sortin "KONTTORI ROTTA"!

Oon joo, aika isossa firmassa suomennniemellä ja töitä riittää. Mä luin kans jutun pettämisistä jommasta kummasta iltapäivälehdestä ja siltikään en oikein usko moiseen potaskaan. Miehet muka hakis pelkkiä panoja jne.juttuhan oli kitjotettu niin että pikkujouluista etsitään vain yhden illan juttuja. Oikeesti olisin ihan kiinnostunut tietään onko kukaan löytänyt rakastaan pikkujouluista?
        Mun ensimmäinen työpäivä pikkujoulujen jälkeen oli aika kumma. Työkaverini olis kiinnostunut musta ja ihan päätöntä on se että mä ihastuin myös. Joten nythän mä viihdyn töissä vielä paremmin.

• PIKKUJOULUISSA

ja mieleeni ei tullutkaan pettäminen. Miksi halutakkaan, ku kotona on odottanut tuo pieni ja lämpöinen jo reilut 15 vuotta.
      ...kele, ei tuossa tutkimuksessa kuitenkaan ole kuin PIENI OTANTA SUOMALAISISTA.

• otos

Tuollaisen gallupin otos on aika huono ja harhaanjohtava, sillä itse ainakin uskon ,että siihen vastaavat herkemmin ne jotka ovat pettäneet tai tulleet petetyiksi. Parempi kuva tulisi jos sama kysely tehtäisiin esim. puhelin kyselynä ja satunnais otoksena. Mutta tämä vain mun mielipide...

T.Pikkujouluton.

• miksu

Iltapäivälehtien "tutkimukset" nyt ovat mitä ovat. Tärkeintä on sokeeraava tulos, ei tutkimuksen oikea toteutus ym. Otos on huono (liian suppea tai muutenkin), tuloksia luetaan miten halutaan (vääristellään lievästi siis), tehdään omia johtopäätösiä, mitäs vielä tähän listaan lisäisi.

Syksyllä oli jommassakummassa iltapäivälehdessä juttu, kuinka "nuoret elävät sosiaalituilla". Mikä on nuori, mikä lasketaan tuilla elämiseksi... Annettiin kuva että suomalaiset nuoret ovat pelkkiä pummeja, jotka vain tekevät etelänmatkoja tukirahoilla. Todellisuudessa tutkimus ei osoittanut mitään hälyyttävää / aiemmasta poikkeavaa, mutta ko. iltapäivälehti (ja muuten mtv3 uutisetkin hieman) tulkitsivat tuloksia miten halusivat, siten että saadaan taas yksi vetävä otsikko.

• Pettääköhän Kake vaimoaan Reijon vai Eskon kanssa? Hehehhh...

Ei ole ollut meidän työpaikalla ongelmia pettämisien kanssa, kun ei ole ainuttakaan naista töissä eikä viinaakaan tarjota kuin aperetiivi ennen ruokaa ja konjakit jälkiruokakahvin kera.

Vaimokin joutuu omissa pikkujouluissa miettimään pettääkö minua Satun vai Kaisan kanssa.

• Nainen jo

Ensinnäkin, yhdyn aiempiin puhujiin tästä iltapäivälehtien "tutkimusten" luotettavuudesta... Luku ei ole luotettava.

Mutta aloittajalle tiedoksi, että todella moni jatkaa parisuhdettaan pettämisen jälkeenkin. Yhden illan hoidon jälkeen ei ole kovin järkevää heittää harkitsematta menemään vaikkapa 10 vuoden liittoa jossa yhdessä kasvatetaan kahta lasta, ja jossa onnellisia hetkiä on suurin osa! Onneksi rakkautta löytyy monista liitoista niin paljon, että satunnainen yhden kerran tapahtuva humalapano ei sitä kaada. Kun suhde on riittävän vahva ja asiat käsitellään hyvin, niin suhdetta ei kaada aina edes puoli vuotta kestänyt sivusuhde.

Niin, ja kun pettää kerran, niin ei välttämättä petä toista kertaa. Tämän voin allekirjoittaa vankalla vuosien kokemuksella muutamastakin parisuhteesta lähipiirissäni ja omalla kohdallani.

• Sara

Pelasin poikaystäväni kännykällä erästä peliä ja kun olin lopetellut pelaamisen, tuli yhtäkkiä uteliaisuus jätkäkaverini tekstiviestejä kohtaan. Kuinka ollakkaan, yksi jätkäni kavereista, josta en ole pitänyt ikinä (hänkin varattu), oli lähettänyt jätkäkaverilleni viestin: "lähetkö mun kans tallinnaan pikkujoulu pillulle?" Siis mitä vittua? Tekis mieli ampua koko tyyppi. Mielenkiintosta on mitä jätkäni on tähän vastannu... Ainakaan ei vielä ole kysynyt lupaa lähteä tallinnassa käymään. huhhuh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109