Mitä niistä suosittelette, missä on hinta/ laatusuhde paras?
Minkä merkkisiä webastoja on olemassa?
6
2012
Vastaukset
on vain yhden merkkisiä. Ladoja on myös vain yhden merkkisiä. Ja niin edelleen.
- sen sijaan
polttoainelämmittimiä on noin alkajaisiksi vaikkapa: adric, eberi (eberspächer), frico, mikuni, wepasto. Eksoottisempiakin tapauksia löytyy...
- libasto
Webasto on webasto ja libasto on libasto, mutta webaston tyyppistä polttoainelämmitintä tekee mm. eberspächer joka ihan käyttökelpoinen. En oo verrannut eroa webaston ja eberin välillä, mutta kyllä se ainakin volvon lämmittää.
- Werttikin
märillä saunapuilla, on se semmone värkki se
- Thermo top 50
http://www.kaha.fi/cgi-bin/product/view.pl?bid=64 hyvä peli joskin kallis kotimaasta ostettuna ja asennettuna 1500€. 10min lämmitys riittää -20 saakka .täytyy vaan muistaa että jos lämmitin käy 10min täytyy moottoria käyttää 20min niin pysyy akku täydessä latingissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914