Siis sen tiedän että jakajan palkka naiselle on 1290 euroa kuussa ja siitä sit ne verotpois.Nyt herääkin kysymys että maksetaanko se yhden alueen mukaan? Jos otan kaksi niin nouseeko palkka?
Postinjakaja
12
17551
Vastaukset
- palkka
noin pieni voi olla??orjatyötä
- Postman Pat
Eihän postinjakajat 8h päivää sentään tee?
- mooses
Postman Pat kirjoitti:
Eihän postinjakajat 8h päivää sentään tee?
Jakajan palkka on tosiaan noin pieni.Ja kyllä tänä päivänätehdään 8tunnin päiviä. Aamulla lajittelu ja sitten jako.
- Mikaji
mooses kirjoitti:
Jakajan palkka on tosiaan noin pieni.Ja kyllä tänä päivänätehdään 8tunnin päiviä. Aamulla lajittelu ja sitten jako.
Olen ollut postissa jakajana nyt 3v ,käteen jää 1300e,18% verot.
Ikälisät tulevat ekan kerran 2v jälkeen ja kun osaat 2 tai enenmmän piirejä niin sen pitäisi näkyä palkassa ja jos on pitkään ollut näkymättä niin saat takautuvasti ne itelles. - työhaluinen
Mikaji kirjoitti:
Olen ollut postissa jakajana nyt 3v ,käteen jää 1300e,18% verot.
Ikälisät tulevat ekan kerran 2v jälkeen ja kun osaat 2 tai enenmmän piirejä niin sen pitäisi näkyä palkassa ja jos on pitkään ollut näkymättä niin saat takautuvasti ne itelles.Ai mikä saa itselle, jos mikä/kuka ollut näkymättä ??
- rauhanturvaaja
työhaluinen kirjoitti:
Ai mikä saa itselle, jos mikä/kuka ollut näkymättä ??
etsi työhaluinen jotain muuta,vaikkapa kebab kioskilta.Posti voi olla sulla hieman vaativa paikka.
- wdvwdv
rauhanturvaaja kirjoitti:
etsi työhaluinen jotain muuta,vaikkapa kebab kioskilta.Posti voi olla sulla hieman vaativa paikka.
"rauhanturvaaja" hei! ei C-ryhmän kaverien tarvi mennä armeijaan, ja YK-hommista on turha haaveilla. kuuntele vaan kun gona-käivärät kertoo rasvajuttuja, niin pääset sinäkin tunnelmaan...ja illalla sitten iisot itkut tyynyyn!
- Kasufasu
Moip! Tietääkös joku, mihin aikaan postinjakaja joutuu heräämään? Kysymyksellä on kiire!!!
- jusupof
Kasufasu kirjoitti:
Moip! Tietääkös joku, mihin aikaan postinjakaja joutuu heräämään? Kysymyksellä on kiire!!!
Useimmilla jakajilla alkaa päivä siinä 6.30.
Itse heräilen tos viiden jäljestä. Kaikkeen tottuu. - pian ex-hullu
Postinjakajalle maksetaan vain yhdestä alueesta eli reitistä, mutta reitti onkin sitten niin iso, että kovakuntoisempikin kaveri on päivän päätyttyä puolikuollut. Kahden reitin lajittelu ja jako olisi tänä päivänä tarkoittanut sitä, että pääsisin kotiin vasta kymppiuutisten jälkeen.
- 17
pian ex-hullu kirjoitti:
Postinjakajalle maksetaan vain yhdestä alueesta eli reitistä, mutta reitti onkin sitten niin iso, että kovakuntoisempikin kaveri on päivän päätyttyä puolikuollut. Kahden reitin lajittelu ja jako olisi tänä päivänä tarkoittanut sitä, että pääsisin kotiin vasta kymppiuutisten jälkeen.
Käsittääkseni Itella tekee edelleen työmäärän lisääntymiseen johtavia uudistuksia. Noin vuosi sitten itse vietin muutaman kuukauden postijakeluhommissa. Muistaakseni jaoin postit noin 400 asuntoon. Päivittäinen työaika ylittyi lähes säännönmukaisesti, ja niin monelta muultakin, joskus jopa useammalla tunnilla. Käytännössä monelta meiltä kynittiin 2-3 ekstratyöpäivää kuukaudessa. Varsinkin kesätyöläisenä voi helposti saada väärän kuvan työn luonteesta, koska jakelutaakka on silloin kaikkein pienimmillään.
- Anonyymi
Palkat edelleen samaa 1290e / kk luokkaa, vaikka aloituksesta on kulunut jo 18 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262716Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381176- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877