Kasvatan pitkiä hiuksia ja meinaa mennä germot odotellessa.. mietin että jos ostais peruukin ja käyttäs sitä niinä päivinä kun haluaa näyttää vähän paremmalta... mut onko peruukki ihan mauton juttu? ja onko tollasissa keinokuitusissa peruukeissa mitään järkeä, onko ne ihan kauheen näkösiä... niin ja mistä sais edullisesti peruukkeja jos ensin kokeilis ja sit ostas paremman myöhemmin jos tuntuu ok:lta?
Peruukki
4
1282
Vastaukset
- nimetön
en välttämättä peruukkia ostaisi. Minun mielestäni peruukki ei ole aidon näköinen, ja jos on herkkä päänahka,niin peruukki saatta kutittaa päätä aika ikävästi :(
- spape
Olen kuullut,että ainakin helsingissä ois hyvä peruukkikauppa.
Ei se välttis mauton juttu ole.
Mutta sen sanon,että jos meinaat peruukin hankkia, niin osta heti kerralla kunnollinen peruukki. - peruukit yleensä
hei
nykyisin suuri osa peruukeista on ilmeisesti keinokuitua. Mutta uutena ja jos on hoitanut hyvin, ei sitäkään niin helposti erota oikeasta tukasta.
"Oikea tukka"-peruukit ovat suomessa enimmäkseen tilaustavaraa. Eli sinun mittoihin tehdään? Tai muokataan valmis peruukki juuri sulle sopivaksi.
Olen nyt itse käyttänyt 4 kk keinokuituperuukkia, en usko että sitä monet huomaa peruukiksi. Eikä se nyt niin kamalasti hankaa tai mitään! (vaikkei ole sytostaattihoidon takia yhtään omaa tukkaa).
Peruukki voi olla ihan kiva hankinta! Malleissa on nykyään valinnan varaa.
Ihan älyttömän halpaa ei kannata ostaa, halpa hinta = huono laatu.
Omani oli n 300 e.
Jotkut ovat käyneet virossa ostamassa peruukin. Siellä niiden hinnat ainakin on tosi paljon halvemmat kuin suomessa. Olisko sulla sinne matkaa!
Ja netistäkin voi ostaa, mutta siitä en osaa sanoa kyllä mitään. Ainakin sun pitäis liikkeessä kokeilla mikä koko on sulle sopiva!
Oletko katsonut netistä mm Elle Willellä on kivoja malleja.
Marssi rohkeasti vaan peruukkiliikkeeseen sisään, niitä on tosi monilla paikkakunnilla. Ja mieluummin tee niin, että kokeilet ja katsastelet etkä ollenkaan osta eka kerralla. Mietit vähän pitempään oliks joku niistä tosi kiva ja katsot vielä muualtakin.
ps-peruukin tunnistaa peruukiksi, jos se on älyttömän paksu ja 'tuuhea' - niinkuin joku eläin olis istahtanut päähän.
tai jos se väri on kauheen tumma... epäluonnollinen. Mutta on sellaisiakin missä on luontevan näköisiä raitoja.
Peruukit on aika tulenarkoja eikä kestä kuumuutta yhtään. Ja niillä on omat pesu- ja hoitoaineet sekä mahdollinen muotoilugeeli. Normaaliaineet ei käy.
mukavaa testailua- kannattaako?
Ole ntällä hetkellä keski-Euroopassa ja mietin että täältä vois saada eddullisesti peruukkeja... pitää vaan etsiä että missä niitä kauppoja on... olis kiva, kun vois vaitaa hiustyyliä helposti aina välillä... Ebayssa oli myynnissä tosi hienoja peruukkeja ja kalleimmat näytti todella hyviltä... uskaltaiskohan sieltä tilata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676