Mulla on sellainen kiva ihmeellinen ominaisuus, et kun liikun jonkun kaverin kanssa, niin heti kohta se löytää miehen.
Tämä on käynyt muutaman vuoden aikana yli kymmenelle kaverille tai tutulle. Pitäisi varmasti laittaa jo tämä ominaisuus rahoiksi. Kaikki sinkkunaiset mun luokse vähäks aikaa liikkumaan, saatte miehen ja mä vähän liksaa. Mä vain sanoisin miehille että tässä on mun kaveri ja kaikki järjestyy melkein siinä samassa. Helppoa näyttää olevan. Paritus on laitonta puuhaa, mutta näin vain näyttää jatkuvasti käyvän. Joudunkohan mä tän ominaisuuteni vuoksi kohta linnaan?
erilainen ominaisuus
6
781
Vastaukset
- (liksan avulla)
Täytyy vaan opetella poppakonsteja.Lehdissä on yleensä vinkkejä päivä-ja iltalookeihin erinäköisille tytöille/naisille.Ainoa ongelma on että käy vähän kalliiksi, jso pitää ostaa kaikki mitä ois pitänyt saada ilmaiseksi luonnonlahjoina, no..Miellyttämishaluiset naisethan ovat suuri rahasampo ja se kassa virtaa heti kun Lindexillä on ALEt.Koreissa usein ne mikkihiiriset balkonetit.Niitähän kaikki haluaa.
- onnea tulevalle yritykselle...
En tule asiakkaaksi, mutta onnea uudelle yrittäjälle! Mutta tunnen mukavia miehiä, jotka kaipaisivat apua eli voitaisiinko tutustuttaa nämä naiset näihin tasapainoisiin, mukaviin miehiin?
- kohtalotoveri
eli ihme juttu.Ihmettelen mikä on homman nimi - itse olen hyväntuulinen ja sosiaalinen, mielestäni tosi ok.Mutta kuinkas käy; murjottavat hissukat kaverini pokaavat miehet. Tuntuu että minä olen se, joka saan miehet lähestymään, mutta sitten kuitenkin tylsä ystäväni noukkii miehet. Näin se nyt menee. Kaipa olen liian haasteellinen, nynny tavis on miehelle turvallisempi iskukohde.Elikkäs seuraavan kerran kun lähden baariin, laitan huulen mutturaan ja äksyilen -eiköhän flaksi ala käydä!
- Beelsepupi
Ukolle olis käyttöä, joten mä tuun messiin hetipaikalla ;)
- hirviömagneetti
mä haluaisin löytää miehen. Mutta, mitäs sitten, kun kaikki sun ympäriltä vakiintuu, ja sie se edelleen porskutat yssisseen? Mitäs jos keskittyisit oman miehen hankintaan? Vai onko motiivina vain pelkästään kavereista eroon pääseminen?
- single-elli
En mä ole keskittynyt niille ketään löytämään eikä ole motiivia. Mä haluaisin pitää ne kamuina, mut ne katoaa siitä ihmeellisesti. Ollaan vain kuljettu ympäriinsä ja mä olen vain ollut.. :) Siitä ne sitten yksitellen päätyvät johonkin kainaloon. Mun spesiaaliominaisuus vaikuttaa vain muihin. Mun taito ei riitä oman hankintaan. :) Tarvis jonkinlaisen vastavoiman.
Sitä mä tässä et joutuuko siitä linnaan sitten porskuttaan syytettynä parituksesta, kun kamut kaikki vakiintuu?
Ps. Miten muuten oma mies hankitaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764