Pitkävartiset saappaat sopisivat ihanasti monien hameiden kanssa. Ja juuri sellaiset pohjetta myötäilevät, mutta eipä löydy sitten oikeaa kokoa. Nämä ko. malliset saappaat kun on tehty joillekin ihmeen tikkujaloille. Sopiva kengän koko olisi itselleni 37, jolloin tuo pohjeosa on liian tiukka. Kun taas koko 38 on yleensä ihan ok mutta eipä se kenkäosa tunnu kauhean mukavalle. Laihdutus ei oikein auta, pituutta 160 cm, paino 53 ja asiaa ei yhtään helpota se, että ruumiinrakenteeltani olen jo luonnostaa hieman "atleettinen". En siis mikään pieni ja siro riukujalka. (ei ole tarkoitus loukata niitä pieniä ja siroja) Vaan ketuttaa se, että kaikki kivat saappaat pilataan "mittavirheillä".
Saappaat
3
1173
Vastaukset
- pohje
Mulla on ihan sama ongelma. Palmrothin kengistä löysin pohkeesta riittävän kokoiset ja hyvä laatuiset. Mulla on ollut ne pari-kolme vuotta ja ovat olleet hyvät jalassa, eikä laadussakaan valittamista.
- kengän koko 34/35
Mulla on kans paksut pohkeet ja jalan koko 35/2. Palmrothilta löysin unelmien saappaat ja vetoketju menee kiinni eikä edes ole tiukkaa. Kenkien hinta on aika suolainen näin opiskelevalle, mutta kengät ovat joka euron väärti. Laadukkaat, kestävät, kokonaan kotimaiset. Palvelu ainakin Oulussa on huippuluokkaa. Nythän joulun aikaa alkaa alennukset käy ihmeessä kokeilemassa!
- Dhai
kengän koko 34/35 kirjoitti:
Mulla on kans paksut pohkeet ja jalan koko 35/2. Palmrothilta löysin unelmien saappaat ja vetoketju menee kiinni eikä edes ole tiukkaa. Kenkien hinta on aika suolainen näin opiskelevalle, mutta kengät ovat joka euron väärti. Laadukkaat, kestävät, kokonaan kotimaiset. Palvelu ainakin Oulussa on huippuluokkaa. Nythän joulun aikaa alkaa alennukset käy ihmeessä kokeilemassa!
Saman ongelman kanssa painiskelen. Saappaat ei meni millään kiinni pohkeen kohdalta. Mun kohdalla ongelmia aiheuttaa myös se, että muuten jalka on suhteellisen siro, joten jos vetoketju menee kiinni niin nilkka hölskyy valtoimenaan, mikä ei ole kovin hyvä juttu korollisissa kengissä.
Tällä hetkellä mulla on yhdet saappaat Mekasta, jotka ovat ihan ok, aika äärirajoilla nekin, mutta sopii. Samoin talvisaappaat Seppälästä. Onneksi jalan koko sentään on siinä 37-38, joten kokoja löytyy sovitettavaksi. Etsiminen vaan on rasittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737