zoloftista kokemuksia?

Kuinka kaun voi kestää tämä ripulointi?? aloitin lääkkeen noin 5 pv sitten ja hyppään jatkuvasti vessassa..ei kivaa. Pitäisikö lopettaa koko lääkkeen käyttä vai odottaa että helpottaa..??
2387
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

ite alotin joskus Zolftin 50mg, ja jo viikon sisällä nostettiin sataan mg:aan. alotusoireet oli kyllä inhottavat, muttei mulle ripulia tullu, vaikka herkkämahanen olenkin. alotusoireet sinänsä helpottuu merkittävästi yleensä viikon tai kahen aikana. mutta muitakin lääkevaihtoehtoja on, joten tarvittaessa lääkärin kanssa puheeksi ota.

Äänestä

joo


apua psykiatrien uhreille

jo tuhansia autettu !!!


linkki:

http://www.cchr.org/

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mie vaan kirjoitti:

Kuinka kaun voi kestää tämä ripulointi?? aloitin lääkkeen noin 5 pv sitten ja hyppään jatkuvasti vessassa..ei kivaa. Pitäisikö lopettaa koko lääkkeen käyttä vai odottaa että helpottaa..??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu