Rammstein

heavyn kuuntelija

Mikä on Ramsteinin uuden levyn nimi?

12

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin vitun metallia että.

      Dance Metallia, pah..hahah...If you can dance it..it´s not metal!

      • Deutschland

        Moshaustakin ovat jotkut väittäneet tanssimiseksi.

        Makuasia onko Rammstein tanssiheviä vaiko ei. Minulle maistuu heidän tuotoksensa kyllä :)


      • Danke Schön

        Jaa dance metallia? Yhtyeellä yksi "danceen" vivahtava kappale (Du Hast, bändin huonoimpia kapaleita) ja sitten ei olla enää edes metallia. Jepjep. Eihän Anthraxkaan ole metallia, räppiä on pelkästään (I'm the Man), Burzumkin on pelkkää ambienttiulinaa.


      • Danke Schön kirjoitti:

        Jaa dance metallia? Yhtyeellä yksi "danceen" vivahtava kappale (Du Hast, bändin huonoimpia kapaleita) ja sitten ei olla enää edes metallia. Jepjep. Eihän Anthraxkaan ole metallia, räppiä on pelkästään (I'm the Man), Burzumkin on pelkkää ambienttiulinaa.

        Rammsteinin tyypit ovat itsekin jo aikaa sitten sanoneet soittavansa "dance metallia".


      • tanssivavuohi
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Rammsteinin tyypit ovat itsekin jo aikaa sitten sanoneet soittavansa "dance metallia".

        Kyllähän Goatsodomynkin tahdissa danssata kelpaa!


      • Danke Schön
        tanssivavuohi kirjoitti:

        Kyllähän Goatsodomynkin tahdissa danssata kelpaa!

        Mitenkäs sitten Finntroll? Sehän ei ole metallia ollenkaan, iskelmää ja humppaa, saatana! Ja mitenkäs Motörhead, pelkkää sellolla soitettua akustista paskaa (esim. 1916)! Metallicakin on pelkkää countrya ja Brutal Truth teknoa. Jumankauta, mitään ei voi enää kuunnella, mikään ei ole metallia. Oliskohan Mopopsy koko tuotannoltaan tarpeeksi metallista?

        Ja tälle kaikkitietävälle A-P:lle, että kannattaa kuunnella sitä Rammsteinia, eikä lukea netistä mitä ovat joskus sanoneet soittavansa.


      • Flamed92

        ...ei suinkaan ole dance metal vaan Indrustial Metal,eli perinteistä kitaraheviä johon sekoitettu pieni määrä teknoa.Joten turha sekoittaa paskaa teknomusiikkia ja rammsteinia yhteen.


      • Danke Schön kirjoitti:

        Mitenkäs sitten Finntroll? Sehän ei ole metallia ollenkaan, iskelmää ja humppaa, saatana! Ja mitenkäs Motörhead, pelkkää sellolla soitettua akustista paskaa (esim. 1916)! Metallicakin on pelkkää countrya ja Brutal Truth teknoa. Jumankauta, mitään ei voi enää kuunnella, mikään ei ole metallia. Oliskohan Mopopsy koko tuotannoltaan tarpeeksi metallista?

        Ja tälle kaikkitietävälle A-P:lle, että kannattaa kuunnella sitä Rammsteinia, eikä lukea netistä mitä ovat joskus sanoneet soittavansa.

        Tämä on kyllä niin huvittavan kuulosta musiikkia kun
        siellä taustalla pompottaa aina joku hölmön kuuloinen koneella tehty soitin. Kuulostaa niin pilipalimusiikilta. Tuolla laulajalla on niin ärsyttävä ääni että meinaa hermot mennä jos joskus vaikka sattuu tv:stä sitä kuulemaan. Tätä ei pitäisi metalliin liittää. Tämä on samallaista kuin nu metal eli aivan merkityksetöntä musiikkia. Kyllähän nyt kuka tahansa osaa power chordeja soittaa. Ja sinä vielä vertaat tätä Motörheadiin. Ei voi olla mahdollista.


      • Danke Schön
        hell_patrol kirjoitti:

        Tämä on kyllä niin huvittavan kuulosta musiikkia kun
        siellä taustalla pompottaa aina joku hölmön kuuloinen koneella tehty soitin. Kuulostaa niin pilipalimusiikilta. Tuolla laulajalla on niin ärsyttävä ääni että meinaa hermot mennä jos joskus vaikka sattuu tv:stä sitä kuulemaan. Tätä ei pitäisi metalliin liittää. Tämä on samallaista kuin nu metal eli aivan merkityksetöntä musiikkia. Kyllähän nyt kuka tahansa osaa power chordeja soittaa. Ja sinä vielä vertaat tätä Motörheadiin. Ei voi olla mahdollista.

        En ole verrannut Rammsteinia Motörheadiin, vaan vastasin tuon erään urpon dance-metal vertaukseen yhtä typerällä. Tähänhän voi sitten listata muitakin täysin merkityksettömiä no-metal bändejä, ne kun käyttävät koneita taustalla: Ministry, Tiamat, the Kovenant, Godflesh, Burzum, Samael, Type O Negative, jne.


      • bored
        Flamed92 kirjoitti:

        ...ei suinkaan ole dance metal vaan Indrustial Metal,eli perinteistä kitaraheviä johon sekoitettu pieni määrä teknoa.Joten turha sekoittaa paskaa teknomusiikkia ja rammsteinia yhteen.

        olen jotenkin totaalisen täynnä tätä genretappelua. itse en tykkää luokitella bändejä mihinkään genreihin sen kummemmin, kaikki kuitenkin musiikkia.
        itse rammstein on sanonut musiikkinsa kuitenkin olevan lähinnä tanz metallia (=tanssimetalli).

        eniten ärsyttää jotkut kämäset besserwisserit jotka tietävät itse - vain ja ainoastaan - mihin genreen rammstein luokitellaan. onko pakko tunkea bändejä genreihin? tehdäänkö se siksi, että me tyhmät ihmiset emme muuten uskalla kuunnella mitään musiikkia? esim. truuhevareiksi ilmoittautuneet eivät halua kuunnella muuta kuin heviä, koska ovat hevareita.
        lokerointi on hanurista, ihmiset.
        ja sitten naurettava esimerkkitapaus:
        "oon gootti, kuuntelen sikstareit!"
        "et voi olla gootti, gootit ei kuuntele sikstareit. sikstarit on pelkkää poppii kamoon."

        että näin. olen sanottavani sanonut. ottaa vaan aivoon.

        ja lopuksi: rammstein über alles!


    • ophjikghfgv

      Rosenrot

      • Rammstein voidaan luokitella lähinnä niin sanotuksi konemetalliksi, sillä mistään teknosta ei todellakaan ole kysymys.

        Minulle on aivan sama mihin kategoriaan Rammstein luokitellaan sillä loistava bändi on todellakin kyseessä, sitä paitsi Rammstein ei ole tehnyt yhtään huonoa levyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      188
      4386
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      116
      2764
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2254
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2215
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1942
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1424
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1180
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1071
    Aihe