Rammstein

heavyn kuuntelija

Mikä on Ramsteinin uuden levyn nimi?

12

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin vitun metallia että.

      Dance Metallia, pah..hahah...If you can dance it..it´s not metal!

      • Deutschland

        Moshaustakin ovat jotkut väittäneet tanssimiseksi.

        Makuasia onko Rammstein tanssiheviä vaiko ei. Minulle maistuu heidän tuotoksensa kyllä :)


      • Danke Schön

        Jaa dance metallia? Yhtyeellä yksi "danceen" vivahtava kappale (Du Hast, bändin huonoimpia kapaleita) ja sitten ei olla enää edes metallia. Jepjep. Eihän Anthraxkaan ole metallia, räppiä on pelkästään (I'm the Man), Burzumkin on pelkkää ambienttiulinaa.


      • Danke Schön kirjoitti:

        Jaa dance metallia? Yhtyeellä yksi "danceen" vivahtava kappale (Du Hast, bändin huonoimpia kapaleita) ja sitten ei olla enää edes metallia. Jepjep. Eihän Anthraxkaan ole metallia, räppiä on pelkästään (I'm the Man), Burzumkin on pelkkää ambienttiulinaa.

        Rammsteinin tyypit ovat itsekin jo aikaa sitten sanoneet soittavansa "dance metallia".


      • tanssivavuohi
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Rammsteinin tyypit ovat itsekin jo aikaa sitten sanoneet soittavansa "dance metallia".

        Kyllähän Goatsodomynkin tahdissa danssata kelpaa!


      • Danke Schön
        tanssivavuohi kirjoitti:

        Kyllähän Goatsodomynkin tahdissa danssata kelpaa!

        Mitenkäs sitten Finntroll? Sehän ei ole metallia ollenkaan, iskelmää ja humppaa, saatana! Ja mitenkäs Motörhead, pelkkää sellolla soitettua akustista paskaa (esim. 1916)! Metallicakin on pelkkää countrya ja Brutal Truth teknoa. Jumankauta, mitään ei voi enää kuunnella, mikään ei ole metallia. Oliskohan Mopopsy koko tuotannoltaan tarpeeksi metallista?

        Ja tälle kaikkitietävälle A-P:lle, että kannattaa kuunnella sitä Rammsteinia, eikä lukea netistä mitä ovat joskus sanoneet soittavansa.


      • Flamed92

        ...ei suinkaan ole dance metal vaan Indrustial Metal,eli perinteistä kitaraheviä johon sekoitettu pieni määrä teknoa.Joten turha sekoittaa paskaa teknomusiikkia ja rammsteinia yhteen.


      • Danke Schön kirjoitti:

        Mitenkäs sitten Finntroll? Sehän ei ole metallia ollenkaan, iskelmää ja humppaa, saatana! Ja mitenkäs Motörhead, pelkkää sellolla soitettua akustista paskaa (esim. 1916)! Metallicakin on pelkkää countrya ja Brutal Truth teknoa. Jumankauta, mitään ei voi enää kuunnella, mikään ei ole metallia. Oliskohan Mopopsy koko tuotannoltaan tarpeeksi metallista?

        Ja tälle kaikkitietävälle A-P:lle, että kannattaa kuunnella sitä Rammsteinia, eikä lukea netistä mitä ovat joskus sanoneet soittavansa.

        Tämä on kyllä niin huvittavan kuulosta musiikkia kun
        siellä taustalla pompottaa aina joku hölmön kuuloinen koneella tehty soitin. Kuulostaa niin pilipalimusiikilta. Tuolla laulajalla on niin ärsyttävä ääni että meinaa hermot mennä jos joskus vaikka sattuu tv:stä sitä kuulemaan. Tätä ei pitäisi metalliin liittää. Tämä on samallaista kuin nu metal eli aivan merkityksetöntä musiikkia. Kyllähän nyt kuka tahansa osaa power chordeja soittaa. Ja sinä vielä vertaat tätä Motörheadiin. Ei voi olla mahdollista.


      • Danke Schön
        hell_patrol kirjoitti:

        Tämä on kyllä niin huvittavan kuulosta musiikkia kun
        siellä taustalla pompottaa aina joku hölmön kuuloinen koneella tehty soitin. Kuulostaa niin pilipalimusiikilta. Tuolla laulajalla on niin ärsyttävä ääni että meinaa hermot mennä jos joskus vaikka sattuu tv:stä sitä kuulemaan. Tätä ei pitäisi metalliin liittää. Tämä on samallaista kuin nu metal eli aivan merkityksetöntä musiikkia. Kyllähän nyt kuka tahansa osaa power chordeja soittaa. Ja sinä vielä vertaat tätä Motörheadiin. Ei voi olla mahdollista.

        En ole verrannut Rammsteinia Motörheadiin, vaan vastasin tuon erään urpon dance-metal vertaukseen yhtä typerällä. Tähänhän voi sitten listata muitakin täysin merkityksettömiä no-metal bändejä, ne kun käyttävät koneita taustalla: Ministry, Tiamat, the Kovenant, Godflesh, Burzum, Samael, Type O Negative, jne.


      • bored
        Flamed92 kirjoitti:

        ...ei suinkaan ole dance metal vaan Indrustial Metal,eli perinteistä kitaraheviä johon sekoitettu pieni määrä teknoa.Joten turha sekoittaa paskaa teknomusiikkia ja rammsteinia yhteen.

        olen jotenkin totaalisen täynnä tätä genretappelua. itse en tykkää luokitella bändejä mihinkään genreihin sen kummemmin, kaikki kuitenkin musiikkia.
        itse rammstein on sanonut musiikkinsa kuitenkin olevan lähinnä tanz metallia (=tanssimetalli).

        eniten ärsyttää jotkut kämäset besserwisserit jotka tietävät itse - vain ja ainoastaan - mihin genreen rammstein luokitellaan. onko pakko tunkea bändejä genreihin? tehdäänkö se siksi, että me tyhmät ihmiset emme muuten uskalla kuunnella mitään musiikkia? esim. truuhevareiksi ilmoittautuneet eivät halua kuunnella muuta kuin heviä, koska ovat hevareita.
        lokerointi on hanurista, ihmiset.
        ja sitten naurettava esimerkkitapaus:
        "oon gootti, kuuntelen sikstareit!"
        "et voi olla gootti, gootit ei kuuntele sikstareit. sikstarit on pelkkää poppii kamoon."

        että näin. olen sanottavani sanonut. ottaa vaan aivoon.

        ja lopuksi: rammstein über alles!


    • ophjikghfgv

      Rosenrot

      • Rammstein voidaan luokitella lähinnä niin sanotuksi konemetalliksi, sillä mistään teknosta ei todellakaan ole kysymys.

        Minulle on aivan sama mihin kategoriaan Rammstein luokitellaan sillä loistava bändi on todellakin kyseessä, sitä paitsi Rammstein ei ole tehnyt yhtään huonoa levyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe