Tulin baarista ja näin poikaystäväni nukkuvan toisen naisen kanssa. Tunnistin tytön heti mieheni kaveriksi. Järkytyi. Luhistuin. Olin niin kännissä että nukahdin itkien vessan lattialle, aamulla keräsin tavarani ja lähdin. Mieheni heräsi ja juoksi perääni. Selitteli kaikenlaista. Olin niin loukkaantunut, etten edes kuullu mitä hän sanoi, näin vain koko ajan sen kamalan hetken päässäni, kun tulin sisään yöllä.
Teki mieli kysyä poikakverilta: miksi teit näin? mikä meillä on muka huonosti? mutta olin liian väsynyt...
Ihmettelen tässä vielä sitäkin että kun poikakaverini on aina muistuttanut minua siitä ettei hän petä ja enhän minä vaan pettäisi häntä. Että asioista täytyy puhua. Että sinkkuna pannaan muita, seurustellessa ollaan sen yhden kans.
Olen niin pettynyt. en ole halunnut vastata puhelimeen. kerran vastasin ja hän ehdotti että nähtäisiin. en halunnut. en halua kuunneella selityksiä siitä miksi tytöllä oli vain rintsikat päällä ja miksi he nukkuivat yhdessä ja että mitään ei muka tapahtunut. Vaikka ei oisi tapahtunutkaan, ei sillä ole mitään väliä. He nukkuivat yhdessä.Vierekkäin, kiinni toisissaan, niin kuin me aina nukuimme. Se on jo tarpeesi minulle.
Auttakaa,mitä teen. Ajattelen poikakaveriani, hän soittelee. Kaikista eniten minua häiritsee, että hän väittää että se oli myös minun syytäni, koska olin yksin baarissa ja sillon kerran jatkoilla yms. yms. vaikken ole koskaan tehnyt mitään. Olen kilttityttö. oikeasti. nyt luottamukseni on mennyt. enkä halua häntä takaisin, koska hän ei voi pyytää anteeksi ja ottaa asiaa omaksi syykseen. Teenkö oikein?
petetty
11
1470
Vastaukset
se, että hän sanoo syyn olleen osittain sinussa, on todennäköisesti vain keino saada sinutkin tuntemaan syyllisyyttä?
vain itse voit tietää mitä tunnet, ja haluatko yrittää jatkaa.
vaikeaa se on (kokemusta on), mutta toisinaan se voi kannattaakkin.
pärjäile- VieLi
Täh? Siis nukkui kaverin vieressä? Siinä kaikki? No on se hyvä että sulla on noin paljon valinnan varaa. Kaikilla ei ole. Nauti siitä.
- aika
ihmeellistä jos mitään ei ole tapahtunut jos tytöllä oli vain rintsikat päällä...eikä tuommoinen ole missään nimessä oikein kun seurustelee!
Nukutaanko kaverin kanssa puolialasti,ei yleensä.
Ikävä homma näyttää olevan,mutta yrittäkää keskustella...enpä usko että se tapaus sinun syytäsi oisi
- olla
vähän lapsellinen tohelo se poika, sellainen, joka ei vielä oikein tiedä mitä voi ihmisten kanssa tehdä ja mitä ei. Jätä se kasvamaan ihan itsekseen äläkä kuuntele sen syyllistämisyrityksiä. Jokainen kantakoon vastuun omista teoistaan. Ei se ole mikään mies jos väittää että se on sun ees osittain sun syy mitä se teki. Jos sitä on jääny vaivaan jotkut sun jatkot niin olis koittanut käsitellä ne kypsästi puhumalla eikä "kostamalla" lapsellisesti, raukkamaisesti ja mielenheikkoutta osoittaen sun selän takana.
Aika ällöttävää että se toinen tyttö oli sun kodissa sun paikalla sängyssä.
Sanon suoraan että tosta ei varmaan lähivuosina päästä ylös.
Oon pahoillani sun puolesta että sulla on ollu noin ala-arvosesti toimiva "kumppani". Jopa naurettavaa toi sen käytös. Katso sitä ylhäältä alas. - Miss Delis
Uskomatonta!!! Mitenhän poikakaverisi olisi suhtautunut kun olisi kännissä tullut yöllä kotiin ja sinä olisit nukkunut miespuolisen kaverisi kanssa teidän sängyssä lähekkäin, ja miehellä vaan boxut jalassa..??!??! Ja tuo sinun syyttäminen on vaan sitä että hän haluaa keventää omaa oloaan syyttämällä osittain sinua!!! Jumaliste tuollaista pentua en takaisin minä ottaisi!! (Minä olisin varmaan alkanut yöllä riehumaan: tyttö hiuksista repien pois sängystä ja jätkälle kans kunnon lähdöt)
Koeta pärjätä ja tee niinkuin sydän sanoo!!!! - Sun Ex
Kyllä me nussittiinkin. Oli kyllä tosi mukavaa. No tämä on tätä elämää. Ei sitä koskaan tiedä mitä se elämä tuo tullessaan. Koita pärjäillä!
- lloo
kiitos kaikille vastauksista. Juteltiin tänään, hän pyyteli anteeksi tapahtunutta. Sanoi etteivät he olleet mitään tehneet. Katsoi silmiin ja melkein itki. Pyysi anteeksi sitä että syytti suutuspäissään ja syylisyyden tunnoissa minua. Pyysi anteeksi ja sanoi rakastavansa.
Koitin muka ymmärtää häntä, ajattelin asiaa hänen kannaltaan. Tyttö ei ollut kuulemma päässyt muualle yöksi ja oli sitten yöllä ängennyt viereen (kuulostaa vähän epäuskottavalta joo). Toisaalta uskon. Tiedän tytön ja voisin kuvitellakin hänestä sellaista, että muka tullaan viattomasti vain yöksi kun ei muualle pääse ja sitten vongataan vähän muutakin.
Mieheni yritti ymmärtää asiaa minun kannaltani. Sanoi, että oisi heittänyt toisen miehen pihalle ja huutanut kurkku suorana. Hän ei vaan ymmärtänyt miten pystyin olemaan niin äärettömän loukkaantunut.
Olen vähän kahden vaiheilla. Tapahtunut on minulle petämistä. Niinkuin yksi teistä sanoi tuollainen käytös ei kuulu parisuhteeseen. Huijaanko nyt itseäni jos ajattelen, että hän ei sitä tiennyt? Minua vain jotenkin inhottaisi istua sillä sohvalla missä he nukkuivat, koskea mieheeni johon toinen nainen on koskenut. En voi unohtaa tätä, vaikka tiedän että joillekin tällainen asia on pientä. Ylireagoinko? En. Minä reagoin niin kuin minä reagoin. Sellaistaa sanaa kuin ylireagoiminen ei ole olemassakaan.
Toisaalta ylpeyteni ei anna enää periksi, haluaisin olla vahva ja pysyä kannassani ja jättää hänet! Mutta olenko sitten silloinkaan vahva? Olenko vasta silloin vahva jos jaksat vielä yrittää, onhan minulla voimana rakkaus häneen, luottamus on vain kadonnut.- missään nimessä
jatka tuon pojan kanssa! Teet suuren virheen jos tuollaisen kanssa jatkat! Ero tuntuu aina pahalle ja yli pääseminen vie aikansa, mutta myöhemmin olet iloinen, että jätit hänet. Se on vaikeaa, tiedän.
- lloo
missään nimessä kirjoitti:
jatka tuon pojan kanssa! Teet suuren virheen jos tuollaisen kanssa jatkat! Ero tuntuu aina pahalle ja yli pääseminen vie aikansa, mutta myöhemmin olet iloinen, että jätit hänet. Se on vaikeaa, tiedän.
miksi en halua enkä voi uskoa sinua???
- Elikeli
Teet mielestäni parhaan mahdollisen päätöksen, jos jätät tuon suhteen tähän ja jatkat omia polkujasi, teet itsellesi suuren palveluksen mikäli kestät.
Mielestäni olet osoittanut itsetuntoa ja vahvuutta käsittelemällä tilanteen kuten teit. Lähdit nostamatta mitään meteliä.
Minusta poikaystäväsi teko oli typerä ja ajattelematon. Se osoitti hänen epäkypsyytensä. Tuollaisia asioita ei tehdä, jos seurustellaan. Vaikka olisi millainen kaveri, sen tytön olisi pitänyt siivosti pysyä siellä sohvalla, eikä änkeä miehesi viereen. Mutta yhtä kaikki, kotinne(?) tai hänen kotinsa, miten nyt sitten asuttekaan, ei ole mikään yleinen hostelli, varsinkaan jos ei sinulta ole kysytty lupaa. Selitys, että koska sinä lähdit yksin baariin, myös aiheutit tämän, oli tuulesta temmattu. Jos on noin mustasukkainen, ettei pysty sinuun luottamaan, vaan raahaa jonkun donnan sänkyynsä, on mielestäni typerä teko.
Olet arvatenkin nuori ja vaikka minäkään en ole 26 vuoden ikää pidemmälle ehtinyt niin sanon suoraan:
Älä ota enää takaisin. Jos annat anteeksi tuon, mies kuvittelee, että annat anteeksi mitä tahansa ja jatkaa toimintaansa. Sinua ei kohdeltu arvostavasti ja tunteesi ovat täysin oikeutettuja. Kenenkään ei tarvitse parisuhteessa tuollaista sietää. Sinulla on koko elämä edessäsi ja paljon tulee vastaan kivoja miehiä.
Seurustelin itse aikanaan vastaavanlaisen kusipään kanssa. Meni todella kauan, että pääsin hänestä eroon ja kadun, ettei minulla ollut vahvuutta lähteä heti, vaan otin takaisin. Tänä päivänä voin olla onnellinen, että lopulta lähdin, koska olen kihloissa todella hienon miehen kanssa. Silloin vain tuntui, että elämäni romahti, mutta onneksi kestin sen. Kadun vain sitä, että kidutin itseäni siinä edellisessä suhteessa niin kauan.
Mikäli nyt otat sen kollin takaisin, tulet vielä itkemään monta kyyneltä hänen takiaan ja jäät tod.näköisesti sen "naispuolisen kaverin" ivan kohteeksi. Tämä asia tulee hiertämään välejänne ja siitä tulee riitaa aika-ajoin.
Pysy päätöksessäsi, koska olit niin vahva ja lähdit. Se osoittaa, että tunnet arvosi ja tulet vielä kohtaamaan sen oikean ihmisen. Tällä asialla karsit turhat häntäheikit pois.
- aika
vaikea tilanne on:(
En halua olla ilkeä,mutta tuntuu..että poikakaverisi on pettänyt sinua.Yleensäkin,vaikka mitään ei olisi tapahtunut..pystytkö luottamaan..esim.kuka sieltä kainalosta seuraavaksi löytyy?Onko poikakaverisi sinulle rehellinen?
Kannattaisi aina pettäjillä miettiä,että vaikka menisi kuinka huonosti kumppanin kanssa että se jotenkin"oikeuttaisi tekoon tms"se saattaa pilata kaiken ja koko parisuhteen!sitten on turha marista..
Itse löysin oman kumppanin sängystä toisen kanssa..joo,toisella rintsikat oli päällä..pettänyt oli toisen naisen kanssa minua.
Entä jos olisin tullut kotiin vähän myöhemmin?
Oisin varmaan vielä tänä päivänäkin ihan tietämätön koko jutusta:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189