Mikä paras deittipalsta?

Heli

Laitoin ilmoituksen deitti.nettiin kuten joskus aiemminkin. Tulos on yleensä aina sama; vastauksia tulee riittävästi mutta se vastausten taso...voi voi. Juntteja, nörttejä, nynnyjä, seksiseuraa hakevia, copy-paste -vastauksia. Haen älykästä, tasokasta miestä. Mikä olisi parempi deittipalsta?

46

25600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna.

      **Haen älykästä, tasokasta**
      Saanen kysyä, Oletko itse älykäs ja tasokas jos tuollaiseen "hassuun juttuun" pitää neuvoja kysyä julkisesti internetissä?? *reps*

      Mikäli et saa muuten ihmiskontakteja kuin "bittimaailmassa" niin eipä parempaa neuvoa voi antaa kuin "jatka samaan malliin!"

      Toisaalta voisin neuvoa siirtymään ihmisten ilmoille, ja olemaan avoin, ystävällinen, eikä olemaan ylpeä nokkapystyssä kulkeva pelle joka tokaisee jokaista lähestymistä yrittävälle: "Hei viittiks lähtee pois siitä häiritsemästä!

      Olin itse tärkeilevä pikkuneiti tuossa 15 vuotta sitten, mutta kun tajusin että saan olla sitä yksin lopun elämäni, niin päätin jättää "pintaliito-toimintamallit" ja ottaa (tässä tapauksessa saada) sen mikä tuntui sydämmessä oikealta. Nyt olen kahden ihanan poijan äiti ja oikean miehen onnellinen vaimo.

      Jätä sinäkin ne sinkkujutut.

      • Heli

        "**Haen älykästä, tasokasta** Saanen kysyä, Oletko itse älykäs ja tasokas jos


      • Timpe
        Heli kirjoitti:

        "**Haen älykästä, tasokasta** Saanen kysyä, Oletko itse älykäs ja tasokas jos

        Kirjoitit:voi voi. Juntteja, nörttejä, nynnyjä, seksiseuraa hakevia, copy-paste -vastauksia. Haen älykästä, tasokasta miestä.


        Poikkeatko itse noista määritelmistä? Rehellisesti!


      • Sinkku myös.
        Heli kirjoitti:

        "**Haen älykästä, tasokasta** Saanen kysyä, Oletko itse älykäs ja tasokas jos

        Ainkain tietää millä nimimerkeillä kirjoitettuihin sinkkuilmoituksiin ei tarvitse vastata. :-)


      • Heli
        Timpe kirjoitti:

        Kirjoitit:voi voi. Juntteja, nörttejä, nynnyjä, seksiseuraa hakevia, copy-paste -vastauksia. Haen älykästä, tasokasta miestä.


        Poikkeatko itse noista määritelmistä? Rehellisesti!

        Viestisi oli varmaan tarkoitettu minulle.

        Vastaus lienee itsestään selvä jos mietit asiaa. Avasin kuitenkin keskustelun aivan toisesta aiheesta, ja tämä menee nyt aivan sivuraiteille. Kysyn mikä olisi parempi deittipalsta kuin deitti.net. Valitettavasti minulla ei löydy intressejä alkaa keskustelemaan aiheesta täällä sen tarkemmin, sillä tiedän että mitä enemmän täällä peustelee jotain asiaa, sitä enemmän saa todennäköisesti paskaa niskaansa niiltä jotka haluavat syytää oman pahanolon tunteensa muiden niskoille.

        Kiitän asiallisista vastauksista jos joku osaa sanoa vinkkejä hyvästä deittauspalstasta.


    • sinkku(m)

      Melkein kaikki deittipalstathan ovat hyviä ainakin alle nelikymppisille naisille. Oletko itse sitten niin tasokas, että ne älykkäät ja tasokkaat miehet kiinnostuisivat sinusta? Varmaan sinun(kin) ilmoituksessasi on ollut joku sellainen seikka, joka on karkottanut ne "tasokkaat" miehet.

      Mikset itse vastaa niiden tasokkaiden miesten ilmoituksiin? Osumatarkkuus olisi varmaan parempi, vaikka hudeilta ei kokonaan tietenkään nytkään välttyisi.

      Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä teet yhden vastauksen perusteella, ihan kaikki vaan jotain luusereita. Mielestäni noita copy-paste vastauksia ei aina ihan suoraan kannata siirtää roskiin, jos kirjoittajasta selviää paljon tietoja. Niin naisethan haluaisivat alusta alkaen juuri heille kirjoitettuja pitkiä sepustuksia. Mutta kun miehenä aikansa kirjoittelee niitä, ja kun vastausprosentti huipputyypeillä on kait jotain 30 % ja muilla 0-20 %, niin kyllähän siinä fiksumpikin alkaa jo hyytymään. Voihan sitä sitten myöhemmin kysellä lisää.

      • Heli

        No eivät ne deittipalstat vaan tunnu olevan hyviä, ja selatessani muiden naisten ilmoituksia huomaan monilla muillakin viittauksia siihen suuntaan että roskapostia tuntuu tulevan, esim. "ei copy-paste -vastauksia, ei nörteille" -tyyppisiä kommentteja tuntuvat jotkut muutkin laittavan ilmoituksiinsa kun ilmeisesti jo etukäteen myös tietävät mitä odottaa.

        Toki saan hyviäkin vastauksia, mutta hyvin pienen osan kokonaisvastausten määrästä. Väitänpä, että ilmoituksessani ei ole ollut mitään mikä karkottaa tasokkaat miehet vaan heitä ei yksinkertaisesti taida Deitti.netin sivuilla pyöriä.

        Itse en vastaa miesten ilmoituksiin siksi, että se vie hirveästi aikaa, on kuin etsisi neulaa heinäladosta. Olen liian kiireinen, enkä jaksa lukea kaikkien "urpojen" älyttömän huonoa ilmoituksia. Sama ongelma voi olla näillä tasokkailla miehillä. Olen lukenut vertailun vuoksi myös naisten ilmoituksia, ja henkiökohtaisesti omasta mielestäni ne ovat pääsääntöisesti parempia kuin miesten ilmoitukset. Ikävä vaan että olen heteroseksuaali eikä näinollen naiset kuulu kohderyhmääni.

        Tottakai vastauksissa voi olla copy-pastea, mutta tarkoitankin että sen huomaa olevan sitä. Jos ei osaa copy-pastata niin että sitä ei huomaa, kannattaa se jättää tekemättä. Huonoimmassa tapauksessa copy-pastausviestissä kysytään asioita jotka on ilmoituksessa jo kerrottu, joka todistaa sen että vastaaja ei ole edes lukenut alkuperäistä ilmoitusta tai ei välitä.

        Olen käsittänyt että vaihtoehtoja deitti.netille olisi, mutta ei kai sitten kun en ole saanut vielä yhtään ehdotusta.


      • sinkku(m)
        Heli kirjoitti:

        No eivät ne deittipalstat vaan tunnu olevan hyviä, ja selatessani muiden naisten ilmoituksia huomaan monilla muillakin viittauksia siihen suuntaan että roskapostia tuntuu tulevan, esim. "ei copy-paste -vastauksia, ei nörteille" -tyyppisiä kommentteja tuntuvat jotkut muutkin laittavan ilmoituksiinsa kun ilmeisesti jo etukäteen myös tietävät mitä odottaa.

        Toki saan hyviäkin vastauksia, mutta hyvin pienen osan kokonaisvastausten määrästä. Väitänpä, että ilmoituksessani ei ole ollut mitään mikä karkottaa tasokkaat miehet vaan heitä ei yksinkertaisesti taida Deitti.netin sivuilla pyöriä.

        Itse en vastaa miesten ilmoituksiin siksi, että se vie hirveästi aikaa, on kuin etsisi neulaa heinäladosta. Olen liian kiireinen, enkä jaksa lukea kaikkien "urpojen" älyttömän huonoa ilmoituksia. Sama ongelma voi olla näillä tasokkailla miehillä. Olen lukenut vertailun vuoksi myös naisten ilmoituksia, ja henkiökohtaisesti omasta mielestäni ne ovat pääsääntöisesti parempia kuin miesten ilmoitukset. Ikävä vaan että olen heteroseksuaali eikä näinollen naiset kuulu kohderyhmääni.

        Tottakai vastauksissa voi olla copy-pastea, mutta tarkoitankin että sen huomaa olevan sitä. Jos ei osaa copy-pastata niin että sitä ei huomaa, kannattaa se jättää tekemättä. Huonoimmassa tapauksessa copy-pastausviestissä kysytään asioita jotka on ilmoituksessa jo kerrottu, joka todistaa sen että vastaaja ei ole edes lukenut alkuperäistä ilmoitusta tai ei välitä.

        Olen käsittänyt että vaihtoehtoja deitti.netille olisi, mutta ei kai sitten kun en ole saanut vielä yhtään ehdotusta.

        Eipä niitä hyviä, maksuttomia, kotimaisia deittipalstoja hirveän montaa ole. Valitettavasti niissä kaikissa saattaa myös törmätä tavismiehiin.

        Suomi24: Tullut hyvin suosituksi, tasoa ja tasottomuutta, kannattaa kuitenkin kokeilla; Sinkut: Pääosin asiallisia ilmoituksia, mutta suosio hiipunut parhaista päivistä; Treffimesta: Hyvä että on olemassa, mutta aika tavismesta. Deitti.net: Aikas pääkaupunkikeskeinen.

        Kummallista, ollaan varmaan luettu eri palstoja. Itseäkin on melkein alkanut harmittamaan, että on hetero. Prosentuaalisesti voi naisilmoittajissa olla enemmän ns. tasokkaita. Absoluuttisesti väittäisin, että miehissä on enemmän. Ehkä saa väärän kuvan, jos lukee vain muutamia ilmoituksia. Itsellä otanta joitain tuhansia luettuja naisten ilmoituksia ja vertailumielessä muutamia satoja miesten ilmoituksia. Toki ikäryhmä ja asuinpaikka jonkin verran vaikuttaa. Myönnetään, että pääkaupunkiseudulla on tasokkaitakin naisia. Valitettavasti he kuitenkin tiedostavat tämän tasokkuutensa vähän liiankin hyvin.

        Kaikki mulle heti nyt, ura sekä suhde/perhe, ja ilman vaivannäköä. Ei välttämättä onnistu. Deittailussa kuten muussakin "parinhaussa" voi joutua näkemään vaivaakin ja laittamaan ajankäyttönsä tärkeysjärjestykseen.


      • näyttää..
        sinkku(m) kirjoitti:

        Eipä niitä hyviä, maksuttomia, kotimaisia deittipalstoja hirveän montaa ole. Valitettavasti niissä kaikissa saattaa myös törmätä tavismiehiin.

        Suomi24: Tullut hyvin suosituksi, tasoa ja tasottomuutta, kannattaa kuitenkin kokeilla; Sinkut: Pääosin asiallisia ilmoituksia, mutta suosio hiipunut parhaista päivistä; Treffimesta: Hyvä että on olemassa, mutta aika tavismesta. Deitti.net: Aikas pääkaupunkikeskeinen.

        Kummallista, ollaan varmaan luettu eri palstoja. Itseäkin on melkein alkanut harmittamaan, että on hetero. Prosentuaalisesti voi naisilmoittajissa olla enemmän ns. tasokkaita. Absoluuttisesti väittäisin, että miehissä on enemmän. Ehkä saa väärän kuvan, jos lukee vain muutamia ilmoituksia. Itsellä otanta joitain tuhansia luettuja naisten ilmoituksia ja vertailumielessä muutamia satoja miesten ilmoituksia. Toki ikäryhmä ja asuinpaikka jonkin verran vaikuttaa. Myönnetään, että pääkaupunkiseudulla on tasokkaitakin naisia. Valitettavasti he kuitenkin tiedostavat tämän tasokkuutensa vähän liiankin hyvin.

        Kaikki mulle heti nyt, ura sekä suhde/perhe, ja ilman vaivannäköä. Ei välttämättä onnistu. Deittailussa kuten muussakin "parinhaussa" voi joutua näkemään vaivaakin ja laittamaan ajankäyttönsä tärkeysjärjestykseen.

        jotenkin pyörivän samat ilmoitukset vuodesta toiseen.


    • hmm

      Luultavasti joka palstalla pitää vain seuloa, kuten muuallakin elämässä. Sattuman kauppaa, törmääkö itselle sopivaan ihmiseen.

      • heimar77

        Enpä tiedä, onko juuri tasokkuuseroja sinkkupalstoilla. Itse tosin jo päätynyt odottelemaan "pitsakuskia", joka tulee hakemaan kotoa :) Eiköhän joka palstalle mahdu mukaan monenlaista onkijaa, joista erittäin vaikeaa erotella jyviä akanoista. Harmikseni olen havainnut, että hyökkäys näyttää tällä palstalle parhaalta puolustukselta, mutta ei mielestäni ole tarkoituksen mukaista.


    • mies|81

      Jos tarkoitat urallaan menestynyttä, varakasta, komeaa/lihaksikasta, sosiaalisesti sulavaa alfaurosta, niin et kyllä varmasti löydä sellaista netistä. Ei huippumiesten tarvitse etsiä seuraa netistä, koska he törmäävät myös arkielämässä kauniisiin naisiin. Naisen älyllähän ei pahemmin ole merkitystä yhdellekään miehelle, mutta sen varmasti jo fiksuna naisena tiesitkin. ;) Teräksisen itsetunnon omaavat miehet uskaltavat lähestyä naisia missä vain ja milloin vain, joten lähinnä ainut ongelma on päättää minkä potentiaalisista naisista valitsisi. Jos ulkonäkösi ei ole huipputasoa, niin suosittelen unohtamaan koko homman.

      • ..............................

        Rikkaista miehistä on aina pulaa ja varsinkin komeista ja rikkaista koska rikkaiden miesten ei tarvitse näyttää hyvältä vaan voi lihota vapaasti ja näyttää siltä miltä tykkää. Sanoisinpa rikas mies joka vielä pitää huolta ulkonäöstään on jonkinlainen narsisti. Aika harvalle miehelle naisen koulutus tärkeää ja suurin osa arvostaan pelkästää hyvää ulkonäköä ja mukavaa luonetta, muut asiat on sitten bonusta tai yhden tekevää.


    • plaah

      Voi kauheaa. Ihan hirveää. Miten tuollainen on edes mahdollista. Kokeile vaikka hiekkalaatikkoa, sillä siellä on isoja poikija joilla omat autot ja linnat. :) No ei kai, ota vähän löysemmin rantein ja tee vaikka hiekkakakkuja. No ei kai, kyllähän niitä deittipalstoja luusi riittävä, sen kun heität syötin veteen. Miksi haet deittipalstojen kautta?

      • Heli

        Jos olisit ensin lukenut tekstit niin ei tarvitsisi kysyä...monilla vaan täällä on niin hirveä hinku arvostella muita että ei ensin vaivauduta ottamaan asioista selvää.


      • plaah
        Heli kirjoitti:

        Jos olisit ensin lukenut tekstit niin ei tarvitsisi kysyä...monilla vaan täällä on niin hirveä hinku arvostella muita että ei ensin vaivauduta ottamaan asioista selvää.

        Sain vain sen käsityksen, ettet olisi saanut netistä olleenkaan mielekästä seuraa, useasta yrityksestä huolimatta. Ajastakin puhuit jotain, mutta kai sitä aikaa menee ilmoitusten lukemiseen ja vastaamiseen. Vähän vaikea kuvitella, että joku voisi antaa sulle vastauksen, siihen mistä tietystä dettipalstalta saisit parempaa seuraa kuin deitti.netistä. Et kuitenkaan kertonut mitään itsestäsi tai siitä mitä haet. Jos tosiaan haluat kokeilla kaikkia mahdollisuuksia, niin siirry silloin suoraan toisiin deittipalveluihin, sen enempää kyselemättä. Mitä sä arvostelusta välität...


    • Everything

      Heli pistää asiallisen kysymyksen ni heti tulee paskaa niskaa. Te ketkä heti alatte haukkuu ni taidatte olla just noita luusereita. Mä en oo ikinä hakenu seuraa netistä ni en voi auttaa Helii kysymykses...

    • fgjkl

      Sieltä ainakin tuntuu löytyvän pitkäjänteiseen suhteeseen haluavia.

    • Tyynyhattumies

      Eiköhän noiha copy-paste-vastauksia tipu vähän joka paikassa, mutta ainakin itse olen törmännyt sinunlaisiin (?) fiksuihin ja tasokkaisiin neitoihin ihan täällä Suomi24-deitissä...

      • aloitekyky

        Hei!

        Kommentoisin tällaisena päälle 40v "ok" naisena.
        Sellaisena, joka etsii tosimielellä miestä elämäänsä. Jolle pelkkä seksiseura ei todellakaan riitä.

        Suomi24:n kautta olen ihan livenä tavannut muutaman. Ainoankaan kanssa en ole tavannut toista kertaa. No, se on johtunut joko jommastakummasta tai molemmista.

        Mutta ihmettelen, miksi suomi24:n miespuoliset "etsijät" ovat useimmat niin kovin arkoja ja aloitekyvyttömiä. Selvästi on kiinnostusta tutustua, mutta se jää kirjoitteluasteelle todella helposti. Itse haluaisin tavata mielenkiintoisen miehen mahdollisimman pian. Koska se elävä ihminen on muuta kuin rivit ruudulla...

        Mies! Jos kiinnostuksesi herää, ole rohkea ja reipas ja ehdota tapaamista! Meistä naisista varmasti moni muukin kuin minä odotamme mieheltä askelta...


      • kaizutre
        aloitekyky kirjoitti:

        Hei!

        Kommentoisin tällaisena päälle 40v "ok" naisena.
        Sellaisena, joka etsii tosimielellä miestä elämäänsä. Jolle pelkkä seksiseura ei todellakaan riitä.

        Suomi24:n kautta olen ihan livenä tavannut muutaman. Ainoankaan kanssa en ole tavannut toista kertaa. No, se on johtunut joko jommastakummasta tai molemmista.

        Mutta ihmettelen, miksi suomi24:n miespuoliset "etsijät" ovat useimmat niin kovin arkoja ja aloitekyvyttömiä. Selvästi on kiinnostusta tutustua, mutta se jää kirjoitteluasteelle todella helposti. Itse haluaisin tavata mielenkiintoisen miehen mahdollisimman pian. Koska se elävä ihminen on muuta kuin rivit ruudulla...

        Mies! Jos kiinnostuksesi herää, ole rohkea ja reipas ja ehdota tapaamista! Meistä naisista varmasti moni muukin kuin minä odotamme mieheltä askelta...

        kyllähän se on niin ,että miehet tekee puhetyön ja naiset peesaa. on todellakin kiva kehittää jutun juurta yksin. kyllä sen yleensä ekassa kirjelmässä havaitsee ja toista kirjettä ei tule. älkää ihmetelkö. jos itse liikkuu kuvan kans ja pyytää naiselta kuvaa, ni sitä ei ole missään. kohteliaistako?. kerran yks tyttö lähetti koiransa kuvan. mielenkiintoista. miehet ovat tavallaan arkoja niin kuin minäkin. saattaa olla erittäin pitkä liitto takana. itselläni 20v. se on pitkä aika kun on viimex flirttaillu ja iskenyt naisia. ehdotukseen tapaamisesta sanon OK. jos lähetät kuvan..


      • ----------
        aloitekyky kirjoitti:

        Hei!

        Kommentoisin tällaisena päälle 40v "ok" naisena.
        Sellaisena, joka etsii tosimielellä miestä elämäänsä. Jolle pelkkä seksiseura ei todellakaan riitä.

        Suomi24:n kautta olen ihan livenä tavannut muutaman. Ainoankaan kanssa en ole tavannut toista kertaa. No, se on johtunut joko jommastakummasta tai molemmista.

        Mutta ihmettelen, miksi suomi24:n miespuoliset "etsijät" ovat useimmat niin kovin arkoja ja aloitekyvyttömiä. Selvästi on kiinnostusta tutustua, mutta se jää kirjoitteluasteelle todella helposti. Itse haluaisin tavata mielenkiintoisen miehen mahdollisimman pian. Koska se elävä ihminen on muuta kuin rivit ruudulla...

        Mies! Jos kiinnostuksesi herää, ole rohkea ja reipas ja ehdota tapaamista! Meistä naisista varmasti moni muukin kuin minä odotamme mieheltä askelta...

        Lopeta toi naisille niin tyypillinen raukkamainen ruikuittaminen ja miesten syyllistäminen ja sano miehille että haluat tavata.


    • miehen mielipide

      Tuli kyllä aika paljon "paskaa niskaan" Helille mutta toisaalta sitä saa mitä tilaa. Itsepä Heli meni aluksi haukkumaan kaikki seuraansa tarjoavat. Tässä kohtaa aina tulee mieleen miksi jotkut kuvittelevat olevansa muita parempia. Itse kun olen selaillut naisten ilmoituksia siellä deitti.netissä niin eipä nekään kovin kaksisia ole, aikas lailla ulkonäkökeskeistä pintaliito porukkaa. Ainakin omalla kohdallani seurusteluun johtaa vähän muut tekijät kuin ulkonäkö, minulle kelpaisi vaikka nais nörttikin jos jotain liikku päässä. Helillehän ne nörtit ei kelpaa vaikka olisi kuinka älykäs, tasokas ja keskustelutaitoinen. Vai olinko minäkin väärällä deittipalstalla kenties ?

    • Tyuiop

      Kirjoitustyylin perusteella taidan tuntea sut. Nuori ja kiireiseen työelämään keskittynyt tapaus. Tiedetään huonoa kauraa parisuhdemarkkinoilla, valitan. Kiireiseen citysinkkuelämäntyyliin sopii satunnainen seksielämä. Jos parisuhdetta haluat, siihen joutuu ihan oikeasti panostamaan ja uhraamaan aikaa. Sitä paitsi anteeksi nyt vaan, mutta jos olet kovin vaatelias ja et niin kaunis, mahdollisuutesi saada tasokasta seuraa on minimaaliset.

      • Heli

        Kuvauksesi meni vikaan eli et tunne minua.

        Itselleni kelpaisi hyvin kiireinen mies, en hae sellaista joka roikkuu perässä koko ajan koska itsellänikin on paljon muitakin asioita elämässä kuin parisuhde, tai tässä vaiheessa sen haku. Seksisuhdetta en todellakaan hae.

        En kuulu niihin ryhmiin jotka rajaan hakuni ulkopuolelle, tasoistani haen.


      • .........
        Heli kirjoitti:

        Kuvauksesi meni vikaan eli et tunne minua.

        Itselleni kelpaisi hyvin kiireinen mies, en hae sellaista joka roikkuu perässä koko ajan koska itsellänikin on paljon muitakin asioita elämässä kuin parisuhde, tai tässä vaiheessa sen haku. Seksisuhdetta en todellakaan hae.

        En kuulu niihin ryhmiin jotka rajaan hakuni ulkopuolelle, tasoistani haen.

        "itsellänikin on paljon muitakin asioita elämässä kuin parisuhde, tai tässä vaiheessa sen haku. Seksisuhdetta en todellakaan hae."

        Tässä tapauksessa ainoastaan epätoivoisimmat miehet vaivautuvat ottamaan yhteyttä, edes yksien treffien tai ties minkä toivossa.

        Normaaleja miehiä ei kiinnosta seksikielteinen nainen jota voisi tapailla harvakseltaan ehkä pari kertaa viikossa. Kunnollinen parisuhde (johon sisältyy myös riittävästi seksiä, yhdessäoloa ja läheisyyttä) kiinnostaa.


    • Olivia

      Oletko kokeillut Suomi24:ä? Siellä on 60 000 profiilia. Niitä alkaa olla jo niin paljon, ettei jaksa enää edes etsiä. Luulen, että eniten porukkaa pyörii juuri Suomi24:ssä ja deittinetissä. Miesten taso on kyllä vain valitettavasti juuri tuollainen kuin kuvailit. Itse olen sen takia niin tympääntynyt nettideittailuun, että yritän etsiä seuraa mieluummin netin ulkopuolelta.

      • -----------

        "Miesten taso on kyllä vain valitettavasti juuri tuollainen kuin kuvailit. Itse olen sen takia niin tympääntynyt nettideittailuun, että yritän etsiä seuraa mieluummin netin ulkopuolelta."

        "Etsit" seuraa odottamalla että miehet etsivät sinut? Tyypillinen nainen.


    • Katso peiliin

      Ensinnäkin pitää sanoa, että lopeta tuo höpötys niistä tasoista ja itsesi korottamisesta muiden ihmisten yläpuolelle. Et ole sen kummempi ihminen kuin muutkaan. Toiseksi voin kertoa sinulle seuranhakukokemuksestani netin kautta. Se, miksi aloin etsiä seuraa netin kautta, on se, että en löytänyt mieleistäni seuraa baareista ym, vaikka niissä helposti tutustunkin ihmisiin. Lisäksi minua ärsytti se, että olen aika hyvännäköinen nainen ja usein baareissa miehet tulivat iskemään vain ulkonäön takia. Minä olen kyllä mielestäni ihan jotain muuta kuin pelkkää ulkokuorta. Sen vuoksi halusin etsiä seuraa niin, ettei ulkonäköni ole se ensimmäinen asia, jota tuijotetaan.

      Kokemuset siis listaan:
      Laitoin ilmoituksia ja kokeilin eri palstoja. 1. treffimesta oli huono kokemus, koska sitä kautta ei tullut kuin muutamia vastauksia ja yli 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä kuin etsin.
      suomi24: paljon vastauksia, todella hyviä, oli vaikeuksia valita, kenelle kirjoittaa takaisin.
      sinkut.net sama juttu, sitä kautta tuli useita vastauksia.

      Sain erittäin asiallisia vastauksia mukavilta, sivistyneiltä nuorilta miehiltä ja minulla tosiaan oli vaikeuksia päättää, keiden kanssa alan kirjoitella. Siksi ihmettelen, miksi saat huonoja vastauksia. Olisiko sinun syytä katsoa peiliin, missä se vika on? Jos korotat itsesi, ei ole ihmekään, että saat sellaisia vastauksia, joihin et halua tarttua. Itse löysin aviomieheni netin kautta, kun hän vastasi ilmoitukseeni ja siitä 2 vuotta, menimme naimisiin. Nyt tässä olemme laatineet siskollenikin ilmoitusta, joka myös uskoo, että hänellekin löytyy ihana kumppani netin kautta. Myös kolme ystävääni on löytänyt tätä kautta puolisonsa eikä kyse todellakaan ole mistään pikasuhteista, vaan ne ovat johtaneet kaikki avioliittoon.

      Jätin muuten omasta ilmoituksestani tahallaan pois nämä asiat: olen akateeminen, olen hyvännäköinen jne. Nehän ovat sivuseikkoja. Luonne on tärkeintä ja sielunkumppanuus.

      Kirjoitin ilmoitukseeni, mitä elämässä arvostan, mistä pidän, millaista elämää haluaisin tulevaisuudessa elää jne. Sain myös sellaisia vastauksia, joissa mietittiin ihan samoja juttuja ja samanhenkiset miehet myös vastasivat minulle. Sitä kautta se sielunkumppani löytyi. Vieläpä ihan komea opettaja löytyi omakseni.

      • Mies1985

        Perusteella miesten baarissa sitten pitäisi sinua lähestyä,tai ketään muuta? Tanssitaitojesi? Mahtavien kavereille kerrottujen juttujen todistamien puhelahjojen? Ulkonäköhän se on ainut asia minkä sinusta siinä vaiheessa tietää.


    • ollako vai eikö olla

      Oli pakko saada sanoa pari sanaa
      Luin tämän ketjun ja törmäsin siheen mihin olen itse halunnut saada selvyyttä
      Olen itse mies ja en pidä itseäni huonona vaihtoehtona vaikka olenkin yksin.
      Mitä tulee näihin deitipalstoihin niin olen katsonut kaikki läpi ja yhtään hyvää ei ole kohdalle sattunut ei edes keskinkertaista. Joku voi sanoa että laske rimaa, rimaa mihin nilkkoihin kenties? Ikävä kyllä jos näin on että pitäisi alkaa ajattelemaan suhdetta jonkun 'ei älykkään naisen kanssa niin kiitos ei olen mielummin yksin. Ei ole olemassa sellaista palstaa missä nämä tasokkaat tuttavat olisi, ei minun kokemuksen mukaan. Mitä tulee copy pastaamaiseen, en edes tajua mitä se on. Itselläni ei ole aikaa pastailla, kirjoitan jokaiselle aivan uniikin kirjeen. Jos minun päähän alkaa tulla jotain sellaista niin lopetan koko touhun kokonaan.
      Yksi naine kirjoitti että miehet ei halua älykästä naista, väärin ei pidä paikkaansa.
      Minulle äly on tärkeää. Älyä on monenlaista.
      Jos saa arvostella niin ehkä vika on siinä ettei löydy sopivaa on se ettei tarpeeksi hyvin määrittele minkälaisen miehen haluaa ja minkälainen itse on.
      Tullaan siihen profiiliin, jotkut haluaa että sillä saa tietynlaiset vastaukset ja kirjoittaa siihen tältä pohjalta.
      Jotkut taas ihan jotain muuta.
      Paras tapa mielestäni on tuoda esiin se minkälaine olet ja millaisen toivot olevan toisen.
      Ja jättää kysymyksiä esille myöhempää varten
      Jättäkää ne negatiiviset piirteet niihin kirjeisiin ainoastaan posiitiviset asiat.
      Tietysti jos haette negatiivisia ihmisiä niin asia on toinen.
      Mitä tulee sinun miestoiveeseesi niin ehkä kannattaa täsmentää sitä vähintäänkin
      Koska tasokas ei kerro minulle ainakaan yhtään mitään ja en siis pidä itseäni ainakaan ihan älyttömän älyttömänä ihmisenä.
      Se että minkälainen tarjonta on miehistä jotka eivät halua parisuhdetta, mutta haluavat tehdä naisille kaiken sen mikä parisuhteeseen kuuluu ja eivät kysy menojesi perään niin saattaa olla aika vaikea ihmistä löytää.
      Suoraan sanottuna näistä sinun kirjoituksistasi ei saa selvää mitä oikeasti haet ja että et ole oikeasti mitään hakemassa??
      Paitsi että tasokasta pitää olla.
      Sain siis käsityksen että haet miestä mutta et parisuhdetta?? Mitä se tarkoittaa??
      Ystävää????? Ja niin tietysti jos siitä ystävyydestä kehittyy jotain enemmän niin sitten ehkä sitä parisuhdetta.
      Olkaa rehellisiä edes itsellenne ellette voi olla sitä mahdolliselle uudelle ystävälle.
      Parempi olisi sanoa että haet miestä , sitä tasokasta miestä ja katsot sitten myöhemmin löydätkö sopivan.
      kaikki nuu höpinä on ihan turhaa
      Ja lopettakaa se ihmisten luokittelu se ei tuo mitään hyvää
      Hakekaa sitä mikä on teille hyväksi ja antakaa muiden olla niitä kun ovat.
      Eli siihen alkuperäiseen kysymykseen
      ei ole olemassa mitään saittia missä vain tasokkaat miehet kokoontuisi unohda se hae se paikka missä viihdyt.
      Ei kukaan voi tietää missä joku viihtyy paremmin ainoastaan sinä tiedät.
      Sittem vielä yksi vinkki sinulle mitä enemmän painotat sanaa tasokas sitä enemmmän et niitä löydä, karkoitat kaiken niin.
      Kuka haluaa naisen joka ei ole tyytyväinen mihinkään? Tasokas mies?? no enpä usko.
      Joka tapauksessa toivon vain hyvää jatkoa etsinnällesi ja toivon sinun myös löytävän etsimäsi.
      Terveisin naukkis

      • -------

        Ei tuollaista tekstipuuroa jaksa lukea kahta riviä pidemmälle.


    • sinkkumies_

      Kannattaa tietysti käyttää deittipalstaa, jossa on eniten sinkkuja. Deitti.net ja suomi24.

      vihje. Jos etsit tasokasta miestä, se todennäköisesti löytyy näiden copy-paste vastaajien joukosta. Tasokkaalla miehellä on kysyntää myös muualla, ja siksi netti ei ole se pääasiallinen hakupaikka, jolloin siihen ei niinkään panosteta. Ajatus näissä on, että se kunnon tutustuminen tapahtuu sitten livenä.

      Hyvät ilmot ja pitkät vastausviestit ovat useimmiten nörteiltä.

      Ongelma taitaa tässä olla se, että haluat älykkäitä miehiä, mutta älykkäät taitavat useimmiten olla niitä nörttejä.

    • hmm....

      miestä, et hienoa vastausviestiä. Viestin kirjoittaja voi olla huipputyyppi, vaikka viesti ei niin täydellinen olisikaan. Mä ainakin miehenä lähden treffeille joka naisen kanssa, joka mulle vastaa lähes riippumatta viestin tasosta. Toisaalta miehet saavatkin paljon vähemmän vastauksia, ja treffit on kokemus sinällään, josta on hyötyä jo itsessään.

      Valitse viesteistä muutama (rohkeasti vaan) ja tapaa ne livenä. Älä tuomitse liian aikaisin.

    • help-!

      mooi..oon alaikäne mut mistä voisin löytää sellasen paikan mistä löytäisin pojan jonka kanssa jutellaan aluksi netissä,fb ja skypessä ja sitten vasta tavattais aina kaikissa sivustoissa pitää olla 18v :(

    • Toiveikas

      Uusi palsta löytyy osoitteesta http://www.soulmate.fi
      Toiminta ei luonnollisesti vielä kovin viriiliä kun homma kovin tuore, mut ainakin ilmaista;)

      Eiköhän se näiden palstojen kohdalla ole et metsä vastaa kun sinne huudetaan.

    • Deitit

      http://www.deittipalvelut.net/
      Jos ei deitti.net:stä löydy sopivaa seuraa, niin tuolla on esitelty muutama muu deittipalvelu. Kannattaa vaihtaa deittisivustoa, jos seuraa ei tunnu löytyvän.

    • mies32

      Eiköhän ne yksinäiset naista hakevat miehet löydä palstalle kuin palstalle. Ja yksinäisten naistahakevien miesten joukossa varmaan on keskimääräistä enemmän sellaisia, jotka eivät syystä tai toisesta ole kelvanneet naisille, eivätkä siksi ole nytkään niitä napakymppimiehiä, kuin harvoille.

      Eli tuskinpa tuo treffisivuston vaihtaminen mitään auttaa.

      Melko surullista, että nörttiys näyttää olevan se pahin, mitä nainen voi kuvitella. Esimerkiksi rikollisista ähkijöistä tai limaisista pelimiehistä ei ainakaan tässä ketjussa ole yksikään nainen huolissaan.

    • jotain rajaa

      Mulle kelpaisi nörtti oikein hyvin, mutta kun treffipalstoilta viestejä tulee lähinnä työttömiltä, ei edes amista käyneiltä tai nelikymppisiltä eläkeläisiltä (!).

      En hae elättäjää enkä hoitajaa, mutten myöskään ala sellaiseksi kenellekään.

    • lupiininkukka

      hei. onko lupiini palsta täysin seksihörhöjen ja lukutaidottomien paikka? Sinne kun pistää asiallisen ilmon niin aina joku vonkaaja liikkeellä ja saan haukut päälle kun en ajattele alapäällää kuten he:-( kokemuksenne lupiinista?????

    • kiltti mies

      Jos mulle vastaa niin saa asiallisen viestin ilman mitään vonkaus juttuja ja seksi ehdotteluja. Tai jos minä vastaan jollekkin naiselle niin kirjoitan asiallisen viestin enkä ehdottele mitään seksi juttuja. Harmi vaan etten saa vastauksia takas siltin.!

    • deittiharri
    • deitti1

      edate.fi on hyvä!

      • deitti1

    • asasasas123
    • Anonyymi

      Löysin uuden paikan missä ei kaikki tyrkytä jotain vehkeensä kuvia. Ällöttävää. somedeitti.com ainakin antaa jotain kivaa liittymisessä, eikä edes poista numeroita tai yhteystietoja profiilista. Mikä on hyvä. Maksaa jonkun verran viestit, mutta saapa sitten  ainakin antaa numeron ja yhteystiedot olla profiilissa mistä noukkia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe