Teiniheviä xD

Lölli__

Eli mitä hevibändejä pidätte ns. "Teinihevinä"?
Mulle tuli mieleen:
Children of Bodom
Diablo

35

3677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deathguy

      Melkein kaikki power/miekkabändit. Näillä keikoilla on kuulemani mukaan eniten teinixejä... Onhan niitä aina, mutta näillä erityisesti lippalakkipoikia ja ylimeikattuja verkkosukkagoottityttöjä.

      Niistä lähti minullakin joskus se "hevin kuuntelu".

      • Että Manowar on teinix bändi?? nyt ukko nurkkaan häpeämään.


      • ehdottomasti

        >ylimeikattuja verkkosukkagoottityttöjä

        Missä niitä on ???? Rakastan ylimeikattuja verkkosukkagoottityttöjä !!!!


      • Juu...
        ehdottomasti kirjoitti:

        >ylimeikattuja verkkosukkagoottityttöjä

        Missä niitä on ???? Rakastan ylimeikattuja verkkosukkagoottityttöjä !!!!

        Niin, imemässä munaa.


      • deathguy
        hell_patrol kirjoitti:

        Että Manowar on teinix bändi?? nyt ukko nurkkaan häpeämään.

        ...Manowaria tähän listaan kuuluvana. Tiedät mitä tarkoitin, näitä 90-luvun poppoita pääsääntöisesti. Sonatata, Sratot, Edguyt ja Hammerfallit, Rhapsody.


    • mikä aihe. Oletteko oikeasti noin saatanan tyhmiä?

      Eiköhän jokaiseen metallin genreen mahdu teinikuuntelijoita. Mutta ihan vitun sama, ainoa mikä noissa vituttaaa niin on oikein x-treme teinit jotka viiltelevät itseään Nightwishin mukana.

      http://img231.imageshack.us/img231/1365/n11249801593841lh.jpg tuo on kyllä niin huvittava esimerkki heistä. haha

      • deathguy

        Huomasin kesällä tuskassa viilleltyjä teinixejä. Selässä karseat arvet ja naamassa jotain pienempiä viiltoja. Sairasta siis todella sairasta. Eikö niillä ole vanhempia laisinkaan??? Tietysti päällä oli Dimmu Borgirin paidat...


      • godisawoman
        deathguy kirjoitti:

        Huomasin kesällä tuskassa viilleltyjä teinixejä. Selässä karseat arvet ja naamassa jotain pienempiä viiltoja. Sairasta siis todella sairasta. Eikö niillä ole vanhempia laisinkaan??? Tietysti päällä oli Dimmu Borgirin paidat...

        "Äää, mulla on ongelmii ja kauhee angsti päällä, haistaakaa vittu!" Mut teinihevibändejä on ainakin Marilyn Manson ja Limp Bizkit (


      • Death_Unlimited

        Ai teinix bändejä no tässä on muutamia:

        Slipknot
        Nightwish, HIM, Negative, Warmen, Charon (en kyl tajuu edes miten jotkut vois sanoa heviks näitä)
        CoB
        M.Manson
        Dimmu Borgir
        Cradle of FIlth
        ehkä vähäsen myös Metallica, voin olla vääräs, mut mun mielestä
        Apocalyptica
        Limp Bizkit
        Linkin Park

        onhan näitä

        kaikki ihan saatanan paskoja

        (no ite kuuntelin Dimmua ehkä kuukauden ajan sit loppus)


      • adfasdfffvfgdfgdfgf
        Death_Unlimited kirjoitti:

        Ai teinix bändejä no tässä on muutamia:

        Slipknot
        Nightwish, HIM, Negative, Warmen, Charon (en kyl tajuu edes miten jotkut vois sanoa heviks näitä)
        CoB
        M.Manson
        Dimmu Borgir
        Cradle of FIlth
        ehkä vähäsen myös Metallica, voin olla vääräs, mut mun mielestä
        Apocalyptica
        Limp Bizkit
        Linkin Park

        onhan näitä

        kaikki ihan saatanan paskoja

        (no ite kuuntelin Dimmua ehkä kuukauden ajan sit loppus)

        Kuuntelitko edes dimmun for all tidia, jos et, et ole kuunnellut dimmua.


    • Taival

      Kyllä täällä on taas tässäkin topicissa sellaiset "kovien jätkien" kokoontumisajot käynnissä, että naurussa/itkussa on pidättelemistä ihan tosissaan.

      Vaan antaa mennä, tehkää lisää listoja -> Pata kattilaa soimaa.

    • Osculum

      helposti lähestyttävät ja julkisuutta saavat bändit ovat vaarassa joutua teinihevi-kategoriaan. Mutta eihän sen pitäisi omaa kuuntelua haitata, vaikka teinit jostain tykkää. Hyvät bändit on hyviä ja sillä selvä. Ja onhan jokainen kai itsekin ollut teini, muistaakseni...

    • muuuuuuuuuuuuu

      eikö muka teini ikäiset sais kuunnella hevii, jos siitä itte tykkää? pitäiskö kaikkien teinien sit kuunnella vaan jotain paskaa räppii? Hei haloo!!! antakaa ihmisten kuunnella mitä ne ite haluu... pitääkö kaikkia vähän menestyneempiä bändejä/artisteja kutsuu heti teiniheviks?
      Eikä kaikki teinit oo vaan semmosii, et ne viiltelee itteensä... kaikki me joskus teinejä ollaan...

      • play-boy90

        Kaikki musiikki mitä kuuntelee 13-18 vuotiaat, niin onko se sitten tuomitu teinibändiksi? Yleensä kaikilla hyvillä bändeillä on kaiken ikäisiä kuuntelijoita, joten eihän teinittömiä bändejä olekaan.


    • eiiiiiiiiiii

      diablo ole mitään teiniheviä bodom kyllä on ja him itseasiassa se ei ole edes heviä paskaa love metallia vaan

    • Miss_Dark

      ei olisi ollut teini? ja silloin aloittanut metallin kuuntelemisen? todella harva metalli-ihmisistä on syntymästä lähtien ollut metallimusasta kiinnostunut..teininä se oman itsensä hakeminen lähtee ja sitten vähän vanhempana jyvät erotetaan akanoista..

    • Man Hardcore

      No eivätkös ne kaikki ole vähän teinejä...?

    • teini vm. 1970

      ensiksi tulee mieleen nightwish, him ja the 69 eyes. eipä taida nämä teinit muita hevi-bandeja tietääkään?

    • Osculum

      Eikös se ole vain hyvä asia, että teinit tutustuu rankempaan musiikkiin? Usein tutustuminen tapahtuu noiden edellä mainittujen bändien kautta. Sitten voivat laajentaa haluaamaansa suuntaa. Ite aloitin teininä kuuntelemalla Metallicaa, ja varmasti silloin monet valittavat sen teinisuosiosta.

      • cimeries

        Yleensä nämä niin kutsutut teinit, jotka tuolla hehkuttavat esimerkiksi Children of Bodomia ja Cradle of Filthia ovat yleensä vain hetkellisesti innostuneita jostain uudesta jutusta. Mutta kuinka montaa loppujen lopuksi oikeasti kyseinen musiikki kiinnostaa kaikin puolin? Tiedän useankin tapauksen, joilla tämä on ensin ollut isokin juttu ja sen hohdon loppuessa siirrytään takaisin siihen poppiin ja parjataan mitenkä kukaan voikaan kuunnella metallin kaltaista meteliä.. en kuitenkaan sano että kaikki olisivat tällaisia.


      • g-mule
        cimeries kirjoitti:

        Yleensä nämä niin kutsutut teinit, jotka tuolla hehkuttavat esimerkiksi Children of Bodomia ja Cradle of Filthia ovat yleensä vain hetkellisesti innostuneita jostain uudesta jutusta. Mutta kuinka montaa loppujen lopuksi oikeasti kyseinen musiikki kiinnostaa kaikin puolin? Tiedän useankin tapauksen, joilla tämä on ensin ollut isokin juttu ja sen hohdon loppuessa siirrytään takaisin siihen poppiin ja parjataan mitenkä kukaan voikaan kuunnella metallin kaltaista meteliä.. en kuitenkaan sano että kaikki olisivat tällaisia.

        ite aloin kuunteleen heavya siinä 13-14 vuotiaana ( mötley crue, twisted, manowar ym,ym.) ja uusimmat bandit mistä olen innostunut on charon ja opeth , ikääkin on jo 35 vuotta ja hevi maistuu vieläkin.


      • cimeries
        g-mule kirjoitti:

        ite aloin kuunteleen heavya siinä 13-14 vuotiaana ( mötley crue, twisted, manowar ym,ym.) ja uusimmat bandit mistä olen innostunut on charon ja opeth , ikääkin on jo 35 vuotta ja hevi maistuu vieläkin.

        En tarkoittanut,että kaikki teinit ovat nykypäivänä sellaisia, joiksi useimpia satuin kuvailemaan. Toki sellaisiakin teinejä on joita aidosti kyseinen musiikki kiinnostaa ja tulee kiinnostamaan.


    • JeeJee

      Taidan olla ikiteini kun mainitsemasi diablo iskee vaikka ikää on lähes 30v. Kehtaako tän ikäsenä edes kuunnella Diabloa? Tosin kuuntelen tätä nykyä musiikkia aivan älyttömästi, siis muutakin kuin kyseistä bändiä, että en ole mikään diablo fani. Olen joskus ollu keikallakin, eikä siellä näkynyt teinejä tavallista enempää.

      Minun mielestä teinibändejä ovat esim. slipknot ja turmion kätilöt ja pahimmat black metal murinat. Mutta eipä se tee näistä bändeistä huonoja, pitäähän teineillekkin tehdä musiikkia.

      Mitäs mieltä olette sellaisista bändeistä kuin Stamina,Hevein ja Disturbed? Onko nämä teinibändejä. Olen vastikään näihin tutustunut/innostunut ja haluaisin tietää kehtaako näitä tällänen ikäloppu kuunnella?

      • enochian key

        Turmion kätilöt teiniheviä? voi ei .. Ja mitä black metal teiniheviä.. joo itse aloin kuuntelemaan Darkthronea ynnä muita kohtuu suuren suosion saavutaineita black metal bändejä hmm 8 vuotiaana? Senkun teinit kuuntelee mitä haluaa mutta saatanan saatana kun ne esittää tietävänsä siitä asiasta kaiken ja pukeutuvat älyttömästi ja jossain tapauksissa pilaavat bändin maineen. Kuunnelkoot mitä haluvat ja pitävä asiasta turpansa kiinni ennenkuin tietävät sitten siitä jotain. Ja tuskimpa Diablo tai Bodomi toivoi tulevansa teinien lempi bändieksi.. ei mahda mitään..


    • 19v Teini

      Hmm "nineteen"

      ... olen kai teini tuosta päätellen.. Tässä keskustelussa esiintyy aika pitkälti ihmisiä jotka eivät stereotypioidensa takaa saa mitään järkevää ajatusta aikaiseksi.. Kun ei ollakuunneltu kun kork. yhtä bändiä ja kaikki muu on vielä paskaa.. ja vain yhden bändin jäsenet ovat maailman parhaita soittamaan.

      Kuunnelkaa enemmän musiikkia niin tiedätte mitä se paskamusiikki oikeasti on.. Jeesustelijat ja hihhulit voi painua ristille samantien.

      COB esim. on erittäin melodista.. ja diablollakin on taito tehdä hyviä biisejä... Ja jos sitten vielä vedetään jotain viivoja Diablon ja COB in väliin niin yhtykää samantien vaikkapa omaan anaaliaukkoonne.

      Teinimetallissa on yksi DAD vireinen sointu jota vedetään aina kun teiniangsti iskee ja rappi ei riitä.. vaan pitää olla "skitatkin"
      Ei se ole edes metallia

      Teinimetallissa ei esiinny sooloja eikä niissä ole kuin yksi ja sama kertosäe/säkeistö samalla jankkauksella että varmasti ei kuunnella uudestaan.

      Metallimusiikkia voi toki kategorisoida, mutta jos nämä edellämainitut "tenimetalliyhtyeet (cob, diablo, nightwish,Him)" ovat mielestänne huonoja niin kuunnelkaa mielummin jotakin Limb Bizkitiä ja muita jenkkipommpumetallibandeja.

      Joku Linkin Park ja Disturbed ovat paljon halveksuttavempia kuin Suomalaisen Metallilmusiikin uranuurtajat jotka kaikki ovat samoilla alltopituuksilla. Hammerfall ja Rhapsody ovat oman lajinsa muusikoita.. Mielummin minä kuuntelen hienoja melodioita lohikäärmeistä kuin jotakin LinkinPark angstiräppipoppia jostakin levyyhtiön sanelemasta aiheesta.

      Ajatteleminen vaatii edellytyksiä ja oppimista..

      valistakaa itseänne ennenkuin kritisoitte.. Amen

      • eyeless666

        mikäli suomi24 foorumiin on uskominen niin kaikki hevi on joko paskaa tai teiniheviä...


      • jorma the jee jee

        Erittäin hyvin sanottu siellä perällä...miekin alotin Stratovariuksella ennen kun olin edes ensimmäisellä luokalla...se on varmaan sitten jo lasten musiikkia...ja kuuntelen sitä vielä 13 vuodenkin jälkeen


    • tha HeadBanger

      teiniheviä on sellaiset bändit mitä radio/tv soittaa koooko ajan ja sitten sitä kuunellaan kun toisetkin kuuntelevat...sitä minä sanon teiniheviksi

      • aapo

        teini hevii bändeistä mulle tulee mieleen.kissing dynamite.sabatton.wolbeat.muutaman mainitakseni.kuunnelkaa ja oppikaa.


      • juusu
        aapo kirjoitti:

        teini hevii bändeistä mulle tulee mieleen.kissing dynamite.sabatton.wolbeat.muutaman mainitakseni.kuunnelkaa ja oppikaa.

        Muihin voin yhtyä mutta Sabatonia en sanoisi teiniheviksi.

        Hienoa, nopeaa ja voimakasta, hienoilla lyriikoilla varustettua powermetallia ja parasta live esiintymistä mitä metalli maailmasta löytyy.


    • Sturm und drang, BFMV

    • Ellu Battery

      Teinihevi tai mikä tahansa muu teinimusiikki on sitä, mitä kuunnellaan siksi, koska se on niin hiton kuulia. Musiikista ei ymmärretä mitään, eikä sen ajatusmaailmasta. Pääasia että kuunnellaan samaa musiikkia kun naapurin Pete. Viikon päästä kuunnellaankin jo ihan toista bändiä kun se nousi listalla ekaksi ja se edellinen bändi on jo niin sou lääst siison. Ja kuten tuolla edellä jo sanottiinkin, vain YKSI voi tehdä hyvää musiikkia ja kaikki muu on ihan surkeeta.

    • teinihevi

      No kaikki on teiniheviä mitä te teinit kuuntelette. Välillä vaan käytte Suomi24:n foorumilla ulisemassa, miten se kaverin suosikkibändi on enemmän teiniheviä kuin teidän oma suosikkinne.

      Toi xD tossa otsikossa kertoo kaiken oleellisen.

    • hmuk6780

      Itse luokittelen teiniheviksi melkeempä kaiken metalcoren/deathcoren.
      Slipknot, CoB, BFMV, Cradle of Filth, Marilyn Manson, Limp Bizkit, Linkin Park, Heaven Shall Burn ja Bring Me The Horizon (Hirveetä paskaa).

    • hah.

      Teininä kuuntelin Mayhemiä ja Emperoria. Joten mulle ne on teiniheviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe