hei! olen juuri valmistunut restonomiksi ja minulle on tarjottu vuoropäällikönpaikkaa ruokaravintolasta helsingistä. minkälaista palkkaa voisin pyytää, kun olen siis restonomi, minulla on kahden vuoden vuoropäällikkökokemus ravintola-alalta ja työpaikka kuuluu saman ketjuun missä olen työskentelen tälläkin hetkellä.yhteensä ketjun palveluksessa olen ollut jo yli neljävuotta.
ps. minkälaisia sopimuksia teillä muilla hotra-alan töntekijöillä on lisien suhteen esim.sunnuntai tunnit, kuuluuko lisät palkkaan vai millä tavalla sais junattua sopimuksen missä lisät ei kuulu palkkaan vaan tulee erillis korvauksena?
ravintolan vuoropäällikkö
3
4866
Vastaukset
- sun
opiskelusi mennyt ihan hukkaan???
Luulisi nyt restonomin osaavan tuon verran tietoa osaavan hommata. Mitäs sitten teet kun sun pitäisi päättää jonkun alaisesi palkasta??? Laitatko tänne taas kyselyn..
Voi Hyvä Pyhä Sentään. - Anders
Moi. Hoidan kolmea ravintolaa, kokemusta yli 10v. sovittuja työtunteja 220kk, palkka 2350e kk. sisältää lisät. Asiakaspaikkoja yhteensä 950. Olen myös restonomi. Pääkaupunkiseudulla voisit pyytää 2100e sis. lisät.
Itse olen ollut tyytyväinen palkaani ja mielenkiintoiseen työhön.- wvwvwV
jos palkkasi on nettona, niin sitten se on ihan linjassa. mutta jos saat bruttona tuon verran, niin olet totaalisesti alihinnoitellut itsesi. sentään joka kuukausi 60 tuntia ylitöitä, ja pitkähkö työkokemus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185101Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332782- 342599
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302398- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211580En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101500Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231254- 891148
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143