hei! olen juuri valmistunut restonomiksi ja minulle on tarjottu vuoropäällikönpaikkaa ruokaravintolasta helsingistä. minkälaista palkkaa voisin pyytää, kun olen siis restonomi, minulla on kahden vuoden vuoropäällikkökokemus ravintola-alalta ja työpaikka kuuluu saman ketjuun missä olen työskentelen tälläkin hetkellä.yhteensä ketjun palveluksessa olen ollut jo yli neljävuotta.
ps. minkälaisia sopimuksia teillä muilla hotra-alan töntekijöillä on lisien suhteen esim.sunnuntai tunnit, kuuluuko lisät palkkaan vai millä tavalla sais junattua sopimuksen missä lisät ei kuulu palkkaan vaan tulee erillis korvauksena?
ravintolan vuoropäällikkö
3
4847
Vastaukset
- sun
opiskelusi mennyt ihan hukkaan???
Luulisi nyt restonomin osaavan tuon verran tietoa osaavan hommata. Mitäs sitten teet kun sun pitäisi päättää jonkun alaisesi palkasta??? Laitatko tänne taas kyselyn..
Voi Hyvä Pyhä Sentään. - Anders
Moi. Hoidan kolmea ravintolaa, kokemusta yli 10v. sovittuja työtunteja 220kk, palkka 2350e kk. sisältää lisät. Asiakaspaikkoja yhteensä 950. Olen myös restonomi. Pääkaupunkiseudulla voisit pyytää 2100e sis. lisät.
Itse olen ollut tyytyväinen palkaani ja mielenkiintoiseen työhön.- wvwvwV
jos palkkasi on nettona, niin sitten se on ihan linjassa. mutta jos saat bruttona tuon verran, niin olet totaalisesti alihinnoitellut itsesi. sentään joka kuukausi 60 tuntia ylitöitä, ja pitkähkö työkokemus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841