missä tapasit kumppanisi?

gallupinpoikanen

Missä tapasit elämänkumppanisi?

Tehdään tällanen pienimuotonen gallup että saadaan me sinkut tietää mistä niitä elämän miehiä/naisia oikein pitäis etsiä. :)

215

107500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jallu

      Työläs, mutta tehokas ja nopea keino löytää se oikea.
      Vaatii hiukan kirjoitustaitoakin.

      • Anonyymi

        Mjaaa🤔... se taisi olla se 1932 kun riittaliisaa tultiin hakemahan.. ja sitte me mentiin mäkeä laskemahan. .. ja sitte m... jaaa.. mitenkähän se nyt oli No mutta kuitenkin niiiin . . No jaa


    • mä vaan

      netistä minäkin sitten sen oikean löysin..

      • löytyi

        Netistä löytyi se ainut ja oikea.


      • Onnellinen
        löytyi kirjoitti:

        Netistä löytyi se ainut ja oikea.

        Työpaikka järkkäs koulutuksen ja sieltä löysimme toisemme.


      • Koodari

        Olin erään kansainvälisen nettisivuston ylläpitäjä. Tutustuin yhteen ko. sivuston keskustelupalstan tukihenkilöistä. Hän oli amerikkalainen nainen. Puolisen vuotta kirjoiteltuamme vietin kuukauden hänen luonaan Yhdysvalloissa. Menimme naimisiin siellä, ja hän muutti muutaman kuukauden kuluttua Suomeen. Olen todella onnellinen.


      • Hakusessa 50-65 mies
        Koodari kirjoitti:

        Olin erään kansainvälisen nettisivuston ylläpitäjä. Tutustuin yhteen ko. sivuston keskustelupalstan tukihenkilöistä. Hän oli amerikkalainen nainen. Puolisen vuotta kirjoiteltuamme vietin kuukauden hänen luonaan Yhdysvalloissa. Menimme naimisiin siellä, ja hän muutti muutaman kuukauden kuluttua Suomeen. Olen todella onnellinen.

        Mistä löytäisi tällainen vanhempi,terve nainen kumppanin! Mistä netistä löydätte? Ja mistä ulkomaisita chateista? Maksaako mitään? Ja onko visakortti esimerkiksi luotettava väline maksaa? Vastatkaa te, joilla kokemuksia!


      • susimma
        Hakusessa 50-65 mies kirjoitti:

        Mistä löytäisi tällainen vanhempi,terve nainen kumppanin! Mistä netistä löydätte? Ja mistä ulkomaisita chateista? Maksaako mitään? Ja onko visakortti esimerkiksi luotettava väline maksaa? Vastatkaa te, joilla kokemuksia!

        suomessa on monta deittipalstaa (maksutonta), joihin voi jättää ilmoituksen. Kannattaa laittaa rehellinen kuvaus itsestään, mutta ei liikaa tietoa. Ja varautua siihen, että 99 vastaajaa 100 on aika... kauheita. Mutta siellä voi olla se yksi juuri itselle sopiva. Kannattaa kirjoitella hetki ja jos tuntuu hyvältä, tavata tyyppi vaikka lounastunnilla = tällöin kummankin on pakko palata töihin eikä tartte keksiä tekosyitä treffien lopettamiseen jos ei synkkaakaan.
        Älä anna henkilötietoja ennen kuin olet tavannut tai hanki erillinen treffipuhelin (prepaid), jota käytät näihin yhteydenottoihin.


    • tapasimme

      mieheni kanssa.

      • Justiina

        Olittehan eri pukuhuoneissa? ;) Siis tarkoitan että olette heteroja ettekä mitään sairaita perverssejä?


      • rajannut
        Justiina kirjoitti:

        Olittehan eri pukuhuoneissa? ;) Siis tarkoitan että olette heteroja ettekä mitään sairaita perverssejä?

        kysymystä VAIN heteroita koskemaan, joten kyllä tähän saa vastata ihan kaikki!

        Ärsyttävää tollanen ahdasmielisyys.


      • voi hyvää päivää!
        Justiina kirjoitti:

        Olittehan eri pukuhuoneissa? ;) Siis tarkoitan että olette heteroja ettekä mitään sairaita perverssejä?

        Vinkuvalla äänellä ja nuttura tiukalla: "e-ettekai te mitään sairaita perverssejä ole?!"


    • luonnonläheinen

      parissa tapasimme. Kumpikin harrasti tahollaan melontaa ja yhteen tiemme kulki kajakkivajan siivoustalkoissa.

    • Haavehuuto

      Tapasimme toisemme baarissa.
      Näinkin voi käydä...

      • Outoo

        Kännissä vieläpä.


      • täälläkin

        Tapasimme ravintolassa. Hän pyysi minua tanssimaan enkä ensin edes meinannut suostua. Mutta suostuin kun hän niin kauniisti pyysi uudelleen...


      • Nelli_

        Sama täällä...baarissa tavattiin kännissä ja vielä pussailtiinkin heti.

        Nyt oltu vuosia onnellisesti yhdessä:) En ikänä olisi uskonut, että elämäni mies löytyy tuolla tavalla baarista!


      • löysin
        Nelli_ kirjoitti:

        Sama täällä...baarissa tavattiin kännissä ja vielä pussailtiinkin heti.

        Nyt oltu vuosia onnellisesti yhdessä:) En ikänä olisi uskonut, että elämäni mies löytyy tuolla tavalla baarista!

        tavallaan baarista ja netistä. Kaveri tapasi mieheni netissä ja me sovimme tapaamisen baariin. Rakkautta ensi silmäyksellä, 3 vuotta jo aviossa. :)


      • Onnellinen

        Kuin myös, baarissa tavattiin... Olin ystäväni kanssa ihan rauhallisissa merkeissä liikenteessä, istuskeltiin ja jutskailtiin kun tämä "elohopea" mieheni suurinpiirtein syöksyi eteeni, kysyi nimeäni ja ennen kuin kerkesin kunnolla vastaamaan kysyi hän jo "saanko antaa suukon ja lähdenkä hänen kanssaan laulamaan karaokeen", oli kuulemmma seuraavana vuorossa. Ennen kuin hölmistykseltäni kerkesin vastaamaan kunnolla antoi hän muistaakseni pikaisen suukon ja sitten olikin jo veivaamassa menevää biisiä mikin äärellä. Siinä sitten koitin "toipua" mutta mielenkiintoni oli herännyt, tästä vauhtiveikoista täytyy ottaa paremmin selvää... Sitä selkoa on otettu nyt jo 13 vuotta, onnellisesti : ) Näinkin voi mennä, silloin kun vähiten odottaa, tapahtuu...


      • makapu
        Nelli_ kirjoitti:

        Sama täällä...baarissa tavattiin kännissä ja vielä pussailtiinkin heti.

        Nyt oltu vuosia onnellisesti yhdessä:) En ikänä olisi uskonut, että elämäni mies löytyy tuolla tavalla baarista!

        itekki tuli toi mies sieltä olut tuopi äärestä bongattua


      • Doris81

        Tapasimme baarissa, kännissä tosiaan molemmat ja jatkoille minun luokse... Neljä ja puoli vuotta tuli yhteistä taivalta kuljettua, sitten se taival loppui...


      • kloppi2
        Onnellinen kirjoitti:

        Kuin myös, baarissa tavattiin... Olin ystäväni kanssa ihan rauhallisissa merkeissä liikenteessä, istuskeltiin ja jutskailtiin kun tämä "elohopea" mieheni suurinpiirtein syöksyi eteeni, kysyi nimeäni ja ennen kuin kerkesin kunnolla vastaamaan kysyi hän jo "saanko antaa suukon ja lähdenkä hänen kanssaan laulamaan karaokeen", oli kuulemmma seuraavana vuorossa. Ennen kuin hölmistykseltäni kerkesin vastaamaan kunnolla antoi hän muistaakseni pikaisen suukon ja sitten olikin jo veivaamassa menevää biisiä mikin äärellä. Siinä sitten koitin "toipua" mutta mielenkiintoni oli herännyt, tästä vauhtiveikoista täytyy ottaa paremmin selvää... Sitä selkoa on otettu nyt jo 13 vuotta, onnellisesti : ) Näinkin voi mennä, silloin kun vähiten odottaa, tapahtuu...

        naiset kertotaa tarinanne tarkemmin, miten se tapahtui? kumpi teki aloitteen ja miten? ja varmaan miehetkin voivat kertoa tarinansa pidennettynä, onhan täällä sinkkunaisiakin?


      • Outoo
        kloppi2 kirjoitti:

        naiset kertotaa tarinanne tarkemmin, miten se tapahtui? kumpi teki aloitteen ja miten? ja varmaan miehetkin voivat kertoa tarinansa pidennettynä, onhan täällä sinkkunaisiakin?

        Olin neiti 18 v. ja perjantai ilta, tympi niin hitosti kun kavereista ei "kukaan koskaan mihkään" ollut menossa ja minä yksin kotona. Suutuksissani kietaisin punkkua potun ja soitin taksin.

        Suuntasin taksilla kapakan mäelle ja oli ihan hirmu kivaa kun huomasin ettei paikalla ollut kuin pari tyyppiä joiden seura ei sitten piirun vertaa kiinnostanut. Paikallisessa kapakassa muutaman minuutin istuttuani tuleva mieheni ystävineen porhalsi ovet paukkuen sisään, tilasi tuopin ja katseli ympärilleen kuin euroopan omistaja ja marssi luokseni ikäänkuin meillä olisi ollut sovittu tapaaminen sinä iltana.

        Siitä se juttu lähti luistamaan ja sitä soittoa ollaan oltu yhdessä jo yli 10 vuotta. Naimisiin mentiin ja lapsiakin on pukattu maailmaan muutama kappale eikä kyllä yhtään ole kaduttanut että niin helppo nakki olin ja menin vielä samana iltana antamaan muutakin kuin vain lämmintä kättä.


      • ja kännissä
        täälläkin kirjoitti:

        Tapasimme ravintolassa. Hän pyysi minua tanssimaan enkä ensin edes meinannut suostua. Mutta suostuin kun hän niin kauniisti pyysi uudelleen...

        ..tavattiin. ja kyllä sen tilanteesta ja paikasta huolimatta heiti tajusi, että nyt synkkaa ja tuon minä otan yöksi viereeni, vaikka väkisin. oikea aarre... ei tässä ole takana kuin 2 kk yhdessä, mutta tosi lupaavalta näyttää =)


      • Ruis

        Baarissa myökin tavattiin ja meillä oli eilen kuudes hääpäivä. =D


    • enempi kuin yksi

      1. töissä
      2. ravintolassa
      3. töissä
      Ja nä työjutut eivät olleet varattuja.

    • on ollut.

      Aviomies number 1: Lavatansseissa.

      Aviomies number 2: Törmäsi minuun kaupungilla. Keskellä päivää, selvin päin. Kävelimme siis oikeasti päin toisiamme ruuhkassa.

      Avomies: Käveli ovestani sisään.
      Näinkin VOI käydä. Olin lähdössä etsimään kissaani ja kun avasin oven mies käveli kissa sylissä sisään. Keitin kahvit kiitokseksi. Vuosi oli -84 ja tossa se vieläkin hörppii kahveeta. (Ei sitä samaa).

      Carpe diem! TERV. Kissavanhus ja onnelliset sekopäähöppänät meiän muksut!

    • pasi

      Ex-rouva: työpaikalla. Työtapaturma siis.

      Suuri rakkaus: asui samassa rapussa. Jäin suustani kiinni, kun palasin roskikselta kotiini

      Pikaihastuminen: Korkeasaaressa kahden poikansa kanssa, minä olin liikkeellä kahden tyttäreni kanssa.

      Nykyinen: netissä.

    • onnellinen vaimo_

      Tapasin paikallisessa Anttilassa, mutta muutamaa lausetta enemmän juteltiin keskiviikkona baarissa, josta se sitten lähti =) Nyt yli kymmennen vuotta yhdessä.

    • Vanha punkkari

      !!!

    • spk

      ja tiukkaan nippuun laittoikin.

    • joku deittisivusto

      ........

    • Jamppis

      1.Vaimo löytyi firman kosteiden juhlien jälkeisiltä tupareilta. Olin jo ennestään ihastunut ko neitoon ja humalassa uskalsin lähestyä häntä. Viihdyimme 8,5 vuotta ja saimme kaksi lasta.

      2.Vaimo löytyi netistä. Hän oli lukenut ICQ-profiilini ja ajatteli jutella "ton mielenkiintoisen tyypin" kanssa kun ei ollut muutakaan tekemistä perjantai-iltana. Viikon päästä asuimme jo saman katon alla :) Hänen kansaan olen vielä aviossa ja uskon että tämä nainen on elämäni nainen, niin hyvin sovimme yhteen.

    • merkeissä

      Luistinradalla tapasimme, yhteisiä avioliittovuosia on takana jo 26 vuotta....
      Ja edelleen ollaan yhdessä ja rakkauden myötä myös pysytään.

    • markkinoilla

      - siältä vaan etsimään, siä niitä on huamen aamuna-

      • Valte L

        Mie lähen Arviitin kans Teivoon kohta. Tulkaa tyttölapset rohkeesti jutulle ni annetaan 75-vihjelöit ja vähä muutakiiiiiiii


    • liinastiina

      Tapasin mieheni kaupassa. Menin vaan hänen luokseen ja aloin jutustaa, kun hän pyyhki lihatiskiä. Siitä ajelulle ja niin edespäin. Tapasimme heinäkuussa-96 sit lokakuussa samana vuonna kihloihin ja syyskuus naimisiin ja seuraavan vuoden jouluna synty eka poika. Nyt toinen poikakin jo 5 vuotta ja yhessä ollaan siis oltu 9v. Kyllä elämä on ihanaa, kun saa toista rakastaa! Onnea sulle etsintöihin!

    • marru

      Avomies löytyi netin chat-palstalta. Tai oikeastaan tais käyä niinpäin että mies löysi minut :)

      • sivuilta

        Mies löysi profiilini. Kirjoiteltiin n. kuukausi ja sitten tavattiin.. Nyt on kolme lasta ja kuusi vuotta yhdessä.

        Nettisuhteet eivät ole ollenkaan harvinaisia nykyään. Myöskään täällä pohjoisessa!


    • In love

      Saman alan koulua käytiin.
      Sama työ on aika iso tekijä. Sitä on samat arvot, samat mielenkiinnonkohteet ja sama ajatusmaailma..

      • restonomi

        Nykyinen aviomieheni oli samalla luokalla ensimmäisen vuosikurssin. Oli tullut kaupunkiin asenteella "en kyllä siteen rakastu kehenkään". No, eipä tuo lupaus pitänyt, jo ekana syksynä oltiin tosi tiiviisti kimpassa ;)


    • liikennevaloissa!

      olimme kumpikin autoillamme vieresillä kaistoilla...siit se läks. Kiinnostuttiin toistemme autoista (ihan normaalit!)...pysähdyttiin sitten kun nähtiin seuraavana päivänä ja jutusteltiin....erottamattomat jo vaik kuis kauan!

    • 30kymppinenmieshenkilö

      Deitti.netin kautta (City.fi) ja kuusi vuotta kohta täynnä. :)

      • huhuhh

        Oletko 300-vuotias? huhhuh


    • yläasteella

      7-luokalla.. ja siitä asti yhdessä, eli semmoset 13 vuotta tulee täyteen.

    • Akan ketale

      Yhteisen kummipojan ristiäisissä tavattiin. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Siitä on jo 14 vuotta ja yhdessä ollaan vieläkin.

      • Janos Valmunen

        bussipysäkillä. Katselimme toisiamme aivan suoraan silmiin:-)


      • ennustaja-naimisissa ja nel...
        Janos Valmunen kirjoitti:

        bussipysäkillä. Katselimme toisiamme aivan suoraan silmiin:-)

        Menin ystäväsi tupareihin. Hän oli alkanut seurustelemaan uuden miehen kanssa.Ystäväni halusi, että povaan ja samassa pippaloihin ilmestyi tämän ystävän uuden poikaystävän serkku: )
        Povasin hänellekin siinä häähuoneen ja tyttölapsen ja hän sanoi, että ikuna ei moiseen ansaan mene; )


      • fanisi
        Janos Valmunen kirjoitti:

        bussipysäkillä. Katselimme toisiamme aivan suoraan silmiin:-)

        Katsoimme toisiamme silmiin tosi ihastuksissamme.
        Olisin halunnut jututtaa, jos vaan olisin uskaltanut.


      • PILKUNNUSSIJA
        Janos Valmunen kirjoitti:

        bussipysäkillä. Katselimme toisiamme aivan suoraan silmiin:-)

        NÄIMME IHAN ENSIMMÄISTÄ KERTAA BUSSIPYSÄKILLÄ, KATSOIMME TOISIAMME SILMIIN TOSI IHASTUKSISSAMME.. OLISIN HALUNNUT JUTUTTAA MUT EN OISI USKALTANUT...


      • Janus Valmunen
        PILKUNNUSSIJA kirjoitti:

        NÄIMME IHAN ENSIMMÄISTÄ KERTAA BUSSIPYSÄKILLÄ, KATSOIMME TOISIAMME SILMIIN TOSI IHASTUKSISSAMME.. OLISIN HALUNNUT JUTUTTAA MUT EN OISI USKALTANUT...

        Siteeraat menestyshittiäni (ainakin Radio Cityssä) väärin. Mutta oli se niin perkeleen hieno biisi aikanaan...


    • Baari helsingissä

      tavattiin Fridayssa silloin kun pubi vielä oli oma vanha itsensä...8 vuotta sitten.

    • minna

      Tavattiin netin chattipalstalla, josta siirryttiin meseen. Kirjoiteltiin monet kuukaudet, sitten tavattiin ja rakastuttiin. Nyt ollaan oltu jo reilu vuosi yhdessä ja onni kukoistaa :-)

    • masa

      vastapuoli kyllä luuli rekvisiitasta että rahaa on!

    • Lunea

      Treffeihin pistettiin profiilit ja sieltä hän minut löysi. Muutaman kuukauden päästä taidetaan olla virallisesti avopuolisoita, käytännöllisesti katsoen ollaan jo.

    • Jonna

      Me tapasimme miheni kanssa, kun hän muutti minun naapuriin.. Minulla oli yksiö ja hönellä kaksio,meillä sattui olemaan yhteinen ystävä, joten
      eräs ilta hän pyysi minua tämän miejen luo ja tässä ollaan... Nyt ollaan reilu vuosi seurusteltu :)..Eli siis kannattaa pitää silmät avoimina :)

      • rakastunut..

        Tapasin mieheni kaupungilla.Se oli rakkautta ensisilmäyksellä.Ollaan oltu yhessä 2,5vuotta,yksi suloinen poika saatu. Ensi syksynä mennään naimisiin:)


    • tyllerö_

      tapasin nykyisen avomieheni/kihlattuni chatissä. Juteltiin sen yhden ainoan kerran siellä vähän aikaa, vaihdettiin (jostain ihmeen syystä, yleensä en sellaista harrastanut noin lyhyen jutustelun perusteella) numerot ja sitten vähän ajan kuluttua tavattiin (muutama tekstiviesti oltiin sitä ennen lähetelty)...ja tässä sitä nyt ollaan..:) Asuttiin siis jo silloin samassa kaupungissa.

    • tapasimme

      Olin töissä samassa rakennuksessa, ja kävin rautakaupassa. Kiinnostus alkoi silloin, vasta monta kuukautta jälkeenpäin juttelimme ekan kerran. Noin kahden vuoden kuluttua ekasta keskustelustamme olimme jo naimisissa ja kahden lapsen vanhempia. Nyt siitä on jo yli 10 vuotta, ja yhä edelleen olemme rakastuneita toisiimme. :)

      • tytteli

        tapasin poikaystäväni irc-galleriassa. en olisi ikinä uskonut enkä ajatellut sitä mahdolliseksi, mutta niin vain kävi..ja hyvin onnellinen olen (: reilu puoli vuotta on porskutettu eteenpäin ja toivottavasti riittää matkaa yhdessä...


    • Emäntä

      Suomi24:n chatissa tavattiin. Kolmisen vuotta ollaan nyt oltu yhdessä ja ensi kesänä juhlitaan häitä :)

    • kuun jumalatar

      tapasin:)

    • N40 vee

      Vaikka mistähän noita kumppaneita on löytynyt:

      1. löytyi ravintolasta
      2. siippa oli vuokraisäntäni...; )
      3. biljardipöydän äärestä kuppilasta
      4. eli se viimeinen löytyi netistä. Häät ensi kesänä!

      Tsemppiä etsintään!!!

    • myyjätärr

      Olin myyjä ja hän asiakas. Ihastuin hänen ulkonäköönsä ja huumorintajuunsa. Luulin ettemme enää koskaan tapaisi. Kerran ravintolassa hän kuitenkin tuli juttelemaan ja kertoi minun jääneen mieleen. Siitä lähti seurustelu ja sitä on kestänyt vuosia.

      • Pörri

        Heh, meillä kävi juuri samalla lailla. Olin töissä kahvilassa pienellä paikkakunnalla, jossa nykyinen mieheni oli vakiasiakkaita. Vappuna vajaa kolme vuotta sitten ravintolassa vaihdettiin ensisuukot ja puhelinnumerot:)


    • tytteli

      tekstiviestitreffien kautta tapasin tämän nykysen ukkoni vaikka välillä on vaikeaa niin yhessä on oltu yli viis vuotta.

      • Suski

        Sokkotreffeillä baarissa 2v sitten, alunperin tutustuttiin tekstarien välityksellä kans :)


    • Fishfinnboy

      Vettä on virrannut paljon myllyn läpi noin 43vuotta
      Tapasin vaimoni Ylä-Tulomalla voimalaitostyömaalla.
      Kaunis lapin tyttö tarjoili kahvia putkimiehille ja minä sanoin heti kun näin hänet."Tuossa on mun vaimo jos on tarpeeksi terävät kynnet, että pysyy." Puhuimme kolmen kuukauden ajan kaikki mitä olimme törmäilleet siihen mennessä elämässämme, sitten teimme rehvit ja siitä se alkoi. Tämän jälkeen ei meillä ole ollut omaa aikaa, vain yhteistä aikaa.
      Koettakaapas pysytellä yhtäkauan yhdessä. Riidelkää, mutta puhukaa ja sopikaa asianne ennen auringon laskua. Harrastukset myös pitävät yhdessä ja oppikaa rakastamaan vaikka se joskus olisi melkein vaikeaakin, mutta se kannattaa. Sillä tavalla kasvatte yhteen. Anteeksi neuvot, mutta kohtauspaikka oli rakennusalueen kahvikoppi.

    • naikkonen 30v

      kerran kirkossa ja loput netissä! :D

    • Laavböörd

      Ooooi sitä ihanaa aikaa, kausiapulaisina olimme molemmat eräässä firmassa ja siellä se lähti yötöissä juttu kulkemaan... Avioliittoon päädyttiin 2 vuoden seurustelun jälkeen ;)

      Kaiken a ja o on olla rohkeasti ja avoimesti oma luonnollinen itsensä eikä antaa mitään yliruusuisia epätodellisia mielikuvia itsestään :) LYKKYÄ TYKÖ!

    • Raittiutta etsiessä

      löytyi rakkauskin!

      • Nea

        Tosin rakkaus kuoli, raittius jäi. Tavattiin 21 vuotta sitten AA-ssa, mentiin vauhdilla yhteen ja naimisiin, räiskyvää raitista avioliittoa 19 vuotta, sitten mies petti ja minä jätin. Koko ajan molemmat raittiina. Siitä täytyy jatkaa, toivotaan että teillä rakkaus ja suhde tulee myös hoidettua.(me ei osattu hoitaa sitä ja alkuun puhuttiin paljon, mutta aina tuli erimielisyys, sitten lopetettiin puhuminen asioista, joita tottakai olisi pitänyt puhua)


    • Heh?

      Ihan tosi. Vaikka ymmärrän, jos joku ei usko.

    • usko vaan

      oltiin molemmat oikeassa paikassa oikeaan aikaan.Tavattiin siis tosi pienen kylän uimarannalla, eikä edes oltu kylän asukkaita, vierailulla molemmat. Se oli uskomatonta, mutta siitä se alkoi.

    • Luulen että niitä oikeita on satoja, joiden kanssa kolahtaisi täysin. Niitä on tuhansia joiden kanssa menisi hyvin. Kymmeniä tuhansia niitä joiden kanssa jaksais vähän aikaa. Eikö tunnu uskottavalta... miettikääpä mikä on todennäköisyys törmätä kahdella ihmiselle, neljän miljoonan populassa.

      • Sarah

        Häkellyttävää, miten joku voi sekoittaa vannoutuneen sinkun pään:) Ravintolassa tavattiin, olin jo muutamaan kertaan aiemmin nähnyt kauempaa kyseisen henkilön ja pitänyt häntä mielenkiintoisen näköisenä. Sitten erään kerran hän seisoskeli yksinään yökerhossa ja minä päätin, että se on nyt tai ei koskaan ja marssin puheille. Menee niin päin paremmin nimittäin miesten kanssa. No, siitä hetkestä eteenpäin olemme olleet erottamattomat, toivottavasti autuus jatkuu tulevaisuudessa.


      • Vaikka kaksi oikeaa ihmistä kohtaisi ja ne tietäisi sen, voi elämän tilanne estää naima aikeet. Toinen tai molemmat on jo naimisissa, työ, asuinpaikka, tai toinen ei muuten valmis suhteeseen. Elämä on surullista, joskus...


    • -----------------

      eka ja ex-ukko baarissa
      toinen löytyi töistä

    • Tuleva_äiti

      Koulun penkillähän tuo lempi tosiaan roihahti. Lukion ekan luokan jälkeen oltu kuin paita ja peppu, ei voi mitään. =)

    • Nainen23

      Baarissa tapasimme, molemmat aika juhlamielellä ;) Nyt 8 kk yhdessä. Onnellisena muistelen tuota iltaa, eipä olisi uskonut, että näin käy :)

      • nettideittipalstalta

        Mieheni "bongasi" ilmoitukseni sinkkujen deittipalstalta. Erikoisinta on, ettemme kumpikaan uskoneet sieltä voivan onnen löytyä. Lisäksi mieheni ei ollut koskaan ennen vastannut yhteenkään ilmoitukseen. Vastasi vain minulle ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässään (deittipalstalle). Kiinnostuimme, juttelimme, viikon päästä tapasimme ja tapaamisen jälkeen olemme olleet erottamattomat. 27v oli ikää kummallakin mittarissa ja takana epäonnistuneita parisuhteita. Etenimme nopeasti ja tänäpäivänä, kun olemme 28v olemme naimisissa, meillä on vauva, 2 koiraa, omakotitalo ja olemme onnellisimpia kuin koskaan elämässämme. Löysimme vahingossa rakkaan ja olemme kuin tehdyt toisillemme, samanlaiset unelmat, elämäntavat... Ihanaa. Suosittelen lämpimästi! Hyvää Joulua kaikille!


      • tsägä
        nettideittipalstalta kirjoitti:

        Mieheni "bongasi" ilmoitukseni sinkkujen deittipalstalta. Erikoisinta on, ettemme kumpikaan uskoneet sieltä voivan onnen löytyä. Lisäksi mieheni ei ollut koskaan ennen vastannut yhteenkään ilmoitukseen. Vastasi vain minulle ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässään (deittipalstalle). Kiinnostuimme, juttelimme, viikon päästä tapasimme ja tapaamisen jälkeen olemme olleet erottamattomat. 27v oli ikää kummallakin mittarissa ja takana epäonnistuneita parisuhteita. Etenimme nopeasti ja tänäpäivänä, kun olemme 28v olemme naimisissa, meillä on vauva, 2 koiraa, omakotitalo ja olemme onnellisimpia kuin koskaan elämässämme. Löysimme vahingossa rakkaan ja olemme kuin tehdyt toisillemme, samanlaiset unelmat, elämäntavat... Ihanaa. Suosittelen lämpimästi! Hyvää Joulua kaikille!

        olen kateellinen sulle.elä itse todella huonossa parisuhteessa.me vaan ollaan ja pidetään lapsesta huoli.haen nyt ystävää joka auttaa minut pois tästä tilanteesta ja toivon et mulle käy joskus yhtä hyvin kun sinulle.tapasin treffipalstalla yhen tosi kivan tytön...tänään ehkä tapaamme ekakertaa;) mä en kestä jos se dumppaa mut.


      • Tsägä kävi, just niin
        nettideittipalstalta kirjoitti:

        Mieheni "bongasi" ilmoitukseni sinkkujen deittipalstalta. Erikoisinta on, ettemme kumpikaan uskoneet sieltä voivan onnen löytyä. Lisäksi mieheni ei ollut koskaan ennen vastannut yhteenkään ilmoitukseen. Vastasi vain minulle ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässään (deittipalstalle). Kiinnostuimme, juttelimme, viikon päästä tapasimme ja tapaamisen jälkeen olemme olleet erottamattomat. 27v oli ikää kummallakin mittarissa ja takana epäonnistuneita parisuhteita. Etenimme nopeasti ja tänäpäivänä, kun olemme 28v olemme naimisissa, meillä on vauva, 2 koiraa, omakotitalo ja olemme onnellisimpia kuin koskaan elämässämme. Löysimme vahingossa rakkaan ja olemme kuin tehdyt toisillemme, samanlaiset unelmat, elämäntavat... Ihanaa. Suosittelen lämpimästi! Hyvää Joulua kaikille!

        Joo, 99.9% on vastannut VAAN yhteen ilmoitukseen ja heti tärppäs. Vähän samalla lailla kun "en oo ikinä ennen ekana iltana hypännyt punkkaan, sussa on vaan jotain niin erilaista". Onnea teille!


    • onnellinen

      Se oli yksi kylmä joulukuun aamu kun tapasimme rautatieasemalla ja yhteistä junamatkaa kesti vain 30 min.... Puhelinnumeroita vaihdoimme ja tapasimme seuraavan kerran kuukauden kuluttua. Yhteistä onnellista taivalta on takana jo 6 vuotta....

    • hilima

      tavattiin firmanpikkujouluissa, olin konttorinpuolella ja Hän tuotannnossa, joten ulkonäöltä tiedettiin toisemme. oltunyt naimisissa onnellisesti 27 vuotta, toivotaan että eteenkinpäin.

    • Max

      tavattiin ja vuosia yhteiseloa on jo 12 v.

      • Priapos

        Meinaan, aika vauhdikas alku suhteelle jos oli jommankumman omat häät kyseessä.... :P


      • Max
        Priapos kirjoitti:

        Meinaan, aika vauhdikas alku suhteelle jos oli jommankumman omat häät kyseessä.... :P

        Ei ollut kummankaan omat, ihan oltiin molemmat morsiamen vieraita.


    • tavattiin

      Noin 3 ½ vuotta sitten. Rakkaus kukoistaa!

    • ukkomies

      Koulussa katseltiin toisiamme, seuraavana päivänä koulun bileiden jälkeen muutettiin yhteen. Naimisissa toistakymmentä vuotta ja lapsia neljä. Ei kukaan usko ja joskus tuntuu ettei itsekään.

    • Raabe

      Netissä tavattiin ja nyt ollaan jo kihloissa :)

    • lasienkeli

      Tapasin rakkaani yhden treffipalstan kautta..

    • onnellinen

      Joskus tekee hyvää vaihtaa maisemia! Lähdin lukion jälkeen vuodeksi ulkomaille ja kahden kuukauden jälkeen olin rakastunut. Suhdetta on kestänyt jo monta vuotta, hääkellot kilkattaa ensi vuonna :)

    • SusQ

      Mäkin löysin elämäni miehen netistä :) Välimatkaa oli 800 km ja nyt asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa.

    • blondi-72hki

      joissa olen "miehiini" tutustunut kuten ravintola,chatti,kirjeystävät palsta iltalehdessä,alueuutisten treffit vai millä nimellä se nyt onkaan ja avomieheeni tutustuin hesan asemalla: olin siskoni kanssa raflasta lähdössä,äijä oli kaverillaan kuskina se vihelsi perääni vei minut äitini luo jolla olin yötä,nähtiin seuraavana päivänä siitä 6 päivää ja asuttiin yhdessä nyt on 4 ihanaa lasta vuosia kulunut 13 ja ero tulossa et siihen malliin.. ;)

    • Etsin, kunnes löysin

      Ex-mies löytyi teksti-tv:n kirjeystäväpalstan kautta. Nykyinen miesystävä Suomi24:n deitistä. Ex-miehen jälkeen ajattelin saaneeni tarpeeksi miehistä ja parisuhteesta, toisin kävi. =)

    • Kauris 61

      Vuonna 1980 pimeänä ja tuulisena syyskuun iltana me molemmat aloitimme samana päivänä autokoulun.
      Elämänkoulua olemme taivaltaneet ritirinnan saman katon alla maaliskuusta 1983. Häitä tanssittiin saman vuoden heinäkuussa ja lapsia meillä on poika 21 v. ja tytär 20 v. Ja elämä jatkuu!

    • Unna

      tapasin oman avomieheni ammattiliiton kesäretkellä Riikassa. Kuulumme samaan liittoon. Aloimme yön pikkutunneilla jutella (= riidellä) hotellin aulassa. ja kuitenkin lopulta vaihdettiin puhelin numeroita.... Ja nyt on yhteinen koti.

    • Vierekkäisissä autoissa

      Katseemme kohtasivat ensikerran,15vuotta sitten.Olin tuolloin puolustusvoimissa suorittamassa omaa osuuttani maanpuolustuksesta ja lomilla tuona kohtalokkaana iltana. katseemme kohtasivat eräänä lauantai iltana likennevaloissa.Minä vilkutin hänelle ja hän minulle.Avasin ikkunan ja kysyin et mennäänkö kahville.Sit mentiin ... ja edelleen juodaan kahvia , samassa pöydässä,omassa talossa,kahden lapsen kera .

      • tuulikesa

        Tuo vaan todistaa, että kumppani voi löytyä mistä vaan, ei sitä voi lähteä tietystä paikasta etsimään. Pääasia, että on aktiivinen, eikä jää neljän seinän sisälle, sieltä harvoin kukaa tulee kysymään, että oletkos sinkku! Onnea vaan jatkossakin!


    • postilaatikko

      Tapasimme hississä. Asuimme samassa talossa ja hän kysyi: "Tuleksie kyytiin?".

    • Mirjami

      Mie tapasin elämänkumppanini Juhannuksena 2000, eräässä leirintäalueella. Olin jenkkiharrastajien kanssa ajelulla ja hän oli ystäväni ystävä. Siitä se meidän "vuosisadan rakkaustarina" alkoi. Ja olemme yhä onnellisesti yhdessä, yhteinen talo suunnitteilla ja lapsia kun saan opiskelun keväällä tehtyä pois.

    • neito

      linja-auto asemalla :)

    • Nea

      Aika yllättävää, että noin moni on löytänyt elämänkumppanin netin kautta, miten ihmeessä!!! Tuntuu itsestä mahdottomalle, no, ei kai se sitten ole, mutta voi siinä tulla aikamoisia yllätyksiäkin!

      • Miska

        Minä lähdin kielikurssille ulkomaille muutamaksi viikoksi ja ennen lähtöä lämmittelin netin kautta kymmenisen tyttöä valmiiksi treffeille - tarkoitus oli oppia naisia tapaamalla kieltä ja tietysti myös "tavata kivoja tyttöjä" ;) No, ekana perjantaina kävin yhden tytön kanssa kapakkateatteriesityksessä ja luvattiin palata asiaan, koska ilta meni oikein mukavasti. Seuraavana päivänä koetin järjestellä uutta tapaamista muiden tytjen kanssa, kun yhdelle tytölle, jonka kanssa olin lähettänyt vain viestin pari, sattuikin sopimaan treffit. Muutaman tunnin kuluttua epäröimisestäkin huolimatta seisoin myöhästyneenä miljoonakaupungin ihmistungoksessa varmistellen kartasta olinpaikkani oikeellisuuta ja yrittäen palauttaa mieleeni tytön kasvot, kun näin jo kaukaa hymyilevien kasvoje lähestyvän... "se on siinä", läikähti sydämessä ja tajusin, että seuraava epämiellyttävä tehtävä tulisi olemaan rukkasten antaminen niille kaikille muille nettitytöille, joihin olin muka jo niin "tutustunut". Kieli- ja kulttuurierosta huolimatta lempi leiskuu ja nyt voi vaan todeta, että kyllä se ensitapaamisen tunne erosi kuin erosikin "tavanomaisista ihastumisista" heti ensi metreiltä, koska sen jälkeen kaikki on ollut vain niin paljon erilasempaa kuin koskaan aiemmin, ja parempaa. Eli kun vähiten odotin, niin nalli napsahti..


      • Nea
        Miska kirjoitti:

        Minä lähdin kielikurssille ulkomaille muutamaksi viikoksi ja ennen lähtöä lämmittelin netin kautta kymmenisen tyttöä valmiiksi treffeille - tarkoitus oli oppia naisia tapaamalla kieltä ja tietysti myös "tavata kivoja tyttöjä" ;) No, ekana perjantaina kävin yhden tytön kanssa kapakkateatteriesityksessä ja luvattiin palata asiaan, koska ilta meni oikein mukavasti. Seuraavana päivänä koetin järjestellä uutta tapaamista muiden tytjen kanssa, kun yhdelle tytölle, jonka kanssa olin lähettänyt vain viestin pari, sattuikin sopimaan treffit. Muutaman tunnin kuluttua epäröimisestäkin huolimatta seisoin myöhästyneenä miljoonakaupungin ihmistungoksessa varmistellen kartasta olinpaikkani oikeellisuuta ja yrittäen palauttaa mieleeni tytön kasvot, kun näin jo kaukaa hymyilevien kasvoje lähestyvän... "se on siinä", läikähti sydämessä ja tajusin, että seuraava epämiellyttävä tehtävä tulisi olemaan rukkasten antaminen niille kaikille muille nettitytöille, joihin olin muka jo niin "tutustunut". Kieli- ja kulttuurierosta huolimatta lempi leiskuu ja nyt voi vaan todeta, että kyllä se ensitapaamisen tunne erosi kuin erosikin "tavanomaisista ihastumisista" heti ensi metreiltä, koska sen jälkeen kaikki on ollut vain niin paljon erilasempaa kuin koskaan aiemmin, ja parempaa. Eli kun vähiten odotin, niin nalli napsahti..

        Eli hän oli se oikea sinulle. Kyllä se vaan on uskottava. Mua vaan aina hirvittää, että vaikka kaveri, jonka kanssa kirjoitellaan, tuntuisi kuinka kivalle, mutta osoittautuukin sitten aivan erilaiseksi tai on sen oloinen, ettei kiinnostakaan livenä, niin on tosi ikävä sanoa, että sorry, et ole minun tyyppiä. Aina ei käy niin kuin sinulla, tai eihän sitä tiedä!


      • Miska
        Nea kirjoitti:

        Eli hän oli se oikea sinulle. Kyllä se vaan on uskottava. Mua vaan aina hirvittää, että vaikka kaveri, jonka kanssa kirjoitellaan, tuntuisi kuinka kivalle, mutta osoittautuukin sitten aivan erilaiseksi tai on sen oloinen, ettei kiinnostakaan livenä, niin on tosi ikävä sanoa, että sorry, et ole minun tyyppiä. Aina ei käy niin kuin sinulla, tai eihän sitä tiedä!

        tämä meidän tapaus ei kyllä sovellu miksikään netin kautta tutustumisen malliesimerkiksi, sillä me kerettiin vaihtaa ennen tapaamista vain muutama lyhyt viesti. Minun mielipiteeni on, että tietysti on hyvä kirjoitella ennen tapaamista, jotta voi varmistua henkilön motiiveista pikkuisen, mutta varsinainen tutustuminen alkaa minusta vasta ensitapaamisen jälkeen, kun meilit ja viestit saavat taakseen todellisen, nähdyn ja koetun ihmisen. Mutta oikeita tapoja on varmaan jokaiselle omansa, joten se niistä neuvoista.. :)) Onnea vaan kaikille etsijöille löytämiseen!


    • linux rulez

      ja jäätiin suustamme kiinni. Nyt onnellisesti kolmatta vuotta yhdessä. =)

    • annette

      Tapasin aviomieheni yliopistolla, jossa opiskelimme molemmat viime vuosituhannen lopulla. Olin silloin 20-vuotias, mieheni 25. Takana kohta kuusi vuotta yhteiseloa ja kaksi vuotta avioliittoa.

    • naimisissa

      Ravintolassa baaritiskillä! Ihana mies pyysi hymyilemään ja nyt on kohta 10 vuotta hymyilty!

    • 333

      helvetin netissä kun mikään ei ikinä toimi, kaatuu koko paska..

    • Onnellinen

      Menin uuteen työpaikkaan ja sieltä löysin mieheni, olin aivan varma että niin ihana ja kunnollisen tuntuinen mies on varattu perheenisä. Mutta toisin kävi, tämä maailman ihanin mies oli VAPAA ja nyt minun omani!!!!

    • äimä

      olin tarjoilijana eräässä Pubissa ja siellä tapasin oman kullan jonka kanssa on jo 11 v. oltu yhdessä ja kaksi lasta.

    • elina

      ravintolasta löytyi. vaikka olen usein kuullut mainittavan että baareista vakikumppania ei löydä.
      Meillä tämä tapahtui näin: kävelin ravintolaan sisälle. huomasin että tiskillä on hyvännäköinen mies joka katsoi minua. kävelin hänen luokseen ja aloimme jutella. Olimme kumpikin selvinpäin vielä silloin. tuosta tapaamisesta on kohta 13 vuotta aikaa. Olemme olleet naimisissa 6 vuotta.
      Olemme onnellisia ja toivon että te sinkut löydätte
      myös onnen. jos ei ravintolasta niin sitten jostain muualta! Hyvää joulun odotusta kaikille!

    • onnellinen

      Baarissa, varmaankin 3 promillen humalassa.. Mut onnellisesti ollaan yli vuosi oltu yhdessä ja loppua ei näy.. Lähdin etsimään ihastustani mutta törmäsin elämäni rakkauteen ja ihastus jäi..

      • Natiainen

        Baarissa minäkin mieheni tapasin. Aamulla ihmettelimme, miten ihmeessä päädyimme saman peiton alle nukkumaan. Neljä vuotta sitten tapahtui tämä:)


    • tavattiin

      netissä Amerikassa :)

    • vaimona

      Naapurin poika vei sydämen... ei kerralla vaan pala kerrallaan toiseen rappuun kantoi. Silloin olin 14-v. Nyt olen 39-v. Sen saman kanssa naimisissa ja 14-v tytön äiti. Tyttö muuten kuljeskellut vuoden saman pojan kanssa. Harraste- ja koulutovereita...

    • Sanna

      Niinkuin moni muukin tapasin mieheni baarissa. Tuli lattialle tanssimaan kanssani joululomalla. Ajattelin, että onpa toi söpö muttei tanssia kyllä osaa.
      Vein pöytään juttelemaan ja ihastuin vihreisiin silmiin ja aitouteen. Mies kertoili lukevansa kirjoja ja kiinnostuneensa historiasta. Tuntui uskomattomalta tavata joku fiksu ja vlpitön lukutoukka kaikkien "pelimiesten" jälkeen. Yhdessä asuttu pari viikkoa tapaamisesta kun en enää lähtenytkään sunnuntai-iltana omaan kotiini. Vuosipäivää vietetään joulukuun lopulla
      Rakastan sitä ihmistä!

    • yksin4life

      eipä ole löytynyt mistään, mut empä koskaan missään käykkään

    • jokuvaan

      tapasin nykyisen avopuolisoni nettikahvilassa.
      hoidin toissa kesänä siskoni lapsia, kerran käydessäni lasten kanssa kahvilalla oli tämä mies iskenyt silmänsä minuun ja kohta sitä oltiinki jo ensimmäisillä treffeillä. 1, 5 oltu yhdessä ja kohta vuosi asuttu yhdessä

      • jessica

        textiviesti telkarin kautta.....ja nyt mee ollan aviollitossa ja onnelinen.....


    • Boddu16

      Tytöllä oli hevonen meidän hevostallissa vuokrapaikalla, äiti ihmetteli et mites rupes ratsastus yhtä äkkiä kiinnostamaan ;p. Nyt on reilu 3kk yhessä oltu.

    • ja edelleen yhdessä

      ollaan...

    • Tytti

      Kannattaa pysytellä kotona lauantai-iltana ja laittaa kammottava yöpuku päälle hyvissä ajoin ;) elikkä minä löysin unelmani miehen oman kotioveni takaa. Eräs yhteinen tuttumme tuli etsimään omaa tuttuaan luotani ja esitteli meidät tämän ihanan pojan kanssa, seuraavana päivänä sitten tämä poika soitti minulle ja siitä asti ollaan yhdessä oltu, jo seitsemän vuotta! Joten siis kaikki sinkut pysykää kotona!!

    • in love

      Ensimmäistä kertaa näin kultani työpaikalla. Hän oli tullut moikkaamaan minun työtoveriani. Ihastuin heti ensi silmäyksellä työtoverini kaveriin, mutta enpä tohtinut mitään asian eteen tehdä.... mutta...

      ...lähdin kerran työtoverini mukaan baariin, jossa oli tämän muita kavereita ja tietenkin tämän ihana kaveri. Siellä oikeastaan kunnon kipinät leimahti. Siitä lähtien hänet on usein nähty työpaikallani, mutta tällä kertaa minua moikkaamassa :)

      Yhdessä oltu jo pitkään

    • liftasin bussipysäkillä

      soittoruokalan suuntaan...

    • Hoitsu -79

      Tapasimme lääkäriambulanssissa, hän paareilla viiva suorana kun leiskautin elon kipinän takaisin sydämeensä ja taisi mukana mennä amorin nuolikin. Ensi töikseen hän virkkoi minulle, "Olenko kuollut ja taivaassa? Noin kaunista naista en ole koskaan vielä nähnyt, joten taidat olla enkeli."

      58 vuoden ikäerostamme huolimatta yhteiset 3 vuottamme olivat lemmentäyteistä aikaa, ja kun hän nukkui viimein pois jäin suremaan häntä ainoana perillisenä.

      • caritani

        ihmiset tänään erityisen humoristisia..! :D Kiitos!:D


      • Keski-ikäinen ja keskenkasv...

        Olisitkohan sinä sopivainen minulle. Ihan en ole vielä elvytyskunnossa, mutta..
        Ja hoitajilla on ne valkoiset puvutkin - tosin ei lääkäriambulanssissa. Siellä vai ne virheät kamalat leikkaussalivaatteet tai ne vielä hirveämmät heijastinpuvut.
        Että varmaan oot aika kaunis, kun silti enkeliltä vaikutat...
        V itsihän tuo kai oli? Ja aika hyvä...


      • joobajoo

        Tiedoksi vaan, että lekuriamparissa ei ole paareja..... :)


      • just joo

        just joo..varmasti. muuten olisi todistettavasti kerrottu mutta 58 vuotta ikä eroa. ja paskat sanon mä..älä puhu sontaa.


    • dooris

      Tavattiin paikallisessa ravintolassa/dicossa. Oltiin silloin kyllä alle parikymppisiä ja silloin disco oli yleisin paikka löytää seurustelukumppani. Osuimme kerran samaan pöytää ja vietimme iltaa välillä tanssien ja jutellen, mutta siitä ei sen kummempaa silloin seurannut. Noin puolen vuoden ajan välillä tanssahtelimme ja minulla oli pieni romanssi toisen kanssa siinä välillä. Hän tuntui kyllä aina mukavalle ja luotettavalle ja hänen kanssaan oli kiva jutella. Kerran sitten pitkänä perjantaina 20v sitten hän haki hitaille tanssimaan ja yhtäkkiä suuteloimme siellä tanssilattialla ja siitä se sitten alkoi... ja jatkuu edelleen.

    • onnelliset

      Me tavattiin toisemme baarissa ja ollaan oltu nyt onnellisesti 2,5 vuotta yhdessä :) että silmät auki vaan sielläkin, ikinä ei voi tietää missä se oikea kävelee vastaan!

    • 1954

      Sain ensisuukon 1954 elokuussa! vuotta myöhemmim olimme aviossa ja sitä on kestänyt jo 50v! Jatkuu onnellisena edelleen... Ihanaa!

      • hassua

        Mun vanhempani tapasivat toisensa "autiolla saarella". Isän kaveri pyysi isää mukaan telttaretkelle Porvoon saaristoon, isä suostui. Äidin työkaveri pyysi äitiä mukaan telttaretkelle, äiti suostui. Siellä "autiolla saarella" vanhempani tutustuivat toisiinsa ja ovat olleet naimisissa 17-vuotta ja kaksi muksua ovat saaneet (minä toinen :D) He ovat vieläkin rakastuneita toisiinsa.


    • Ikionnellinen

      Siitä on kohta jo 20 vuotta. Olemme edelleen kuin paita & peppu. Se huono puoli (?) tässä romanssissa oli, että jouduimme kumpikin vaihtamaan työpaikkaa, kun uteliaat työkaverit rupesivat hyppimään silmille romanssimme vuoksi. Love story kiinnostaa sen työpaikan porukkaa edelleen, sillä vähän aikaa sitten minuun otettiin yhteyttää ja kysyttiin, että miten teillä nyt menee....

      Olemme edelleen onnellisia ja meillä on ihanat lapset!

    • pari vuotta sitten

      Tapasimme bussissa uuden vuoden yönä. Istuimme vierekkäin ja yllättäen aloimme jutella toisillemme. Sovimme treffit seuraavalle päivälle ja huomasimme, että tapaamisessamme oli hiemen kohtalon oikkuakin, sillä minun tarkoituksena oli aluksi ottaa bussin sijasta taksi kotia ja hänen oli tarkoitus mennä myöhemmällä bussilla. Sattumalta osuimme samaan bussiin ja siitä se seurustelu lähti käyntiin.

    • Olga Synd

      Minä ja kumppanini tapasimme jo pienenä. Olemme olleet tuttuja / kavereita jo lähes 15 vuotta. Viime vuosina lähennyimme kuitenkin paljon ja huomasin rakastuneeni tähän poikaan. Nyt olemme seurustelleet vuoden onnellisesti. En olisi koskaan uskonut, että rakkaus voisi löytyä näinkin läheltä :)

    • mun....

      Löysimme toisemme yhteisten kavereiden kautta.Juttelimme usein toistemme parisuhde ongelmista ym.Sitten yhtäkkiä ihastuttiinkin toisiimme,rakastuttiin ja nyt yhdessä ollaan oltu 6 vuotta,ja hyvin menee :)

    • Onnellinen

      Netistä en löytänyt kuin ruikuttajia tai epätoivoisia yksinhuoltajia.

      Puolen vuoden kuluessa tuli tapailtua seitsemää nettituttavuuta.

      Ajattelin, että antaa olla koko naissukupuoli.

      Kun loppui toi liikayrittäminen, niin baaristahan se löytyi.
      Se oli vaan menoa...

    • dora-

      Netistä eli tarkemmin sanottuna City.fi:n match-palvelusta. Selasin eräänä tylsänä iltana matchin profiileja ja miehelläni oli profiiliin liitettynä myös ns. käyntikortti. Jokin hänen tekstissään kiinnitti huomioni mutta emmin enkä kehdannut laittaa viestiä... Seuraavana päivänä asia pyöri edelleen mielessä ja päätin että nyt tai ei koskaan ja laitoin hänelle sähköpostia. Hän vastasi ja siirryimme keskustelemaan Messengeriin, jossa sitten tutustuimme, vaihdoimme kuvat ja sovimme ensimmäiset treffit :) Alusta asti netissä meillä synkkasi älyttömän hyvin ja sama jatkui treffeilläkin.

      Tässä sen näki, että vanha väite "etsimällä ei löydä" on ihan pepusta. Jollen olisi ottanut riskiä ja nähnyt sitä vaivaa että laitoin miehelle sähköpostia, olisin varmaan edelleenkin sinkku. Joskus onni tulee vastaan vain jos sen eteen tekee vähän töitäkin.

    • pähkinä

      Tapasimme taiteiden yönä. Olin kavereiden kanssa liikkeellä ja vastakkaisesta suunnasta käveli 2 poikaa.. päätettiin että mehän emme väistä ja niin sitten kävelin suoraan sitä poikaa päin :)tästä on muutamia vuosia..

    • piup

      Kesätöissä tavattiin,minä 15(2vk eka tapaamisesta täytin 16) ja hän 20, alkuun mies vastusteli ikäeron takia mutta pian murtui.=D
      Eka kesä meni vähän epävarmoissa tunnelmissa,toisen vuoden mies opiskeli 600km päässä,nyt yhteisessä kodissa,naimisissa ja 2kk vanha poika.

    • *_____*

      Nykyisen kultani tapasin ah-niin-romanttisesti GooM-risteilyllä, uskokaa tai älkää... =) Voi sieltä porauslautalta löytää ihan oikeankin suhteen =)

    • Morsio

      Tapasin mieheni ensi kerran häissä: hänen veljensä meni sisareni kanssa naimisiin... asuimme niin kaukana toisistamme, ettemme olleet koskaan olleet yhtä aikaa näiden sisarustemme luona kyläilemässä. Nyt naimisissa jo ja sukulaiset tavataan aina yhdellä kierroksella :) - Ja minä kun olin aina sitä mieltä että mulle ei koskaan tapahdu mitään!

    • Neiti_23

      Baaristahan minä mieheni löysin, sehän se on suomalaisten yleisin heilanhakupaikka :) Baareja ei todellakaan pidä aliarvioida!

    • sexbaarissa

      Siellä tavattiin ja olemme olleet naimisissa jo reippaat 3 vuotta ja hyvin menee, se oli sellainen sattuma että työpäivän päätteeksi menin sinne sivulle ja sex baariin.

      Sama homma vaimollani hän kanssa poikkesi siellä sattumalta ja antoi minulle oman e-mail osoitteensa.

    • seabisquit

      Juu vaikka kaikki niin väittää että netti on täynnä perverssejä ja hulluja,mutta ainakin sieltä löytyi mies kainaloon. Joulukuussa tulee vuosia täyteen. En kyllä olisi ikinä uskonut että netsistä voisi löytyä mitään,mutta kävikin toisin. Nyt onnella ei ole rajaa. :)
      Onnea vaan sen oikean etsinnässä. :)

    • Neitokainen

      netistä löytyi sulho :)

    • kumi_kameli

      Minä olin myyjänä, tuleva mies asiakkaana.

      =)

    • Tontsa

      Suomi24:n Treffit-palstan kautta n. vuosi sitten, olemme kihloissa ja asumme onnellisesti yhdessä. Suuri välimatkakaan ei ollut este. :)

    • Anni

      Hauska sattuma tosiaan!
      Soitin kännykkäliittymäni asiakaspalveluun, josta löysin nykyisen mieheni. Hän auttoi minua ensin asiassani ja naurahti lopuksi, että minulla on oikeanlainen asenne ja että kuulostan erittäin mielenkiintoiselta ihmiseltä. Mies hämmentyi puhelimessa itsekin täysin, ei oikein tiennyt, mitä oli mennyt sanomaan, mutta siitä se sitten lähti. Netissä ja esim. ravintolassa tapaaminen on paljon yleisempää kuin miten me toisemme löydettiin, mutta näinkin saattaa joskus käydä ;)

    • Lumienkeli

      Ensimmäistä kertaa kai tavattiin kerhossa ja sit kun kumpikin lähti eri kouluihin niin netin kautta löysimme "vahingossa" toisemme uudestaan.

    • Viikatenainen

      Päädyttiin noin 7½ vuotta sitten samalle luokalle yläasteella, mentiin sen jälkeen samaan lukioon, nyt ollaan seurusteltu 2 vuotta joista reilu ½ vuotta asuttu yhdessä. Ollaan todella onnellisia yhdessä, en vaihtaisi miestäni pois mistään hinnasta=)

    • se oikea

      ei auta vaikka miljoona ihmistä kertois sulle missä o tavnnu sen oikean.sen tapaa ku tapaa,sillon ei o paikalla väliä.se vielä etten usko et on vaan yhtä oikeaa olemassa.niitä on monta,just siihen hetkeen sopivaa ja ku se hetki menee on osattava päästää irti siitä oikeast ihmisestä ja odottaa seuraavaa.kyllä se löytyy ku on löytyäkseen.

    • vellu

      Kapakassa sopivassa tuiterissa tavattiin ja säkällä ollaan oltu yhdessä jo 17 vuotta. Nimittäin saamani yhteyspuhelinnumero katosi nykyisen vaimoni kotiin saattamisen jälkeen. Ja nimestä muistin vain etunimen. Ei kun soittamaan puh,tiedusteluun, josta sain kaikki ison kerrostalon "Sini" nimellä alkaneet "hakkaraiset ja kukkoset" mutta kolmannella soittamiskerralla tärppäs. Siit alkoi.............rakkaus,,

      • Tanssia?

        Tansseissa tavattiin. 25.v Yhdessä. Mutta oliko ratkaisu kuitenkaan oikea. Vaikka kaikki tuntui hyvältä! Meiltä puuttuu nyt kaikki yhteinen!
        Olisiko sittenkin pitänyt etsiä omista harrastuksista, se oikea. Ei tässä nyt mitään pahaa ole. Mutta jos toinen keilaa ja toinen pelaa tennistä. Nää oli vain esimerkit. Olisiko sittenkin pitänyt valita sellainen. Kellä on yhteisiä harrastuksia vaikka pitsinnypläys.
        Tässä arjessa ei oikein kohdata. Jos harrastetaan nyt mitä vaan, niin se olisi taloudellisesti viisasta, kun kummatkin innolla panostaisivat samaan asiaan. Ja yhteisiä hauskoja hetkiä olisi enemmän. Jos mies harrastaa vaikka autoja, ja vaimo ei ole kiinnostunut, niin siinä toinen jää aina paitsioon ja selittelevään asemaan. Voidaanhan sitä vaimonkin harrastuksen mukaan elää. Ja jos molemmat ovat sitä mieltä että tarvitsee. Pitsinnypläykseen 3kg lankoja niin kyllä ne varat siihen helpomin löytyy, kun molemmat ovat innostuneet siitä nypläyksestä. Voi joskus olla taas parempikin, kun molemmat ovat tahollaan, mutta kyllä yhteisiä asioita pitäisi löytyä.


    • mystinen_mtm

      Ensimmäinen muija tuli apteekkijonosta, toinen taksijonosta, saa nähdä mistä jonosta kolmas, jos on tullakseen!

    • ....

      Koirankoulutuskentällä. Nyt yhdessä pian 14.v

    • naimisissa kohta 5 vuotta

      Tapasimme heinäkuisissa lavatansseissa. Oli valoisa kesäyö ja koivut tuoksuivat, tango soi...

    • Pimu

      Linja-autoasemalta odottamasta autoa

    • Happywoman

      Tapasimme netissä eräällä deittisivustolla. Minulla ei ollut mitään tiettyä sueranhaku ilmoitusta vaan ihan tavallinen pieni esittäytyminen. Mies otti yhteyttä jonka jälkeen juttelimme hetken netissä ja tapasimme aika pian.

      Oli joulukuu 2001, lokakuussa 2002 muutimme yhteen, marraskuussa 2003 menimme kihloihin ja helmikuussa 2004 syntyi tytär. Edelleen olemme onnellisesti yhdessä.

      • HappyMan

        Ainut ja oikea löytyi täältä sattumalta... rakkautta ensitapaamisella jo.Vuosi oltu ja asuttu yhdessä, kohta kihloihin....


    • sellasta

      ihan vahingossa tavattiin suomi24 chatissa.. siitä se sit lähti luistamaan.

    • yhdessä 14,5 v

      Silloin ei vielä tunnettu mitään netin deittisivustoja, vaan kova juttu oli 059-juttulinja (muistaakseni...), nuorille suunnattu. Satuttiin osumaan "linjoille" yhtä aikaa ja siitä se lähti...
      Onnellisesti yhdessä yli 14 v, josta naimisissa yli 4 v.

    • Emppu

      Olemme olleet yhdessä vasta vuoden päivät, mutta tiedän, että nyt on 'Se Oikea' kyseessä.. :)
      Seurustelin keväällä -04 eri miehen kanssa. Kävin lukiota ja kuljin linja-autolla kouluun & kotiin.. Silloin näin ensimmäistä kertaa nykyisen poikakaverini. Hän oli kuskina.. katselin peilin kautta häntä, ja ihmettelin kuka 'hyvännäköinen' hän on.. Mietin, että minkäköhänlaista olisi olla sellaisen miehen kanssa (silloinen poikakaverini ei ollut mikään komistus). Noh, meillähän alkoikin kesällä mennä huonosti ja syksyllä erosimme. Kaverilleni olin kertonut linja-autokuskista jo aikoja sitten, ja kaverini tiesi hänet. Jonkin verran liikuttiin samassa porukassa, mutta varsinainen ihastuminen kesti aikansa... Ja sitten kun tajusin, että hei tässähän on sellainen mies, mitä minä olen kaivannut, niin sittenpä se oli menoa.. ! Ensimmäinen yhteinen ilta baarissa päättyi siihen, että heräsin hänen vierestään. Jälkeenpäin hän on varovaisesti kysellyt, että ainako olen yhtä helposti lähtenyt miesten mukaan, mutta olen naureskellut että toden totta en ole! Olin vain niin korviani myöten ihastunut, etten malttanut odottaa..

    • -TMP-

      Elikkäs niin noloa kuin se onkin tunnustaa, niin tangomarkkinoilla kaljateltassa :) ite 21v jätkä, tyttö 20v. Siel kuskina täydessä teltassa, muualla ei ollut tilaa niin tytöt tuppautu pöytään istumaan ja siitä se lähti :)

    • Lissu

      1.aviomies asui samassa rapussa,liittoa kesti 27v.
      2.avomies.Oma poikani tutustutti kaverinsa faijaan..nyt asuttu yhdessä vajaan vuoden.

    • kukkanen

      ...löytyi tampereen keskustasta puoli kahdelta yöllä bussipysäkiltä:) en ois ikinä uskonut, mutta täytyy sanoa,etten ole koskaan ollut näin rakastunut ja onnellinen=) se oikea tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta!

    • kultakutri

      Menin ravintolaan ystäväni pyynnöstä ihan ex tempore ja niin hänkin. Siellä katseet kohtasivat heti eikä vieläkään ole katseiden suunnaat muuttuneet. Molemmat käymme siellä tosi harvoin, joten siinä oli varmaan kohtalo pelissä. Tämä ei varmaan paljoa sinkkuja nyt auta, muuta kuin että menkää vaikka välillä johonkin uuteen paikkaan vaikka ihan ilman ennakkosuunnittelua. Ei sitä koskaan tiedä.

    • onnellinen

      En olisi koskaan uskonut, että netistä voi löytää oman Kullan, mutta niin vain kävi. Onneksi kokeilin... Kannattaa kuitenkin mun mielestä ensin kirjoitella sähköposteja/mesessä ja sitten jutella puhelimessa ennen kuin tapaa oikeasti, sillä ainakin itseäni jännitti niin paljon, että oli aluksi vähän tönkkö fiilis ekoilla treffeillä, vaikka juttu luistikin aiemmin puhelimessa...

      Onnea kaikille oman rakkaan etsinnässä!

    • Vauvis

      Asuimme samassa talossa ja tapasimme pihalla ekan kerran ja sitten naapurissa olimme yhtäaikaa kylässä siitä se lähti.

    • ...

      Tapasin poikaystäväni häiden jatkoilla eräässä ravintolassa. En huomannut häntä ennen kuin hän tuli minua iskemään. Siitä kaikki lähti.

    • nettipalsta.

      Avovaimoni 22v bongasi mut 31v Cityn deitti.net palstalta keväällä 2003. Kirjoiteltiin jonkin aikaa ja tavattiin kesällä, jolloin napsahti. Nyt kihloissa ja yksi 1,5 lapsi ja toinen tulossa:)

    • tööt

      ja naimisiin menossa! :)

    • onnellinen

      Oma kultani oli katsellut minua jo pitkään ihan jokapaikassa, baareissa, tapahtumissa, kaupungilla.... sitten tutustuttiin ja synkkasi todella kivasti (en uskonut että näin voi onnistua ja löytää toisen, että sitten molemmat tykkää toisistaaan ihan kybällä kun on tutustuttu toisiimme.) Ole oma itsesi, hymyile koko olemuksellasi niin jonkun huomion herätät varmasti :)

    • Samat intressit

      Eli harrastuksessa tavattiin viikoittain. Mielestäni luonnollinen paikka tavata samanhenkisiä ihmisiä. Alussa suhde voi olla täysin kaveripohjalta, sitten tiivistyä ystävyydeksi ja rakkaudeksi. Tai räjähtää kertaheitolla, kuinka vaan. :-)

    • vasta nuori

      Ensimmäisen rakkauteni löysin lukion ensimmäisellä luokalla, kuinka ollakkaan, kaverini veljestä. Heilastelimme koko lukion ajan. Loppujen lopuksi en tiedä mikä koitui lopuksemme. Ystävinä toivon mukaan vielä jatkossakin.

      Nykyisen tapasin baarista, pikkutunneilla, juuri ennen illan viimeisiä hitaita. Juteltiin hetki ja sitten tyyppi pyysi minua vanhanaikaisesti edessäni kumartamalla siihen parhaillaan soivaan herkkään tanssiin. Nyt olemme vasta parisen viikkoa tapailleet, ja minusta tuntuu todella vahvasti siltä, että vielä pidempäänkin tulemme toisistamme kuulemaan. :)

    • M.M.

      Just ton takia ette mitään löydä, kun oikein etsimällä etsitte. KOhdalle osuu kyllä kun tajuaa pitää silmät auki. Ei todellakaan kannata etsiä..

      • .....

        No eikö se profiilin laittaminen nettiin ole etsimistä? Ja näyttää toimivan.


    • tavattiin

      ja nyt naimisissa

    • työpaikassa

      Olin töissä metallialan firmassa cnc-työstökoneella. Eräänä päivänä sinne tuli minulle opetettavaksi nuori mies. Itse siis olen nainen ja 6 vuotta tätä miestä vanhempi.

      No siinä sitä kun aikani opetin työntekoon, niin sovittiin eräälle perjantaille tapaaminen paikalliseen pubiin ja nyt siitä tapaamisesta tuli marraskuussa 16 vuotta. Että silleen minä tapasin.

    • löyty

      Kolme vuotta seurusteltu jo...Rakkaus roihuaa :)Kiitos vaan Muru

    • muutamia

      ekan löysin harrastuksen parista, seuraavan kaverin kautta, kolmannen chatista ja nykyisen ihan vaan ravintolan tanssilattialta

    • berries35

      Sepä olisikin kiva tietää mistä löytyy näin netin kautta jotain kunnollista, edes hyvää juttuseuraa. Kun käy noilla sivuilla lukemas ihmisten juttui, niin huh,huh. On sitten ikäluokka mikä tahansa niin jutut ne vaan pysyy samana, ja yhtä alhaalla.

    • Asioidentuntija

      Näin löytyy se oikea! 100% takuu!!!

      Kannattaa käydä sellaisissa paikoissa joissa ei yleensä käy ja joihin ei edes tee mieli mennä.

      -Jos olet ateisti mene kirkkoon tai seurakunnan sinkkuiltaan
      -Jos vihaat tanssimista mene tanssitunnille
      -Jos et käy baareissa niin käy välillä
      -Jos käyt usein baarissa niin käy harvemmin ja tee jotain muuta.
      -Jos et lue kirjoja niin mene kirjastoon
      jne.

      ja kaikkialla minne menette PUHUKAA IHMISILLE.
      Jos olet nainen niin kysy miehiltä neuvoa vaikka et oikeasti tarvitsisikaan.
      Jos olet mies niin ole utelias, kiinnostu naisista. ÄLÄ PUHU ITSESTÄSI LIIKAA. Naiset haluavat puhua itsestään ja pitkästyvät jos mies on koko ajan äänessä.

      Liikkukaa paljon erilaisissa paikoissa, yllättäkää itsennekin.
      Se oikea EI tule koputtelemaan teidän ikkunaan.

    • ilman kirkkoa

      Me elämme avioliitossa vaimoni kanssa sillä perusteella että olemme yhdessä rukoilleet jumalan edessä että siunaisi meidät yhteen ja lupauduimme toisillemme jumalan silmien edessä se on yhtä pitävä avioliitto kuin papin solmima.

      Virallisesti tietysti vain "avoliitto", mutta seurakunnan ja Jumalan edessä se on avioliitto. Seurakunnan edessä se on avioliitto sen tähden että liittomme on julkinen ja koko seurakunnan ja kaikkien ihmisten nähtävillä. Ja Jumalan edessä se on avioliitto koska se on rakkaudellinen ja totuudellinen liitto, hänen Sanassaan pyhitetty.

      Avioliitto ei kaipaa tai tarvitse byrokraatteja, virkamiespappeja ja juristeja antamaan sille oikeutusta, asettamaan ehtoja tai hyväksyntää.

    • bongasin

      Kämppäkaverin kanssa katseltiin parvekkeelta, kun naapurirappuun muutti tyttöporukka. Mentiin auttamaan muutossa ja vuoden jälkeen muutettiinkin sit vaimon kanssa yhteen. Siitä 10v, kolme lasta ja hyvin menee....

    • H 25

      Tuleva aviomieheni oli irc-galleriassa selannut tyyppejä randomilla ja löysi minut ja lisäsi messengeriinsä... =) Kesähäät tulossa.

      • adonis

        Näin neljä vuotta sitten eroni jälkeen noin 10 naista netistä. Ainoa hyvä puoli oli siinä, että kun oli treffipaikalla, arvas kuka oli tulossa. Mitä kauheemman näkönen kanttura tuli kohti, siinä se oli!!

        Koska kyllä normaalit saa livenäkin.


    • Johanna

      Eli 4deittiin satuttiin molemmat kirjottamaan, vaikka yleensä on vaan kateltu ja naureskeltu sitä!:) Sit nähtiin, vaikka ensin pistinki vähä hanttiin, nyt oltu 8kk yhdessä ja juuri muutettu yhteiseen kotiin...
      Onnea etsintöihin, mies löytyy ihan mistä vain!

    • Marika_

      Kuules, ei sitä mistä etsimällä löydä, vaan rakkaus tulee eteen silloin kun sitä ei etsimällä etsi. Lycka till!

      Itse tutustuin mieheeni baarissa, hän tuli juttelemaan, koska tiesi minut.

    • jalama

      han mä

    • nuori nainen

      Mies oli iltalomilla intistä ja siitä se lähti, näytti niin komealta siilitukkaisena ja lihaksikkaana että slurps :D Mies oli niin ujo tekemään aloitetta että minun oli se tehtävä, kunhan kaveri eka vinkkasi että olinko huomannut kuinka eräs komistus vilkuili minua aina kun en itse katsonut siihen suuntaan :D Kyllähän se piti käydä pokaamassa pois sieltä baarista.

    • ...

      Niin uskomatonta, mutta totta. Tapasin Sen Oikean ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Siitä lähtien olemme olleet erottamattomat, ja joku vielä kehtasi joskus sanoa, että lapsena alkaneet suhteet eivät voi kestää.

      • Lissu

        Jossain mielessä se joku oli oikeassa.Ihminen tarvitsee muitakin suhteita kuin sen yhden,jos ei nuorena,niin sitten vanhempana.


    • löytyi

      Asuin yksin ja kerran menin kotiin ja rappukäytvässä tuli vieras mies vastaan, joka siis ei asunut samassa talossa.
      Oli melko hyvän näköinen ja heitin vaan, että tuutko kahville. Se tuli ja nyt on oltu kohta 10 vuotta yhdessä ja meillä on pari lasta ja kamalan kivaa edelleen.

    • tyttö 21-v

      Oltiin jo parina kuukautena satuttu varsin kiinnostavan miehen kanssa samalle lenkkipolulle lähes joka arki aamu ja pikkuhiljaa alettiin tervihtii toisiamme tuttavallisemmin..
      Alkukesästä kerran istahin puolivälissä lenkkiä Näsijärven rantakalliolle kattelee ihanaa maisemaa, yhtäkkiä mies tuli viereen istuun kattelee maisemaa, esiteltiin ittemme toisillemme ja jonkun aikaa vaan tuijotettiin järvelle.. siitä jatkettiin matkaa samaan suuntaan vaikka yleensä oltiin tultu polulla vastakkain ;) Suurempia saavutuksia ei vielä oo suhteella ollu, mutta tässä vaiheessa riittää yhes eletty ihana kesä, syksy ja ekan yhteisen joulun odotus.. ja se että ollaan aika älyttömä ihastuneita toisiimme..

      Eli oon ehottomasti sitä mieltä, että ei sitä onnea ettimällä löydä vaan se voi kävellä (tai juosta) vastaan ku vähite odottais..

    • sieltäpä sieltä

      en olisi uskonut, mutta chätistä löytyi.
      99% ehdokkaista oli outoja pervoja tai juntti-idioottinössöjä, 1 % mukavia miehiä

      • valitsit?

        otitko 99%:n joukosta miehesi?


    • S+T 14.12. 1v. kohtaamisesta

      Nooh se oli tavallinen tiistai ja frendi sano, et mennään yhdelle... Samaan aikaan (tulevan poikakamun) T:n frendi sanoi että mennääs yhdelle Paikalliseen... :) Nooh ei tunnettu toisiimme, mentiin samaan pöytään missä T istui ystävänsä kanssa ja kysyin, saako viereen istua... :) Kohta vuosi ensitapaamisesta ja 1v. seurustelun alkamisesta... :) Ja kun minä luulin, että baarissa tapaa vaan renttuja...

    • Hanna.Maria

      Tapasin poikaystävämi ensimmäistä kertaa viime keväänä baarissa Seinäjoella. Minä olin selvinpäin ja tuleva poikaystäväni ei niinkään.. No, loppuillasta huomasin pojan tanssivan vieressäni kavereidensa kanssa. Kun hitaat alkoivat käännyimme molemmat toisiimme päin ja annoimme tanssin viedä. Kun tanssi oli ohi poika pyysi minulta puhelinnumeron ja minä otin myös hänen numeronsa. Minua ei mitenkään paljoa sytyttänyt, mutta ajattelin ottaa puhelinnumeron vastaan kuitenkin. Narikkajonossa poika hyvästeli ja häipyi. Tapasimme toisemme sattumalta uudestaan kolmen viikon kuluttua edellisestä tapaamisesta. Näin hänet taas Seinäjoella, mutta eri baarissa. En kuitenkaan ollut varma oliko hän se sama poika, jonka olin muutamaa viikkoa aikaisemmin tavannut. Kävin kysymässä häneltä olenko hän se sama tyyppi. Se ilta tanssittiin yhdessä. Olin taas selvinpäin, hän ei niinkään.. Lopuksi hyvästelin hänet ja lähdin kaverieni kanssa pois baarista. Tämän jälkeen on tapahtunut vaikka ja mitä, mutta tässä kuussa tulee yhteistä taivalta puoli vuotta. Hän on minulle juuri sopiva mies. Rakastan häntä yli kaiken. Hän on minulle se Oikea :)

    • PMB

      Jos kysytään tätä keskustelupalstalla netissä, niin tulee taatusti keskimääräistä elämää enemmän "netissä"-vastauksia. Jos kysyttäisiin kadulla, niin tilanne olisi jonkin verran erilainen. Ja jos kysyttäisiin vanhemmiltä ihmisiltä kuin keskimääräinen Suomi24:n (tai minkä vain nettipalstan) keskustelujen kirjoittaja, niin vastauksen olisivat ihan toisenlaisia, lavatanssit jne. olisivat luultavasti paljon suuremmassa osassa kuin baarit ja ravintolat.

      • Oma vastaukseni on koulussa.


    • Janne34

      Tapasin tulevan vaimoni terveyskeskuksen labrassa, hoitsu otti virsaputkestani sp-tautinäytteen. Kuseminen sattui sen jälkeen ihan perkeleesti, ei ihan hellävaraisesti sitä näytettä ottanut ja sanoi vielä että kannattaa katsoa missä munaansa uittaa.

      Myöhemmin sama hoitsu tuli baaritiskillä juttelemaan ja nauroi että ollaan tavattu.
      Samasta sängystä löydyttiin aamulla ja tietenkään kortsuja ei käytetty. Myöhemmin vaimo tunnusti että elimeni suuri koko teki häneen vaikutuksen.

    • punapää

      Joo, siis olin ollut vuoden sinkkuna ja sinkkuus alkoi jo kyllästyttää...niinpä päätin laittaa deittipalveluun ilmoituksen, vaikka en kyllä uskonut sitä kautta löytäväni yhtään mielenkiintoista miestä.
      Vastauksia tuli muutama kymmenen ja sieltä sai oikein valikoida ketä haluaa tavata! Sieltähän tämä rakas kihlattuni löytyi. Nyt olemme mieheni kanssa seurustelleet jo viisi vuotta ja makselemme yhteistä kotia pois, lapsikin on "työnalla"...

    • ansku

      netistä (irc-galleria) ja ekan kerran livenä bissellä baarissa :))

    • barrydreams

      Olin itse 16 vuotias kun näin mieheni.Koulussa ja yksi katse riitti.Nyt olen jo 25 ja yksi lapsi naimisissa oltu yli vuosi.
      Kaikki on mahdollista =)

    • löysin

      Löysin teksti-tv:stä. Kirjoiteltiin sähköpostia aluksi ja tavattiin myöhemmin sovitussa paikassa.

      • Ansku

        Cityn nettideitissä tavattiin..Nyt kohta 9kk yhdessä ja saman katon alla asutaan:)


      • Marianne79
        Ansku kirjoitti:

        Cityn nettideitissä tavattiin..Nyt kohta 9kk yhdessä ja saman katon alla asutaan:)

        Näinkin voi käydä...

        Itse olin juossut ympäri baareja hauskanpidon lisäksi etsimässä sitä oikeaa jo useamman vuoden, kyllästymiseen asti.

        Kun sitten eräänä loppukesän yönä palasin taas kerran viihteeltä, lähdin siinä viiden aikaan aamusta viemään koiraa lähimetsään tarpeilleen. Olin jo lähdössä kotiin katsellessani kuinka joku tuli autolla vene perässä läheiselle parkkipaikalle, kun päätinkin pistää koirani kiinni ja kävellä vielä pienen lenkin...
        Miekkonen ryykäsi koirinensa metsään katsomaan että mikäs se siellä menee...
        Metsästysvaistot heräs kenties ;)?

        Siinä sitten juteltiin aamukymmeneen asti kaikenlaista kunnes rämmittiin koteihimme nukkumaan. Sain kyllä kutsun saunaan seuraavana päivänä, mutta jätin menemättä.
        Ei kerrottu toistemme nimiä tai mitään, näytimme vain missä taloissa asumme.

        Seuraavalla vkolla sain tekstiviestin että lähenkö lenkittämään koiria :)
        Mulla oli metsässä autonavaimet (samassa kotiavaimien kanssa...) mukana, niistä mies oli nähnyt pienen pienen logon autoni merkistä. Oli sitten fiksuna miehenä päätellyt parkkipaikalla autoni, ottanut puhnroni selville rekkarin perusteella..
        Taisinpa olla hieman myyty moisesta innokkuudesta tutustua muhun... :)

        Reilu kaksi vuotta ollaan yhdessä kuljettu...hyvässä ja pahassa. Puoli vuotta meni kun muutettiin yhteen, reilu vuosi asuttiin yhessä.... Nyt ollaan eroamassa ja olo on karmea.

        Mutta tulipahan tälläinenkin ikimuistoinen suhde ja rakkaus(joka ei suinkaan ole mihinkään kadonnut) koettua.

        Rakkaus voi todellakin löytyä mistä vain, silloin kun sitä vähiten odotat...
        Vaikka sitten metsästä, tai huoltoasemalta kuten mulle joskus vuosia sitten ennen tätä tapahtui...Mutta se onkin sitten aivan eri tarina kuin tämä ja lisäksi paljon merkityksettömämpi.

        Hyvää Joulunaikaa kaikille! Niin sinkuille kuin pareillekin.


    • tapaisin miekkoseni

      netissä! :)

      Ja olin TODELLA epäluuloinen nettijutuissa, mutta vastasin deitti.netin erääseen viestiin iltamyöhään.. Ajattelin, että kaikki siellä kovin epätoivoisia ja limaisia, mutta ei, tällainen ihana mies sattui minulle osumaan! :)

      Ja noita edellisiä, niin ystävien kautta on löydetty.

      Ole avoin, mutta älä tyrkky, niin sinut löydetään! Ja vanha viisaus pitää paikkansa: etsivät ei löydä. :D No joo, löytää ennen pitkää, mutta sellainen "lopetin jo etsimisen - löysinkin sen sopivan sattumalta" on paljon yleisempi tarina. Vaikkapa kirjastossa, tai kahvilassa.. Rohkeasti juttusille vaan! :)

      Eikä tavotteita liian korkealle, mutta silti sopivan korkealle! Minäkin ihan hirveän nirso, mutta silti löytyi sopiva.. ;)

    • Anonyymi

      Asuin yksin kotona vanhemmat kuoli onnettomuudessa olin 23v. Menin autolla kylälle asun pienessä pitäjässä tunnen kaikki. Meni linja-auto asemalle kävelin jo ohi ja palasinnuori tyttö istui eikä katsellut kuin ihminen normaalisti, istuin viereen kysyin miten menee tyttö siirtyi vähn kauemmas sanoin älä pelkää onko kaikki hyvin katsoin surullisia silmiä sanoi olen Niina ei mulla ole mitään ei mitään kysyin oletko syönyt puisteli päätään ei ole rahaa enää yhtään. Sanoin mennään ja tilattiin pitsat sanoi voi tulla minun luo katsoi silmiin pitkään ja sanoi joo.
      Mentiin meille sanoin syödään ensin syötiin ja ei puhuttu mitään sanoin minkä huoneen haluat minä nukun tuolla, saat oven lukkoon jätä avain lukkoon niin kukaan ei saa auki Niina naurahti vai niin. Niina oli monta päivää sanoin tuolla on vaatteita pidä mitä haluat. Kävin päivällä töissä kun tulin oli ruoka valmis. Niina avautu vähän sanoi olen raskaana sanoin sinun pitää mennä ilmoittautumaan pitää tutkia tietyn välein, Niina katsoi oletko sitä mieltä sanoin ei se lapsen vika ole.
      Lämmitin saunan Niina istui siellä pitkään kun tuli oli pitkä musta tukka puhdas päällä oli äidin saunatakki nauroi oikean kokoinen. Sanoin ostetaan sinulle vaatteita kun huushollaat minulle nyt nauroi jo kunnolla huushollaat mitä se on, pidät talon kunnossa ja teet ruokaa. Niina tuli ensi kerran kunnon vaatteissa kamarista pyörähti tämä on sopiva, katsoin äidin mekkoa ja Niinaa vilahti mielessä on kaunis ja nyt näin rinnat ennen oli löysät vaatteet päällä, katsoin ja kysyin miksi sinulla oli väljät vaatteet nauroi sain olla rauhassa olin kerjäläinen ja pyörähteli sinua en pelkää mutta missä sinun työt on.
      Katsoin Niinaa ei ole ollut ketään en ole seurustellut saati sitten ollut tytön kanssa.
      Niina tuli viereen sanoi oikeastikko nyökkäsin. Käytiin ostoksilla Niinasta tuli kaunis ja vartalo näkyi hyvin. Kun seuraavan kerran lämmitin saunan Kävin ensin Niia sitten, olin jo keittänyt kaakaot kun molemmat tykkäs siitä.
      Istuttiin sohvalla vierekkäin Niina tuli kainaloon kuiskas saanko olla otin kainaloon, istuttiin vain, Niina kysyi milloin pitää lähteä käänyin ja sanoin ei koskaan Niina suuteli kiltisti sanottu mutta katsotaan.
      Niina nykahti kainaloon istuin pitkään ja katsoin televisiota. Herättelin Niinaa ny oikeasti nukkumaan ja vein minun sänkyyn, heräsin yöllä kun Niina tuli ihan viereen pelkissä alus asuissaan ja tunsin oli välillä aivan kiinni en ollut tottunut siihen ja heräiln. aamulla sanoin on vapaa päivä Niina halasi ollaan vaan, tunsin jännitystä ilmassa koppasin kainaloon mikä on, Niina katsoi mistä tiesit sanoin tunnen sinut Niina nousi ja suuteli ja kunnolla kuiskas haluan olla sinun ensimmäinen katsoin Niinaa hmyili olen jo raskaana ei mitään hätää.
      Nousitiin kuitenkin ylös kaakaolle palasin sänkyyn Niina tuli viereen kuiskas enkö kelpaa sanoin kelpaat en vain osaa.
      Niina kuiskas saanko sanoa kulta ja katsoi kuiskas koske näihin saat suudella niitä suutelin ensi kerran rintoja se tuntui hurjalta Niina huokasi olet niin kultainen kun sain koskea ensi kerran naiseen sormella olin jo aika kovana Niina kosketteli sievästi kuiskas me tehdään tämä useasti ja kuiskas tule ja ohajsi kalua sisäänsä kaikki ne ensi sentit muistan vieläkin tuntui että pitemmälle kuin kalu riittää pitäis painaa nautin tunteesta Niina suukotti tehdään niin kuin sinusta tuntuu tunsin kuinka tiukasti olin sisässä kuulin korvaan tule haluan tuntea sinun esimmäisen alkoi tuntua etä poraan läpi kunnes laukesin ensi kertaa sisään tuntui että se ei lopukkaan Maattiin pitkään vastakkain siiryin syrjään.
      Niina alkoi kertoa seurusteli pojan kanssa vanhemmat ei ei halunnut sitä tuli riitaa monesti kun huomasin olevani raskaan lähdin en halunnut riitaa. Kohta ne saa selville missä olen kun olen käynyt neuvolassa, sanoin kestän niiden ryöpytyksen.
      Me rakasteltiin ne ahdeksan kuukautta melkein joka päivä. Niina synnytti tytön Sinin.
      minut merkattiin vanhemmaksi, tyttö oli jo kohta kaksi kun Niina katsoi minua kun tulin töistä juoksin mikä on, kuiskas äiti soitti tulevat tänne.
      Halasin Niinaa kyllä ne leppyy kun näkevät tytön on kuin sinä, Niina halasi olet aina niin hyvä. Tulihan Martti ja Helinä, vähän oli kankeaa, Helinä kysyi miten olet pärjännyt? kun kuuli tytön äännen Sini tuli kamarista Helinä katsoi vedet valui silmistä Niina sanoi on Sini Helinä kutsui tyttöä joka kantoi nukkea, tulehan mummulle mummu ei ole tiennyt ja otti syliin, Martti katsoi vieressä, sanoi hiljaa nyt on mummolla tyttö ja kasikin ja halasi Niinaa vanhemmat oli klme päivää ei poikkiteloista sanaa.
      Kun mentii Niinan vanhemmille siellä oli sukulaisia ja talo oli kyllä iso ja kallis, Niina kuiskas tämän tkia piti lähte olen ylä kermaa ja nauroi. Sini pääsi heti mummon syliin monet naiset sitä katseli, Helina sanoi keittiössä olet parasta mitä niina voi toivoa, oltiin tyhmiä ja on kärsitty, eihän enää tarvi kärsiä sanoin ei. Niinasta tuli viraalinen vaimo ollaan vieläkin hulluna toisiin haltaan ja rakastellaan hulluna

    • Anonyymi

      No v...u työelämässä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe