mun mielest ns.normaalit ihmiset on läskejä...ällöttävää.laihtukaa,ni joku saattas jopa tykätä teist
laihduttakaa
11
889
Vastaukset
- olet..
Olet täysin väärässä. Itse olen reilusti ylipainoinen.. Elän vakavassa suhteessa. Kihloissa olemme olleet kohta 6v ja häitä suunnitellaan.
Miksi ylipainoisista ihmisistä ei kukaan tykkäisi?
Ihan samanlaisia ihmisiä me ollaan kuin SINÄkin, meillä vaan on enemmän kiloja. Mutta muuten ihan samanlaisia. Jos minusta ei joku tykkäisi painoni takia niin enpä minäkään tykkäisi hänestä.
Jookainen on omalla tavallaan kaunis ja hyvännäköinen vaikka kiloja olisi vähän enemmänkin.
Itsellänikin on monia hyviä ystäviä, paljon kavereita, ihana mies, loistava perhe..Ja ne kaikki tykkäävät minusta vaikka olen lihava. - ihminen viis
veisaa siitä mikä sinusta on ällöttävää.
Siitä syystä juuri että on normaali. - olen
normaali eli LÄSKI. olen 173pitkä ja noin 60kg. minua ällöttää läskini ja aina kun tanssin baareissa, tuntuu, että kaikki hoikat tuijottavat (etenkin LAIHAt naiset) minua läskeyteni takia. poikaystäväni kuitenkin sanoo, että ne katsoo siksi että olen niin hyvän näköinen ja hyvä tanssimaan. en usko sitä :P vaikka saanhan mä seuraa jos haluan. toivottavasti on oikeassa, mutta en jaksa uskoa. olen yrittänyt monta kertaa dieettiä, mutta se ei onnistu. kerran onnistuin laihduttamaan 54kg mutta kaikki on tullut takaisin. läski mikä läski. ei se laihduttaminen ole niin helppoa! :(
- voisin melkeinpä
Voisin siis melkeinpä sanoa sulle että laihduttaminen on sellaisille helppoa joiden täytyy laihduttaa. Sä olet NORMAALI kokoinen tai oikeestaan mielummin hoikka ja sen takia se ei ole sulle helppoa koska sun EI TARVII LAIDDUTTAA!!!!!!!!
Ihan varmasti poikaystäväsi oli oikeassa eli ne kaikki katsoo sua koska oot niin hyvännäköinen ja osaat niin hyvin tanssia!
Sä et kuule tiedä läskeydestä vielä noilla kiloilla yhtään mitään, laitetaan siihen 100kg lisää painoa niin sit olisit läski ja sun TÄYTYIS laihduttaa.
Elä elämääsi onnellisena siitä etä olet normaalin kokoinen ja sinulla on poikaystävä. Sinun BMI (Body Mass Index)=20,48 eli olet lähempänä alipainoista kuin ylipainoista!
Normaalipainon rajat 20-25, lievä ylipaino
25-30 ja yli 30 ylipainoinen.
Olet aivan normaalipainoinen ja varmasti hyvännäköinen!
Usko poikaystävääsi!
- tonttu torvionen
Itse taidat olla anorektikko ja katselet katellisesti meitä normaaleja. Mitä se haittaisi vaikka olisi vähän pyörä muotoinen, naisellisen kurvikas... Et taida itse olla sitä. olet vain kateellinen...`!
- tähtisilmä88
kokoajan laihdutetaan...
- Tytsy
Ei voi määritellä NORMAALIA!! Ei kukaan ole normaali, jokaisessa on jotain.. Toinen on laihempi kuin toinen, toinen tumma, toinen vaalee.. Kaikki on erilaisia, joten kukaan ei oo NORMAALI!!
- may.queen
Jos ne normaalit ja ylipainoset edes pukeutuis kokoisiinsa vaatteisiin, ei tarvis tuijotella kuudennessa reiässä olevan vyön alta pullottavia makkaroita.
Se on silti hyvä että on normaaleja ja lihavia, niin voi olla myös laihoja. Älkää "läskit" laihduttako, niin mä voin tuntea itseni laihaksi. - Lilie
Yritetään :)
Älä murehdi,lähtee se 10kg viel! ^^ - lol
joo, siis mä oon alkanu laihduttaa vuos sitte ja painoin sillo 50 kg (oon siis 170cm pitkä) . Ja nyt mä painan 40 kg ja oon tosi ilonen ku mun kylkiluut paistaa nii nätisti! ja mä kans tykkään ku vaatteet roikkuu mun päällä ja kuuluu sellai kolahdus ku mä istun. Mahtavaa ihanaa uneksikaa kylkiluistanne, ehkä vielä joskus saatte nähdä ne!!
ps.sulle joka alotit tän keskustelun , oisko kiva saada vähä puristella mun luita ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.805963Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095335Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie474541Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3043634Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1253388Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02210Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362112- 1051700
- 1721401
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001237