Miten voisi yhdessä käsitellä miehen pettämistä, kun se valehtelee kaiken tapahtuneesta ja on joutunut myöntämään jo lukemattomia kertoja valehdelleensa, kun olen muuta kautta saanut tietää asioita. Ja mies vaan edelleen vannottaa, että ollut vain ystävyyttä tämän toisen naisen kanssa. Minä olen 100-prosenttisen varma, että pettänyt. Kaikki kielii siitä. Ymmärrän, että myöntäminen tosi vaikeaa, kun tämä toinen nainen hänen työkaverinsa, jonka mies myös samalla työpaikalla. Paljon on pelissä.
Voiko asiasta mitenkään päästä yli, jos petetty jää elämään valheeseen. Kun ei tiedä, mitä on oikeasti tapahtunut ja mitä pitäisi antaa anteeksi? Tää painaa minua tosi paljon. Kokemuksia, kommentteja vastaavasta?
Valehtelu ei
4
811
Vastaukset
- Oonailija
...niin kannattaa miettiä sitäkin että luottamusta ei ole. Tarvitaanko enempää perustelua harkitsemaan onko suhteesta tyydyttämään.
- on totta
siksi mies ei tunnusta, vaikka jäisi rysän päältä kiinni.
- pitäisi saada roskat pois
maton alta. Muuten se syö suhteen jatkomahdollisuudet aika onnettomiksi.
- Valehtelijan Mies
Toi on tosi vittumaista tiedän. Siis että vaikka jää kiinni selvästä valheesta niin silti vaan koettaa jatkaa kiistämistä, selittelee ja inkuttaa...
Ei tämmösiin ole mitään keinoa. Patologisia tapauksia. Ainut keino sulla on olla välittämättä ja hakea itselles oma elämä. Se on ainoa asia joka lohduttaa. Valehtelijan perimmäinen tarkoitus on: Että et enää jaksaisi välittää ja vaan alistuen hyväksyisit. Itselläs ei ois oikeutta tehdä samaa.
Tällaset ihmiset tarttee ja nimeenomaan valitsee kumppanikseen rehellisen, johon voivat itse tarpeissaan luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328