Parasta

nainen37

Olen ollut naimisissa yli 10 vuotta. Seksi on ollut "ihan hyvää". Mutta jokin aika sitten minulla oli yhden yön suhde. Petin silloin miestäni ensimmäisen kerran. Seksi oli aivan uskomatonta! En ole nähnyt tätä miestä sen jälkeen. Mitä teen, kun aviomieheni kanssa en sellaista koe. Seksuaaliset tarpeeni tuntuivat heräävän uudelleen eloon sen yön jälkeen.

17

9262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie_

...uutuudenviehätystä... ;)

• THINK ABOUT THIS

Olen äsköisen kanssa täysin samaa mieltä. Uutuudenviehätystä!! Ihminen kyllästyy periaatteessa mihin tahansa mikä ei muutu. Vaaditaan aina kehitystä tai jotain uutta. Harvoin jaksetaan olla kovin pitkään tyytyväisiä omaan tilanteeseen. Joten kannattaa keskustella miehen kanssa, mitä voisitte tehdä seksin edistämiseksi. Kokeilkaa jotain uutta ennemmin kuin lähdet vieraisiin. MUISSA KÄYMINEN VOI PILATA HYVÄN SUHTEEN JOS EI TÄHÄN OLE TOISELTA LUPAA: SORI ISOLLA KIRJOITTAMINEN: WINDOWS TEKI JONKUN TEMPUN?!?

• nainen37
        THINK ABOUT THIS kirjoitti:

Olen äsköisen kanssa täysin samaa mieltä. Uutuudenviehätystä!! Ihminen kyllästyy periaatteessa mihin tahansa mikä ei muutu. Vaaditaan aina kehitystä tai jotain uutta. Harvoin jaksetaan olla kovin pitkään tyytyväisiä omaan tilanteeseen. Joten kannattaa keskustella miehen kanssa, mitä voisitte tehdä seksin edistämiseksi. Kokeilkaa jotain uutta ennemmin kuin lähdet vieraisiin. MUISSA KÄYMINEN VOI PILATA HYVÄN SUHTEEN JOS EI TÄHÄN OLE TOISELTA LUPAA: SORI ISOLLA KIRJOITTAMINEN: WINDOWS TEKI JONKUN TEMPUN?!?

Pitäisikö minun nyt sitten kertoa miehelleni, mitä haluaisin hänen minulle tekevän? Jos yli kymmenen vuoden jälkeen menen sellaisia ehdottelemaan, hän ymmärtää heti, että olen jostain muualta ne opit saanut. Pahinta ehkä tässä yhdenyön suhteessa oli se, että en missään vaiheessa ole tuntenut tehneeni väärin miestäni kohtaan. Ei siis todellakaan kaduta.

• mies27
        nainen37 kirjoitti:

Pitäisikö minun nyt sitten kertoa miehelleni, mitä haluaisin hänen minulle tekevän? Jos yli kymmenen vuoden jälkeen menen sellaisia ehdottelemaan, hän ymmärtää heti, että olen jostain muualta ne opit saanut. Pahinta ehkä tässä yhdenyön suhteessa oli se, että en missään vaiheessa ole tuntenut tehneeni väärin miestäni kohtaan. Ei siis todellakaan kaduta.

Onko sinulla itsellä mielepidettä miksi seksi oli parempaa?

• nainen37
        mies27 kirjoitti:

Onko sinulla itsellä mielepidettä miksi seksi oli parempaa?

Mies huomioi minutkin, eikä vain halunnut pelkästään itselleen tyydytystä. Niinkuin aviomieheni.

• viivakoodilukija

Tähän provoon toivotaan huorapitoisia lauseita. Ihan yksinkertainen provo.

• härkä

Koin jonkunäköiseksi velvollisuudekseni uhrata muutaman ajatuksen probleemallesi.
      Ties vaikka kyse olisi musta.En loukkaa tekemisilläni kuin korkeintaan omien vanhempieni yleviä ajatuksia naissuhteideni sovinnaisuudesta. Teen aina selväksi mistä on kyse.
      Tapaamasi mies toimii juuri niin kuin itsekin toimisin.Ei yht.ottoja.Parempi kun hommasta jää molemmille hyvä maku.Toisekseen,kukapa haluaisi tulla selkäänpuukotetuksi.Nyt en puhu sanan säilästä vaan ihan oikeasta Marttiinista. Raivostunut aviomies on arvamaaton kuin avohoidossa oleva psykopaatti.Neuvoni on, älä haikaile casanovan perään.Keskity sen sijaan hoitamaan parisuhteesi kuntoon. Casanovalta ei kannata odottaa rakkaudentunnustuksia.Tarkoitus onkin vain viihdyttää ja kiihdyttää, illan tai kaksi. Toiset meistä osaa laulaa ja soittaa, toiset kirjoittaa. Sama pätee myös naisten käsittelytaitoihin.Raadollista mutta totta.Toisaalta lohdullista ettei kaikki tule eteen kuin Manulle illallinen eikä ole rahalla ostettavissa.Eli neuvoni; muistele kokemustasi hyvällä. Hyvät kokemukset kannattelevat varsinkin vaikeina aikoina, mutta yritä myös oppia.Pilvilinnojen rakentelun aika tulee myöhemmin. Et sä niin pahasti ole pettänyt että helvettiin joutuisit ;-)

• nainen37

Niinpä niin. En haikailekaan tämän miehen perään, vaan sen seksin, jota häneltä sain. Tiesin, ettemme tule enää koskaan tapaamaan.

• tule kokeileen minun
        nainen37 kirjoitti:

Niinpä niin. En haikailekaan tämän miehen perään, vaan sen seksin, jota häneltä sain. Tiesin, ettemme tule enää koskaan tapaamaan.

kanssani. Voisin antaa sinulle mitä olet vailla.
        Osote ja paikka tähän sivulle, niin vastaan ja sovitaan missä tavataan.
        Tarpeessa olen minäkin uutta naista tai panoa.

• nainen37
        tule kokeileen minun kirjoitti:

kanssani. Voisin antaa sinulle mitä olet vailla.
        Osote ja paikka tähän sivulle, niin vastaan ja sovitaan missä tavataan.
        Tarpeessa olen minäkin uutta naista tai panoa.

Voisin tullakin. Kestätkö vertailua?

• härkä
        nainen37 kirjoitti:

Voisin tullakin. Kestätkö vertailua?

Kannattaa myös oppia erottamaan jyvät akanoista, tässä kaiketi härät hiehoista. Mikäli asut stadissa, voin antaa sulle näitä neuvojani lisääkin ;-)

• Nuorehko

Toivottavasti miehes saa tietää...

Itse inhoan valehtelijoita, pettää saa, mutta rehellinen pitää olla sen suhteen toiselle joka mahdollisesti välittää paljonkin..

• N35

Kirjallisuuden mukaan sinun ikäisesi naisen (37.v)
      seksuaalliset halut ovat samaa luokkaa kuin parikymppisen miehen. N. 37 ikäisten miesten seksuaalliset halut vastaavasti alkavat tasaantua ja laimentua.

• N29

ole tarpeen tunteakaan, eihän tuo hetki ollut pois Sinulta ja mieheltäsi.
      Se vaan oudoksuttaa, että miten niin et voisi kokeilla parisuhteessasi uusia juttuja? Ole itse aktiivinen ja tee ja kokeile uusia asioita, luulisi miehesikin innostuvan. Aina ei tarvitse puheella aloittaa "Mikset sä ikinä...miksi sä aina...haluisin, että sä joskus..." Voimme toimia itsekin, siskot!
      Mutta joo, toki se tunne vieraan ihmisen kanssa on aikamoinen...kiihottava yhdistelmä vaaraa ja uutuutta. Oma kumppani kun on niin turvallinen. Ottaisipa sekin jonkus kovasti tukasta tai ranteista kiinni...Mmm
      Tsemppiä parisuhteeseen, se on silti parasta!

• joo

Oh, and please send me a prostitute while my wife's sick in the hospital.

• Ovi,

Nii in, että niin mielelläni kaikki sun laisent huran penikat tappaisin saatana!!! Jos yksin vitun huora kysyy multa jotain TAPAN SEN!!!

• iip

käännä homma voitoksesi ja pure se uudelleenherännyt seksuaalinen viettisi mieheesi.hän varmasti huomaa eron ja alkaa myös parannella taitojaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe