Madonna vai naarastiikeri

lumikki

Jokaisessa meissä asuu pikku madonna ja naarastiikeri vai asuuko. Voiko nainen samassa paketissa olla pullantuoksuinen äitykkä ja viettelevä seksitypy?

9

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örmykkä

Kun puhutaan suomalaisista naisista tulee lähinnä mieleen matami ja ayshir-lehmä.Ja samassa paketissa voi yleensä on pullan näköinen eukko ja välttelevä flegu.

• ei,

mikään kelpaa.

• Ruusu

Ehdottomasti!Olen nuori,kahden lapsen äiti.Olen mielestäni hyvä äiti.Lapset saavat ainakin sata pusua ja halia päivässä,he tietävät että äiti rakastaa,pidän kodin siistinä,leivonkin aika usein =) Mutta,kun lapset on saatu nukkumaan ja hiljaisuus laskeutuu,silloin minusta kuoriutuu tämä viettelevä jumalatar.Rakastan seksikkäitä alusasuja,miehelleni strippaamista,hänen tyydyttämistään....Pidän ulkonäöstäni huolta jne.
      Minkä ihmeen takia lasten saamisen jälkeen pitäisi muuttua huivipäiseksi,lihavaksi "äityliksi",joka on aina ja jokapaikassa lapsiaan varten?Tai miten niin seksikäs ja seksistä pitävä nainen ei voisi olla hyvä äti?Ihan hassua,itse ainakin haluan olla näitä molempia sopivassa suhteessa.Ja sitten ihan sama mitä p**kaa joku mies tähän viestiin vastaa.Onneksi itse tiedän kuka ja mitä olen =)

• Äititiikeri

Sanoisin

• Hanna

...näin myös meillä... :)

• havaitsija

Naisten mielestä se on yleensä sitä että vedetään maalia,voidetta,puuteria,pakkelia naamaan ja silmiin ja huuliin,tukka vedetään jotenkin hienosti,kynnet maalataan...lopuksi koreat vaatteet ja that's it!??HALOO!
        Muu ruho onkin sitten kuin mätisäkki.Pelkkä pään trimmaaminen ei pidemmän päälle riitä.Tajutkaa jo.

• katsomassa
        havaitsija kirjoitti:

Naisten mielestä se on yleensä sitä että vedetään maalia,voidetta,puuteria,pakkelia naamaan ja silmiin ja huuliin,tukka vedetään jotenkin hienosti,kynnet maalataan...lopuksi koreat vaatteet ja that's it!??HALOO!
        Muu ruho onkin sitten kuin mätisäkki.Pelkkä pään trimmaaminen ei pidemmän päälle riitä.Tajutkaa jo.

itse omaa naakkelias. Eipä ollu kehumista huh huh..

• Ruusu
        havaitsija kirjoitti:

Ketäs oikein arvostelet,kun et ainakaan minua tunne?Kyllä,meikkaaminen ja hiustenlaitto on tärkeää.Mutta ihan tiedoksi vaan,että ainakin minä kuntoilen päivittäin.Ihan vaan pitääkseni kuntoa yllä ja ylimääräiset poissa.
        Ja on se kyllä aika hassua.Jos olet mies,niin eipä ole monessakaan suomalaisessa miehessä kehumista.Ja jos olet nainen,niin hienoa että sinä olet täydellinen.Kaikkea hyvää vaan jatkossa =)

• Vesa

Tottkai pitää olla seksikäs ja saakin olla;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe