Ilmakitara

Onko kenelläkään tiedossa hyviä ilmakitaramerkkejä ja mistä saisi kieliä niihin soittimiin? Soittotyylini käy kielen päälle ja saattavat napsahdella poikki.

3

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuden kielen maisteri

Joo, kitarana Very Airy Twang on toiminut mulla ihan hyvin. Tosi kevyt soittaa. Kielinä mä oon käyttänyt Invisible Strings merkkiä. Ei katkea ihan helposti ja niitä voi bendata tosi paljon menemättä epävireeseen.

Vahvistimen kanssa on ollut vähän ongelmia. Mun uusi Incredible Fart vahvari ei oikein tuo alapäätä kunnolla ilmoille, vaan ääni on paremminkin sellanen kireä "prauuuu!" Pitäisköhän mun hoonata kanavaa, että sais tuhdimmat soundit?

• Voihan tuo olla vahvarissa ongelma, jos päästää 'prauuuu!'-ääniä, mutta kuulostaa melko klassiselta soittajan ongelmalta. Voi olla, että kannattaisi koettaa soittaa vessassa, tulee aika paljon kumeammat soundit.

Kiitos noista merkkitiedoista. Koetan löytää käsiini. Paljon omasi maksoi?

• Kuuden kielen maisteri
        morpheuz kirjoitti:

Voihan tuo olla vahvarissa ongelma, jos päästää 'prauuuu!'-ääniä, mutta kuulostaa melko klassiselta soittajan ongelmalta. Voi olla, että kannattaisi koettaa soittaa vessassa, tulee aika paljon kumeammat soundit.

Kiitos noista merkkitiedoista. Koetan löytää käsiini. Paljon omasi maksoi?

Eukkokin käskee päästelemään vessassa, kun ei kuulemma kestä niin kireitä soundeja. Mutta ei niin ahtaassa tilassa ilmakitarasta saa kovinkaan ilmavia soundeja. Sitäpaitsi mun performanssi kärsii, jos mä en voi ilmaista itseäni.

Very Airy Twang oli ilmainen. Hinnassa oli kyllä silti aika paljon ilmaa, mutta sain mä siihen mukaan ilmaiset mikit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2241
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2211
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2073
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1472
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1386
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1151
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1086
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1076
    Aihe