Onko kenelläkään tiedossa hyviä ilmakitaramerkkejä ja mistä saisi kieliä niihin soittimiin? Soittotyylini käy kielen päälle ja saattavat napsahdella poikki.
Ilmakitara
3
497
Vastaukset
- Kuuden kielen maisteri
Joo, kitarana Very Airy Twang on toiminut mulla ihan hyvin. Tosi kevyt soittaa. Kielinä mä oon käyttänyt Invisible Strings merkkiä. Ei katkea ihan helposti ja niitä voi bendata tosi paljon menemättä epävireeseen.
Vahvistimen kanssa on ollut vähän ongelmia. Mun uusi Incredible Fart vahvari ei oikein tuo alapäätä kunnolla ilmoille, vaan ääni on paremminkin sellanen kireä "prauuuu!" Pitäisköhän mun hoonata kanavaa, että sais tuhdimmat soundit?Voihan tuo olla vahvarissa ongelma, jos päästää 'prauuuu!'-ääniä, mutta kuulostaa melko klassiselta soittajan ongelmalta. Voi olla, että kannattaisi koettaa soittaa vessassa, tulee aika paljon kumeammat soundit.
Kiitos noista merkkitiedoista. Koetan löytää käsiini. Paljon omasi maksoi?- Kuuden kielen maisteri
morpheuz kirjoitti:
Voihan tuo olla vahvarissa ongelma, jos päästää 'prauuuu!'-ääniä, mutta kuulostaa melko klassiselta soittajan ongelmalta. Voi olla, että kannattaisi koettaa soittaa vessassa, tulee aika paljon kumeammat soundit.
Kiitos noista merkkitiedoista. Koetan löytää käsiini. Paljon omasi maksoi?Eukkokin käskee päästelemään vessassa, kun ei kuulemma kestä niin kireitä soundeja. Mutta ei niin ahtaassa tilassa ilmakitarasta saa kovinkaan ilmavia soundeja. Sitäpaitsi mun performanssi kärsii, jos mä en voi ilmaista itseäni.
Very Airy Twang oli ilmainen. Hinnassa oli kyllä silti aika paljon ilmaa, mutta sain mä siihen mukaan ilmaiset mikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153756Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1493743Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301147Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...110803