Onko kenelläkään tiedossa hyviä ilmakitaramerkkejä ja mistä saisi kieliä niihin soittimiin? Soittotyylini käy kielen päälle ja saattavat napsahdella poikki.
Ilmakitara
3
420
Vastaukset
- Kuuden kielen maisteri
Joo, kitarana Very Airy Twang on toiminut mulla ihan hyvin. Tosi kevyt soittaa. Kielinä mä oon käyttänyt Invisible Strings merkkiä. Ei katkea ihan helposti ja niitä voi bendata tosi paljon menemättä epävireeseen.
Vahvistimen kanssa on ollut vähän ongelmia. Mun uusi Incredible Fart vahvari ei oikein tuo alapäätä kunnolla ilmoille, vaan ääni on paremminkin sellanen kireä "prauuuu!" Pitäisköhän mun hoonata kanavaa, että sais tuhdimmat soundit?Voihan tuo olla vahvarissa ongelma, jos päästää 'prauuuu!'-ääniä, mutta kuulostaa melko klassiselta soittajan ongelmalta. Voi olla, että kannattaisi koettaa soittaa vessassa, tulee aika paljon kumeammat soundit.
Kiitos noista merkkitiedoista. Koetan löytää käsiini. Paljon omasi maksoi?- Kuuden kielen maisteri
morpheuz kirjoitti:
Voihan tuo olla vahvarissa ongelma, jos päästää 'prauuuu!'-ääniä, mutta kuulostaa melko klassiselta soittajan ongelmalta. Voi olla, että kannattaisi koettaa soittaa vessassa, tulee aika paljon kumeammat soundit.
Kiitos noista merkkitiedoista. Koetan löytää käsiini. Paljon omasi maksoi?Eukkokin käskee päästelemään vessassa, kun ei kuulemma kestä niin kireitä soundeja. Mutta ei niin ahtaassa tilassa ilmakitarasta saa kovinkaan ilmavia soundeja. Sitäpaitsi mun performanssi kärsii, jos mä en voi ilmaista itseäni.
Very Airy Twang oli ilmainen. Hinnassa oli kyllä silti aika paljon ilmaa, mutta sain mä siihen mukaan ilmaiset mikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.2279325Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.3192322- 711414
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei791389- 751343
- 641329
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81269Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti551256Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931160- 361106